Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

[quote="Kuolemannaakka"]
Vaivaan itseäni myös ikävillä tiedoilla. Tiedän, miltä tuomittu rikollinen näyttää. Näen kuvia, joita ei pitäisi. Huomaan, että Murha.infon nimimerkki Kuolemannaakka on tehnyt kattavan koosteen Anneli Auerin tapauksesta."
/quote]
Hyvin kaksimielisesti Hanna kirjoittaa, mutta erinomaista, että joku mediassa tunnustaa lukeneensa Murha.infoa.
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Tervehdys kaikille! En ole casea unohtanut, vaikka ei tahdo oikein ehtiä enää seurata. Joka tapauksessa nyt harmittaa että tämä on mennyt ohi. !!!!. Hienoa, että Naakka sai koosteen tehtyä. Huomaan vaan ettei linkki tiedostoon enää toimi, vai onko vain häiriö?
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10838
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Caldera kirjoitti:Tervehdys kaikille! En ole casea unohtanut, vaikka ei tahdo oikein ehtiä enää seurata. Joka tapauksessa nyt harmittaa että tämä on mennyt ohi. !!!!. Hienoa, että Naakka sai koosteen tehtyä. Huomaan vaan ettei linkki tiedostoon enää toimi, vai onko vain häiriö?
Taitaa olla joku häiriö, koska viikon nuo pitäisi tuolla olla, kunnes poistuvat.
https://we.tl/Snmk2gYbbY

Ei kyllä nytkään toiminut, ehkäpä se siitä heräilee vielä. Tai jos joku tietää jonkun vastaavanlaisen jakopalvelun, niin saa vinkata.

Tässä nopealle (vanhenee kaiketi kuudessa tunnissa, jos oikein tajusin):
http://dropcanvas.com/04o71
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Sain tiedoston ladattua. Ja ettei tulisi bannia chatista vielä kudos tuosta Hesarin toimittajan maininnasta. Toivottavasti ihmiset tajusivat ottaa sen vinkkinä.
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Luulin etten enää voi traumatisoitua tästä jutusta mutta näköjään olin väärässä. Ihan jäätävää lukea näitä aikajanaksi koottuna. Esim. tämä joka on mennyt multa ohi:

1.9.2014: Pirjo Koivisto kutsutaan kuulusteltavaksi Porin poliisilaitokselle. Häntä syytetäänkin nyt kirjanpitorikoksesta, sillä hänen roskiksestaan oli löytynyt henkilötiedoin varustettuja dokumentteja hänen asiakkaistaan jo vuosi sitten. Tähän mennessä asia ei ole poliisia kiinnostanut, mutta nyt tämä katala rikos otetaankin käsiteltäväksi. Hänen on tarkoitus myöhemmin todistaa samana päivänä alkavassa oikeudenkäynnissä Auerin puolesta, joten ”rikostutkimuksen” kostoluonne ei voine jäädä kellekään epäselväksi.

Tulee mieleen ihan joku friggin mafia ja hevosenpäät tästä, sanattomaksi vetää. Kukahan tästä oli vastuussa, onko siellä ollut taas Santis keinossa...
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10838
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

TÄSSÄ UUSIN VERSIO, 31 sivua jo! Lukekaa ja kauhistukaa =) Vanhat kannattaa korvata aina uudemmalla.


https://we.tl/eSORZ4o795























.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kuolemannaakka kirjoitti:TÄSSÄ UUSIN VERSIO, 31 sivua jo! Lukekaa ja kauhistukaa =) Vanhat kannattaa korvata aina uudemmalla.


https://we.tl/eSORZ4o795

.
Millä konstilla poliisin saisi vielä kiinnostumaan tästä jutusta? Joka tapauksessa olet koonnut kiinnostavan aineiston luettavaksi, Naakka. Kiitokset sinulle siitä.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10838
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

UUSI, PALJON LAAJENNETTU VERSIO! 37 sivua asiaa, jota et muualta löydä=)


Jokaisen Ulvilan jutusta jotain mieltä olevan pakkohankinta, eikä maksa mitään! Levitä tätä kernaasti eteenpäin! Linkki toimii 7 päivää.

https://we.tl/sl7RPHTFcP
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
annaanna

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ei aukea.

Ja mun kun niin tekis mieli vilkaista.
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Jes, minulla kyllä lataus onnistui justiinsa äsken. Naakalle ehdotus ja ettei ihan chatiksi menisi, olisiko muutosloki hyvä idea? Esim. päivämäärä riittäisi että uudet asiat löytyisivät? Jos toivon mukaan dokumentti tuosta entisestään laajenee.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9160
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Caldera kirjoitti:Jes, minulla kyllä lataus onnistui justiinsa äsken. Naakalle ehdotus ja ettei ihan chatiksi menisi, olisiko muutosloki hyvä idea? Esim. päivämäärä riittäisi että uudet asiat löytyisivät? Jos toivon mukaan dokumentti tuosta entisestään laajenee.
Kiitos vaan Naakalle jo etukäteen, sillä varmasti on mielenkiintoista luettavaa edelleen luvassa. Olen itse ottanut täällä jaossa olleet eri versiot talteen siten, että olen nimennyt ne versioittain aikajärjestyksessä, jotta pystyn tarvittaessa palaamaan ja vertaamaan uudempaa tekstiä aiempiin versioihin. Luultavasti niitä alkupään versioita voisi hyvin pikaisen tarkastuksen jälkeen jo deletoida poiskin.

