Ulvila KUVIA

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kirjoitellaan taas vika paikassa, mutta mammadieetti oli maksullinen "kirjekerho", ts. liittymällä klubiin sai kannustuskirjeitä ym. ohjeita. Luulen, että sillä on voinut olla paljonkin maksavia asiakkaita. http://www.mammadieetti.net/liity.htm

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Tara »

skoone kirjoitti:
Ailar kirjoitti:Tuolla valokuvaketjussahan on tämä yksi AA:n kuva, jossa hän viehkeän näköisenä istuskelee sängyllään.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=270
Mariackalle, ja Ailarille
Olen alusta asti seurannut tätä juttua tarkkaan. Nyt on vähän kiire, en ehdi hakemaan viitteitä tms. Mutta tuo AAn kaunistuminen ja nuorentuminen näkyy hänen perhekerhon etusivun kuvistakin. Vasta Jukan kuoleman jälkeen perhekerhon Annun näkö muuttui tuollaiseksi kuin tuolla sängyllä istujalla. - Ja minä muuten ensimmäisenä (luultavasti) löysin tuon AAn sänkykuvan, kun hain kuvahaulla tietoja AAsta. Eräs entinen (?) minfolainen auttoi minua vielä kopioimaan ko kuvan minfoon, kun itse olin tupelo tuossa asiassa.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 61#p428961

Voi olla että skoone on postannut kuvan aikaisemmin kuin MissH..mutta siis kuitenkin..löysin kuvan alkuperäisen nimen ketjusta 3.

Kuvan ottamisvuosi taitaa selvitä :!:

Siis voi olla että tässä ei mitään ongelmaa enää olekaan, olen kovin hidas postaamaan ja sit viel tua kuvan laittaminen

Tein kuvahaun anneli auer. Muistin, että kuva sängyllä istuvasta Annelista tulee esiin ensimmäisten kuvien joukossa, ja lisäksi, että siinä pitäisi näkyä sen tallennusnimi, eli kuvan alkuperäinen nimi, jonka myös uskoin muistavani, sen jolla Anneli itse on sen joskus tallentanut. Näin kävi. Se näkyy edelleen.
1) Istuva Anneli, v 2008
2) Annelin kasvot, v 2008
3) Anneli ja lapsia, v.2009

Kuva

Katsoin pari muuta kuvaa, tallennusnimien vertailun vuoksi, ja nähdäkseni mihin niitten linkki johtaa. Otin kuvakaappaukset niin, että sain kuvanimet jäämään näkyviin.

Tein kollaasin. - Keskimmäinen kuva (2) vie suoraan perhekerhoon,v -2008.
siiirsin postini tänne KUVIIN ketjusta seks hyväksi käyttö:

Oikeanpuoleinen (3) vie mammadietti-sivulle, v-2009.

Mutta vasemmalla oleva kuva (1), sänkykuva vie minfoon, ketjuun3. Sen on postannut MissH, mutta kuvaan on aivan ilmeisesti jäänyt sen alkuperäinen tallennusnimi: anneli_auer_20081. Hyvä.

Eli kyllä tuo sänkykuva on vlta 2008 - Mutta mistä se on peräisin alkuaan? Sitä en saanut selville... hm..ehkä se on sieltä kotieäidit.netistä sitten (joka siis ei toimi enää??), koska google ei löytänyt sille muuta alkuperää kuin minfon

Huom: Kaikkia kuvia mitä muistan nähneeni, joitain joita ei ole minfoon laitettu, google ei näyttänyt. Esim
a)mammadieetissä on raskausajan 'massukuva', otettu ikkunan edessä,
b)napakuva ('sixpäkki'-kuva) Artikkelissa 'Lupa olla kaunis' muistaakseni. Tai sitten en vain osannut hakea lisää kuvia - toki niitä on todella paljon - jos laskee mukaan lehdissä olleet - tuhansia varmaankin)
Viimeksi muokannut Tara, Ma Syys 19, 2011 7:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

mysteerin miettijä
Harjunpää
Viestit: 320
Liittynyt: Pe Loka 09, 2009 4:59 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja mysteerin miettijä »

