Auer on lopullisesti syytön

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

kerroush kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Täällä on moni todennut, ettei pidä siitä, että toiset laittavat sanoja suuhun ja väittävät heistä perättömiä asioita. Tapanani ei yleensä ole ollut väittää ketään idiootiksi, joten olisi kohtuullista linkittää vaikka esimerkiksi viisi tekstiäni tänne, joissa olen väittämälläsi tavalla toiminut, jos kerran tällä tavalla alituiseen toimin.
Minähän en sinun viestejäsi ala läpikäymään. Niin raskaita ne on lukea. Sinä teet sitä samaa, tunget sanoja muiden suihin, etkä ota kuuleviin korviisi, mitä sulle sanotaan. Niinkuin KN minulle kirjoitti: "On säälittävää, että aikuiselle ihmiselle pitää rautalangasta vääntää samaa asiaa jatkuvasti."
Et sinä (kuten ei naakkaakaan) keskustele, te julistatte omaa totuuttanne. "Lue se kirja, lue se kirja". Teistä ei ole kumpikaan tajunnut, miksi, esimerkiksi minä, en ole lukenut, enkä lue suosittelemianne kirjoja. Yritä nyt edes keksiä syytä!
Sinä väitit minun haukkuvan koko ajan idiooteiksi Hejacissa kirjoittavia ihmisiä, mutta et osoittanut yhtään konkreettista viestiä väitteidesi tueksi. Tietääkseni en ole ketään idiootiksi haukkunut, joten käsittääkseni mustamaalaat minua ikävällä tavalla levittämällä perättömiä valheita.

Miksi et katso aiheelliseksi lukea Anneli Auerin itsensä kirjoittamaa kirjaa "Murhalesken muistelmat", kun kuitenkin hanakasti hänen asioistaan olet täällä keskustelemassa? Anteeksi, mutta en täysin ymmärrä ajatuksenjuoksuasi tässä asiassa, kun vielä kehtaat väittää Auerin kertomuksen muuttuneen ja olevan reikäinen etkä kuitenkaan halua hänen omaa kertomustaan Ulvilan murhatapauksesta ja sen seurauksista kuunnella.

Palaan muilta osin alkuperäiseen viestiisi myöhemmin.
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Pieni liekki kirjoitti:Palaan muilta osin alkuperäiseen viestiisi myöhemmin.
Hyvä, tehdään näin.
Corazzon
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: La Marras 15, 2014 12:37 am

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja Corazzon »

"Aueriakin on väitetty valehtelijaksi, vaikka hänen alkuperäinen kertomuksensa murhayöltä on pysynyt koko ajan samana, jos ei oteta huomioon poliisin painostuksesta ja johdattelusta aiheutunutta hetkittäistä kertomuksen muuttumista syksyllä 2009."

Auerskan kertomukset ovat muuttuneet. Ja monta kertaa. Uskomatonta on sekin, että joku hakkaisi ikkunaa, ja pariskunta vaan makaa sängyssä, ehkä vähän ihmeissään, että kukahan se sieltä on taas kylään tulossa. Ei oikein tunnu uskottavalta. Tyttökin kävi katsomassa pari kertaa, mutta komennettiin vaan nukkumaan. Pienemmät lapset pelkäsivät omassa huoneessaan. Perheriidalta kuulostaa, hyvin pitkälti. Hetkittäinen kertomuksen muutos johtui ehkä siitä, että syytetty luuli jääneensä kiikkiin ja poliisilla olisi riittävästi todisteita. Että niinkuin pääsisi vähemmällä tunnustamalla.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

kerroush kirjoitti:Auerin kertomus on kyllä muuttunut ja silti erittäin reikäinen.

Mutta nyt kun olet huomannut viestini, niin kertoisitko mitä tarkotat kirjoittamalla "äärilaitojen mies"!
Onko se se isokenkäinen mies? Miksi ja mikä äärilaita?
Tämä Auerin pääepäilty on kutsunut itseään äärilaitojen mieheksi ja on muistaakseni perustellut nimitystä omilla luonteenpiirteillään. Valitettavasti en nyt tähän hätään löytänyt sitä lehtiartikkelia, jossa hän näkemyksiään itsestään esittää, joten en pysty syvällisemmin tähän aiheeseen pureutumaan. Itse pidän äärilaitojen miestä sopivana nimikkeenä sille henkilölle, joka Jukka S. Lahden murhasi, sillä tekijä syyllistyi kamalaan tekoon ja katsoi ilman omantunnontuskia vierestä syyttömän ihmisen kirjoittamista syylliseksi tekemäänsä murhaan.

