SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoitukset ja disinformaatiot

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja putsari »

sikakoira kirjoitti:Edelleen oliko tässä rikos
Jos omaisit edes auttavan suomen kielen taidon, niin sinulle olisi selvää, että asiasta on kirjattu rikosilmoitus. Poliisi tutkii onko asiassa tapahtunut rikos. Malttia.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja wretch »

Janus Putkonen: ”En irtisanoudu al-Taeen kirjoituksista”

Mutta päinvastoin, minun ei tarvitse irtisanoutua al-Taeen Verkkomedian aikaisista kirjoituksista ja asiantuntemuksesta. En kanna hänelle kaunaa, enkä ole loukkaantunut tai suuttunut, vaikka hän koittaakin pyristellä irti yhteistyöstä kanssani.

Al-Taee, minä ymmärrän, ja valitsit jo vuosia sitten oman tiesi ja olet päässyt kansanedustajaksi. Onnitteluni sinulle, toimi oikeamielisesti Suomen puolesta!

Al-Taeen työpanos oli arvokasta minulle ja meille – olen siis kiitollinen yhteistyöstä ja toivotan rohkeutta sekä menestystä.

Lisäksi toivon, että demareissa ja Suomen hallituksessa osattaisiin käyttää Al-Taeen aitoa (piilevää) ja laajapohjaista asiantuntemusta Suomen ja suomalaisten eduksi. Älkää kahlitko hänen todellista osaamistaan poliittisen korrektiuden takia.

Ja Al-Taeen kollegoja kehotan, jos teillä vaikka joskus tulee vaikeuksia erottaa, kuten minulla aikanaan, Lähi-itää koskevaa informaatiota disinformaatiosta, kysykää al-Taeelta vaikka hiljaa kuiskaten, että ”olisiko tämä myös Verkkomedian totuus?” Vain totuudella on todellista arvoa.
Rauhoittukaa, ei ole mitään ”Venäjä-yhteyttä”

Mainittakoon vielä muistutukseksi, ettei Verkkomedialla ollut koskaan mitään yhteyksiä Venäjään, joten mistään Venäjä-yhteyksistä ei tarvitse edes puhua. Unohtakaa koko vouhottaminen, joka on propagandistien pötypuhetta. Minua on syytetty ”putinistiksi” ja vaikka miksi vuosien myötä, mutta sellaista tämä infosota on.

Venäjä on Lähi-idässä geopoliittinen toimija siinä missä muutkin suurvallat ja tietenkin ymmärtääksemme Venäjän intressejä ja sen toimintaa, meidän on ymmärrettävä Venäjää sekä erityisesti maailman multipolarismin geopolitiikkaa, jota Moskova maailmalla johtaa. Käsittääksemme olemme onnistuneet työssämme pitkäjänteisesti, eikä asiantuntemuksestamme tulisi minua eikä al-Taeeta syyttää, vaan päinvastoin.

Toivottavasti ”totuus al-Taeesta ja Verkkomediasta” auttaa laannuttamaan myrskyn vesilasissa ja turhanpäiväinen kohuaminen loppuu. Käyttäkööt demarit järkeään ja antakoot oikeuden tapahtua. Varmistaakseni kuulluksi tulemisen, aion postittaa tämän artikkelin demareiden sähköposteihin ja Antti Rinteelle heti kun se on julkaistu.

Janus Putkonen (Verkkomedian päätoimittaja vuodesta 2011),
Uuden MV-Lehden päätoimittaja, 21.4.2019
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja putsari »

Siinähän se tuli miksi tämä ketju sikakoiraa hiertää. :lol:

Minä jaan kyllä esim. Al-Taeen näkemykset homoseksuaaleista, mutta sitä en tiedä miten ne sopivat SDP:n, Kokoomuksen tai oikeastaan yhdenkään suomalaisen puolueen arvopohjaan. Persuillakin on ainakin yksi tuhkaluukuttaja kansanedustajana.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Silli »

Mitä ne muut ketjut voisivat olla? Kerro, niin katsotaan tarkemmin, mutta aiheessa täytyy pysyä.
-NILS-
Kiitos NILSille pohdintani huomaamisesta. Päätettiin nyt pihdata tietoja & ajatuksia toistaiseksi. Ja minfoa tärkeämpäähän on kertoa epäilyistä viranomaisille. Ja vaikka minfoa arvostankin, jotkut tiedonjyvät on parempi vuotaa (luotto)toimittajille. Se on hyvä, että minfossa suitsitaan pysymään asiassa.
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
THS
Hetty Wainthropp
Viestit: 464
Liittynyt: To Helmi 04, 2016 12:29 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja THS »

Kyse on politiikasta ei oikeudenmukaisuudesta.

