Sirkka Lampolan yllytys tappoon Turussa -81 (?)

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Sirkka Lampolan yllytys tappoon Turussa -81 (?)

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Mikä vika roskakuskeissa on? Hiukka nimittäin vituttas jos sanotaan puoleen vuoteen ei roskista tyhjennettäs. Tästähän oli otsikoissakin viime vuonna kun kaupunki pisti liinat kiinni roskienkuljetuksessa, hiukka oli porukka harmissaan. Kaupunkia en muista.

Silli
Axel Foley
Viestit: 2179
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Sirkka Lampolan yllytys tappoon Turussa -81 (?)

Viesti Kirjoittaja Silli »

Tackleberry kirjoitti:80-luvulla on murhamiehetkin kävelleet linnasta suoraan töihin ja sinä virittelet mielessäs jotain kaupunginisien salaliittoa, kun tällainen tapaus on päässyt takas bussikuskiks. :lol:
Jotkut käveli ja toiset eivät. Onhan vapautuneiden vankien työllistymistä tutkittukin. Mutta aivan varmasti työllistymistä on jo silloin auttanut ja edelleen auttaa, jos on hyviä suhteita ja suostuu heidän pillinsä mukaan pomppimaan. Kaikkea hyvää sinullekin. Olen jo aiemmin huomannut, ettei meidän jutut juuri mene yksiin, eikä siksi kannata minuutteja tuhlata. Ensi kerralla yritän muistaa sen ajoissa.
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli

L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3070
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Sirkka Lampolan yllytys tappoon Turussa -81 (?)

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Silli kirjoitti:
Tackleberry kirjoitti:80-luvulla on murhamiehetkin kävelleet linnasta suoraan töihin ja sinä virittelet mielessäs jotain kaupunginisien salaliittoa, kun tällainen tapaus on päässyt takas bussikuskiks. :lol:
Jotkut käveli ja toiset eivät. Onhan vapautuneiden vankien työllistymistä tutkittukin. Mutta aivan varmasti työllistymistä on jo silloin auttanut ja edelleen auttaa, jos on hyviä suhteita ja suostuu heidän pillinsä mukaan pomppimaan. Kaikkea hyvää sinullekin. Olen jo aiemmin huomannut, ettei meidän jutut juuri mene yksiin, eikä siksi kannata minuutteja tuhlata. Ensi kerralla yritän muistaa sen ajoissa.
Eikö jutut kestä kyseenalaistamista? Silloin on toki kivointa paeta paikalta esittämättä mitään faktaa väitteistä.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

Silli
Axel Foley
Viestit: 2179
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Sirkka Lampolan yllytys tappoon Turussa -81 (?)

Viesti Kirjoittaja Silli »

L'amourha kirjoitti:Eikö jutut kestä kyseenalaistamista? Silloin on toki kivointa paeta paikalta esittämättä mitään faktaa väitteistä.
En ole varma ymmärränkö viestiäsi oikein. Tackleberryn toivotukset ymmärsin kuitenkin niin, että hän jo hyvästeli minut ja tämän meidän pienen keskusteluhaaran. Ja se sopi minulle erittäin hyvin. Todisteita on ja ne löytyy, kun jaksaa kaivaa (minä en nyt jaksa, mutta olen niitä aiemmin lukenut). Todisteita tulee myös lisää, mutta niistä uusista en voi juuri nyt vielä kertoa :wink:
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli

L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3070
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Sirkka Lampolan yllytys tappoon Turussa -81 (?)

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Noi pari viimeistä lausetta eivät oikeastaan yllättäneet.
Itseäni toki olisi kiinnostaneet nämä kaupunginisät jotka Lampolan istuttivat bussin puikkoihin. Oikein mätsäävistä nimistäkin vihjailit, ne taitavat nyt sitten jäädä kun ei oikein jaksa ja tulevat huippupaljastuksetkin ovat vielä hyshys-asteella.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

Vastaa Viestiin