" Katso ihmistä.. "

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

mordfabrik
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 2:17 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja mordfabrik »

NCW kirjoitti:
mordfabrik kirjoitti:Taas huomaa miten sarjamurhaajia ihannoidaan,kuten tämän ketjun alottaja,haluaisi olla sarjamurhaaja mutta ei ole kykeneväinen siihen muutakuin ajatustasolla.Voin kertoa että tappamisfantasiat on varsin tavanomaisia ihmisillä,useimmat meistä on suunnitellut murhan mielessään ajatusleikkinä joten et ole siinä mielessä mitenkään poikkeava yksilö.Tarvitset vain naisen itsellesi joka antaa sinulle vähän huomiota niin ongelmasi ovat korjatut.
En oikein ymmärtänyt pelkäsikö ketjun aloittaja fantasioitaan vai ei?

En käsitä miten kukaan älykäs ihminen voisi ihannoida sarjamurhaajaa, koska jokainen ihminen joutuu vastaamaan tekojensa seurauksista jossakin vaiheessa - eikä älykäs ihminen jättäisi tekojensa seurauksia huomioimatta. Kaikki joutuvat kantamaan vastuunsa eikä luonnolla ole suosikkeja. Jos ei tässä niin sitten seuraavassa elämässä.

Esim. Ian Watkinsin kohdalla nähtiin mihin fantasioiden toteuttaminen johti enkä epäile hetkeäkään että ehtii kärsiä kaikki seuraukset tässä elämässä.

Katumus on eri asia, jos sydämessään katuu ihan oikeasti. Bhagavad Gitan tekstien mukaan suurinkin roisto voi seilata anteeksiantoon katumuksen lautalla.

Esim. kuolemaantuomittujen kohdalla yksi vartija kertoi että vain 1 prosentti katuu, aika järkyttävää :shock:
Ei älykäs ihminen kai haaveilekkaan olevansa sarjamurhaaja,vaan tyhmä ihminen haluaisi omata sarjamurhaajan älykkyyden.Sarjmurhaajathan monesti juuri ovat hyvin älykkäitä psykopaatteja jotka eivät taatusti tule mihinkään nettifoorumeille nostattamaan egoaan kyseisellä tavalla.Taidat muuten olla sama henkilö kuin ketjun aloittaja :D

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja NCW »

mordfabrik kirjoitti:
NCW kirjoitti:
mordfabrik kirjoitti:Taas huomaa miten sarjamurhaajia ihannoidaan,kuten tämän ketjun alottaja,haluaisi olla sarjamurhaaja mutta ei ole kykeneväinen siihen muutakuin ajatustasolla.Voin kertoa että tappamisfantasiat on varsin tavanomaisia ihmisillä,useimmat meistä on suunnitellut murhan mielessään ajatusleikkinä joten et ole siinä mielessä mitenkään poikkeava yksilö.Tarvitset vain naisen itsellesi joka antaa sinulle vähän huomiota niin ongelmasi ovat korjatut.
En oikein ymmärtänyt pelkäsikö ketjun aloittaja fantasioitaan vai ei?

En käsitä miten kukaan älykäs ihminen voisi ihannoida sarjamurhaajaa, koska jokainen ihminen joutuu vastaamaan tekojensa seurauksista jossakin vaiheessa - eikä älykäs ihminen jättäisi tekojensa seurauksia huomioimatta. Kaikki joutuvat kantamaan vastuunsa eikä luonnolla ole suosikkeja. Jos ei tässä niin sitten seuraavassa elämässä.

Esim. Ian Watkinsin kohdalla nähtiin mihin fantasioiden toteuttaminen johti enkä epäile hetkeäkään että ehtii kärsiä kaikki seuraukset tässä elämässä.

Katumus on eri asia, jos sydämessään katuu ihan oikeasti. Bhagavad Gitan tekstien mukaan suurinkin roisto voi seilata anteeksiantoon katumuksen lautalla.

Esim. kuolemaantuomittujen kohdalla yksi vartija kertoi että vain 1 prosentti katuu, aika järkyttävää :shock:
Ei älykäs ihminen kai haaveilekkaan olevansa sarjamurhaaja,vaan tyhmä ihminen haluaisi omata sarjamurhaajan älykkyyden.Sarjmurhaajathan monesti juuri ovat hyvin älykkäitä psykopaatteja jotka eivät taatusti tule mihinkään nettifoorumeille nostattamaan egoaan kyseisellä tavalla.Taidat muuten olla sama henkilö kuin ketjun aloittaja :D
Sama henkilö kuin ketjun aloittaja... just joo :roll:

Mitä tulee psykopaatteihin ja sarjamurhaajiin niin ne jos ketkä ovat narsisteja ja tänä päivänä internet sopii vallan mainiosti narsisteille.

