Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

killingfields
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Su Heinä 24, 2016 9:49 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja killingfields »

Kedonkukka kirjoitti:
"damfin" kutsuu sitä "häiriintyneeksi yhteen henkilöön kohdistuneeksi nettiloukkaamiseksi" :D

Ari Olavi Savolainen moderoi YKSIN verkkojulkaisua, missä loukataan joka ainut päivä satoja, yli tuhatta ihmistä. Mutta tämä minun kirjoitteluni tuosta moninkertaisesta rikoksenuusijasta, siis juuri täällä nimenomaisella rikosfoorumilla, on sinulle aivan liikaa?
Ehkä siksi, että tämä Savolainen kuulemma avustaa (luin siitä tältä sivustolta) kehitysvammaisille suunnattua verkkojulkaisua nimeltään MV-lehti?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10703
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja damfin »

killingfields kirjoitti:
Kedonkukka kirjoitti:
"damfin" kutsuu sitä "häiriintyneeksi yhteen henkilöön kohdistuneeksi nettiloukkaamiseksi" :D

Ari Olavi Savolainen moderoi YKSIN verkkojulkaisua, missä loukataan joka ainut päivä satoja, yli tuhatta ihmistä. Mutta tämä minun kirjoitteluni tuosta moninkertaisesta rikoksenuusijasta, siis juuri täällä nimenomaisella rikosfoorumilla, on sinulle aivan liikaa?
Ehkä siksi, että tämä Savolainen kuulemma avustaa (luin siitä tältä sivustolta) kehitysvammaisille suunnattua verkkojulkaisua nimeltään MV-lehti?
Heh kuten jo tuossa sanoin, tuota Savolaista taikka hänen verkkojulkaisuaan en tunne enkä muuten lue MV lehteäkään, ei vaan kiinnosta...
Mutta kun tuo Kedonkukan ilmiselvä ristiretki tätä hänen kirjoituksissaan toistuvasti mainittua Savolaista vastaan alkaa jo huvittamaan ja samalla ärsyttämään, eikö nuo savolaista koskevat jutut voisi laittaa kaikki samaan ketjuun ettei tarvitsisi aukaista uutta ketjua jokaisesta savolaisen aivastuksesta ja pieraisusta?
En muista nähneeni kedonkukalta yhtäkään kirjoitusta joka ei kohdistuisi samaan savolaiseen, eli ilmeisesti häntä ei juurikaan kiinnosta rikokset yleisesti, vaan ainoastaan tuon savolaisen tekemiset, toki jos hän haluaa elämäntyökseen ottaa tämän savolaisen jahtaamisen niin mikäs siinä, mutta onko siitä aiheesta ihan pakko tänne kymmenittäin ketjuja avata?
killingfields
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Su Heinä 24, 2016 9:49 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja killingfields »

No onhan täällä monta ketjua myös Savolaisen nyrkkeilykumppani Elisa-Kissastakin. Tämä ollijoki mikä toimii käsittääkseni myös kehitysvammaisten julkaisun avustajana postailee tänne uutisia MV-lehdestä jossa käsitellään (haukutaan) Elisa-Kissa Öbergiä. :roll:

Olen ihan samaa mieltä, ettei noille hulluille kannattaisi antaa julkisuutta.

Sitä olen ihmetellyt suuresti, että tämä sivusto sallii yksityishenkilöiden herjaamiskamppanjat. Ota vihamiehesi ja ala postailla tänne tosia tai keksittyjä herjauksia ja täällä ne saavat olla, niitä ei poisteta. Se ei ole sananvapautta, se on koulukiusaamista.
jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

killingfields kirjoitti:No onhan täällä monta ketjua myös Savolaisen nyrkkeilykumppani Elisa-Kissastakin. Tämä ollijoki mikä toimii käsittääkseni myös kehitysvammaisten julkaisun avustajana postailee tänne uutisia MV-lehdestä jossa käsitellään (haukutaan) Elisa-Kissa Öbergiä. :roll:

Olen ihan samaa mieltä, ettei noille hulluille kannattaisi antaa julkisuutta.

