Ruotsi: Perhesurma Salassa - kolme kuollutta

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Ruotsi: Perhesurma Salassa - kolme kuollutta

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Expressen: Perhesurma Salassa, tekijä tunnusti Facebookissa ennen itsemurhaa

Tänään klo 3:57

Vainajista kaksi on lapsia ja yksi on aikuinen.
Ruotsalaislehdet, kuten Expressen, kirjoittavat Salassa tapahtuneesta verityöstä.

Kaikkiaan kolme ihmistä on kuollut ampumisiin.

Kuolleista kaksi on lapsia ja yksi aikuinen.

Epäilyiden mukaan kyseessä oli perhesurma: isä murhasi kaksi lastaan ja ampui sen jälkeen itsensä.

Expressenin mukaan mies oli kertonut ennen oman henkensä riistämistä teostaan Facebookissa.

Kyseinen mies oli entinen ammattiurheilija.

Poliisi ei kommentoi lehden tietoja.

Viranomaiset tiedottavat tapauksesta ja tutkinnasta torstain aikana.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cb9 ... 5004c489d3
Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1090
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Ihan standardi narsistisen henkilön suorittama perhesurma."Minä minä minä minä! ja jos ei minä niin sitte ei muutkaan!"
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.
pala
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Elo 25, 2014 2:09 pm

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja pala »

Ampuja oli raviohjastaja Samuel Rehn

https://www.facebook.com/profile.php?id=1613003936
Tukulti-Ninurta I
Hetty Wainthropp
Viestit: 488
Liittynyt: Pe Touko 23, 2008 12:26 pm

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja Tukulti-Ninurta I »

NorthernDarkness kirjoitti:Ihan standardi narsistisen henkilön suorittama perhesurma."Minä minä minä minä! ja jos ei minä niin sitte ei muutkaan!"
Määritteleppäs milloin ihminen on narsisti? Narsistisia piirteitä saattaa olla meillä kaikilla, mutta narsisteja on todella vähän. Se että jos ihminen sairastuu mielenhäiriöön, kuten masennukseen, niin lopputulema voi olla tämän kaltainen että kostetaan vielä ex-puolisolle laajennettuna ja sillä ei ole narsismin kanssa mitään tekemistä. Sorry että tartuin tähän muotisanaan.
" Silmä silmästä, Hammaskeiju hampaasta! "
Tukulti-Ninurta I
Hetty Wainthropp
Viestit: 488
Liittynyt: Pe Touko 23, 2008 12:26 pm

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja Tukulti-Ninurta I »

Onkohan tämä video jossain jo nähtävissä, kun sillä kaiketi oli katsojia ollu?
" Silmä silmästä, Hammaskeiju hampaasta! "
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Ruotsi: Mies ampui 2 lastaan ja itsensä 1/2019

Viesti Kirjoittaja Silli »

Erittäin epämiellyttävä uutinen tulee tällä kertaa Ruotsista.
Kolme ihmistä löydettiin kuolleena Salan kunnassa Ruotsissa – poliisin mukaan isä ampui kaksi lastaan ja itsensä

Poliisit löysivät ruumiit keskiviikkoiltana Salassa sijaitsevasta talosta.

SALAN kunnassa Keski-Ruotsissa löydettiin keskiviikkoiltana kolme ihmistä kuolleena. Poliisin mukaan kaikki viittaa siihen, että paikkakunnalla asuva mies tappoi itsensä ja kaksi lastaan, kertoi Ruotsin yleisradioyhtiö SVT.

Västmanlandin poliisin tiedottajan mukaan mies käytti teossa ampuma-asetta, kertoi Expressen.

Poliisit löysivät ruumiit keskiviikkoiltana Salassa sijaitsevasta talosta sen jälkeen, kun viranomaiset olivat saaneet ilmoituksen tapaukseen liittyen. Poliisi tutkii tekoa murhana ja laajennettuna itsemurhana, kertovat ruotsalaismediat.

