Mustasukkainen mies surmasi naisen Kemissä 25.11.2018

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Peni
Neuvoja-Jack
Viestit: 572
Liittynyt: La Joulu 17, 2022 2:49 am

Re: Mustasukkainen mies surmasi naisen Kemissä 25.11.2018

Viesti Kirjoittaja Peni »

Ja reijo hautamäki lusi toista elinkautista,se oli ylitorniossa 10 vuotta kahdesta toista vuodesta,väitätkö sinä vittu täällä kirkkain silmin, että reijolla pyöri lomat heti alusta asti ku meni ytv?

Avotaloissa on paljon väkeä,kenties suurin osa, joilla ei lomat pyöri kun ei ole 2/3 kiinnioloajasta takana.
Itse kun olin viimeksi 2019 avotalossa meitä oli siellä 38 vankia,yli puolella ei ollu loma pää auki.Osa kävi vasta koelomalla ku oli ollu sielläki jo 5kk kiinni.
Itsekin oli siellä vaikka lomamahdollisuus alkoi vasta kesällä,menin kivitalosta avotaloon tammikuussa. Eikä ollu mitään mahdollisuutta ennen sitä edes hakea lomaa,se tuli kyllä selväksi kun kysyin asiaa siitä päättäviltä tahoilta.TS lomat on todella tiukassa,niitä ei tosiaan saa "käyn panemassa muijaa",ne on tyyliin pakko käydä asuntotoimistossa jonne aika sillonjasillon ja siitä pitää olla faktaa,ei riitä että vanki itse sanoo asian olevan niin eikä tuo asuntotoimistokaan ole ts syyn fakta, koska se ei lienee ajankohtainen heti, koska lomatkaan ei vielä pyöri,mutta esimerkkinä nyt.

En tiiä miksi sebvet puhuu jatkuvasti 100% paskaa täällä.
Somalit on neekereitten mustalaisia.
sebvet
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 6:08 pm

Re: Mustasukkainen mies surmasi naisen Kemissä 25.11.2018

Viesti Kirjoittaja sebvet »

Itse olin siellä vuonna 20 ja esim perhesuhteiden ylläpitämiseen sieltä annettiin kaikille kerran kuukaudessa vuorokaudenloma vähintään ja joo olen ollut siellä myös paljon aiemmin ja silloin on ollu lomakäytäntö tiukempi.
sebvet
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 6:08 pm

Re: Mustasukkainen mies surmasi naisen Kemissä 25.11.2018

Viesti Kirjoittaja sebvet »

Ja vuonna 20 kun korona tuli ni sen takia oli keväällä kaikilta kaikki mahdollinen poistuminen evätty.
sebvet
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 6:08 pm

Re: Mustasukkainen mies surmasi naisen Kemissä 25.11.2018

Viesti Kirjoittaja sebvet »

Mutta alkuvuosi ja kesä ja syksy nuo lomat myönnettiin.
Vastaa Viestiin