Sitä olen ihmetellyt suuresti, että tämä sivusto sallii yksityishenkilöiden herjaamiskamppanjat. Ota vihamiehesi ja ala postailla tänne tosia tai keksittyjä herjauksia ja täällä ne saavat olla, niitä ei poisteta. Se ei ole sananvapautta, se on koulukiusaamista.
Täytyy muistaa aina kuka nämä ketjut aloittaa. kun näitä ketjuja ei itse ahdistujat aloittaisi niin ei näitä epämielyttäviä totuuksiakaan tuotaisiin esiin. Tämä on keskustelupalsta joten kai näihin avauksiin voi silloin myös vastata?

Ylläpito poistelee varmaan jos katsoo parhaaksi tämänkin ketjun. Siihen ei voi esittää sen kummempaa kommenttia, mutta koska ketju nyt on ollut hetken hengissä niin kirjoitellaan.

Heti ei tule mieleen että ellusta olisi mv:n juttuja postailtu tänne ainakaan minun toimestana...elisa saa kyllä naamansa sinne ihan omalla sekoilullaan.eikai niitä tarvitse sen kummemin linkitellä .
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

killingfields kirjoitti:
Kedonkukka kirjoitti:
"damfin" kutsuu sitä "häiriintyneeksi yhteen henkilöön kohdistuneeksi nettiloukkaamiseksi" :D

Ari Olavi Savolainen moderoi YKSIN verkkojulkaisua, missä loukataan joka ainut päivä satoja, yli tuhatta ihmistä. Mutta tämä minun kirjoitteluni tuosta moninkertaisesta rikoksenuusijasta, siis juuri täällä nimenomaisella rikosfoorumilla, on sinulle aivan liikaa?
Ehkä siksi, että tämä Savolainen kuulemma avustaa (luin siitä tältä sivustolta) kehitysvammaisille suunnattua verkkojulkaisua nimeltään MV-lehti?
Tsot, tsot. Tuo loukkaa jo pahasti. Nimittäin kehitysvammaisia.

Itselläni on ihastuttava kehitysvammainen lapsi, eikä hän taatusti lue MV-"lehteä".
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Kedonkukka
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Elo 30, 2015 4:30 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja Kedonkukka »

"damfin" kirjoitti:
"Mutta kun tuo Kedonkukan ilmiselvä ristiretki tätä hänen kirjoituksissaan toistuvasti mainittua Savolaista vastaan alkaa jo huvittamaan ja samalla ärsyttämään, eikö nuo savolaista koskevat jutut voisi laittaa kaikki samaan ketjuun ettei tarvitsisi aukaista uutta ketjua jokaisesta savolaisen aivastuksesta ja pieraisusta?
En muista nähneeni kedonkukalta yhtäkään kirjoitusta joka ei kohdistuisi samaan savolaiseen, eli ilmeisesti häntä ei juurikaan kiinnosta rikokset yleisesti, vaan ainoastaan tuon savolaisen tekemiset, toki jos hän haluaa elämäntyökseen ottaa tämän savolaisen jahtaamisen niin mikäs siinä, mutta onko siitä aiheesta ihan pakko tänne kymmenittäin ketjuja avata?"


Milloin olen kirjoittanut Savolaisen "aivastuksesta ja pieraisusta"`?
Olen kirjoittanut tulevasta oikeudenkäynnistä, jossa Ari Olavi Savolainen muuten tuomittiin 2 kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin :D

Lisäksi ole kirjoittanut Savolaisen saamasta lähestymiskiellosta sekä esitukinnan rajoituspäätöksestä, jonka Savolainen aloitti ihmisestä, joka on saanut jo KOLME eri rikostuomiota SEKÄ neljä eri keskeytysmääräystä Savolaiselle.

Ari Olavi Savolainen on muuten tehnyt yhdeksän eri rikosilmoitusta tuosta uhristaan -
yksikään ei ole ikinä johtanut edes esitutkintaan.


Ihan jo pelkästään koulutukseni ja työni puolesta minua kiinnostaa ehdottomasti kaikki erilaiset rikokset - viimeiset vuodet olen opiskellut nimenomaan SANANVAPAUSLAKEJA.
Juuri niiden sananvapauslakien päälle nämä "arisavolaiset" kusevat !