RUOTSALAISMEDIAN mukaan mies tappoi ensin kaksi lastaan ja kertoi teostaan livevideossa Facebookissa. Tämän jälkeen mies tappoi itsensä.

Miehen videon nähneet henkilöt yrittivät estää tätä, mutta turhaan, kertoi Aftonbladet.

Aftonbladetin mukaan miehellä ei ollut entuudestaan tuomioita rikoksista. Miehen kerrotaan olleen mukana kilpaurheilussa.

HS
24.1.2019 klo 8:26; päivitetty 24.1.2019 klo 13:34
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005975911.html
Poistettu palvelevan puhelimen puhelinumerot ja muut tukipisteiden yhteystiedot. Keskustelu ketjun aiheesta.
-NILS-
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja Silli »

pala kirjoitti:Ampuja oli raviohjastaja Samuel Rehn

https://www.facebook.com/profile.php?id=1613003936
Eipä ihmetytä yhtään, että ravipiireihin kolahti. Koskakohan raviporukoiden hämärähommat alkavat paljastua tällä puolen Pohjanlahtea? Enkä viittaa tällä ns. ravikansaksi kutsuttuihin mustalaisiin, vaan ihan tavan valkolaisiin.
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja Silli »

Tukulti-Ninurta I kirjoitti:Onkohan tämä video jossain jo nähtävissä, kun sillä kaiketi oli katsojia ollu?
Uskoakseni se on poistettu verkosta niin pian kuin mahdollista. Ruåtsin poliisi on ilmoittanut, että heillä on video käytössään. Toki joku siviili on saattanut ehtiä ottaa siitä kopion, mutta sellaisessa tilanteessa hän tuskin sitä levittelee ainakaan kaikelle kansalle.
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja skoone »

Tukulti-Ninurta I kirjoitti:Onkohan tämä video jossain jo nähtävissä, kun sillä kaiketi oli katsojia ollu?
Siis mistä videosta te puhutte? Miehen fb on poistettu, mutta osa siitä on näkyvissä. Hän oli ilmoittanut siinä poikiensa ampumisesta ja siitä, että seuraavaksi hän ampuu itsensä. Näkyvissä on eräitten fb-ystäviensä hätä, että ehtisivät paikalle ennen viimeistä laukausta, mutta eivät ehtineet.

Videosta puheenollen miehen tammikuussa menehtyneen äidin postaama fb-sivulleen on filmi- pätkä pojista, jotka onnittelevat isäänsä.
Muista lähdekritiikki!
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja Silli »

skoone kirjoitti:Videosta puheenollen miehen tammikuussa menehtyneen äidin postaama fb-sivulleen on filmi- pätkä pojista, jotka onnittelevat isäänsä.
M ei ollut Samuel Rehnin äiti, mutta videolla esiintyvät pojat vaikuttaisivat kyllä Samuelin poikia olevan. Näin ollen kyseiset pojat lienevät juuri nämä surmansa saaneet lapset :cry: :cry: :cry:
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja khl »

Silli kirjoitti:
pala kirjoitti:Ampuja oli raviohjastaja Samuel Rehn

https://www.facebook.com/profile.php?id=1613003936
Eipä ihmetytä yhtään, että ravipiireihin kolahti. Koskakohan raviporukoiden hämärähommat alkavat paljastua tällä puolen Pohjanlahtea? Enkä viittaa tällä ns. ravikansaksi kutsuttuihin mustalaisiin, vaan ihan tavan valkolaisiin.
Mitkä hemmetin raviporukoiden hämärähommat,avaisitko hieman mitä tarkoitat ja joo en tarkoita mustalaisia,melko omituinen kommentti!!!
morbidelli
Agentti Scully
Viestit: 684
Liittynyt: To Loka 01, 2009 1:34 pm

