Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8171
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Pinkkis kirjoitti:
Siporex kirjoitti:Johan tuo siitariki vapaalla jalalla aikalailla huitelee kun lomilla onpi ja puhelin kouras kulkeepi... eli hyvin taas suomen rangaistuslaitos hommansa hoitaapi :evil: vissiin mikkelis aikalailla käynyt myös kääntyilemäs.
Siis häh? Ei jumalavita. En voi ymmärtää tätä suomen oikeuslaitosta. Huh huh :evil:

Eipä tossa mitään outoa ole. Kohta olleet kumpikin jo vuoden lomaringissä, joten ei ole ensimmäiset lomat kyseessä. Nyt lusivat loput elinkautisesta nätisti pois, ja sitten taas voi pistää haisemaan, tavalla tai toisella. 2020 anomuspaperit sisälle, ja ehkä toisella kerralla lykästää ja pääsee 2022, tai 2023 kokonaan ulos elinkautisesta.
Piilohomot on in.

Siporex
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Kesä 09, 2017 5:56 am

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Siporex »

no niinpä, kuten edellinen asian mainitsi. tuollaisilla tollukoilla kun ei enää ole ihmisarvoa edes saastan vertaa niin miksi pitää antaa vapaana kulkeakkaan... ainut oikea loppusijoitus paikka olisi sillan alla, ei edes kirkkomaata kannata tuollaisille tuhlata ja kalatkaan ku ei tuppaa paskaa syömään....
Si vis pacem, para bellum

slk
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Loka 27, 2012 4:30 pm

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja slk »

Pirhonen oli viime viikolla lomalla Mikkelissä on nykyään Naarajärvellä.
"Kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan". Frank Zappa

Siporex
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Kesä 09, 2017 5:56 am

Re: Nuorukainen surmattiin Mikkelissä -08

Viesti Kirjoittaja Siporex »

johnny rebel kirjoitti:Nostellaan ketjua jos joillain on tietoa pojista. Rip Kinkka. Aika kuluu, vastahan tämä tapahtui.
Onko Sanna päässyt tunnon tuskistaan ja asusteleeko mikkelissä vielä? Uskon että Sanna oli syyllinen siihen että näin kävi.

kyl taitaa viel mikkelissä sanna asua, ainakin laajalammella tainnu tulla vastaan ja eiköhän toi vieläkin samaa kastia alinta ole...
Si vis pacem, para bellum

Siporex
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Kesä 09, 2017 5:56 am

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Siporex »

jaahas... on näköjään siitariki menny kihloihin tuollasen kanssa https://www.facebook.com/kati.nivalaine ... le_browser :D :D voi lapsiparkaa kun isä ehdokkaana tollanen nilviäinen, noh eiköhän antista sen verta "miestä" löydy et alkaa lastakin ahdisteleen...
Si vis pacem, para bellum

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Minkalainen tyyppi tämä Kinkka oikein oli? Olipa minkälainen vaan niin ei ansainnut tommosta kohtaloa.
"If you aim for a king, you better not miss"

Siporex
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Kesä 09, 2017 5:56 am

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Siporex »

Dope Boy kirjoitti:Minkalainen tyyppi tämä Kinkka oikein oli? Olipa minkälainen vaan niin ei ansainnut tommosta kohtaloa.
sellanen reppanan olonen hää ol, mut ainakin itelle oli reilu ja lainatut rahat sai nopeesti takasi. mut kuten sanottua niin ei tuollasenkaan kohtalona olis ollu joutua tuollasten pelkureiden veitsen alle. mutta eiköhän nuokin tekijät saa sen mitä ansaitsevat...
Si vis pacem, para bellum

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Siporex kirjoitti:
Dope Boy kirjoitti:Minkalainen tyyppi tämä Kinkka oikein oli? Olipa minkälainen vaan niin ei ansainnut tommosta kohtaloa.
sellanen reppanan olonen hää ol, mut ainakin itelle oli reilu ja lainatut rahat sai nopeesti takasi. mut kuten sanottua niin ei tuollasenkaan kohtalona olis ollu joutua tuollasten pelkureiden veitsen alle. mutta eiköhän nuokin tekijät saa sen mitä ansaitsevat...
Onkohan nää pellet saanu jotain kiksejä kun päässeet kiduttamaan jotain hyväntahtoista ressukkaa jolla elämä ei mennyt niinkun piti.... :(
"If you aim for a king, you better not miss"

Pinkkis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2008 3:31 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Sanotaanko jotta ei oo hääppönen elämä tuolla naisella...tiedä sitten millä planeetalla elää kun on siitarin ottanu ilokseen.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Täytyy sanoa että on jatkossakin poliisin työpaikat turvattu kun katsoo Siitarin ja sen muijan fb-sivuja.Sekakäyttäjiä veikkaisin molemmat. Voi voi lapsi parkaa millainen hirveä elämä näitten kanssa tulee.Se siitä rakkaudesta.

Pinkkis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2008 3:31 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Ethän vaan sano jotta niillä on lapsi?
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä

Siporex
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Kesä 09, 2017 5:56 am

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Siporex »

toivon mukaan ei oo lasta vielä tulossa... akka kyllä vaikuttaa niin jälkeenjääneelle elämämkolulaiselle jonka ainoa tehtävä on olla haarat levällään tuollasille ihmisarvottomille ja yhteiskunnalle hyödyttömille huoranpenikoille kuten antti...
Si vis pacem, para bellum

Kati 09
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Syys 20, 2018 9:33 pm

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Kati 09 »

Täytyy sanoa,että te aikuiset ihmiset ootte aika sairaita. Musta Antin vaimona ja Antista itestään voitte puhua niin paljon paskaa,kun sielu sietää.. Mutta on aika kohtuutonta vetää mun lapseni tähän keskusteluun. Kuka teistä tuntee mut,mun lapsen tai Antin henkilökohtasesti?? Onko jollain niin paljon tietoa,että pystyy perustelemaan väittämänsä? Mä sentään uskallan julkasta tän omalla nimellä..mites sä?? -Kati Siitari

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Kati 09 kirjoitti:Täytyy sanoa,että te aikuiset ihmiset ootte aika sairaita. Musta Antin vaimona ja Antista itestään voitte puhua niin paljon paskaa,kun sielu sietää.. Mutta on aika kohtuutonta vetää mun lapseni tähän keskusteluun. Kuka teistä tuntee mut,mun lapsen tai Antin henkilökohtasesti?? Onko jollain niin paljon tietoa,että pystyy perustelemaan väittämänsä? Mä sentään uskallan julkasta tän omalla nimellä..mites sä?? -Kati Siitari
Ennen kuin lähtee hakemaan moraalisesti ylevämpää asemaa (won't someone think of the children?), kannattaisi ehkä poistaa tällaiset tekstit auton perästä ja Facebookista?
Kuva

Kuva kadonnut, mutta olkoot linkki tässä ja jos joku löytää mikä siinä oli, niin tänne vaan. Muistaakseni jokin takalasitarra.
-NILS-
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Ei tule olemaan pitkä avioliitto tämä Siittareitten liitto.Jos autosta puuttuu renkaat ei se liiku mihinkään, samoin parisuhde ei voi onnistua jos ei omista virheistä opita eikä osata katua.
Näillä ei ole varaa arvostella mamuja!!!!!! Eikä muuten ketään muutakaan.

Vastaa Viestiin