Kemi 20.10.-18: Parisuhde päättyi laajennettuun itsemurhaan

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 883
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: Kemi 20.10.-18: Parisuhde päättyi laajennettuun itsemurh

Viesti Kirjoittaja Still love »

Hyvin surullinen tapaus, tuore liitto ja lapset jotka jäivät ilman toista vanhempaa..

Naisen kanssa on ollut joitakin yhteisiä tuttuja. Kaveri tunsi hyvin tämän naisen pidemmältä aikaa. On kommentoinut tapausta lyhyesti ja ainakin itseäni kiinnostavasti, lähinnä ajatuksia herättävin lausein:

"Enpä olisi koko juttua älynnyt ilman, että kuulin. Aivan ihana ihminen joutui nyt kyllä vääriin piireihin... Veti hiljaseksi... "

En kehtaa udella suoraan tapauksesta enempää, itse en naista tuntunut. Mutta tuo kommentointi aiheutti enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.
Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Kemi 20.10.-18: Parisuhde päättyi laajennettuun itsemurh

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

aripertti kirjoitti:
Luopio kirjoitti:
Maruna kirjoitti: Päättelin oikein: Mies on ampuja. Surmasi ensin itsensä ja sitten vaimonsa.
No ei ihan nappiin mennyt päättelyt.
Mutta olis kyllä kova suoritus, jos tuollaisen tapahtumaketjun saisi aikaiseksi...
Menisiköhän se niin, että on ensin aiheuttanut itselleen kuolemaan johtavan ampumavamman ja ennen kuiviin vuotamista ampuisi kumppania. En tiedä voisiko siltikään sanoa, että surmasi ensin itsensä.
Avatar
Rorschach
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ma Syys 08, 2008 9:29 am

Re: Kemi 20.10.-18: Parisuhde päättyi laajennettuun itsemurh

Viesti Kirjoittaja Rorschach »

Still love kirjoitti:Hyvin surullinen tapaus, tuore liitto ja lapset jotka jäivät ilman toista vanhempaa..

Naisen kanssa on ollut joitakin yhteisiä tuttuja. Kaveri tunsi hyvin tämän naisen pidemmältä aikaa. On kommentoinut tapausta lyhyesti ja ainakin itseäni kiinnostavasti, lähinnä ajatuksia herättävin lausein:

"Enpä olisi koko juttua älynnyt ilman, että kuulin. Aivan ihana ihminen joutui nyt kyllä vääriin piireihin... Veti hiljaseksi... "

En kehtaa udella suoraan tapauksesta enempää, itse en naista tuntunut. Mutta tuo kommentointi aiheutti enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.
Kieltämättä tuntuu oudolta, mitkä ovat nuo väärät piirit. Eipä tule juuri mieleen piirejä, joissa tuollainen laajennettu itsemurha tai pelkästään puolison tappaminen olisivat jotenkin hyväksyttyjä tai odotettuja tapoja toimia. Lähinnä jossain pitkälle alkoholisoituneissa tai huumeporukoissa tuollainen voi olla jollain tasolla odotettavissa. Mitään vaimonampujaporukoita kun nyt ei varsinaisesti ole olemassa.
"Eikä liene rangaistus / jos käymme hetken yhtä matkaa / kun hirviöiksi paljastumme / onko hyvät päivät valhetta sittenkään" A.W. Yrjänä / CMX
NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1579
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Kemi 20.10.-18: Parisuhde päättyi laajennettuun itsemurh

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Miehen profiilia ei näköjään löydy enää Facebookista.

Miehen olen nähnyt lähes varmuudella Tinderissä, mutta mitenköhän pitkään pariskunta on ollut yhdessä.. Kihloihin on näköjään menty heinäkuussa 2017. Sellainen kutina, että olisin nähnyt miehen Tinderissä vielä sen jälkeenkin, mutta aika kuluu tietysti nopeasti ja profiili voi jäädä sinne vahingossakin. :roll:
Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 883
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: Kemi 20.10.-18: Parisuhde päättyi laajennettuun itsemurh

Viesti Kirjoittaja Still love »

NancyDrew kirjoitti:
...
Miehen olen nähnyt lähes varmuudella Tinderissä, mutta mitenköhän pitkään pariskunta on ollut yhdessä.. Kihloihin on näköjään menty heinäkuussa 2017. Sellainen kutina, että olisin nähnyt miehen Tinderissä vielä sen jälkeenkin, mutta aika kuluu tietysti nopeasti ja profiili voi jäädä sinne vahingossakin. :roll:
Juuri tätä samaa ajattelin, kun kävin vasta kuvia katsomassa facebookissa ja yhdestä kuvasta eritoten tunnistin että oli tindermatchi eikä varmasti yli vuoden takainen.
Jäi miettimään, voinko muistaa niin väärin, mutta olen varma että aikaa ei ole vuotta likimainkaan, ehkä 6kk.
Sitä en harmikseni muista, kirjoittelinko hänen kanssa. Mutta tinderin on täytynyt olla hällä käytössä, koska oma profiiliini oli vasta laitettu ja jos ei olisi omaansa käyttänyt, ei olisi matchiakaan tullut.

Asiasta olen 100varma, koska erääseen kuvaan liittyi hänellä juttu johon liittyen kysyin kaveriltani erään asian. Tunnistin myös toisen kuvan joka oli hänellä facebookissa, sama oli tinderissä.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Kemi 20.10.-18: Parisuhde päättyi laajennettuun itsemurh

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Näin polyamorian ollessa muodissa on voinnut olla niin että jannulla pää tiltannut jos vaimolla ollut vientiä ja itsellä ei:o
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Avatar
Babette
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Elo 28, 2015 10:02 pm

Re: Kemi 20.10.-18: Parisuhde päättyi laajennettuun itsemurh

Viesti Kirjoittaja Babette »

Olisiko linkkiä naisen fb-tiliin?
Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 883
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: Kemi 20.10.-18: Parisuhde päättyi laajennettuun itsemurh

Viesti Kirjoittaja Still love »

Babette kirjoitti:Olisiko linkkiä naisen fb-tiliin?
Tässä.
https://m.facebook.com/profile.php?id=1 ... ent_filter
Vastaa Viestiin