Jos SDP olisi voittanut vaalit ylivoimaisesti, olis al-Taee saanut jo kenkää. Sen jälkeen CSI olisi ilmoittanut, että al-Taee ei ole sopiva ja olisi saanut kenkää sieltäkin.

Koska vaalien tulos on tiukka ja kaikkia ääniä tarvitaan, ihmettelisin, jos SDP toimisi moraalisesti oikein. Eli al-Taee jatkaa SDP:n eduskuntaryhmässä.
:D
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja putsari »

THS kirjoitti:. Eli al-Taee jatkaa SDP:n eduskuntaryhmässä.
Mikä on silloin SDP:n arvopohja? Kirsikkana kakun päälle, olisi jos Rinne näyttäisi äänestäjille persettään ja menisi Kokoomuksen kanssa samaan hallitukseen, tekemään kokoomuspolitiikkaa. :mrgreen: Olisi siinä ay-punikeilla taas miettimistä, että taas heidät vedettiin kölin alta. Putkonen vielä loikkaisi takaisin demareihin takaisin. Hyvin meni nämä vaalit, kannatus on taattu seuraavissa vaaleissa, ei ne muista kuitenkaan.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5143
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja meitzi »

putsari kirjoitti:Minä jaan kyllä esim. Al-Taeen näkemykset
Aika monikin jakaa, ja se selittää pitkälti menestystäkin vaaleissa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti:
putsari kirjoitti:Minä jaan kyllä esim. Al-Taeen näkemykset
Aika monikin jakaa, ja se selittää pitkälti menestystäkin vaaleissa.
Tuota voisi jo pitää lainauksen vääristelynä. Minä jaan Al-Taeen näkemykset homoseksuaaleista, en esim. juutalaisista, joita vastaan minulla ei ole mitään. Suomen juutalaisista ei ole Suomelle ole ollut kuin hyötyä. En myöskään ole minkäänsortin ryssän kanssa veljeilijä. Heidänkin paikkansa on savuna taivaalla minun maailmassani.

Al-Taeen äänestäjille hänen ihmisvihansa esim.homoja kohtaan tuskin oli tuttua.

Sitä ihmettelen, että asia nousi esiin vasta vaalien jälkeen, eikä ennen vaaleja. SDP ei vaaleja olisi voittanut, jos tämä olisi tullut esiin ennen vaaleja. Ehkä Yasa vanhana demarina tunsi "kotiseuturakkautta" vielä entiseen puolueeseensa, eikä nostanut asiaa esiin ennen vaaleja?
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

– Ettei jää epäselväksi kenellekään, niin väitteet siitä että USA olisi luonut, kouluttanut ja aseistanut al-Qaidan tai että Mossad olisi kouluttanut Abu Bakr al-Bagdadia ovat ihan täyttä tuubaa ja saman kategorian salaliittohörhöilyä kuin kemikaalivanat ja liskoihmiset.
Kyllä se tuuba nyt tulee "tutkijan" suusta. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1089
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Olipa todella tärkeää saada tätä israel-palestiina jankkausta tänne meidänkin eduskuntaan.Jos tämä kaveri on ollut vielä 30-vuotiaana tuota mieltä mitä nuissa kirjoituksissaan niin kyllä hän on sitä mieltä vieläkin.En tiedä kuka tätäkin on äänestänyt ja miksi mutta ainakin nuo hänen vaalipuheensa ja mielipiteensä eduskunnasta ovat niin ympäripyöreitä kun vain mahdollista.Ei ainakaan itselleni avannut yhtään mitä hän konkreettisesti meinaa siellä tehdä mutta yksi asia mikä on varma niin juutalaisten asialla hän ei ainakaan ole.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Silli »

THS kirjoitti:Kyse on politiikasta ei oikeudenmukaisuudesta.

Jos SDP olisi voittanut vaalit ylivoimaisesti, olis al-Taee saanut jo kenkää. Sen jälkeen CSI olisi ilmoittanut, että al-Taee ei ole sopiva ja olisi saanut kenkää sieltäkin.