Syrjäytynyt keski-ikäinen mies, jolla ei ole yhtään ystävää, sukulaista tai muutakaan elävää olentoa, jonka kanssa tuo mies voisi edes yrittää luoda sosiaalista elämää - on tyypillinen sekä äärimmäisen potentiaalinen nettirikollinen.

Hän päivystää netissä 24/7 ja on profiloinut elämänsä 100 % sinne nettiin.
Minkään muun laista "elämää" ei tuolla ihmispololla sitten olekaan.
Kun "toimeentulo" tulee lisäksi sosiaalivirastosta - yhtälö on valmis.

Tuollaisella ihmisellä ei minkäänlaista merkitystä, KUINKA MONTA KERTAA hänet jostain rikoksesta tuomitaan ja KUINKA PALJON hänet määrätään maksamaan mm. uhriensa oikeudenkäyntikuluja ja korvauksia - nettirikollinen nauraa matkallaan ulosottoviraston laajaan
ulosottoselvitykseen :D


"damfin" kirjoitti:
"....onko siitä aiheesta ihan pakko tänne kymmenittäin ketjuja avata?"

Ehkäpä jopa sinä kykenet tarkistamaan, MONTAKO viestiketjua MINÄ olen täällä avannut ikinä.
Saatat havaita, että olen avannut TASAN KOLME eri viestiketjua tästä aiheesta.

Siis KOLME.
Jos et sitä ymmärrä / tiedosta - olet joko todella yksinkertainen, tai sitten vaan yhteen laskeminen ei nyt vain ole se paras puolesi :roll:
jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

Onko tähän lukuun kolme laskettu jokaisen bannatun niccisi aloitukset?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10703
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kedonkukka kirjoitti: "damfin" kirjoitti:
"....onko siitä aiheesta ihan pakko tänne kymmenittäin ketjuja avata?"

Ehkäpä jopa sinä kykenet tarkistamaan, MONTAKO viestiketjua MINÄ olen täällä avannut ikinä.
Saatat havaita, että olen avannut TASAN KOLME eri viestiketjua tästä aiheesta.

Siis KOLME.
Jos et sitä ymmärrä / tiedosta - olet joko todella yksinkertainen, tai sitten vaan yhteen laskeminen ei nyt vain ole se paras puolesi :roll:
Juu juu olet avannut "vain kolme" ketjua kedonkukka nimimerkillä, mitä sitten, olenko väittänyt sinun avanneen kymmenittäin ketjuja? :wink:
Jos luetunymmärtämisesi toimii, niin "onko siitä aiheesta aiheesta ihan pakko tänne kymmenittäin ketjuja avata" ei väitä että olisit niitä jo kymmenittäin avannut, vaan ennakoi sitä että tuota menoa niitä hyvin pian on jo kymmenen, eli revi siitä yksinkertaisuutta :lol:

Ennakointiväitteen todisteeksi tähän poiminta toisesta ketjusta:
Kedonkukka kirjoitti:Kirjoitan tuosta syyteharkinnastakin ihan oman viestinsä.
Eli tuon mukaan näyttäisi niitä ketjuja suunnitteilla olevan, ja edelleen samasta savolaisesta, eli kyllä tuo kirjoittelusi todellakin jo melko häiriintyneeltä nettikiusaamiselta vaikuttaa, suorastaan sairaan häiriintyneeltä...
jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

Voisko Elisa avautua tästä?
Asia: verkkoviestin jakelun keskeytysvaade
Hakijana: Elisa Kissa-Öberg
Kuultava: murha.info
Asiano: R 16/5413
Ventor
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2015 3:52 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja Ventor »

Ihan pienenä sivukaneettina voisin todeta, että Kissa-Öberg voisi vetää itsensä hirteen ja lopettaa yhteiskunnan varojen väärinkäytön.
Kedonkukka
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Elo 30, 2015 4:30 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja Kedonkukka »

Toisaalla tässä keskustelufoorumissa kirjoitettiin, että "Ollijoki" :lla olisi
jonkinasteinen alkoholi- tai muu päihdeongelma. Ongelmia elämässään ylipäänsä.

Olet nyt inttänyt jo monta kuukautta että minä olisin joku sinua selvästikin rassaava NAINEN.

En halua edes arvuutella, mistä olet harhasi saanut, mutta koska jatkat tuota "kuola suussa hokemistasi", onko nyt siis uskottava että noissa arveluissa "henk.koht. ongelmistasi" on perää ?

