Jesse-Juuso Nakari - sekä muut veljekset

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
A.Le Cog
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Syys 24, 2007 5:00 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja A.Le Cog »

Turri kirjoitti:Se piti vielä sanoa, että hulluja ne taitaa tosiaan olla koko sakki. Nakarin Tiina kulkee jossain juoppoporukoissa Mikkelissä ja on sekaisin kuin seinäkello. Muutamia vuosia sitten Jonkke (Joni-Pekka) viilsi tuttavaltani puoli poskea irti ilman mitään syytä.

Ainoa Nakari, josta en ole kuullut mitään on Carina.
Lapset ovat siis: Jesse-Juuso, Joni-Pekka, Tommi, Tiina ja Carina.
Kuka noista oli se sisar jota Alibissa haastateltiin?

On siinä kunniallista katrasta. Olisi voinut tuo Tommi vaikka pistää sen mutsinsa hieman aiemmin hengiltä, niin olisi hyvällä tuurilla jäänyt nuo loput äpärät syntymättä. Siis ihan mielipiteenä.

Elämä on hieno asia.

koettelemus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 11:10 am

Muistelen

Viesti Kirjoittaja koettelemus »

otus kirjoitti:Perkele mitä sakkia nämä ovat,tappolistalla on sitten naisia ja vanhuksia?!.. ompas ihan sika kovia jätkiä.. WOW!! ,ihanko oikeen elokuva pitäis näistä tehdä..
Itse mikkeliläisenä muistelen, että nakari ja P.R., joka on jo kuollut, hakkasivat erään vanhemman miehen, jolta varastivat viinat. Ikää pojilla oli silloin noin 14-15.v. Mies ei kuollut, mutta vammautui pysyvästi. Jos tapaus on sama, minkä tiedän.

ööh
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 2:40 pm

Viesti Kirjoittaja ööh »

Kun kerta tiedätte Nakarien "legendaarisista" teoista mikkelin suunnalta, niin tietääkö kukaan onko tämä Tommi saanut koskaan itse kunnolla selkäänsä EDES nuorempana? Ihmettelen suuresti jos mies on tälläisiä tekoja tehnyt ilman että olisi tullut pahopoinpidellyksi

Turri
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 2:10 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turri »

^Itse en ole koskaan kuullut, että kukaan Nakareista olisi saanut turpaansa. Voi olla, että ovat olleet aina sen verran hullun maineessa, että kukaan ei ole uskaltanut/viitsinyt.

Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Ainahan voi toivoa että joku noista apinoista haastaa jonkun hullun tappeluun...sillä seurauksella että hullu lyö vaikka lihaveitsellä. Loppuisi tuommoisten "Nakkarien" hilluminen kerralla.

Ikävä kyllä hullutkin yleensä puukottelevat vain normaaleja ihmisiä. Toivossa on hyvä elää.

Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

ööh kirjoitti:Kun kerta tiedätte Nakarien "legendaarisista" teoista mikkelin suunnalta, niin tietääkö kukaan onko tämä Tommi saanut koskaan itse kunnolla selkäänsä EDES nuorempana? Ihmettelen suuresti jos mies on tälläisiä tekoja tehnyt ilman että olisi tullut pahopoinpidellyksi
Kyllä Tommi sai pataansa välillä ihan kunnolla, mies kun ei pysty pieksämään muita kun naisia.

Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Turri kirjoitti:^Itse en ole koskaan kuullut, että kukaan Nakareista olisi saanut turpaansa. Voi olla, että ovat olleet aina sen verran hullun maineessa, että kukaan ei ole uskaltanut/viitsinyt.
Jonkke sai suhteellisen usein turpaansa. Itse pari kertaa 90-luvun loppupuolella näin kun se kärrättiin lanssilla vkloppusin hoitoon.
Sitkee kaveri se on, on saanut mm. vasarasta, mailasta yms. päähän lyöntejä mut aina vaa palaa takasin.

Rusty
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2007 8:46 pm

...

Viesti Kirjoittaja Rusty »

Heartburn kirjoitti:
ööh kirjoitti:Kun kerta tiedätte Nakarien "legendaarisista" teoista mikkelin suunnalta, niin tietääkö kukaan onko tämä Tommi saanut koskaan itse kunnolla selkäänsä EDES nuorempana? Ihmettelen suuresti jos mies on tälläisiä tekoja tehnyt ilman että olisi tullut pahopoinpidellyksi
Kyllä Tommi sai pataansa välillä ihan kunnolla, mies kun ei pysty pieksämään muita kun naisia.
Kyllä Nakarin tilillä on muutama mieheenkin kohdistunut pahoinpitely, eli tyrmää siinä miehen missä naisenkin. Muuten, pitääkö paikkansa että Tommin siskon oikea etunimi ei ole Carina?

