Iäkäs mies surmasi vaimonsa Myyrmäessä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Sasse75
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 4:48 pm

Iäkäs mies surmasi vaimonsa Myyrmäessä

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Miehen epäillään puukottaneen kuoliaaksi vaimonsa viikonvaihteessa Vantaan Myyrmäessä. Tämän jälkeen syylliseksi epäilty yritti surmata itsensä siinä onnistumatta.

Mies pidätettiin ja toimitettiin Helsinkiin Meilahden sairaalaan. Siellä komisario Juha Juurinen esittää tänään häntä vangittavaksi taposta epäiltynä.

Pariskunta oli eläkkeellä. Aviomies on 68-vuotias ja vaimo oli kuollessaan 65-vuotias.

- Veriteon motiivi on vielä epäselvä, kertoi rikosylikomisario Timo Nyyssönen.

Huoneistossa ei ollut kamppailun jälkiä.

Surma tapahtui perjantaina illan suussa Myyrmäen Vaahtokujalla. Poliisi kertoi siitä ensi kertaa tänään IS:lle.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1489873

Mitähän kummaa tässäkin on taustalla? :(

Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6651
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Taas kerran huomataan miten hankalaa on itsensä surmaaminen verrattuna toisen ihmisen tappamiseen.
Sasse75 kirjoitti:Mitähän kummaa tässäkin on taustalla?
Veikkaisin jotain aviokriisiä. Poliisi ei tosin vielä kertonut, oliko alkoholilla jotain osuutta tässä.

anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Mulla ei ole tilastoja asiasta, ainoastaan mutu, mutta onko nää varttuneemman väen perhetragediat lisääntyneet?

No, väestökin ikääntyy, se on selvää.

Itse olen ollut todistamassa tapausta, jossa 81-vuotias eläkeläismies uhkaili 78-vuotiasta vaimoaan nyrkeillä ja lopulta kaulaan tarttumalla.

Vaimo oli miehen mukaan vilkuillut samalla eläkeläisretkellä ollutta sotaveteraania "sillä silmällä" ja valmis pettämään häntä tämän kanssa. Tappeluhan siitä oli tulla.

Olin vt bussiemäntänä kyseisellä reissulla ja yhdessä kuljettajan kanssa (bussi ajettiin tien sivuun) saimme tilanteen rauhoittumaan.

Tämä vaan kuvastaa sitä, ettei korkeakaan ikä ole mikään este väkivaltaisele käyttäytymiselle.

Sasse75
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 4:48 pm

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

anneli1 kirjoitti:Mulla ei ole tilastoja asiasta, ainoastaan mutu, mutta onko nää varttuneemman väen perhetragediat lisääntyneet?

No, väestökin ikääntyy, se on selvää.

Itse olen ollut todistamassa tapausta, jossa 81-vuotias eläkeläismies uhkaili 78-vuotiasta vaimoaan nyrkeillä ja lopulta kaulaan tarttumalla.

Vaimo oli miehen mukaan vilkuillut samalla eläkeläisretkellä ollutta sotaveteraania "sillä silmällä" ja valmis pettämään häntä tämän kanssa. Tappeluhan siitä oli tulla.

Olin vt bussiemäntänä kyseisellä reissulla ja yhdessä kuljettajan kanssa (bussi ajettiin tien sivuun) saimme tilanteen rauhoittumaan.

Tämä vaan kuvastaa sitä, ettei korkeakaan ikä ole mikään este väkivaltaisele käyttäytymiselle.
Minkähänlaista on kyseisen pariskunnan elämä kaikenkaikkiaan ollut. Tuskin kerta ensimmäinen oli... :? Mutta se ihmetyttää, että oikein muiden läsnäollessa aletaan rähisemään. Yleensä tuon tyypin ihmiset rähisevät kotona, muilta piilossa.

Vastaa Viestiin