Ei yhdestäkään nickistä voi kukaan päätellä, KUKA tuo kirjoittaja on ja mikä hänen sukupuolensa tai henkilöllisyytensä on. Toki voit harhoissasi kuvitella kaikenlaista, mutta niin teet varmaan muutenkin? Et taida olla enää missä töissä? On vissiin sen verran piikkiä ulosottoon.. ?


"Ollijoki" kirjoitti:
"Onko tähän lukuun kolme laskettu jokaisen bannatun niccisi aloitukset?"

MITKÄ IHMEEN "BANNATUT NICKISI ALOITUKSET"??? MITKÄ nickit???
Kuinka sekaisin oikeastaan oletkaan??
Luulet jotain miestä naiseksi ja sitten yrität omaan heikkolahjaiseen tyyliisi kuittailla tuolle "naiselle" jotain typerää? Tajuamatta että "kirjoitat" miehelle :D :D ?

Vieläkö muuten mietit, miksi sait oikeudesta rikostuomion ja massiiviset korvaukset maksettaviksi?

Oletko koskaan harkinnut avun hakemista itsellesi?
Että et lukisi jostain jonkun kirjoituksia ja samalla miettisi:
"kuka ihme kaikista maailman ihmisistä tuo kirjoittaja onkaan?" "Tunnenkohan minä hänet?"

Kanssarikollisesi isoveli tappoi aikanaan itsensä. Se ei aina ole huono valinta.
Ei millään pahalla. Mutta ei millään kovin hyvälläkään.
"
Porin

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja Porin »

Ollijoki kirjoitti:Voisko Elisa avautua tästä?
Asia: verkkoviestin jakelun keskeytysvaade
Hakijana: Elisa Kissa-Öberg
Kuultava: murha.info
Asiano: R 16/5413
Jos tuollainen on oikeasti niin jo on paskaa touhua.
Oikeuslaitos on oikeasti arvokasta yhteiskunnallista työtä tekevä taho, eikä mikään häiriintyneiden sarjauhriutujien hiekkalaatikko. Aivan turha kuormittaa oikeuslaitosta noilla jutuilla, jotka eivät perustu yleensä mihinkään eivätkä siksi johda mihinkään
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
it's my car !
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Ilmeisesti taustalla on alkujaan parin osapuolen välinen vuosia jatkunut välienselvittely, jota kumpikaan ei saa loppumaan ja oikeuteen lähetellään ilmoja. Leikitään nyt että oikeus olisi sanonut teille kaikkia koskevan toisianne koskevan herjauskiellon ja määrännyt teidät pysymään kaikin tavoin erillään ja huomioimatta toisianne.

Hyvät ihmiset, lopettakaa toistenne seuraaminen ja toisistanne raportointi, kerrassaan pistäkää loppumaan.

Ja sinäkin siinä Charles Bronson, jospa jätät rauhaan tuon ihmisen. Tahallaan lähdit laittamaan noita juttuja ja tiesit että varmaan raportoi oikeuteen, kun ei ilmeisesti vanhempana ihmisenä ole käsittänyt netin tyylimyllyasioita ja alkujaan lähtenyt nettiin virallisella nimellään. Ja nyt ei mennä siihen tekosyyhyn, että hän on joskus puolustanut etovaa lapsenmurhaajaa, koska ilmeisesti on sukua tai läheistä tälle. Joo, se oli etovaa mutta siirrytään eteenpäin ja ymmärretään , kuten takuulla ymmärtänet, että ei oikeuta jatkuvaan kiusaamiseen.

Lopettakaa nettihäiriköinti. Hyvät viikonloput.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Häiriintynyttä nettiloukkaamista verkossa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Lassie kirjoitti: Ja sinäkin siinä Charles Bronson, jospa jätät rauhaan tuon ihmisen. Tahallaan lähdit laittamaan noita juttuja
Pidän oivaltavasta logiikastasi.

Olen lueskellut kirjoituksiasi ja täytyy myöntää, että olet kehittynyt tiivistämisessä. :)

Edit: En löytänyt valikosta lempeän hymyn omaavaa hymiötä.
it's my car !
Vastaa Viestiin