Uusin lataus onnistui myös minulla ok, mutta taitaa mennä jokunen päivä, ennen kuin ehdin kahlaamaan tekstin läpi. Palailen siihen sitten tarvittaessa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10838
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

annaanna kirjoitti:Ei aukea.

Ja mun kun niin tekis mieli vilkaista.
Kyllä nyt ainakin näyttäisi toimivan. Tulee siis Download -linkki, ja siitä sitten latailemaan.
https://wetransfer.com/downloads/5f1649 ... 300/c6fb2d



Päivitysloki olisi periaatteessa hyvä, mutta vähän vaikea, koska muutoksia on tullut matkan varrella teksteihin, ja sitten tietysti ihan uusia aiheita. Itse en ole noita vanhempia versioita säästänyt lainkaan.

Tarkoitukseni on joskus laajentaa tätä vielä "Auerin syyttömyyden todistaminen" -osiolla, jossa käydään mahdollisimman yksinkertaisesti läpi syyttömyyden todistavat faktat (ainakin häke-puhelu ja toisaalta uhrin vammat). Niin, että ulkopuoliset ja satunnaiset lukijat saisivat ymmärryksen, ettei tämä juttu ole mikään mielipidekysymys tai uskonasia tai "ei voida tietää"-tapahtuma...
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Kuolemannaakka kirjoitti:Päivitysloki olisi periaatteessa hyvä, mutta vähän vaikea, koska muutoksia on tullut matkan varrella teksteihin, ja sitten tietysti ihan uusia aiheita. Itse en ole noita vanhempia versioita säästänyt lainkaan.
Ystävällisesti ehdotan nimeämiskäytäntösi muuttamista. Nimeä tiedostot seuraavalla tavalla. Esimerkiksi tänään tehty asiakirja nimetään seuraavasti:

20170927_Aikakirjat.doc

Alkuun päivämäärä juuri tuossa muodossa vvvvkkpp, sitten alaviiva ja asiakirjan nimi. Näin toimien kaikki (samannimiset) dokumentit voi säilyttää samassa kansiossa ja ne jopa menevät nätisti aakkosjärjestykseen so. ikäjärjestykseen.

Ole hyvä.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10838
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

kerroush kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:Päivitysloki olisi periaatteessa hyvä, mutta vähän vaikea, koska muutoksia on tullut matkan varrella teksteihin, ja sitten tietysti ihan uusia aiheita. Itse en ole noita vanhempia versioita säästänyt lainkaan.
Ystävällisesti ehdotan nimeämiskäytäntösi muuttamista. Nimeä tiedostot seuraavalla tavalla. Esimerkiksi tänään tehty asiakirja nimetään seuraavasti:

20170927_Aikakirjat.doc

Alkuun päivämäärä juuri tuossa muodossa vvvvkkpp, sitten alaviiva ja asiakirjan nimi. Näin toimien kaikki (samannimiset) dokumentit voi säilyttää samassa kansiossa ja ne jopa menevät nätisti aakkosjärjestykseen so. ikäjärjestykseen.

Ole hyvä.
Juu, mutta kun pointti ei ollutkaan tuo. Vaan se, että kun uusin versio on aina se, mikä on paras, niin ei niitä vanhoja ole syytä säilyttää. Uudethan aina kertaavat vanhat, lisäyksin ja korjauksin.

Tietysti, jos kaikki uudet tai muutetut tekstit tekisi eri värillä, niin voisi ne helpommin löytää, jos ei jaksa/halua koko juttua aina uuden version tullessa kahlata läpi. Ehkä niin voisi tehdäkin.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Ulvilan tapahtumat - aikajana 2006-2016

Viesti Kirjoittaja Caldera »

^^Mulla oli siis se ajatus että tapahtumalistausta päivittäessä voisi pitää yksinkertaista päivämäärälokia. Jos siis lisää jonkun uuden kohdan tai päivittää tietylle päivämäärälle osuvaa tietoa oleellisella tavalla, niin helpointa olisi vain listata niitä päivämääriä joihin on muutoksia tullut, tai lisäyksiä. Siitä voi jokainen, joka ei halua missata mitään, käydä itse vilkaisemassa juuri ne muutetut / lisätyt kohdat. Eikä tarvitsisi tehdä itse dokumenttiin mitään korostuksia tai värityksiä. Mutta tuo vain ehdotuksena, ei painetta :D. Pääasia että Naakka viitsii näin mittavan työn tehdä!
Vastaa Viestiin