Mies surmattiin Jyväskylässä - Ari "Häkä" Hänninen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
flip4618

faktaa samurai jutusta

Viesti Kirjoittaja flip4618 »

ettikää sellanen aihe ku häkä... foorumista henkirikokset kotimaa. ni ei tartte lukee kaikkee paskaa ja länkytystä.. ku on henk. koht. tietoa!!!
raikuli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:28 pm

Viesti Kirjoittaja raikuli »

^Mikähän älyn jättiläinen taas liikenteessä? Tuommoista uhoa kuulee yleensä teinin suusta, mutta tässä tapauksessa kyseessä lienee teinin tasolle jäänyt täysi-ikäinen henkilö.
Tämä oli kyllä illan pelastus, saa hyvät naurut vielä ennen nukkumaan menoa, mutta toisaalta käy sääliksi.
flip4618

Viesti Kirjoittaja flip4618 »

Itse istuin hovioikeudessa vastaajana Jkl:ssä 20.-22.10.2008, jossa syyttäjä T.Salomaa hakee edelleen tuomioita pääsyytetylle murhasta elinkautista,
entiselle avioparille yli kahdeksaa vuotta taposta ja niin myös eräälle kolmannelle henkilölle joka on tällä hetkellä vangittuna toisesta ihmiseen kohdistuneesta rikoksesta, luultavammin jossain Liskolla, sattuneista syistä. Tuossa joulukuun aikana kun lehtiä luet(?) niin huomaat onko asia faktaa vai ei...
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

nyt ei oikeen ymmärrys riitä? mitäköhän tässä mahdetaan tarkoittaa?
flip4618

Viesti Kirjoittaja flip4618 »

kerrompahan vaan faktoja Jyväskylässä tapahtuneesta "samuraisurmasta" salmirannassa 23.7.2007 jottei tarvitsisi spekuloida tai länkyttää pelkkää paskaa asiasta, koska asia on osa elämääni ni tiedän että suurin osa täällä siitä kirjoitettu sepustus on paskaa... näillä puheilla, selvä, kiitos, hei!
flip4618

Viesti Kirjoittaja flip4618 »

ei mun tarvitse pullistella millään... mä tiedän miks sinne on menty! mä tiedän mitä se äijä on tehny! mä tiedän mix se on nyt kylmänä!!! et sä voit ottaa asias miten haluut mut mua vituttaa tollanen paskan länkytys mun ja mun ystävien asioista!!!
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

flip4618 kirjoitti:ei mun tarvitse pullistella millään... mä tiedän miks sinne on menty! mä tiedän mitä se äijä on tehny! mä tiedän mix se on nyt kylmänä!!! et sä voit ottaa asias miten haluut mut mua vituttaa tollanen paskan länkytys mun ja mun ystävien asioista!!!
Kerro sitten totuus, äläkä vihjaile. Laita mieluummin tonne oikeeseen ketjuun.
flip4618

Viesti Kirjoittaja flip4618 »

Kerro sitten totuus, äläkä vihjaile. Laita mieluummin tonne oikeeseen ketjuun.
vitun apina..sä taidat olla oikeesti "alan miehiä" ku tollasii kirjottelet!!?
pitäskö mun rupee vasikoimaa täs mitä siel asunnos tapahtu!!!! yhen jutun voin sanoo et TOTUUS ON ET MANNE ON VASIKKA!!!!
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

mikäs oli sitten teon oikea motiivi? ja oikea tapahtumienkulku voisitkos valottaa asiaa paljonkos päätekijä sai kakkua?
SVC
Remington Steele
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 02, 2008 2:01 am

Viesti Kirjoittaja SVC »

flip4618 kirjoitti:pitäskö mun rupee vasikoimaa täs mitä siel asunnos tapahtu!!!!
Jep jep, mäkin kaveeraan JFK:n murhaajan kanssa, mutten viiti nyt enempiä tässä alkaa vasikoimaa.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

flip4618 kirjoitti:APOLLO: kirjotin sinne häkä... aiheesee!!! ja kaikki voi käydä kattoo miten "alan mies" tää apollo taitaa olla!!!!. respect...no huh huh!!!!
Heheee, itehän sää tän jutun aloitit. Hyvää jatkoa Hyvinkäälle, pysy siellä. Tuskin tällä palstallakaan kauaa olet. Moido!
flip4618

Viesti Kirjoittaja flip4618 »

Hovin käsittely oli lokakuussa 20-22.10.2008, josta tuomioiden piti tulla alunperin 22.11, mutta hovioikeuden tuomioiden anto viivästyi ja saamme
tietää tuomioiden pituudet joulukaan aikana, jolloin hovinpäätös on julkinen. Motiiveita olisi syyttäjä Salomaan mukaan ollut yhdelä jos toisella. Mutta en enempiä mistään asiaan kuuluvasta joka liittyy tekoon ja tapahtumiin 23.7.07 salmirannassa puhu, mutta voin korjata asioita jotka ovat huhuja jne. 4 vuotta käräjillä saanut naishenkilö on esim. ollut vastaamassa syytteisiin vapaalta.
flip4618

Viesti Kirjoittaja flip4618 »

hakevat yli 8v.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Vai mitään ei kaduta.

Jännä ajatusmaailma kyllä flipillä. Pitää tekoaan ylevänä ja rohkeana. Ihan kuin joku neljän hengen voimin tehty tappo olisi kovinkin ylevä teko.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Samuraimiekalla surmanneen tuomio pysyi ennallaan
5.1.2009 11:28

Vaasan hovioikeus on pitänyt ennallaan tuomion samuraimiekalla tehdystä taposta.

Sen sijaan paikalla ollut nainen ei hovioikeuden mukaan osallistunut tappoon avunantajana, vaan syyllistyi pelkästään pahoinpitelyyn.

Hovioikeus tuomitsi pahoinpidelleen naisen kymmenen kuukauden ehdolliseen vankeuteen. Jyväskylän käräjäoikeuden tuomio oli neljä vuotta vankeutta avunannosta tappoon.

Surma tapahtui heinäkuussa 2007 Jyväskylässä. Naisen tavaroita lähdettiin hakemaan entisen miesystävän asunnolta usean hengen seurueen voimin. Hovioikeuden näkemyksen mukaan samuraimiekka otettiin mukaan lähinnä pelottelutarkoituksessa, mutta lopulta sitä myös käytettiin.

Taposta tuomittu 32-vuotias Markku Hiidenniemi jatkaa 10 vuoden ja 6 kuukauden vankeustuomionsa suorittamista. Kolmen muun henkilön tuomiot törkeästä kotirauhan rikkomisesta hovioikeus piti ennallaan.


STT

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009010 ... 3_uu.shtml

Siinä on Masilla lusimista.
Olin noutamassa muutamaa päivää ennen, kyseisiä tavaroita tuolta. Tää Häkä oli uhannnut tappaa kaikki, jotka tähän riita asiaan oli sekaantunut, mutta kuinkas kävikään? Kyllähän sitä oli itelläkin kättä pitempää mukana kun haettiin taavaroita, mutta ei onneksi tarvinut käyttää. Siellä se Häkä istui pihamaalla tupakkapaikalla piilossa. Pojilta sitten lähti vähän lapasesta kun pari päivää myöhemmin menivät. Tuskin masilla oli tappo aikeita jja mitä kuuliin, niin joku manne oli tikannut sitä myös puukolla, mutta puhunut masin päälle kaiken paskan.

Masille voimia ja terkkuja, jos joku mun tuttu lukee tämän jkl.s :(
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Vastaa Viestiin