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

khl kirjoitti:
Silli kirjoitti:
pala kirjoitti:Ampuja oli raviohjastaja Samuel Rehn

https://www.facebook.com/profile.php?id=1613003936
Eipä ihmetytä yhtään, että ravipiireihin kolahti. Koskakohan raviporukoiden hämärähommat alkavat paljastua tällä puolen Pohjanlahtea? Enkä viittaa tällä ns. ravikansaksi kutsuttuihin mustalaisiin, vaan ihan tavan valkolaisiin.
Mitkä hemmetin raviporukoiden hämärähommat,avaisitko hieman mitä tarkoitat ja joo en tarkoita mustalaisia,melko omituinen kommentti!!!
Silli todennäköisesti tietää tästäkin asiasta enemmän kuin muut yhteensä. Kyseessä on salaliitto, mutta Silli ei voi kertoa siitä tarkemmin ettei vahingossa paljasta lähteitään. Mutta kuitenkin Sillin tiedossa olevat faktat todistavat että tällä, kuten kaikilla muillakin salaliitoilla on yhteys sekä suomalaisen poliisijohdon väärinkäytössalaliittoon että sipoolaisen sijoituspomon murhasalaliittoon. Kansa tulee vielä yllättymään kunhan Sillin tietämät faktat tästä ja muutamasta muusta jutusta tulevat julkisiksi. Kansa ei tule yllättymään ellei ne faktat tule julkisiksi mutta se ei tarkoita sitä että Silli puhuisi vastoin parempaa tietoaan.
Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1090
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Tukulti-Ninurta I kirjoitti:
NorthernDarkness kirjoitti:Ihan standardi narsistisen henkilön suorittama perhesurma."Minä minä minä minä! ja jos ei minä niin sitte ei muutkaan!"
Määritteleppäs milloin ihminen on narsisti? Narsistisia piirteitä saattaa olla meillä kaikilla, mutta narsisteja on todella vähän. Se että jos ihminen sairastuu mielenhäiriöön, kuten masennukseen, niin lopputulema voi olla tämän kaltainen että kostetaan vielä ex-puolisolle laajennettuna ja sillä ei ole narsismin kanssa mitään tekemistä. Sorry että tartuin tähän muotisanaan.
Eli et näe itsekeskeisen ajattelun jossa ollaan valmiita tappamaan jopa omat lapset että saadaan sinulle tehdyt "vääryydet" kuitattua olevan milläänlailla narsistinen? Narsisteilla on myös taipumusta sairastua masennukseen jos kokee omakuvansa murenevan ja tässä se mielestäni osuu aika hyvin.Mutta se että väitän useimpien perhesurmaajien,varsinkin niiden jotka eivät tapa puolisoaan olevan narsistisia henkilöitä ei ole mikään tieteellinen fakta vaan ainoastaan minun mielipide.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.
Salmari
Olivia Benson
Viestit: 725
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Ruotsi: Mies ampui 2 lastaan ja itsensä 1/2019

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Muppe kirjoitti:Miksi se on niin kiire aukoa ketjuja ettei käydä foorumin "uusimmat viestit" nappia painamassa?
Tuntikausia sitten avattu jo ketju tälle jossa keskusteluaki menossa.
Tuo uusimmat avaukset kohta näkyy etusivulla vain tietokoneversiolla.

Mobiiliversiolla ei ole koko etusivua näkyvissä ollenkaan. Aika moni seuraa kännykällä kirjautumatta, joten kaikkia uusia avauksia ei voi huomata.
Blondie
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2018 12:40 am

Re: Perhesurma Salassa

Viesti Kirjoittaja Blondie »

Kyllä edelleen sais Silli avata tota väitettään.
Ruokosen ja eiäinlääkärin juttu oli ihmissuhde draama, samoin ilmeiseseti tämä kyseinen perhesurma. Kummallakaan ei ole tekemistä varsinaisen raviurheilun kanssa. Ja kyllä, ravi hommissa raha liikkuu. Persaukiset älköön vaivautuko T: Valkoiseen ravikanssaan itsensä lukeva!
Vastaa Viestiin