Jos mennään älykkyyteen niin äly itsessään ei riitä. Kliininen äly ilman tunnetta ei ole kovin älykästä. Pelkällä älykkyydellä ei rakenneta ihmissuhteita, viisautta on olla sekä älykäs että tunnetietoinen. Olen omin silmin nähnyt miten avuttomia ja yksinäisiä ns. 'älykkäät' ihmiset ovat. He eivät yksinkertaisesti saa minkäänlaista yhteyttä kehenkään eikä heihin saa minkäänlaista yhteyttä myöskään. Siksi pidän näitä älykkäitä ihmsiä tyhminä, koska he eivät ymmärrä ihmisluontoa ja miten ihmiset toimivat.

Kun äly ja tunne toimivat yhdessä niin silloin painopiste sydämessä liikkuu horisontaalisesti syvemmälle ja syvemmälle. Painopisteen ympyrä sen sijaan suurenee ja suurenee mitä syvemmälle mennään - horistontaalisesti. Se ylittää mielen.

Kun eletään pelkästään mielessä niin silloin painopiste liikkuu ylös tai alas, mitä ylemmäs mennään sitä korkeampi on pudotus koska mieli on vertikaalinen. Eikä se painopiste koskaan pysy korkealla, siitä vuorottaiset ahdistukset ja älynväläykset.

Eli jätin ensimmäisestä vastauksesta pois tärkeimmän: tunteet vastaan ajatukset.

Puhutaan kylmäverisistä ja tunteettomista sadisteista. Siinä juju, tunteettomuus. He eivät tunne mitään eivätkä sen takia koe katumusta tai omaatuntoa. Jos ei tunne niin ei voi katua.

Mielenkiintoinen keskustelu ;)

Edit: vertikaalinen ja horisontaalinen meni sekaisin.
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

Lainatakseni omaa itseäni: " Olen jo pitkään epäillyt että saatan olla mahdollinen, muodostuva sarjamurhaaja(ko?). ". En koskaan väittänyt että ihailisin heitä, tai haluaisin olla.

Kysymykseni oli hyvä ja asiallinen, ja ennenkaikkea oikeutettu koska minä jos kukaan tunnen parhaiten oman elämäni ja näen suunnan johon se on menossa.

Se on minusta aika outoa jos oikeasti yrittää tehdä asioille jotain, niin ei joko uskota tai sitten
se väänetään joksikin muuksi. Sama ongelma oikeassa elämässä . Olen kahdelle ammattilaiselle
sivunnut tätä samaa asiaa. Yhtä hyvin olisin voinut huutaa seinille.

Minua eivät kiinnosta pikku etsivien ja alibin lukijoiden kommentit ellei niissä ole itua, ja elleivät
ne ole rakentavia. Kiitos eräälle vastaajalle joka todellakin otti ongelmani vakavasti. Hyvä
tietää että jopa täältäkin löytyy älyä. Tiedät kuka olet, joten kiitos.

Ja mitä egon nostattamiseen tulee niin siihen ei todellakaan tarvita nettifoorumia . Sen voin
tehdä yksinkertaisesti metsästämällä vastaajan kaltaista riistaa . Joten susi, susi vain sinulle
pikkumies.. Ja sitten todellakin tuli paha susi. Sääli vain että jos kohtaisimme, et koskaan
tajuaisi sitä. :)

Joten jätän teidät nyt tämän linkin siivittämänä rauhaan, ja omien pikku puintienne pariin.
Tuokoot ne tyydytystä omiin elämiinne.

http://www.psychologytoday.com/blog/the ... ial-killer
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

Ellei linkki toimi kaikilla, voin Copy+ Paste artikkelin tänne.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

mordfabrik
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 2:17 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja mordfabrik »

Teacher kirjoitti:
Ja mitä egon nostattamiseen tulee niin siihen ei todellakaan tarvita nettifoorumia . Sen voin
tehdä yksinkertaisesti metsästämällä vastaajan kaltaista riistaa . Joten susi, susi vain sinulle
pikkumies.. Ja sitten todellakin tuli paha susi. Sääli vain että jos kohtaisimme, et koskaan
tajuaisi sitä. :)

Päivän repeäminen :mrgreen: mutta hyvä jos saatiin tällekkin farssille päätös.Mietihän jatkossa mitä postaat senkin pikku sarjamurhaaja :)

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

mordfabrik kirjoitti:
Teacher kirjoitti:
Ja mitä egon nostattamiseen tulee niin siihen ei todellakaan tarvita nettifoorumia . Sen voin
tehdä yksinkertaisesti metsästämällä vastaajan kaltaista riistaa . Joten susi, susi vain sinulle
pikkumies.. Ja sitten todellakin tuli paha susi. Sääli vain että jos kohtaisimme, et koskaan
tajuaisi sitä. :)

Päivän repeäminen :mrgreen: mutta hyvä jos saatiin tällekkin farssille päätös.Mietihän jatkossa mitä postaat senkin pikku sarjamurhaaja :)
Kiva kun pidit. :) Ja kehoitan sinua tekemään samoin varsinkin kun tulin tänne keskustelemaan
oikeasta asiasta. Enkä laatimaan mitään huuhaa-teorioita joita tällä näkee.

