15-vuotias kuristi äitinsä, joka moitti kouluarvosanoista

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

15-vuotias kuristi äitinsä, joka moitti kouluarvosanoista

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Riita kouluarvosanoista päättyi järkyttävällä tavalla: Poika kuristi äitinsä yöllä – kehuskeli ansaitsevansa palkinnon juonestaan

15-vuotias poika pyysi kavereitaan lavastamaan ryöstön kotiinsa, jotta välttyisi itse syytteiltä.
Riita kouluarvosanoista johti julmaan henkirikokseen Floridassa Yhdysvalloissa.


15-vuotiaan pojan äiti oli nuhdellut poikaa tämän koulumenestyksestä. Tuohtunut poika ei rauhoittunut iltaan mennessä, vaan päinvastoin oli päättänyt surmata äitinsä.
Kun äiti oli mennyt nukkumaan, poika meni äidin huoneeseen ja kuristi tämän hengiltä – tai niin ainakin luuli. Nostaessaan äitiään kottikärryihin ruumiin piilottamista varten poika huomasi, että äiti hengittikin yhä.
Silloin hän kuristi äitiään uudelleen ja varmisti, että tämä kuolisi.
Tämän jälkeen poika oli ajanut autolla ympäriinsä, piilottanut ruumiin ja hävittänyt kottikärryn toiseen kaupunkiin.

Poika halusi lavastaa murron ja soitti itse hätäkeskukseen

Surmatyön jälkeen poika soitti kahdelle ystävälleen ja pyysi näitä lavastamaan murron tämän kotiin. Poika soitti itse hätänumeroon ja kertoi ryöstöstä sekä äitinsä katoamisesta.
Kaverit tulivat lopulta katumapäälle ja ilmoittivat poliisille teosta. He johdattivat virkavallan äidin ruumiin luo: poikien perinteiselle tapaamispaikalle, nuotiopaikalle kirkon takana.
Siellä poliisi kaivoi äidin ruumiin esiin.

Poliisin mukaan poika tunnusti teon muutaman tunnin kuulustelun jälkeen. Hän ei kuitenkaan osoittanut poliisin mukaan katumusta, vaan oli ylpeä teostaan.
Poika oli poliisin mukaan kertonut ansaitsevansa palkinnon hätäpuhelustaan ja kehittämästään juonesta.

Lähde: CNN.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rii ... gs.=1NzOrg
​​​​​​