Ulvilan murhan ensimmäinen tutkinnanjohtaja on todistajana kertonut päätyneensä siihen, että veriset kengänjäljet ovat murhapaikalle jääneet jalkineesta, jonka koko on ollut 42-44. Turumurre ja Kuolemannaakka ovat tainneet tarkoissa tutkimuksissaan päätyä kengännumeroon 43-44, jos muistelen oikein. Näin ollen, kunnes toisin todistetaan, toteaisin murhaajalla olleen jalassaan kengät numeroa 43-44, kun hän kävi veritekonsa Tähtisentiellä suorittamassa.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Corazzon kirjoitti:"Aueriakin on väitetty valehtelijaksi, vaikka hänen alkuperäinen kertomuksensa murhayöltä on pysynyt koko ajan samana, jos ei oteta huomioon poliisin painostuksesta ja johdattelusta aiheutunutta hetkittäistä kertomuksen muuttumista syksyllä 2009."

Auerskan kertomukset ovat muuttuneet. Ja monta kertaa. Uskomatonta on sekin, että joku hakkaisi ikkunaa, ja pariskunta vaan makaa sängyssä, ehkä vähän ihmeissään, että kukahan se sieltä on taas kylään tulossa. Ei oikein tunnu uskottavalta. Tyttökin kävi katsomassa pari kertaa, mutta komennettiin vaan nukkumaan. Pienemmät lapset pelkäsivät omassa huoneessaan. Perheriidalta kuulostaa, hyvin pitkälti. Hetkittäinen kertomuksen muutos johtui ehkä siitä, että syytetty luuli jääneensä kiikkiin ja poliisilla olisi riittävästi todisteita. Että niinkuin pääsisi vähemmällä tunnustamalla.
Poliisit saivat valehtelemalla ja Auerin perhettä kaltoin kohtelemalla äidin näennäistunnustamaan teon, jota äiti ei ollut oikeasti tehnyt. Poliisi väitti äidille ulkopuolisen murhaajan olevan mahdoton skenaario, lasten väitettiin kertoneen vanhempien riitelystä murhayönä, vanhimman tyttären väitettiin kantavan syyllisyyttä äitinsä teosta ja Auerin väitettiin kärsineen muistinmenetyksestä. Jäiköhän tuosta poliisin valehtelulistasta jotain oleellista pois?

Poliisin valehtelun, lapsistaan huolissaan olemisen, läheisistään eristämisen, valvomisen yms. seurauksena Auerilla oli pää niin sekaisin, että hän kertoi poliisille heidän toivomansa tarinan. Tämä kepulikonstein saatu murhatunnustus ei ollut kuitenkaan totta eikä sopinut murhapaikalta taltioituihin todisteisiin, minkä pystyy jokainen asioihin perehtyvä ja omilla aivoillaan ajatteleva ihminen toteamaan. Vastaavanlaisia valemuistoja saatiin nuorempien lasten päät täyteen, kun heiltä puristettiin lisätietoja murhayön tapahtumista vuosia tapahtuman jälkeen.
Öppnas Här
Harjunpää
Viestit: 337
Liittynyt: Pe Loka 24, 2014 9:41 pm

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja Öppnas Här »

No johan on, jos on. Ja tässä on sitten lähekkäin kaksi syytöntä, nimittäin Kokemäen Uunisurmaaja ja Ulvilan Pullamaakari.
Asialinjalla alati. Pohjolan poliisi. Varo vaaraa. Kavahda konnaa. Pakene pedofiilia. Ikuinen isä. Salainen sopimus. Hallitse halusi.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:Turumurre ja Kuolemannaakka ovat tainneet tarkoissa tutkimuksissaan päätyä kengännumeroon 43-44, jos muistelen oikein. .
LOL. Vai että oikein "tarkoissa"...

