Veli-Matti Ulvinen surmasi naisen Oulussa 16.6.1988

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Huomenna tämä kiinnostusta herättänyt Ulvinen näkyy teeveessä Akuutti-ohjelmassa muistaakseni klo 19.10, siinä häntä haastatellaan yhdessä nuorimman poikansa kanssa jostain vammaisten liikuntaan liittyvästä asiasta (en tiedä ihan tarkasti)
Nothing is quite what it seems
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Isä braunille terveisiä. Hommat muuten on aika yksinkertaisia. Jätät vaan tappamatta ihmisiä. Hämmästyttävän helppoa. :D
Talontytär
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 12:55 pm

Re: Oulu / Ulvinen ajoitus noin 1980-1990

Viesti Kirjoittaja Talontytär »

Maybrick lähdet väärille teille kysymykseni kanssa.

Minä kysyin: Eikö lestadiolaisuudessa ole käskyä Älä tapa?
Eikä kysymykseni koske kummankaan vakaumusta. Eikä minun.

Maybrick, jos joutuisit itse samaan tilanteeseen. Sovittaisit sen yhteiskunnan lakien mukaan jne. Pystyisikö myös äitisi ja isäsi hyväksymään yhteiskunnan normien mukaisen sovituksen, myös kun et olisi läsnä, yön pimeinä tunteina jne?
Optimum et pessimum in homine est lingua.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Oulu / Ulvinen ajoitus noin 1980-1990

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Talontytär:
Minä kysyin: Eikö lestadiolaisuudessa ole käskyä Älä tapa?
En tiedä, miten lestadiolaisuus mielestäsi liittyy tämän tapauksen kierteisiin. Kristinuskossa on ym.käsky, kuten hyvin tiedämme. Tiedämme myös, kuinka yleisesti tätä käskyä noudatetaan ns.kristittyjen maailmassa. Luulen, että ajaudumme nyt liian kauas puheena olevasta tapauksesta. Toivoisin suorempaa puhetta, jos on jotain sanottavaa. En oikein pääse tällaisesta oudosti viittailevasta puheesta jyvälle. :?:
Maybrick, jos joutuisit itse samaan tilanteeseen. Sovittaisit sen yhteiskunnan lakien mukaan jne. Pystyisikö myös äitisi ja isäsi hyväksymään yhteiskunnan normien mukaisen sovituksen, myös kun et olisi läsnä, yön pimeinä tunteina jne?
En tiedä, pystyisivätkö mahdolliset vanhempani hyväksymään yht.kunnan normien mukaisen sovituksen. En tunne heitä riittäävän hyvin, jotta voisin sanoa mitään varmaa. Ihmettelen, miksi esität kysymyksesi, mikä siinä on takana. :?:
Nothing is quite what it seems
Vastaa Viestiin