Taas terrori-isku: Massapuukotus Lontoossa

Aiheet terrorismista ja terroriryhmistä tänne.
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Taas terrori-isku: Massapuukotus Lontoossa

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Oijoi. Ettei vain motiivina olisikin antisemitismi kun on israelilaista yritetty tappaa. Sehän on pahempaa kuin terrorismi ja jihad (muistakaa mitä tapahtui toisessa maailmansodassa). Tosin kyllä aika surkea yritys paxcowilta valkopestä hullun muslimisomalin jihad-sekoamista valkoisen lihavan miehen tekemäksi koska itse en muista lukeneeni mistään valkoisesta miehestä.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Taas terrori-isku: Massapuukotus Lontoossa

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Unkarilainen kirjoitti:Puukon välttänyt israelilaistyttö kertoi täpärän pelastumisensa kuvan kera Facebook-päivityksessä. Toivon, että joku Hollywood-moguli huomaa asian ja voisi tehdä vaikka elokuvan...
Tyttöhän näyttää olevan vahingoittumaton. Luojan kiitos. Onneksi laittoi kuvan. :lol:
Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Taas terrori-isku: Massapuukotus Lontoossa

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Ärrkele kirjoitti:Tosin kyllä aika surkea yritys paxcowilta valkopestä hullun muslimisomalin jihad-sekoamista valkoisen lihavan miehen tekemäksi koska itse en muista lukeneeni mistään valkoisesta miehestä.
Tämä ei voi olla noin vaikeaa. Sieltähän se ensimmäisessä viestissäni laittamastani linkistä löytyy:

Kuva

On melko huvittavaa, että syyttelet minua "valkopesusta", kun lainasin englantilaisen lehden uutista. Kertoo tietysti keskusteluyrityksesi tasosta. Jatkossa voitaisiin mun puolesta keskittyä tapahtuman kommentointiin.

Daily Mail kertoo, että tekijä olisi Zakaria Bulhan. Hän oli muuttanut Norjasta Isoon-Britanniaan 5-vuotiaana vuonna 2002.

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... rnage.html

Poliisi pitää yhä mielenterveysongelmia hyökkäyksen todennäköisimpänä motiivina:
“Whilst the investigation is not yet complete – all of the work that we have done so far, increasingly points to this tragic incident as having been triggered by mental health issues. At this time we believe this was a spontaneous attack and the victims were selected at random.”
http://news.met.police.uk/news/update-s ... are-177573

Bulhan oli ollut hoidossa psykiatrisessa sairaalassa tapahtumapaikan läheisyydessä, kertoo CBS.
http://www.cbsnews.com/news/u-s-woman-k ... ng-attack/

Kuollut puukotuksen uhri oli amerikkalainen. Muut puukotetut olivat Australiasta (2 henkilöä), USA:sta ja Israelista.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17104
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Taas terrori-isku: Massapuukotus Lontoossa

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Niin että kuinka me (Eurooppa ja erityisesti Suomi) tienaammekaan tällä erinomaisella idella tuottaa mielenterveysongelmista kärsiviä islaminuskoisia neekereitä kaikkialle sivistyksen pariin. On se vaan niin valtavan hyvä idea - me tienataan tällä, työvoimapula helpottaa - että ei siinä puukotukset, kirveeniskut sun muut paljoa paina. Pääasia, että somaleita pääsee Eurooppaan.

Kohta voimme Suomessakin lopettaa - tai ainakin vähentää - mt-tutkimuksia, kun jo parin tunnin kuluttua tapauksesta media ja poliisi tietävät kertoqa, että tekijä oli mt-ongelmainen. Emme tarvitse enää psykiatrien ja kallonkutistajien kallista armeijaa. Sen tehtävän tulevat hoitamaan lehtimiehet ja ylikonstaapelit. Vai onko tämä mielenterveysongelma nyt jokin uusi "suojaväri" sinne entisten joukkoon; kulttuurierot, rasismi, syrjäytyminen, uskonto...

Kummasti se vaan islaminuskoisten väkivallan takana on mielenterveysongelma. Ei koskaan pahuus - kuten suomalaisilla.

EDIT:
PaxCow kirjoitti:Poliisi pitää yhä mielenterveysongelmia hyökkäyksen todennäköisimpänä motiivina
Ei se voi motiivi olla. Motiivi on (jos siis päässä muutakin vikaa kuin islam) jonkinlainen sisäinen ääni, pikku-ukkojen näkeminen, allahin käsky tai uhkan kokeminen toisten tahoilta. Mt-ongelma voi olla syy. Ei motiivi.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Taas terrori-isku: Massapuukotus Lontoossa

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

PaxCow kirjoitti:On melko huvittavaa, että syyttelet minua "valkopesusta", kun lainasin englantilaisen lehden uutista. Kertoo tietysti keskusteluyrityksesi tasosta. Jatkossa voitaisiin mun puolesta keskittyä tapahtuman kommentointiin.
Tämä ei mielessäsi aiheuttanut minkäänlaista ristiriitaa, että jo heti otsikossa mainitaan "hullu somali" ja, että poliisi on ilmoittanut ottaneensa kiinni teosta epäiltynä somalin kun taas tekstissä siteerataan muka jonkun kuulopuheena sanoneen "tekijän olleen valko-ihoinen?" Päätit kuvitelmissasi kuitenkin lapsena tarinoissa sinulle mainittujen valkoisten somalien olevan totta ja lainasit tänne viimeksi mainitun tarinan tarkoituksenasi vääristää tekoa valkoisten syyksi.

OK, normaalipäivä sinulle varmaan.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Taas terrori-isku: Massapuukotus Lontoossa

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Ärrkele kirjoitti:Tämä ei mielessäsi aiheuttanut minkäänlaista ristiriitaa, että jo heti otsikossa mainitaan "hullu somali" ja, että poliisi on ilmoittanut ottaneensa kiinni teosta epäiltynä somalin kun taas tekstissä siteerataan muka jonkun kuulopuheena sanoneen "tekijän olleen valko-ihoinen?" Päätit kuvitelmissasi kuitenkin lapsena tarinoissa sinulle mainittujen valkoisten somalien olevan totta ja lainasit tänne viimeksi mainitun tarinan tarkoituksenasi vääristää tekoa valkoisten syyksi.

OK, normaalipäivä sinulle varmaan.
Voitko sä enää olla ihan tosissasi? Niin hitaalla tunnut käyvän. Aika selkeästi on jo todettu, että uutista muokattiin sen jälkeen kun olin ensimmäisen viestini kirjoittanut. Myös otsikkoa muokattiin, kun lisätietoja tuli. Tästä on turha enää jankata; jos et vieläkään ymmärrä, sitten et vaan ymmärrä.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Taas terrori-isku: Massapuukotus Lontoossa

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Otsikkoa on muokattu vain sinun omalla koneellasi, kun kirjoitit kirjaa Unelmastasi. Nyt kun narahdit, ota opiksesi ja lopeta tahallinen valheiden levitys ketjuihin.

Uusille lukijoille mainitaan uudestaan: puukkomies on somali, ei valkoihoinen, kuten paxcow valheellisesti kirjoitti aihemmin.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Vastaa Viestiin