Marokon Kauhu kirjoitti:Juurivan se Vapaavuorikin jyrisi että pääkaupunkiseudulle tarvitaan satoja tuhansia maahanmuuttajia, vaikka hyvin on tiedossa mihin se johtaa (asumistukikulut, asuntojen saannin vaikeus, kotoutumisen mahdottomuus, työttömyys, rikostilastojen rumeneminen ja tietenkin suomalaisen yhteiskunnan rikkoutuminen. No, tuo viimeinenhän on se tarkoituskin)
En nyt ymmärrä mitä tahoa se palvelisi, että suomalainen yhteiskunta rikkoutuisi (niin kuin itse asian ilmaisit)? Vapaavuorta, kokoomusta, demareita, suvakkeja, natseja?
Luulenpa, että kyseessä on perversio, joka halutaan ajatella tietyllä tavalla ja nostaa itsensä joksikin vapaustaistelijaksi, joka on jo erittäin paha harha, kun tarkastelee nykyistä yhteiskuntaamme, joka on kaikin tavoin erittäin toimiva ja kestävä. Tuskin mutakuonotkaan viihtyvät maassa, jossa ei ole esim. sosiaalipalveluita jne.
Ehkä nyt marokon kauhunkin kannattaisi päivittää se keskusmuistissa oleva reality check -päivytys

Minä olen sen jo tehnyt, ja nyt innolla seuraan suvakkien ja natsien välistä vihanpitoa, kahvia hörppien.