Eiköhän sinunkin PL olisi aika välillä palata maan pinnalle takaisin?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Turumurre ja Kuolemannaakka ovat tainneet tarkoissa tutkimuksissaan päätyä kengännumeroon 43-44, jos muistelen oikein. .
LOL. Vai että oikein "tarkoissa"...

Eiköhän sinunkin PL olisi aika välillä palata maan pinnalle takaisin?
Kun saat naurusi loppumaan, niin voinet nimetä kaksi henkilöä taikka murhainfolaista, jotka ovat tehneet tarkempaa työtä Ulvilan murhatutkimuksissa kuin Turumurre tai Kuolemannaakka. Odotan vastaustasi suurella mielenkiinnolla - toistaiseksi vielä täällä maanpinnalla enkä mullan alla.
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Pieni liekki kirjoitti:Kun saat naurusi loppumaan, niin voinet nimetä kaksi henkilöä taikka murhainfolaista, jotka ovat tehneet tarkempaa työtä Ulvilan murhatutkimuksissa kuin Turumurre tai Kuolemannaakka. Odotan vastaustasi suurella mielenkiinnolla - toistaiseksi vielä täällä maanpinnalla enkä mullan alla.
Minäpä yritän.

Kaksi tämän palstan miespuolista kirjoittajaa, joidenka nimiä en nyt hädässäni muista, mutta ne kuuluisat, melkeinpä surullisenkuuluisat palstan pill*nmittaajat.

Kengänmittaamisissa Jemma kyllä vie voiton kaikista.

BTW. Jokos on selvinnyt, minne ne JL:n kengät katosivat?
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Pieni liekki kirjoitti:Miksi et katso aiheelliseksi lukea Anneli Auerin itsensä kirjoittamaa kirjaa "Murhalesken muistelmat", kun kuitenkin hanakasti hänen asioistaan olet täällä keskustelemassa? Anteeksi, mutta en täysin ymmärrä ajatuksenjuoksuasi tässä asiassa, kun vielä kehtaat väittää Auerin kertomuksen muuttuneen ja olevan reikäinen etkä kuitenkaan halua hänen omaa kertomustaan Ulvilan murhatapauksesta ja sen seurauksista kuunnella.
En ole täällä keskustelemassa AA:sta. Olen keskustelemassa Ulvilassa tehdystä murhasta. Väitätkö sinä nyt, että AA teki sen?

Olen lukenut kaikki kuulustelupöytäkirjat ja muun julkisen oikeudenkäyntiaineiston. Pyydät nyt minua ja monta muuta lukemaan ja uskomaan tekstejä, jotka rikoksesta vakavasti epäilty on kirjoittanut. Ei tule kesää. En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi ellet ole valkopesemässä jotain tai jotakuta.

Sanottu pätee myös KN:n sepustukseen. Uskon, että monet palstalaiset ovat samaa mieltä. Agendanne on liian ilmiselvä ja läpinäkyvä!
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6473
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Sitä minäkin olen ihmetellyt, että minne ne JL kengät katosi ja minkä takia? Katosiko sen takia, että ne oli teetetyt juurikin Jukan jaloille, askeleille, ryhdille sopiviksi. 1+2+3=? on aina jotakin :mrgreen: :mrgreen:
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:
CSI kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Turumurre ja Kuolemannaakka ovat tainneet tarkoissa tutkimuksissaan päätyä kengännumeroon 43-44, jos muistelen oikein. .
LOL. Vai että oikein "tarkoissa"...

Eiköhän sinunkin PL olisi aika välillä palata maan pinnalle takaisin?
Kun saat naurusi loppumaan, niin voinet nimetä kaksi henkilöä taikka murhainfolaista, jotka ovat tehneet tarkempaa työtä Ulvilan murhatutkimuksissa kuin Turumurre tai Kuolemannaakka. Odotan vastaustasi suurella mielenkiinnolla - toistaiseksi vielä täällä maanpinnalla enkä mullan alla.
No tässä sinulle vastaus: Täällä ei ole tarkkaa työtä tehnyt KUKAAN. Ei sinun hehkuttelemasi eikä muutkaan.