Mariacka kirjoitti:Kirjoitellaan taas vika paikassa, mutta mammadieetti oli maksullinen "kirjekerho", ts. liittymällä klubiin sai kannustuskirjeitä ym. ohjeita. Luulen, että sillä on voinut olla paljonkin maksavia asiakkaita. http://www.mammadieetti.net/liity.htm
Mä luulen myös. Joskushan olohuoneen nurkassa firmaa pyörittävät "kotiäitiyrittäjät" saa negatiivista palautetta siitä, että vastaukset viipyy tai toimituksia ei kuulu. Onhan se ärsyttävää, joskin ymmärrettävää, mikäli yritystä pyöritetään "perheen ja kodinhoidon ehdoilla". (järkevämpää tosin mielestäni olisi, että mikäli äiti oikeasti touhuaa kotona bisnestä jolla on merkitystä perheen elannon kannalta, niin asiaan suhtauduttaisiin "oikeana työnä" - sitähän yrittäjyys on, joten myös lasten olisi hyvä olla "työaikana" hoidossa esim pari päivää viikossa. Ei kukaan halua saada suklaatassujen tahmaamaa laskua, mutteei myöskään odotella kunnes yrittäjä "muilta kiireiltään" ehtii, vaan jokainen asiakas varmaan suhtautuu tilaukseensa kuin yrittäjä olisi päivätöissä juuri hänen toimitustaan varten)

No, ilmeisesti tässä tapauksessa (anteeksi, ilkeähkö kommentti) näin ei ole ollut, vaan perhettä ja kotitöitä on hoideltu yrityksen/kulissien ehdoilla, joten totta kai asiakkaat ovat tyytyväisiä saadessaan reaaliaikaisen tuen ongelmatilanteissa. On selvä, ettei (edes naisen, vaikka kekseliäitä olentoja ollaankin) aika riitä SEKÄ lasten kanssa leikkimiseen, ruuanlaittoon, kodin tiptop-siistinä pitämiseen, pyykkihuoltoon, lenkkeilyyn, ETTÄ kokopäiväiseen yrityksen pyöritykseen ja netti-imagon luomiseen. Joku palanen jää pakosti pienemmälle huomiolle, johtuen ihan siitä, että tehtäviä limittämälläkin pystyy tekemään yleensä max 3-4 askaretta yhtaikaa, viidenteen ei kaksi kättä riitä.

MurderMama
Nikke Knakkertton
Viestit: 180
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 10:59 am
Paikkakunta: Murder Valley

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja MurderMama »

Tara kirjoitti:
Mariacka kirjoitti:
Ailar kirjoitti:Tuolla valokuvaketjussahan on tämä yksi AA:n kuva, jossa hän viehkeän näköisenä istuskelee sängyllään.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=270
Täällähän tämä, mutta jos löytyisi alkuperäinen kuva ja sivusto, mistä se on otettu, niin selviäisi ainakin aika, milloin kuva on sivustolle laitettu. Laitan tähän rinnalle toisen kuvan, mikä saattaa olla otettu samassa huoneessa.

Kuva Kuva

Jos sängyssä on samat lakanat kuin Ulvilassa surmayönä, niin nämä kuvat on kyllä pitänyt ottaa paljon sitä ennen. Kuvassa oleva sänky on Auerin entinen, mikä siirrettiin tyttären huoneeseen Ulvilassa (lähde Perhekerho).

Vaikea sanoa, kumpi kuva on aiemmin otettu, hiukset ovat ainakin huomattavan erimittaiset.
Pitkätukka-kuva on otettu varmaan ensin?? Mutta vuosi voi olla sama. Samat on elkeet kuitenkin, mun mielestä: 'Näytänks mä ny hyvältä. Kallistasko päätä vähä lissää. Ota nys se kuva, mä e jaksa pitää suutani tälleen. .?..'

Jospa Auerilla oli useita lakanoita samasta kankaasta, tai siis punasävyisiä kuviollisia - joissa pinttyneet liat ei silleen näy??

Muistelen tosiaan että kuvassa olisi ollut vuosiluku 2008, sen nimessä.. en enää muista milloin otin kuvan talteen, otinko sen täältä minfon sivuilta vai mistä.

Huone ainakin näyttää olevan sama. Tähtisentiellä oli peiliovet. Tässä huoneessa sileä. Tähtisentiellä oven kohta ei ole voinut olla tuossa kohdassa kuin tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa - pohjapiirros Ulvilakuvissa. Tytön makuuhuoneessa oli samanlainen vuode, siis samannäköinen pääty, väri sama. Tytön huoneessa Tähtisentiellä tytön huoneen ovi oli kohti sängyn jalkopäätyä.. siis sitä vastapäätä, ei noin kuten oikeanpuoleissa kuvassa.

