Pori 2007: Kaksi naista murhattiin jalkajousella

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
K.O
Frank Drebin
Viestit: 395
Liittynyt: To Heinä 30, 2020 9:49 am

Re: Pori 2007: Kaksi naista murhattiin jalkajousella

Viesti Kirjoittaja K.O »

KellokoskenPrinsessa kirjoitti: Ma Helmi 12, 2024 3:52 pm Tiktokin vaihtanut julkiseksi näköjään ja tää wannabe räppäri myös kertoilee uusimman uhrin nimen "räpissään".
Vaikuttaa hiveven vihaiselta ja katkeralta yksilöltä mitä tuota videota katselin. Kyllä se siitä elämä taas lähtee rullaamaan MR. Siekkinen. Aloita vaikka hampaiden pesusta. :D :D
alexandrsiekkinen
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2024 7:20 pm

Re: Pori 2007: Kaksi naista murhattiin jalkajousella

Viesti Kirjoittaja alexandrsiekkinen »

ei teistä jeesustelijoista tuu ketään roustaa ittees niinku minä 8) vittuako tulla tänne pätee omalla erinomaisuudellan saatanan pyhimykset :twisted: jotka ei oo koskaan tehny mitään väärää :roll: huuuhhuhhhh nostan kyl hattuu rakkaat fanini :wink: ootte tajunnu elämänne idean täällä lopullisen tarkasti :idea: :?: on ilo olla iloksenne en olis mitään ilman teitä.... LEGENDA kiitän kuolemattomuudesta koko suomen kansaa teidän ansiosta mulla on sananvapaus... vai onko :lol: tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikeilla ja hyvät ideat on jätetään helvetin porteille :twisted: muistakaahan rakkaat lapseni ettei yksikään hyvä teko jää rankaisematta :oops:
viivahattu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1582
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Pori 2007: Kaksi naista murhattiin jalkajousella

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Ei täällä Siekkinen kukaan toivo mitään muuta kuin että sinä et enää ketään tappaisi. Mene hoitoon ja yritä saada pääsi kuntoon. Kyllä me veronmaksajat laskun kuittaamme. Sehän meidän funktiomme tässä maassa on, maksaa kaiken maailman vätysten ja hapentuhlaajien eläminen ja niiden sotkujen siivoaminen.
alexandrsiekkinen
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2024 7:20 pm

Re: Pori 2007: Kaksi naista murhattiin jalkajousella

Viesti Kirjoittaja alexandrsiekkinen »

joo te toivotte kaikkee hyvää ja kaunista täällä vaan :roll: anonyyminä tyypillisen suomalaisen paskahousun tapaan :) sullahan ei näköjään viiraa :| kun tuut näennäis sivistyneesti jeesustelee :wink: hoitaa kai tää SUOmaa paskansa maton alle jonka itse aiheuttaakin :D
Vastaa Viestiin