Ei teillä ole edellytyksiä, mahdollisuuksia eikä osaamistakaan.

Murhapaikan ja mahdollisuus sen todisteiden tarkkaan tutkimiseen on poliisin yksinoikeus. Keuhkoa mitä lystäät, niin näin se faktojen vinkkelistä on.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

kerroush kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Kun saat naurusi loppumaan, niin voinet nimetä kaksi henkilöä taikka murhainfolaista, jotka ovat tehneet tarkempaa työtä Ulvilan murhatutkimuksissa kuin Turumurre tai Kuolemannaakka. Odotan vastaustasi suurella mielenkiinnolla - toistaiseksi vielä täällä maanpinnalla enkä mullan alla.
Minäpä yritän.

Kaksi tämän palstan miespuolista kirjoittajaa, joidenka nimiä en nyt hädässäni muista, mutta ne kuuluisat, melkeinpä surullisenkuuluisat palstan pill*nmittaajat.

Kengänmittaamisissa Jemma kyllä vie voiton kaikista.

BTW. Jokos on selvinnyt, minne ne JL:n kengät katosivat?
Lainaus Murhalesken muistelmien sivulta 78 koskien kevättä 2008:
"Minulla oli edelleen osa Jukan paperitavaroista käymättä läpi. Olin varastoinut ne pahvilaatikoihin olohuoneen seinustalle odottamaan parempia aikoja. Jukan vaatteita oli esillä eteisen naulakossa, ja hänestä oli valokuvia muutamassakin eri paikassa. Kerran Jens kiinnitti huomiota Jukan mustiin talvikenkiin, jotka olin varastoinut tuulikaapin nurkkaan. Kerroin säästäneeni ne sitä varten, että voisin vetäistä ne jalkaani, jos kävisin viemässä roskia huonolla säällä - en tosin koskaan käyttänyt niitä. Vähän myöhemmin keräsin Jukan vanhat takit eteisen vaatetangolta ja heitin saman tien vanhat talvikengät pois. Laitoin isoimman valokuvan Jukasta talteen kaappiin ja vaihdoin tilalle lasten piirtämän iloisen aurinkokuvan. Muut kaksi valokuvaa jätin paikoilleen. Ajattelin, että olisi ehkä helpompi mennä elämässä eteenpäin, jos kotimme ei näyttäisi siltä kuin Jukka asuisi vieläkin kanssamme."
Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja Susku London »

Minä tiedän mitä JL:n kengille tapahtui, mutten kerro Kerroushille. Hän ottakoon itse asioista selvää.

Kuuntelin hiljattain Anneli Auerin radiohaastattelun, joka oli tehty "Murhalesken muistelmat"-kirjan ilmestymisen aikoihin. Siinä Anneli sanoo, että ne ihmiset, jotka eivät ole hänen kirjaansa lukeneet, niin heillä ei ole myöskään asiaa kommentoida hänen tapaustansa. Olen Annelin kanssa täysin samaa mieltä.

Ei ole myöskään paljoakaan mieltä "keskustella" näiden Aueria pakkomielteisesti syyllistävien nimimerkkien kanssa, jotka eivät ole tutustuneet kaikkeen saatavilla olevaan materiaaliin tasapuolisesti.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Auer on lopullisesti syytön

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Susku London kirjoitti:Olen Annelin kanssa täysin samaa mieltä.
Siinäpähän olet. Tiedä ihan rauhassa kenkien kohtalo. Kuule, minusta on mahdotonta keskustella valkopyykkäreitten kanssa.

PiLi, en muuten lukenut tuota lainaustasi tuosta sepustuksesta, minulle sitä on turha syöttää. Minua teidän pyykkäämänne "totuus" ei kiinnosta.

Ihmettelen jatkossakin kertomuksen reikiä, ehkä, jos jaksan. Se on kyllä jokseenkin raskasta, kun heti hyökkäätte teidän kanssanne eri mieltä olevien kimppuun. Miksette keskity substanssiin sen sijaan.

Äärilaitojen (heh) miehellä kengän koko on lähinnä 45-47. Joten se siitä!
Vastaa Viestiin