Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalisesti

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Ulkomaalaistaustainen kuski tunkee ajon aikana kättä haaroväliin, ja sen jälkeen naisasiakas kiittää kyydistä halaamalla. :shock: Darwin award.
All is pretty.
- Andy Warhol
Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Valitaan se suomalainen kuski.
Miten voit valita kuskin, kun soitat taxin ja sieltä tulee ählämi? Oot ulkona -20asteen pakkasessa ja sulla on kiire?

Just eilen kun olin lähdössä töihin, ni mun auto ei lähtenyt käyntiin ja jouduin soittamaan taxin. Somalihan se oli kuskina. Pakko oli hypätä kyytiin ku muuten oisin myöhästynyt duunista.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Svimba kirjoitti:Valitaan se suomalainen kuski.

Miten voit valita kuskin, kun soitat taxin ja sieltä tulee ählämi? Oot ulkona -20asteen pakkasessa ja sulla on kiire?

Just eilen kun olin lähdössä töihin, ni mun auto ei lähtenyt käyntiin ja jouduin soittamaan taxin. Somalihan se oli kuskina. Pakko oli hypätä kyytiin ku muuten oisin myöhästynyt duunista.
Hommataan se suomalaisen luottokuskin numero. Vaikka taitaa olla tuo jo mennyttä aikaa, ehkä toimii vielä pienemmillä paikoilla.
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3031
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Svimba kirjoitti:Valitaan se suomalainen kuski.[

Miten voit valita kuskin, kun soitat taxin ja sieltä tulee ählämi? Oot ulkona -20asteen pakkasessa ja sulla on kiire?

Just eilen kun olin lähdössä töihin, ni mun auto ei lähtenyt käyntiin ja jouduin soittamaan taxin. Somalihan se oli kuskina. Pakko oli hypätä kyytiin ku muuten oisin myöhästynyt duunista.
Sanot, että viet minipossua lääkäriin, ja sikäli kuski ei voi olla muslimi.
Salmari
Olivia Benson
Viestit: 725
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Villeri kirjoitti:
Svimba kirjoitti:Valitaan se suomalainen kuski.
Miten voit valita kuskin, kun soitat taxin ja sieltä tulee ählämi? Oot ulkona -20asteen pakkasessa ja sulla on kiire?

Just eilen kun olin lähdössä töihin, ni mun auto ei lähtenyt käyntiin ja jouduin soittamaan taxin. Somalihan se oli kuskina. Pakko oli hypätä kyytiin ku muuten oisin myöhästynyt duunista.

Joku taksikuskihan antoi lehdessä ohjeen: vaadi ruotsinkielinen kuski. Ei varmaan tule musulmaania.
Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 444
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Entä jos asiakas pyytää naispuolista kuljettajaa. Onko se sallittua?
May contain suicide or self-harm topics.
Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Jos välttämättä täytyy mennä mesopotamialaisen ajamaan taksiin niin näppäilee heti, ennen kuin istuu autoon, hätänumeron valmiiksi kännykkään jotta saa nopeasti yhteyden hätäkeskukseen raiskauksen alkaessa.
Sekava Seppo
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Joulu 01, 2015 12:48 pm

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Sekava Seppo »

transylvanian kirjoitti:^ Useimmat meistä ymmärtävät järkyttävän pahoinpitelyn sellaiseksi että on hakattu joku henkihieveriin ja jätetty odottamaan kuolemaa. Pari nyrkiniskua kasvoihin ei eroa mitenkään jokaviikonloppuisesta perussnägärinahistelusta ja useimmat eivät lue sitä ”järkyttäväksi pahoinpitelyksi”, vaikka toki yhtään minkäänlaista pahoinpitelyä ei tule hyväksyä. Tuo pahoinpitely on päätynyt uutisiin, koska mainittu rasismi ja yhteenotto eri maalaisten välillä. Valitettavasti ”perusmuotoiset” pahoinpitelyt harvoin päätyvät lehtiin. Tapahtuuhan noita nyrkkitappeluita jatkuvasti ihan baareissakin ja porukkaa lentää ulos, eikä näistä mitään otsikoita saa.

