Aviopari surmasi miehen Porin Pihlavassa 8.4.2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Aviopari surmasi miehen Porin Pihlavassa 8.4.2009

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Olipa ajatuksia herättävä ohjelma, kaikesta kauneus- ja stailaushömpötyksestä huolimatta.

Kerrataanpa vielä tätä rangaistusmatematiikkaa. Tuomio, joka langetettiin huhtikuussa 2009 tehdystä taposta oli siis 8 vuotta ja 4 kuukautta. Ohjelma, jonka lopussa Kati käsittääkseni jo vapautui vankilasta, oli kuvattu keväällä 2012, noin 3 vuotta surma-ajankohdasta :?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Insane Poetry
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:35 am
Paikkakunta: Babylonia

Re: Aviopari surmasi miehen Porin Pihlavassa 8.4.2009

Viesti Kirjoittaja Insane Poetry »

poikani kirjoitti:Useasti ihmisillä, jotka itse ovat syrjäytyneet, on kuitenkin rohkeutta hankkia lapsi* täysin epävarmaan tilanteeseen. Samalla ne, jotka painavat niska limassa duunia, lykkäävät lapsenhankintaa johonkin kaukaiseen tulevaisuuden haavekuvaan, jossa työpaikka on varmempi, perheasunto hankittu, ynnä muuta.
Oon itekin ihmetellyt aika läheltä että miten jotkut työttömät sekakäyttäjät vaan tehtailee niitä lapsia ikäänkuin liukuhihnalta. Yhelläkin alati riitelevällä pariskunnalla on jo kolme ja vastuuta kannetaan lapsista just silloin kun jaksetaan.

Itse en ole lapsia hankkimassa kun tässä tulee itekin ajoittain elettyä vähän miten sattuu (esim. nyt jo kännissä jne) joten olen tyytyväinen ettei ole lasta. Kerran oli lähellä, mutta onneksi ko. muijan kanssa sovittiin yhteistuumin abortista. No hyvä ettei oltu esim. Irlannissa...
Fall of Babylon
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Aviopari surmasi miehen Porin Pihlavassa 8.4.2009

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Jos se on se ainainen krapulapanetus ja sen johdannaiset;)
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1580
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Aviopari surmasi miehen Porin Pihlavassa 8.4.2009

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Jos kiinnostaa, niin Kati Paleniuksesta kertova Tuhkimotarinoita -jakso on katsottavissa uusintana YLE Areenasta 29 päivän ajan.
Vastaa Viestiin