Mies pahoinpideltiin kuoliaaksi Seinäjoella

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
K.E Miesmann
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 9:54 pm
Paikkakunta: Kerava

Mies pahoinpideltiin kuoliaaksi Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja K.E Miesmann »

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /10/737214

Poliisi tutkii seinäjokelaismiehen kuolemaa henkirikoksena. Tapauksen vuoksi on vangittu useita ihmisiä, joiden osuutta kuolemaan selvitetään.

Kuusikymppinen mies tuotiin vammojen takia hoidettavaksi Seinäjoen sairaalaan viime viikon keskiviikkona. Hän kuoli myöhemmin sairaalassa. Poliisin tähänastisissa tutkimuksissa on selvinnyt, että mies kuoli väkivallan uhrina.

Mies tuotiin sairaalaan Vuoritiellä sijaitsevasta huonokuntoisesta omakotitalosta. Tapahtuma-aikaan paikalla oli useita ihmisiä. Poliisi pidätti aiemmin seurueen jäseniä ja tällä hetkellä useita on vangittuna.

Tapausta tutkitaan tappona.

(MTV3-STT)

Huonokuntoisesta omakotitalosta. Jotenkin tuli ekana mieleen joku ryyppykämppä, eli oisko ollu kyseessä perinteinen "se oli perkele mun pullo" tyyppinen selvittely. Tääkin varmaan päättyy siihen, että kukaan ei muista mitään tapahtumista kun oli ryypätty jo monta viikkoa.
Ei pidä liikoja kikkailla...
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Missähän muumilaaksossa mä olen ollut? Kuulin kyllä poliisiautojen hälytysääniä, mutta aika normaalia tällä paikalla missä asun.

Pitääpä mennä tutkimaan vähän mikä talo kyseessä. Laitan sit lisätietoja millainen paikka kyseessä. Ja naapureilta vois vähä kysellä :wink:
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Michaelm
Harjunpää
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 9:45 pm

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Sterling kirjoitti:Missähän muumilaaksossa mä olen ollut? Kuulin kyllä poliisiautojen hälytysääniä, mutta aika normaalia tällä paikalla missä asun.

Pitääpä mennä tutkimaan vähän mikä talo kyseessä. Laitan sit lisätietoja millainen paikka kyseessä. Ja naapureilta vois vähä kysellä :wink:
Juu täytyypä käydä katsomassa. Tuskin kovin montaa huonokuntoista omakotitaloa mahtuu tuolle tielle. Jos näet jonkun epäilyttävän hyypiön kuleksimassa, niin se oon sitten minä :lol:
K.E Miesmann
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 9:54 pm
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja K.E Miesmann »

Jaahas kuvakin oikeen jo löytyny.. noh aikalailla tommoselta ryyppykämpältä toi vaikuttaa.. tai mistä mä tiedän vaikka se ois jollekkin ihan luksushuvila :D

Katossa ainakin vissiin reikiä, kun on pitäny oikeen pressu virittää.. :D
Ei pidä liikoja kikkailla...
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Ajelin myös autolla tuosta ohi :D Pressu on ollut siinä iät ja ajat ja tosi rötiskö on koko talo. Ja todella helppo löytää jos joku haluaa sen livenä nähdä.

Itse luulin, ettei tuossa romussa kukaan asu. Pitää nyt vielä ottaa selville "paikallisilta" juopoilta lisätietoja 8)
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Vastaa Viestiin