Siis tämä piti sanoa ensin: Hiukset näyttävät leikatuilta vasemmassa kuvassa, saattaa olla vaalennetutkin - puserokaan ei ole sama. Mutta kuvan nainen on sama :mrgreen: , samoihin aikoihin otettuja kuvia??

Näkymä tytön huoneeseen, perhekerhosta:


Kuva
Tytön huoneen kuvassa pyöreä kulmainen sägynpääty kun noissa ylemmissä kuvissä on tuossa kulmassa tuollanen puoliympyrän muotoinen koverrus en osaa paremmin kuvailla) eri sänky joka tapauksessa.
It's just murder, man. You know all God's creatures do it in some form or another. I mean, you look in the forest, you got species killing other species. Our species killing all species including the forest, and we just call it industry, not murder.

MurderMama
Nikke Knakkertton
Viestit: 180
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 10:59 am
Paikkakunta: Murder Valley

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja MurderMama »

Pardon kirjoitti:Mä oon nyt vähän hämmentynyt. Näissä kuvissa on ihan siistin näköistä. AA:n kotona taas 2006 on sekaista. Myös kertomukset vahvistavat tämän. Myöhemmin haastatteluissa on taas siistiä. AA.n esiintyminen oikeudessa on edustanut minusta kumpaakin tyyliä. Jonkun mielestä rintsikattomuuskin on jotain tyyliä, mutta minusta AA on välillä kerennyt ja halunnut miettiä ulkonäköään, välillä ei.
Voi olla ettei linnassa saa käyttää rintsikoita, varsinkaan jos niissä on se tukirauta, sillähän voi vaikka rassata jonkun 8)
It's just murder, man. You know all God's creatures do it in some form or another. I mean, you look in the forest, you got species killing other species. Our species killing all species including the forest, and we just call it industry, not murder.

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^^^Kiitos Taralle selvitystyöstä! Olin aivan varma, että kuvat ovat vanhempaa perua, kun jo sairaalavuoteellakin 2006 Auer näytti vanhemmalta (no olosuhteet pitänee ottaa huomioon). Toki on mahdollista, että noissa 2000-loppupuolen kuvissa on photoshoppikin ollut apuna.

Tässä muutamia kuvia sieltä mammadieetin puolelta, käsittääkseni nämä on otettu Ulvilan aikaan, kuvista en saanut muuta kuin muokkauspäivätiedot esille. Ensimmäisessä olen näkevinäni kylppärin oven ja kolmannessa näkyy taustalla tuttu sohva.

KuvaKuvaKuva

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

MurderMama kirjoitti:Voi olla ettei linnassa saa käyttää rintsikoita, varsinkaan jos niissä on se tukirauta, sillähän voi vaikka rassata jonkun 8)
Saramäen vankilassa kuulemma vieraatkin joutuvat kaarituelliset liivinsä riisumaan, tästä olin lukevinani taannoin vihaista keskustelua.

Pardon
Jane Marple
Viestit: 1043
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2011 4:35 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Pardon »

Joo, mä oon kanssa ajatellut, että tuo on pätevä sivusto. Ja pätevää sivustoa ei kuka vain tee. Tiettyjä osia siitä en pysty arvioimaan, kuten keskusteluja (ja niiden moderointia), viesteihin vastailua, laihdutustsemppausta yms.

Mutta olisi kiva, jos voitaisiin myöntää että sivusto on varsin pätevä. Se ei takaa, että sillä on tienattu. Mutta se on varsin kivan näköinen. Ja se taas tarkoittaa, että jollakin on se näpeissään.

Se että AA ei ole joko sosiaalisesti lahjakas tai ei erityisesti käytä näitä lahjojaan, ei poista sitä etteikö hän osaisi luoda itsestään erinomaista kuvaa netissä.

Vaikka olen sitä mieltä, että AA ei puhu joissakin haastatteluissa totta (mm. ensimmäinen sairaalahaastattelu), niin hän on sujuvapuheinen. Se kaikki ei ole psykopaattiutta tai jotain vastaavaa. Hän on hyvin selkeä ja luonteva monella tapaa. Hän saattaa toki tiedostaa tämän ja käyttää sitä hyväkseen, mutta minusta hän on lähtökohtaisesti lahjakas hahmottamaan laajoja kokonaisuuksia ja pitämään lankoja käsissään.