Toistetaan nyt vielä tähän loppuun, että en hyväksi väkivaltaa yhtään kenenkään harjoittamana, mutta on myös hitusen liioiteltua käyttää termiä järkyttävä pahoinpitely tapauksesta jossa on nyrkki heilunut pari kertaa.
Yksi isku voi jo tappaa, joten ei kannata vähätellä niitä pariakaan iskua!
Papa Legba
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 8:43 pm

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Papa Legba »

Gladys kirjoitti:Ulkomaalaistaustainen kuski tunkee ajon aikana kättä haaroväliin, ja sen jälkeen naisasiakas kiittää kyydistä halaamalla. :shock: Darwin award.
Jonkin verran saa eukko syyttää itseään.
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

Gurney kirjoitti:
ReissuLasse kirjoitti:Miten kuski oli käynyt käsiksi matkan aikana?
Ottaa silmän käteen ja lukee pari viestiä ylöspäin:


– Neuvoin häntä koko noin viisitoista minuuttia kestävän matkan ajan oikealle reitille. Jossain vaiheessa matkaa hän sitten tarttui minua reidestä ja yritti työntää kättä haaroväliin. Työnsin käden nopeasti pois ja kerroin painokkaasti, että minua odottaa oma mies kotona, nainen sanoo.
Pakko olla suvakki kyllä, itse vetäisin hampaat sisään, jos taksikuski alkaa lähentelemään.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja raiskasi

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Tiinas kirjoitti: Tässä linkki kun et itse osaa lukea. Viestihistoriasi perusteella et osaa lukea.
Lievähköt vammat ja pari hammasta eivät ole järkyttäviä pahoinpitelyjä, eli nyt lukutaitoa siellä päässä. Väkivalta ei ole koskaan hyväksyttävää, mutta ei se aina ole järkyttävää.

Sitten itse aiheeseen, kyllä on erikoinen tapaus kerrassaan. Taksisuhari ahdistelee, halataan kiitokseksi.. Todella ikävä tapaus jos on totta, mutta aivan vielä en asiakkaan tarinaa purematta niele.
lumiaura
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: La Joulu 15, 2012 11:30 pm

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja lumiaura »

Väistämättähän joku päivä jokin ”mystisesti ilman mitään ennakko-aavistuksia tapaamiseen matkalla ollut henkilö katoaa” -tapaus paljastuu taksikuskin tekoseksi.

Kannattaa aina lähettää johonkin (vaikka itselle) tekstari mihin kyytiin on noussut niin helpottaa tutkijoiden arkea...
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Pleksit vaan etu ja takapenkin väliin ja takapenkille aina asiakas nököttämään. Eipä tule sitten väärinymmärryksiä puolin ja toisin.
Eipä ole kyllä ikinä tullut taksikuskia kiitettyä halaamalla. :o
No, ehkä tämä on Turussa tapana. :)
Hurja
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: To Tammi 28, 2016 8:44 am

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja Hurja »

Kyllähän tämä on selvää, ettei naisen kertomus pidä sellaisenaan paikkaansa.

Jos nainen vielä kehunut miehen olevan kotona, aika uskomattomalle tuntuu, että kuljettaja olisi halunnut asuntoon tunkeutua.
Ellei sitten olisi ajatellut kolmen kivaa :)
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Taksikuski tunkeutui asunnolle ja ahdisteli seksuaalises

Viesti Kirjoittaja CSI »

Svimba kirjoitti:Valitaan se suomalainen kuski.

Miten voit valita kuskin, kun soitat taxin ja sieltä tulee ählämi? Oot ulkona -20asteen pakkasessa ja sulla on kiire?

Just eilen kun olin lähdössä töihin, ni mun auto ei lähtenyt käyntiin ja jouduin soittamaan taxin. Somalihan se oli kuskina. Pakko oli hypätä kyytiin ku muuten oisin myöhästynyt duunista.

Tilatessa voi sanoa, että haluaa suomalaisen kuskin. Sitä en tiedä, voiko sanoa että pitää olla valkoinen suomalainen...taitaa mennä rassismin puolelle sellainen tilaus? Tosin osa keskuksenhoitajista kyllä ymmärtää yskän ja lähettää sellaista kuin asiakas toivoo.

Joissakin yhtiöissä, PK-seudulla esim. Taksi Helsinki tai Lähitaksi, on vähemmän mutiaisia kuskeina kuin muissa firmoissa. Niistä tilatessa riski saada jalla jalla kyyti on pienempi.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Vastaa Viestiin