Anu Kauniston murha Tampereella 2010

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Kuva on ladattu tosiaan vuodenvaihteessa 2008-2009, mutta olisko tapahtunut jo aiemmin.
Ja tuskin on Tampereen seudulta tämä kolari, eiks tää sankari ole jostain muualta kotoisin? Hope so.
There are no crimes behind enemy lines

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1266
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Jossain netissä oli mun mielestä Espoo mainittu. Tosiaan, kuvissa ei tainnut olla lunta joten taitavat olla vanhempia kuin vuodenvaihteesta.

Cro
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 11:23 pm

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Cro »

Rezah kirjoitti:kerrotaan uhrilla olevan historiaa syksyltä
Mitä historiaa? Tai mihin liittyvää?
Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut. -PMMP

MinnaLiina
Remington Steele
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Marras 15, 2010 12:09 am

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja MinnaLiina »

onko se lempäälässä sen autonsa mällännyt lokakuussa 2008? sieltä se olis kotoisinkin.

tuuliat

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja tuuliat »

Pari selvennystä, siis uhrin osalta historia on pelkkää tämän palstan spekulaatiota, lie mistä lähti. Eli siis poliisi EI OLE edes vihjannut uhrin liittyvän mihinkään viime syksyn tapahtumaan! Tekijä sen sijaan nyt heiluttelee nyrkkejään milloin missäkin.. Ja Timi on järvenpäästä kotoisin mutta asunut jo tovin tampereella missä myös tuo automälli on tapahtunut!

MinnaLiina
Remington Steele
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Marras 15, 2010 12:09 am

Re: Koulutyton raiskaus Kiteella, maaliskuu 2009

Viesti Kirjoittaja MinnaLiina »

Sääksjärvellä käynyt koulunsa? Koska se järvenpäästä on muuttanu?

Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Rezah »

tuuliat kirjoitti:Pari selvennystä, siis uhrin osalta historia on pelkkää tämän palstan spekulaatiota, lie mistä lähti. Eli siis poliisi EI OLE edes vihjannut uhrin liittyvän mihinkään viime syksyn tapahtumaan! Tekijä sen sijaan nyt heiluttelee nyrkkejään milloin missäkin.. Ja Timi on järvenpäästä kotoisin mutta asunut jo tovin tampereella missä myös tuo automälli on tapahtunut!
Kyllä, spekulaatiot lähtivät tästä Cron:n kirjoittamasta
Cro kirjoitti:Ja sanotaanko niin että media varmaan yhdistelee tässä jossain vaiheessa "palaset" erään toisen tapahtuman kanssa mikä tapahtui tuossa syksyllä. Siitäkin oli mediassa uutisia. Siinä tosin ei ollut kysymys väkivallasta, yms.

...
No en katso oikeaksi kertoilla niitä kellekkään. En itse tuntenut uhria, mutta tää maailma on niin pieni, tampereesta puhumattakaan, että jos ei itse, niin aina joku tuttu jonkun tuntee. Kuten nytkin.

Veikkaisin että jos uhri kuuluu jonkun tuttaviin, niin vihjaus tämän vuoden syksyn tapahtumasta saisi ns. kellot soimaan.
There are no crimes behind enemy lines

Cro
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 11:23 pm

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Cro »

tuuliat kirjoitti:Pari selvennystä, siis uhrin osalta historia on pelkkää tämän palstan spekulaatiota, lie mistä lähti. Eli siis poliisi EI OLE edes vihjannut uhrin liittyvän mihinkään viime syksyn tapahtumaan!!
Täytyy nyt sitten varmaan selventää tämä asia, ainakin omalta osaltani, kun tuntuu että tietämättömissään ihmiset alkaa keksiin kaikkea muka-faktaa ja saattaa samassa asettaa uhrin menneisyyden huonoon valoon.

Eli tarkoittamani asia mikä liittyi uhriin on tämä: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2254904

Eli nainen itse ei fyysisesti kuulu uutisen, kuten sanoinkin, mutta hänen entinen miehensä menehtyi tässä.

Ja tämän siis kuulin uhrin ystävältä.

Mistään menneestä liittyen väkivaltaan, yms, minulla ei ole mitään tietoa. Ymmärrettävää kuitenkin että arvailut/utelut sille suunnalle lähtevät, koska sivusto on ks. aiheeseen sitoittunut.
Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut. -PMMP

Mrs H.
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 11:03 am

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Mrs H. »

Pakko SELVENTÄÄ sen verran Cro:n linkittämästä uutisesta että... kyseisessä kolarissa menehtyneen miehen tyttöystävä elää. Tuosta cro:n tekstistä sai sellaisen kuvan, että tämä -82 syntynyt surmattu tyttö olisi ollut uutisessa menehtyneen tyttöystävä, mikä ei pidä paikkaansa.
<Nunquam minus solus quam cum solus>

Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1390
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Mä alan olla ihan "ulkona" tästä hommasta. Kuka on kenenkäkin tyttöystävä ja mitä, häh? :shock:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.

Cro
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 11:23 pm

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Cro »

Mrs H. kirjoitti:Pakko SELVENTÄÄ sen verran Cro:n linkittämästä uutisesta että... kyseisessä kolarissa menehtyneen miehen tyttöystävä elää. Tuosta cro:n tekstistä sai sellaisen kuvan, että tämä -82 syntynyt surmattu tyttö olisi ollut uutisessa menehtyneen tyttöystävä, mikä ei pidä paikkaansa.
No sitten minulle on kerrottu väärää tietoa, pahoitteluni. Kuten sanoin, kuultua juttua vaan. Harmi etten pääse poistamaan turhaa tekstiäni enää.
Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut. -PMMP

SKullervo
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Marras 15, 2010 12:34 pm

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja SKullervo »

Autokolaris menehtynyt ei ilmeisesti liity tapaukseen muuten kuin, että oli kaveri (ainakin fb:ssä) tämän -82 syntyneen menehtyneen kanssa..

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Cro kirjoitti:Ja sanotaanko niin että media varmaan yhdistelee tässä jossain vaiheessa "palaset" erään toisen tapahtuman kanssa mikä tapahtui tuossa syksyllä. Siitäkin oli mediassa uutisia.
No voi jösses. Ja sitten on kyseessä ollut joku autokolari eikä siinä kuollut loppujen lopuksi ollutkaan tämän uhrin miesystävä :roll: Ei nyt ihan oikeasti kaikkea tarvitse tulla palstalle ilmoittamaan tyylillä "minäpäs tiedän" ja sitten kyseessä on joku noinkin toisarvoinen seikka kuin joku autokolari (jos nyt siis on liittynyt tähän asiaan). Ja toisarvoisella en vähättele kuolonkolaria vaan sitä, että rinnastetaan aiempi kolari palaksi hengenriisto-palapeliin.
Nanika ga tooku matteiru to

Avatar
vivy
Martin Beck
Viestit: 822
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 1:11 pm

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja vivy »

Voi jee, minä kun kehittelin päässäni mm. kuviota, jossa surmatun tytön sukulainen on sekaantunut johonkin esim. henkirikokseen kesällä/syksyllä ja tämä teko oli kosto..

Mutta että ihan kolari.. Asiaan lopulta liittymätön sellainen... :roll:

Syytön

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Syytön »

Tänään oli Aamulehdessä uhrin kuolinilmoitus ja siinä oli myös kuva hänestä. Siinä luki että kuollut henkirikoksen uhrina ja -82 syntynyt.

Vastaa Viestiin