Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Calamity Jane kirjoitti:Kenet tämän äiti tappoi? En sytytä kynttilää tämän jannun muistoksi. Poliiseille mitallit.
Ihan googlella löytyy oma ketjukin. Hakusana googleen on tadaa,yllätysyllätys:

Rea Kiviniemi
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1089
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Eiköhän siellä ole ollut veressä vaikka ja mitä kun on jätetty pysähtymättä.Myös tuo myöhemmän vaiheen jatkuva riehuminen ja vastaanlaittaminen viittaisi aineisiin.Karma is a bitch.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Muppe »

"– Lääkärin arvio on, ettei kuoleman syynä ole etälamauttimen käyttö. Mies ei siis ole kuollut poliisin voimankäytön takia, Luotonen huomauttaa."

Sitten sieltä varmaan löytyy joku muu syy joka julkistetaan? Miten tutkitaan heti ettei se ainakaan etälamauttimen syy ole mutta muuta syytä ei "ehditä" tutkia,sen tutkimiseen menee aikaa mutta etälamauttimesta se ei johdu voidaan todeta aamulla lehdille?
Itse laitan tämän poliisin piikkiin,porukalla ette saa kaveria putkaan,isot miehet joita on siinä ollu useita,alle kymmenen kuitenki,koska kaveri on tiedetty agroksi niin ei sitä ole yhen partion voimin asemalle viety ja siellä on ihan varmasti ollu porukkaa myös vastassa kuten ne aina tekee "vastaanotto komitea",etukäteen tiedotettu että tulossa ex-elinkautismies,agressiivinen ja tunnettu väkivallasta niin siellä on ollu 10 kyttää pamput kädessä.
Olis kiva nähdä tuo ruumiinavaus paperi,varmaan:kasvoissa lukemattomia pahoinpitelyjälkiä,hampaat poikki,nenä katki,kyljet mustana,sydämeen kohdalla lamauttimen piikit jne.
Oisitte ampunu pistoolilla heti päähän ku pelottaa porukalla.
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Sivustamulkoilija kirjoitti:Ymmärrän toki äidin surun,mutta mutta,kyllähän sekä äiti että poika myös aiheuttivat surua muille ihmisille kun riistävät heiltä heidän rakkaimpiaan muilta.karma on se joka rankaisee loppuviimein
Semmosta se on rikollisten maailmassa,ei uhritkaan mitään viattomia,hauskoja uskovaisia olleet että sitä voi miettiä.
Mitä sillä on väliä jos rosvot tappaa toisiaan? kelle se kunnia pitäs antaa jos tapettukin on on tehnyt vaikka mitä sikamaisuuksia,sitäkö tässä pitäs alkaa ihailemaan ja surkuttelemaan?

Se kuuluu siihen elämäntapaan.
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Avatar
GAZ-24
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: La Marras 10, 2018 11:18 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja GAZ-24 »

Muppe kirjoitti:"– Lääkärin arvio on, ettei kuoleman syynä ole etälamauttimen käyttö. Mies ei siis ole kuollut poliisin voimankäytön takia, Luotonen huomauttaa."

Sitten sieltä varmaan löytyy joku muu syy joka julkistetaan? Jne...jne....jne....
Oikeastiko tosiaan surkuttelet tämän elämäm_kolulaisen jäteläjän perään? :shock:
"Sepolla oli suuret lupaukset – saisin vielä niin paljon seksiä, että loppujen lopuksi vielä pyytäisin, saisinko välillä olla taas rauhassa" Auer kertoo kirjassaan suhteen arjesta.

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Muppe »

GAZ-24 kirjoitti:Oikeastiko tosiaan itket tämän elämäm_kolulaisen jäteläjän perään vai pelkästään ajankuluksi trollailet? :?
Sami oli yrittäjä,firman ym tiedon löytää hakija.Sinä lienee kela elätti kun täällä päivällä trollailet? Itse olen rosvo,mutta en kela elätti siksi mulla on aikaa,vasta heräsin yökeikalta ja kohta virolaiset hakee setit ja muutan ne rahaksi.
Eli sä olet niitä joiden mielestä poliisi saa tappaa jne? asia voidaan kuitata sanomalla ettei ole poliisin vika.
Näin teette kohta sen että poliisi tekee enemmän rikoksia kuin rosvot koska te mahdolistatte sen.
mitä kovempi seuranta niin sitä vähemmän siellä kukaan rehti kyttä haluaa astua harmaalle alueelle.Mutta ethän sinä tajua sitä.

Toivottavasti tällainen harmaalla aluella oleva hormoonikyttä hakkaa sinunkin läheisen hengiltä,voidaan sanoa sitten että itse kompastui,ei tarvi sen kummemmin tutkia.
Eikö olis mukavaa?
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1089
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

^
Vai oikein yrittäjä? Kyllä tämmösen jätkän moraalilla ei kovin pitkälle yritysmaailmassa pääse jos ei käsitä edes pysähtymiskäskyjä noudattaa ja kuvittelee pääsevänsä supermiehen tavoin karkuun ja hakkaavansa poliisit.Ja eiköhän tämän jätkän kuvista tullut Muppe selville että kuka se hormoonien vetäjä tässä on.Eikä minun tarvi ainakaa pelätä että "hormoonikyttä" tulis ja hakkais kaverin hengiltä ku ei ole tämmösiä laitapuolen pellejä kavereina.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.

Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

Muppe kirjoitti:
GAZ-24 kirjoitti:Oikeastiko tosiaan itket tämän elämäm_kolulaisen jäteläjän perään vai pelkästään ajankuluksi trollailet? :?
Sami oli yrittäjä,firman ym tiedon löytää hakija.Sinä lienee kela elätti kun täällä päivällä trollailet? Itse olen rosvo,mutta en kela elätti siksi mulla on aikaa,vasta heräsin yökeikalta ja kohta virolaiset hakee setit ja muutan ne rahaksi.
Eli sä olet niitä joiden mielestä poliisi saa tappaa jne? asia voidaan kuitata sanomalla ettei ole poliisin vika.
Näin teette kohta sen että poliisi tekee enemmän rikoksia kuin rosvot koska te mahdolistatte sen.
mitä kovempi seuranta niin sitä vähemmän siellä kukaan rehti kyttä haluaa astua harmaalle alueelle.Mutta ethän sinä tajua sitä.

Toivottavasti tällainen harmaalla aluella oleva hormoonikyttä hakkaa sinunkin läheisen hengiltä,voidaan sanoa sitten että itse kompastui,ei tarvi sen kummemmin tutkia.
Eikö olis mukavaa?
En todella puolustele yhtään ketään ja mitään.ja en todella myöskään puolustele poliiseja joiden tekemässä kiinniotossa kiinnioton kohde kuolee.itekkin muutaman kerran sanu kytiltä sähköö ja pamppua ja kaasutkin tuli silmille vielä yhdellä kertaa muun kylvetyksen päälle,eli omakohtasta tietoa on kyllä ihan tarpeeksi kyttien toiminta tavoista.mutta,ois se kaveri voinu sieltä autosta helpomminkin ulos tulla ja laittaa vähemmän vastaan,nii ei ois se henki lähteny.kytät käyttäytyy ihan just yhtä mulkusti sua kohtaan kun ite käyttäytyy heitä kohtaan.kyllä ne poliisit tulee älyttömällä rynnäköllä päälle jos ja kun on tieto,et esim: autossa on raskaan rikostaustan omaava henkilö.

Marja
Martin Beck
Viestit: 759
Liittynyt: To Tammi 24, 2019 7:45 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Marja »

Omituista,kun Hyvinkäällä murhattua Jarmoa eli Japia oikealla nimellä kutsuta kirjottelussa

Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

GAZ-24 kirjoitti:
Muppe kirjoitti:"– Lääkärin arvio on, ettei kuoleman syynä ole etälamauttimen käyttö. Mies ei siis ole kuollut poliisin voimankäytön takia, Luotonen huomauttaa."

Sitten sieltä varmaan löytyy joku muu syy joka julkistetaan? Jne...jne....jne....
Oikeastiko tosiaan surkuttelet tämän elämäm_kolulaisen jäteläjän perään? :shock:
Juu,oikeesti olihan toi sälli itte ihan elukka,nii mitään ei menetetty vaikka henki lähti.
Se on kyllä kummallista,et ite ollaan tappamassa ja tekemässä vaikka mitä,mutta sitten jos kolahtaa omalle kohdalle,nii sitten itketään ja vaaditaan muita tilille :mrgreen:

marttta
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Marras 06, 2011 9:58 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja marttta »

Helppo se on täällä tuomita. Ei Samin elämä koskaan helppoa ole ollut. Laitoksesta toiseen kulkeneena. Me joilla on ollut koti ja rakastavat vanhemmat, emme sitä ymmärrä kuinka toisenlaista voi elämä olla ilman kotia ja sen tuomaa turvaa. Ja ilman niitä rakastavia vanhempia. Samille oli mummu kaikki kaikessa ja sinne aina palasi. Annetaan Samin omaisten surra rauhassa. Ja eiköhän tämä Samin tekemiset ole jo puitu loppuun. Sami on siunattu haudanlepoon. Rauha hänen sielulleen.

Hulabaloo
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: La Helmi 09, 2019 2:29 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Hulabaloo »

Onneksi oikeuslääketiede antaa puolueettoman tiedon kuolinsyystä. Ensikuun alibia odotellessa. Rea sinne jo haastattelun antanut Samista vaikka Sami tekemisissä äitinsä kanssa ollutkaan, hyvää luettavaa ja paskanjauhantaa tiedossa oikein laatuviihdettä sanoisin.

Tervetuloa lukemaan Samin kirjeitä löytyy sitten vuodesta 2004 vapautumiseen saakka - lopettakaa nyt se paskanjauhanta kun ette oikeasti kyseisestä ihmisestä mitään tiedä. Vetäkää itse pää täyteen ties mitä ja kattokaa aamulla montako tuli tapettua, puhutaan sitten uudelleen. Olen sanottavani sanonut.

Avatar
GAZ-24
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: La Marras 10, 2018 11:18 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja GAZ-24 »

Päätit sittten oikein rekisteröityä varta vasten tuollaisen paskaläjän perään ulisemisen takia? :roll:
"Sepolla oli suuret lupaukset – saisin vielä niin paljon seksiä, että loppujen lopuksi vielä pyytäisin, saisinko välillä olla taas rauhassa" Auer kertoo kirjassaan suhteen arjesta.

Hulabaloo
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: La Helmi 09, 2019 2:29 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Hulabaloo »

Oletat minun rekisteröityneen juuri tästä syystä?

Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1089
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Hulabaloo kirjoitti:Vetäkää itse pää täyteen ties mitä ja kattokaa aamulla montako tuli tapettua, puhutaan sitten uudelleen. Olen sanottavani sanonut.
Olisimmeko mekin silloin väärinymmärrettyjä tai jopa syyntakeettomia?
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.

Vastaa Viestiin