Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

Hulabaloo kirjoitti:Onneksi oikeuslääketiede antaa puolueettoman tiedon kuolinsyystä. Ensikuun alibia odotellessa. Rea sinne jo haastattelun antanut Samista vaikka Sami tekemisissä äitinsä kanssa ollutkaan, hyvää luettavaa ja paskanjauhantaa tiedossa oikein laatuviihdettä sanoisin.

Tervetuloa lukemaan Samin kirjeitä löytyy sitten vuodesta 2004 vapautumiseen saakka - lopettakaa nyt se paskanjauhanta kun ette oikeasti kyseisestä ihmisestä mitään tiedä. Vetäkää itse pää täyteen ties mitä ja kattokaa aamulla montako tuli tapettua, puhutaan sitten uudelleen. Olen sanottavani sanonut.
Turhaan sielä mölyät,se on ihan sama mitä oikeuslääketiede on sanonut lausunnossaan Samin kuolinsyystä/tavasta.ja sitten noilla sun kirjeilläsi Samilta on vielä vähemmän merkitystä siihen tosiasiaan,että tämä samainen Sami on kuitenkin itse aiheuttanut toisen ihmisen tuskaisen kuoleman ja sen toteutus oli Samilta lievästi sanottuna perkeleen pitkäaikainen toimenpide,about vuorokausi.ja turha myös huudella,et vetäkää pää täyteen ties mitä ja viinaa ja aamulla pitäs katsoa montako ihmistä on tullu tapettua....ikävä kyllä joskus vuosia tuli elettyä päihteiden kanssa rajua elämää monia helvetin vuosia ja silti ei mun ole tarvinnu tappaa yhtään ihmistä ja ei päihteet ole mikään perkeleen selitys sille että joku tappaa toisen ihmisen.kyllä se on ihan siitä tekijästä kiinni et mitä tekee ja mitä ei.eli noi sun ns.perustelut Samin tekemisille on helvetin huonot.se tappo toisen ihmisen,sitä tosiasiaa ei pysty millään puolusteleen
Hulabaloo
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: La Helmi 09, 2019 2:29 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Hulabaloo »

No herrahan istui, opiskeli, vapautui, jatkoi opiskeluja ja tämän jälkeen eli perhe-elämää. Kyllä, kappas kun ei ole täällä sitäkään mainittu että hänet joku huoli.. Muistetaan vain se että hän nyt raa'asti tappoi ihmisen josta istui elinkautisen ja joka päivä tekoaan katui (kirjeistä luettavissa) tälläkin elukalla joksi nyt haluatte häntä näemmä kutsua olikin lopulta tunteita ja omatunto.. Eihän siitä yli eikä ympäri pääse että murhasi ihmisen, aineet vaan vaikuttaa eri ihmiseen eri tavoin, kaikki kamoissaan tapa, ei todellakaan. Meistä vain kukaan ei ole ollut paikalla katsomassa mitä oikeasti tapahtui? En ollut minäkään, enkä ikinä Samilta kysynyt. Tuskin olisi kertonut vaikka olisin kysynyt. Mutta vaikka kuinka kamoissaan mun läsnäollessa oli ennen linnaan joutumistaan niin ei ikinä ollut agressiivinen, itse en ole ikinä käyttänyt. Tiedä sitten mikä vaikutti ja mihin vai vaikuttiko mikään mihinkään?
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Hulabaloo kirjoitti:No herrahan istui, opiskeli, vapautui, jatkoi opiskeluja ja tämän jälkeen eli perhe-elämää. Kyllä, kappas kun ei ole täällä sitäkään mainittu että hänet joku huoli.. Muistetaan vain se että hän nyt raa'asti tappoi ihmisen josta istui elinkautisen ja joka päivä tekoaan katui (kirjeistä luettavissa) tälläkin elukalla joksi nyt haluatte häntä näemmä kutsua olikin lopulta tunteita ja omatunto.. Eihän siitä yli eikä ympäri pääse että murhasi ihmisen, aineet vaan vaikuttaa eri ihmiseen eri tavoin, kaikki kamoissaan tapa, ei todellakaan. Meistä vain kukaan ei ole ollut paikalla katsomassa mitä oikeasti tapahtui? En ollut minäkään, enkä ikinä Samilta kysynyt. Tuskin olisi kertonut vaikka olisin kysynyt. Mutta vaikka kuinka kamoissaan mun läsnäollessa oli ennen linnaan joutumistaan niin ei ikinä ollut agressiivinen, itse en ole ikinä käyttänyt. Tiedä sitten mikä vaikutti ja mihin vai vaikuttiko mikään mihinkään?
Entäs mikäs tää episodi oli, joka johti hänen kuolemaansa?

Ihan normi perheenisän iltapuhde?
marttta
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Marras 06, 2011 9:58 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja marttta »