Turri
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 2:10 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turri »

Itse olen kuullut vain tuon Carinan, tiedä sitten. Toinen sisko on Tiina.

Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Re: ...

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Rusty kirjoitti:
Heartburn kirjoitti:
ööh kirjoitti:Kun kerta tiedätte Nakarien "legendaarisista" teoista mikkelin suunnalta, niin tietääkö kukaan onko tämä Tommi saanut koskaan itse kunnolla selkäänsä EDES nuorempana? Ihmettelen suuresti jos mies on tälläisiä tekoja tehnyt ilman että olisi tullut pahopoinpidellyksi
Kyllä Tommi sai pataansa välillä ihan kunnolla, mies kun ei pysty pieksämään muita kun naisia.
Kyllä Nakarin tilillä on muutama mieheenkin kohdistunut pahoinpitely, eli tyrmää siinä miehen missä naisenkin. Muuten, pitääkö paikkansa että Tommin siskon oikea etunimi ei ole Carina?
Kyllähä sitä porukalla tyrmää kuka tahansa
:wink: Iteksee onki sit eri juttu.
Itellä ei oo muuta tiedossa ku se radiotoimittajan pahoinpitely joskus 90-luvulla. Carinasta ei oo tietoo, en oo koskaan tavannu muita siskoja ku Tiinan. Eikä kyllä haittaa yhtää et on jääny tapaamatta.

Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Ihan yleisesti ottaen Nakarin veljekset ei ole mikkelin suosituimpia ihmisiä, tiiätte varmaa mitä meinaan. Niistä liikkuu vaikka mitä huhuja, noin puolet on totta ja loput vaa legendaa. Säälittäviä narkkareita kaikki kolme, jos ne kuolee nii kukaa ei jää kaipaamaan.

Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

serialist kirjoitti:
Tietääkö kukaan missä päin tämä veljeskopla asusteli? Mikkelissä riittää nk.slummeja niin asuinpaikkakin selittäisi melko paljon, ehkä. En viitsi yleistää.
Anttolasta alunperin kotoisin. Jesse asusteli savisillassa ennen linnaan lähtöö, Jonkke vähä missä sattuu, peitsarissa,siekkilässä,savisillassa,keskustassa, kadulla jne..

sihtis
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 7:14 pm

80-luvulla

Viesti Kirjoittaja sihtis »

Seurustelin jonkun aikaa Tommin kanssa 80-luvulla,juuri ennen kuin alkoivat "sekakäyttäjiksi",asuivat kaikki 4 kotona,ihan normaali,mukava äiti niillä oli,tosin rahat oli aina finaalissa ja kaikille ei ruokaa riittänyt.

Perheessä oli myös koira jota ainakin kaikki silloin rakastivat....
Samassa talossa asui muistaakseni Koskisen J,tsape pyöri porukoissa,Kode(Kotilainen),Ruotsalainen(missä nykyään?) yms muita.

Kaikki tosiaan oli vielä silloin ok,ainoa näkyvä asia oli sairaanloinen mustasukkaisuus.
Muuttaessani pois Mikkelistä T&J pahoinpiteli silloisen T tyttö-ystävän,itse olin myös vähällä saada samasta puukosta.
Sittemmin näin näitä tyyppejä vähän siellä sun täällä,ihan kamoissa aina.

Uutta mulle oli se että Myös Tiina olisi sekakäyttäjä,kun toisaalta kuuluin että olisi muuttanut jo aikoja sitten Ouluun ja olisi ihan "normaali"tyyppi...

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Jooh, ei se uskoontulo Nakarille (+ ihmisille, joihin T. Nakari törmää) olisi välttämättä pahempi juttu. Kai niitä tarinoita on, kun on väkivalta vähentynyt tai loppunut. Eikös Late J:kin ole vähän rauhoittunut, tai sitten ei ole vaan uutisoitu kolttosia.
Paavo Arhinmäki on äijä!

Rusty
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2007 8:46 pm

...

Viesti Kirjoittaja Rusty »

joku muu kirjoitti:
Rusty kirjoitti:Yleensä mitä köyhempi sitä suurempi napina verorahoista.
Joo kyllä mä ehdottomasti parempaakin käyttöä rahalleni keksisin. Onneksi te jotkut edes haluatte kustantaa moisten elämän. :wink:
No kerroppas mikä on sinun osuutesi senteissä tämän herran kustannuksiin. Muista muuten sitten vähentää niistä kuluista hänen työllistävä vaikutus esim. poliisit, sosiaalityöntekijät ym.

Vastaa Viestiin