Näiden uusien syytteiden mielenkiinto on ainakin minusta siinä, tuleeko kuvioon muita aikuisia omine tarinoineen. Paljastuuko AA:n tarinoista epätotuuksia.

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Tara »

MurderMama!
Tytön huoneen kuvassa pyöreä kulmainen sägynpääty kun noissa ylemmissä kuvissä on tuossa kulmassa tuollanen puoliympyrän muotoinen koverrus en osaa paremmin kuvailla) eri sänky joka tapauksessa.
Todellakin, eri sängyt! Olet oikeassa! Hyvä että korjasit. Huone kuitenkaan ei sänkykuvassa ole enää Ulvilan huone, vaan sieltä minne he muuttivat.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja skoone »

Tara kirjoitti: Voi olla että skoone on postannut kuvan aikaisemmin kuin MissH..mutta siis kuitenkin..löysin kuvan alkuperäisen nimen ketjusta 3.

Kuvan ottamisvuosi taitaa selvitä :!:

Niin, skoonehan sanoi, että ei itse osannut postata tänne :D :D
Muista lähdekritiikki!

tunis87
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Syys 03, 2011 2:26 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja tunis87 »

Mielestäni tuo sängylläistumiskuva on aika vahvasti photoshopattu. Kontrastin lisäys on varsinkin oiva keino saada iho näyttämään kirkkaammalta, silmät sinisemmiltä, hiukset vaaleammilta.. olen itsekin moista joskus harrastanut, saadakseni itsestäni edustavimpia mahdollisia kuvia aikaan. Se ei siis ole varsinaista kuvamanipulaatiota siinä mielessä, että esim. tehtäisiin itsestä hoikempi kuin todellisuudessa tai muuten eri piirteinen, mutta se saa kyllä tavallisen näköisenkin ihmisen näyttämään melko hemaisevalta suht helposti.

Samaa photoshoppausta on havaittavissa monissa muissa Perhekerhon kuvissa -> lisätty kontrastia, ehkä kirkkauttakin, ja sillä saatu kuvat näyttämään iloisen värisiltä ja helposti erottuvilta nettisivuilla.

Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Työ sänkykuva on juuri sen jonka muutama päivä sitten postasin. Mielestäni se löytyi joltain deitti palstalta, SUOMI24 tms, ja se tännekin linkitettiin.

Itse yhdistin sen lastensänkyyn alitajuisesti varmaankin noiden petivaatteiden värin perusteella, mutta näyttää tosiaan siltä ettei ainakaan ole kuvassa oleva lastensänky, ellei sitten jonkun toisen lapsen.

Itselle vaan tulee tuosta kuvasta mieleen juurikin nainen, joka leikkii pikkutyttö, ja ehkä siitäkin mielleyhtymä. Pidin jo ekaa kertaa nähdessäni tuota kuvaa joten överinä.

Mutta kuka nuo kuvat on ottanut, joku lapsista, taksari.?
There are no crimes behind enemy lines

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Rezah kirjoitti:Työ sänkykuva on juuri sen jonka muutama päivä sitten postasin. Mielestäni se löytyi joltain deitti palstalta, SUOMI24 tms, ja se tännekin linkitettiin.
Siltä se kyllä näyttääkin, en ymmärrä mitä tekoa sillä olisi ollut millään perhesaitilla. Jotenkin tuli alusta lähtien se Susan Kurosen (Ruususen) deitti-ilmon kuva mieleen.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200612050085127_vi.shtml

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja skoone »

Rezah kirjoitti:Työ sänkykuva on juuri sen jonka muutama päivä sitten postasin. Mielestäni se löytyi joltain deitti palstalta, SUOMI24 tms, ja se tännekin linkitettiin.
Rezah hyvä, ko kuva on postattu minfoon jo vuonna 2008.

Olisi ihan kiva, jos kirjoittajat lukisivat viestiketjuja ennen omien "löytöjensä" postittamista.
Muista lähdekritiikki!

Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Rezah »

skoone: sama pätee suhun. Jos olisit lukenut sen muutama päivä sitten postaamani jutun niin tietäisit etten ole viemässä keneltäkään kredittiä vuosia sitten löydetystä kuvasta.



Että ihmiset osaa olla herkkähipiäisiä :roll:
There are no crimes behind enemy lines

Lukittu