Sivustamulkoilija: On teillä ongelma, tämän Samin vanhan rikoksen suhteen. Tekijäkin jo haudattu ja te vaan sen kun jaksatte täällä kinastella.
Eikö nyt mitään uutta rikosta olisi, mistä voisitte kiihkeästi käydä keskustelua. Onhan tuo ns. moottoripyörä "seuran" huumekaupat nyt olleet lehdissä ja siitähän sai moni jo tuomionkin...
Laitetaan toi porukka aisoihin ja huumekaupat kuriin, niin ehkä sitten ei tule näitä tappojakaan enempää.
Onhan tuolla Oulussa tapahtuneet lapsien raiskaus jutut paljon tuoreempi aihe. Vai onko niin, että on liian arka aihe keskusteluun...Tiedä häntä...
Murha ja murhaaja on varmaan jo käsitelty loppuun.Turha täällä on enää kuollutta henkilöä haukkua ja moittia.Teki mitä teki sitä ei tekemättömäksi saa.Toivottavasti olet tyytyväinen nyt, kun tämä murhamieskin kuoli poliisien käsiin. Kirjoituksesi perusteella tuntuu siltä, kun saisit jotain nautintoa tästä Samin jutusta.
Voin vain sanoa, että kaikki ei ole niin mustavalkoista kuin luulet. Minä en luule, minä tiedän. Toivottavasti sinulle ei tapahdu liikenteessä mitään, mistä sinua voisi syyttää. Saattaahan se naapurin pikkupoika juosta vaikka autosi eteen ja kuolla...Niin....Oletko silloin mikä jonkun muun silmissä...Mietipä sitä...
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Tää kun nyt vaan ei ole pelkkä ajankohtais-palsta. Olet varmaan huomannut että täällä käsitellään paljon vanhempiakin juttuja kuin tämän ketjun tapaus. Kukin mieltymystensä mukaan, jotkut keskittyy ajankohtaisiin, jotkut vanhoihin ja jotkut kaikkiin mahdollisiin.
Itseltäni ei myötätuntoa heru tän ketjun tyypille, koitan kuitenkin ymmärtää että häntä lähempänä olleet voivat ajatella toisin.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
marttta
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Marras 06, 2011 9:58 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja marttta »

Sitä tässä en ymmärrä, tai sitten en halua ymmärtää. Miten tämä vanha juttu voi niin kiinnostaa ketään enää. Aikaa on kulunut tapahtuneesta.
Ellei sitten tämä jonka Sami tappoi ollut jonkun kirjoittajan läheinen. Nytpä sitten mielenkiintoni heräsikin oikein kunnolla....
Tosiasiahan on se, että tämä yhteiskunta ei hyväksy vankilasta vapautunutta vankia. Ei saa asuntoa, ei mitään tukea saati työpaikkaa. Epäilys on aina, että uusii tekonsa jne...Olet loppu elämäsi leima otsassa kulkeva ex vanki. Kyllä se taas jotain tekee, ei se kauaa vapaana ole. Näinhän se menee...
Olkaamme siis onnellisia, että meillä on työpaikka, vapaus ja se leimakin puuttuu otsasta. Näillä mennään mitä on syntymälahjaksi saatu. Toiset enemmän toiset vähemmän ja jotkut eivät mitään...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tapaus on mielenkiintoinen ja sisältää monia sivujuonteita. Esimerkiksi olisi voinut jäädä pimeäksi katoamiseksi ellei ranskalaisvalmisteinen auto olisi hajonnut. Tämänhän automiehet ovat tienneet pitkään, älä ota ranskista keikka- tai käyttöautoksi.

Tuli myös oikeuden ennakkopäätös: Jos sinulla on elinkautinen alla saat hakata Alibin toimittajan ilman mitään sanktioita. Tämä sotii vahvasti ainakin minun oikeustajuani vastaan.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Hulabaloo
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: La Helmi 09, 2019 2:29 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Hulabaloo »

Lahtonen kehtas viime perjantaina soitella 22.30. Ei ollu näemmä herra päätoimittajalla parempaakaan tekemistä siihen aikaan, ei tainnut kovin selkeitä vastauksia saada, ainakaan mitään painokelvollista..

Lahtosen omien sanojen mukaan tilauskeikka tuo vankilassa tapahtunut välikohtaus.
Parhaat ranskalaiset saa grilliltä.
matamimimmi
Neuvoja-Jack
Viestit: 549
Liittynyt: To Elo 16, 2018 10:32 am
Paikkakunta: Costa del Crime

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja matamimimmi »

tänään ilmestyneessä alibissa äidin tilitys poikansa kuolemasta en viitti laittaa alibin juttuja vaikka mulla lehti kun tänne kielletty laittamasta alibin julkaisuja tekijänoikeuslain mukaan
Murhainfolainen 8) 8)
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2022
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Se joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu niin se vaan on.
"If you aim for a king, you better not miss"
Marja
Martin Beck
Viestit: 759
Liittynyt: To Tammi 24, 2019 7:45 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Marja »

Painavat mullat tälle saksi-pojalle ,murha ilman järkevää syytä ,noloin avustaja oli mitä nähnyt ,salin-penkillä
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Saksipoika grillijonossa.jpg
Saksipoika grillijonossa.jpg (39.17 KiB) Katsottu 3539 kertaa
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2022
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

L'amourha kirjoitti:
Saksipoika grillijonossa.jpg
Jotain osumaa on tullut poikaan ihan selvästi, lääkärikö väitti että poliisin tekemisillä ei ollu vaikutusta Samin kuolemaan? Vähän tuo kuva kertoo toista...
"If you aim for a king, you better not miss"
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Mitäs läksi. Tainnut äitee tarkoituksella jättää pojan meikkaamatta että saanut oikein dramaattisen läksiäiskuvan. Murha-mamma syyttää suoraan pollareita tästä. Olis menny uuniin poikansa seuraksi niin ei tarvis itkeä.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Murha saksilla ja vasaralla Hyvinkäällä joulukuussa 2006

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Dope Boy kirjoitti:
L'amourha kirjoitti:
Saksipoika grillijonossa.jpg
Jotain osumaa on tullut poikaan ihan selvästi, lääkärikö väitti että poliisin tekemisillä ei ollu vaikutusta Samin kuolemaan? Vähän tuo kuva kertoo toista...
Juu, poski on ottanut osumaa. Tästä voimme päätellä, että poliisi aiheutti kuoleman.

Herää nyt saatana. :lol:
Vastaa Viestiin