Koska vaalien tulos on tiukka ja kaikkia ääniä tarvitaan, ihmettelisin, jos SDP toimisi moraalisesti oikein. Eli al-Taee jatkaa SDP:n eduskuntaryhmässä.
Enpä usko. En muista ikäni ajalta yhtään ainoaa tapausta, jossa SDP olisi tehnyt jonkinlaisen moraalisesti kunnioitettavan teon tässä mielessä. En muista yhtä ainoaa rikoksiin tai muihin suuriin typeryyksiin tai emävalheisiin sortunutta demaria erotetun, enkä muista mitään muutakaan vastaavaa. Siksi minusta onkin aivan absurdia ajatella, että SDP olisi jo antanut "kenkää" al-Taeelle. Puolue voi toki uudistua, mutta tämän tyyppinen uudistus olisi ikivanhoihin rutiineihinsa sementoituneelta puolueelta sellainen temppu, että voisin sen kunniaksi vaikka ajaa fillarilla punaisesta Kymistä punaiseen Kemiin punainen ajopaita päälläni.
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja CSI »

meitzi kirjoitti: Mä heitin vitsillä, että toihan on ihan loistava valinta sisäministeriksi, mutta samaa olen nähnyt sanottavan ihan tosissaan.

Ulkoministerisainestahan tuo al-Rauhantaee on.

Ei muuta kun ensitöikseen Hussein matkalle Saudi-Arabiaan ja Egyptiin. Voi sitten vaikka itse yrittää toimeenpanna kyseisten maiden johdolle antamansa fatwan.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6454
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Tämä alkoi olla liian kuuma pottu, niin hiljentäminen kävi yhtä nopsaan kuin kokoomuksessa laajasalon murhassa. Mutta tunnusti että raivosi eli oli ihan aitoa vihapuhetta.
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3026
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Villeri »

wretch kirjoitti:
Janus Putkonen: ”En irtisanoudu al-Taeen kirjoituksista”

Mutta päinvastoin, minun ei tarvitse irtisanoutua al-Taeen Verkkomedian aikaisista kirjoituksista ja asiantuntemuksesta. En kanna hänelle kaunaa, enkä ole loukkaantunut tai suuttunut, vaikka hän koittaakin pyristellä irti yhteistyöstä kanssani.

Al-Taee, minä ymmärrän, ja valitsit jo vuosia sitten oman tiesi ja olet päässyt kansanedustajaksi. Onnitteluni sinulle, toimi oikeamielisesti Suomen puolesta!

Al-Taeen työpanos oli arvokasta minulle ja meille – olen siis kiitollinen yhteistyöstä ja toivotan rohkeutta sekä menestystä.

Lisäksi toivon, että demareissa ja Suomen hallituksessa osattaisiin käyttää Al-Taeen aitoa (piilevää) ja laajapohjaista asiantuntemusta Suomen ja suomalaisten eduksi. Älkää kahlitko hänen todellista osaamistaan poliittisen korrektiuden takia.

Janus Putkonen (Verkkomedian päätoimittaja vuodesta 2011),
Uuden MV-Lehden päätoimittaja, 21.4.2019
Siinähän olisi demareille jo seuraava ulkomaanvahvistus!
rahima
Hetty Wainthropp
Viestit: 475
Liittynyt: Ti Marras 08, 2011 7:37 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja rahima »

SDP on käsitellyt tämän Hussein Al-Taeen asian. Hussein on pyytänyt anteeksi ja asia on loppuunkäsitelty. Pitää pyytää anteeksi niiltä, joita on loukannut juutalaisilta, homoilta ja muilta eli loukkauksen kohteilta. SDP:n johto ei voi olla anteeksipyynnön kohteena.Tämä Al-Taee ei ole kirjoittanut mitään facebookiin tai twitteriin eikä ole antanut yksityiskohtaista lausuntoa aikaisemmista kirjoituksistaan. Täällä Hölmölässä yritetään asia painaa villasella. On täysin selvää, että tämä Irakin shiiahallinnon edustaja ei ole suomalaisten asialla. Kyllähän hän televisioesiintymisellään antaa itsestään hyvän kuvan. No, se on vain naamio ja näytelmää. Al-Hussein on shiiamuslimi ja siihen kuuluu hyvinkin brutaali ajattelu. Odotetusti rauhan rakentaminen Irakissa epäonnistui. Jään seuraamaan asioiden kehittymistä. Tärkeää pitää tätä asiaa tapetilla. Luin Ari Pesosen blogin Uudesta Suomesta 22.4.. Erittäin asiantuntevaa tekstiä.
Vastaa Viestiin