52-vuotias mies surmasi 67-vuotiaan vaimonsa v. 1990

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6658
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

52-vuotias mies surmasi 67-vuotiaan vaimonsa v. 1990

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Helsingin Sanomat kirjoitti:Mies surmasi vaimonsa Helsingissä

Mies kuristi vaimonsa kuoliaaksi Helsingin Kannelmäessä torstai-iltana. Surmaaja ilmoittautui itse poliisille. Surma tapahtui avioparin asunnolla Trumpettitiellä kello 20:n tienoilla. Surmaaja on 52-vuotias ja hänen vaimonsa 67-vuotias. Molemmilla on ollut mielenterveydellisiä ongelmia. Mies on ilmoittanut teon motiiviksi sen, että kotona olevan vaimon hoitaminen oli käynyt hänelle ylivoimaisen raskaaksi.

HS - Kotimaa - 30.7.1990 - 513 merkkiä - 1. painos
Tietääkö kukaan tapauksen tuomiosta? En löytänyt sitä vaikka kaikennäköisillä hakusanoilla yritin hakea arkistosta.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Tosta oli aikanaan isotkin otsikot. Olin kyllä jo tosin ennättänyt unohtaa tämän, vain hämäriä muistikuvia olisi tarjolla.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6658
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

EuroJR kirjoitti:Tosta oli aikanaan isotkin otsikot. Olin kyllä jo tosin ennättänyt unohtaa tämän, vain hämäriä muistikuvia olisi tarjolla.
Toivottavasti joku osaisi tuoda lisäinfoa. Kenties vanhoista Alibeista tai Rikosposteista.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8228
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: 52-vuotias mies surmasi 67-vuotiaan vaimonsa v. 1990

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Tästä ei välttämättä ole tuon enempää uutisoitukkaan, koska mielenterveydelliset ongelmat ovat olleet jo tuonkin jutun aikana tiedossa.
Piilohomot on in.
Vastaa Viestiin