Henkirikokset Lahdessa 8/86 - 3/87

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
turmion tommi
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:55 pm

Viesti Kirjoittaja turmion tommi »

Slaim kirjoitti:hmmm muistatko ko. peten sukunimeä, voisin tiedustella faijaltani lisää infoa koska pete oli hyvä tuttu faijalleni lahden ajoilta (liekkö tiedät minun sukulaisianikin lahdesta) kuulemma peten oli tappanut myös lahtelainen henkilö joka oli faijani kanssa samalla tarkkis luokalla nuorena, paikkakunta oli muistaakseni kuhmo (paikasta muistan että siellä on kaamos) pete oli jättänyt kirjeen että isälleni pitää ilmoittaa heti jos jotain käy. näin olen kuullut isältäni.
Alkoiko peten sukunimi T kirjaimella.
Itse kanssa vuosia Torvessa 90-luvulla viettäneenä olen miettinyt kuinka monien tuttujen on käynyt elämän pyörteissä.

Vaikka muualla nyt asun niin synnyin paikkani ja vireät 30-v siellä ehdin viettää.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

turmion tommi kirjoitti: Alkoiko peten sukunimi T kirjaimella.


Sama tuli mieleen täälläkin päässä. Ehkä muuten ollaan Torvessa aikoinaan nähtykin.



.
.

kaukana poissa


.
turmion tommi
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:55 pm

torvi

Viesti Kirjoittaja turmion tommi »

Kyllähän varmaan ainakin "naama" tuttuja ollaan.tuli istuttua lähes joka vkl ja usein arkisinkin torven päivä ja ilta hoidossa.Radiomäki ja torvi oli kesäisin pop ja rautatienkadun alkosta eväät ratikalle.
Slaim
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 10:20 pm

Viesti Kirjoittaja Slaim »

kyseessä oli tuomen pete. elikkäs sama henkilö kyseessä. joku nelisen vuotta sitten kuoli. harmi kyllä pete oli niin mukava, muistan ku olin viel ihan pikku junnu sillo, ni pete vaa hapsunahkatakki ja buutsit jalassa tuli pelailee jalkapalloa mun kanssa. :D
turmion tommi
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:55 pm

Viesti Kirjoittaja turmion tommi »

Tuli pete vainaa tunnettua vuosia.Asui aseman taustassa ja jossain vaiheessa jalkarannantien varressa.Ei koskaan mikään riita pukari,mutta päihteet maistu aika hyvin.
Slaim
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 10:20 pm

Viesti Kirjoittaja Slaim »

harmiton kaveri kyllä, harmi että kävi niin..
Viimeksi muokannut Slaim, Ma Elo 25, 2008 1:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

Slaim kirjoitti:kyseessä oli tuomen pete. elikkäs sama henkilö kyseessä. joku nelisen vuotta sitten kuoli. harmi kyllä pete oli niin mukava, muistan ku olin viel ihan pikku junnu sillo, ni pete vaa hapsunahkatakki ja buutsit jalassa tuli pelailee jalkapalloa mun kanssa. :D


Vaikka Peten kuolemaa osasi epäillä niin silti tuntui pahalta saada varmistus siitä. Taas on yksi joukosta poissa. Tuo muistikuvasi kuvaa Peteä hyvin. Hieno mies. RIP Pete.




.
.

kaukana poissa


.
alfanaaras
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:11 am

Viesti Kirjoittaja alfanaaras »

Vanha kunnon legendaarinen torvi. Itse kävin siellä jatkuvasti 80- luvun lopusta 90-luvun alkuun. Asuin Lahden seudulla jokusen vuoden. Kun olin jo muuttanut pois Lahdesta, niin kerrankin tuli hirveä pakkomielle lähteä torveen, joten peukku pystyyn ja 100km torven takia..
Olen asunut/vaikuttanut monella paikkakunnalla, mutta koskaan missään muulla paikkakunnalla en ole nähnyt niin paljon pahoinpitelyjä, kuin Lahdessa. Muistaakseni 80-luvulla Jokeri baari oli aika pahamaineinen paikka, tuli sielläkin pari kertaa käytyä teininä.
Plussaa Lahden miehille siitä, että he ovat tosi avoimia tutustumaan uusiin ihmisiin (naisiin). Kun sinne lähtee nykyäänkin bilettämään, aina löytyy hauskaa juttu seuraa.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Slaim kirjoitti:kyseessä oli tuomen pete. elikkäs sama henkilö kyseessä. joku nelisen vuotta sitten kuoli. harmi kyllä pete oli niin mukava, muistan ku olin viel ihan pikku junnu sillo, ni pete vaa hapsunahkatakki ja buutsit jalassa tuli pelailee jalkapalloa mun kanssa. :D

Mitä muuta tiedät Petestä ja tästä tapauksesta?, olisi mukava kuulla, jos tiedät jotain uutta..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Slaim
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 10:20 pm

Viesti Kirjoittaja Slaim »

noo mitäs mä tiedän, toisen käden tietoa itse tapahtuneesta tiedän. mutta paikkaansa pitävää sellasta.
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Henkirikokset Lahdessa 8/86 - 3/87

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Pitäis varmaan kirjoittaa koko postaus aiheesta Partosen Harri.Sattumoisin tunnen kaikki tuohon tappo juttuun liittyvät ihmiset ja asiat.Kyseinen herra muuten tuomittiin tuon mainitun jutun jälkeen myös huumausainerikoksesta useamman vuoden tuomiolla.Missähän muuten mahtaa nykyään oleilla,siviilissäkö?Katsotaan kunhan saan kaivettua kaikki paperit esiin,jos vaikka tarinaa kertoisin.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
TanskanDoggi
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Loka 08, 2009 6:02 pm
Paikkakunta: København

Re:

Viesti Kirjoittaja TanskanDoggi »

Slaim kirjoitti:kyseessä oli tuomen pete. elikkäs sama henkilö kyseessä. joku nelisen vuotta sitten kuoli. harmi kyllä pete oli niin mukava, muistan ku olin viel ihan pikku junnu sillo, ni pete vaa hapsunahkatakki ja buutsit jalassa tuli pelailee jalkapalloa mun kanssa. :D
Ai "Amerikan Petteri" on kuollut. Ikävä kuulla!

Mä tunsin Peten aikanaan hyvin, asuttiin mm. Peten ja Panun kanssa samaan aikaan Ruotsissa '89. Sittemin elämä vei erilleen ja viimeksi tavattiin ohimennen kai '95. Iloinen, hyväntahtoinen ja harmiton vekkuli se oli!
Slaim
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 10:20 pm

Re: Henkirikokset Lahdessa 8/86 - 3/87

Viesti Kirjoittaja Slaim »

njuu kiltille miehelle paska kohtalo =(
Vastaa Viestiin