Kannattaa myös opetella lukemaan. En koskaan sanonut että olen sitä tai tätä. Esitin asian mahdollisuuden.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

Avatar
Teresa Banks
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Hieno avaus.

Pitää lukea koko ketju paremmalla ajalla, mutta koska sitä ei varmaan kuitenkaan tule, niin kommentoin jo nyt lennossa.

Onko ap:n tarina tosi vai ei? Jos se on tosi, niin "huomiohuoraus" on aika toisarvoinen diagnoosi siinä kohtaa. Jos se on epätosi, niin juttua voi tarkastella fiktiona ilman sen kummempia tunnelatauksia.

Erityisen kiinnostavia ovat minusta alkup. kirjoittajan saamat kommentit. Toivottavasti keskustelu jatkuu edelleen. Miten me suhtaudumme siihen, jos epäilemme, että joku vedättää meitä asiassa/tilanteessa, millä ei ole oikeasti mitään merkitystä minkään todellisen kannalta. Miten me suhtaudumme siihen, jos joku/jokin kuitenkin huolestuttaa meitä, etäältä, ja ainoa tarttumapinta on keskustelu ruutujen läpi.

En pysty ottamaan kantaa siihen (tietenkään), onko Teacherin tarina totta vai ei. Suhtaudun siihen nyt kuin se olisi totta, koska tarina on sekä mahdollinen että kiinnostava. Ja mikäli se on totta, kirjoittaja on ihan aidosti halunnut avata keskustelun tilanteestaan. Jos stoori on shaibaa, menetän ehkä varttitunnin elämästäni, mutta hullumpaankin olen aikaani tuhlannut.

Aiemmista kommentoijista haluan aluksi kompata Biasia:
"Kasva aikuiseksi ja ota vastuu itse omasta elämästäsi, teoistasi ja haluistasi. Se olet ihan sinä itse, joka ne määrität, ei äiti, isä tai Hentun Liisa."

Näin se menee, yleensäkin. Napakka motto kenelle tahansa, vaikkei sarjamurhaajapotentiaalia itsestään löytäisikään.

Kasvamiseen tarvitaan jonkinlaista itsetuntemusta ja -tutkiskelua, ja yksi väline sellaiseen on keskustelu. Vaikkapa tämä tässä. Siksi pidän ansiokkaana Teacherin avausta - sikäli mikäli stoori on tosi (ja vähintäänkin leikitään nyt, että se on). Kirjoittaja avaa tilannettaan ja antaa keskustelulle mahdollisuuden, itselleen mahdollisuuden kuulla muita, muille mahdollisuuden kuulla hänenkaltaistaan.

Jokunen hajakommenttini:
Teacher kirjoitti:Hei,
Olen iältäni noin 30. vuotias, ja syntymäsukupuoleltani mies, mutta minulla on todettu ns.
sukupuoli identiteetti häiriö, joten pidän itseäni naisena. En ole läpikäynyt sukupuolenkorjaus leikkausta.
Okei. Rikkana rokassa tällainenkin voi painaa. Mutta en pidä erityisesti murhaaja- tai sarjamurhaajaominaisuutena.
Teacher kirjoitti: Isäni kuoli kun olin hyvin pieni, joten kasvoin äitini kanssa eikä minulla ole sisaruksia. En ole koskaan pitänyt kovinkaan paljoa yhteyttä sukulaisiini. En rakasta isäni muistoa, vaan vihaan häntä edelleen koska hylkäsi minut ja koska oli eläessään heikko.
Ah, nyt tulee kysymys. Miten hän oli heikko? Miten se ilmeni? Miten paljon voit muistaa siitä, kun olit pieni hänen kuollessaan? Onko isäsi heikkous äitisi sinulle kasvattama "muisto"?

Teacher kirjoitti: Vihaan äitinäni koska jäin kaksin hänen kanssaan. Jos isäni eläisi vielä niin olisin jo tappanut hänet.
Miksi isän elossaoleminen mahdollistaisi äitisi tappamisen? Mikä logiikka tässä on?
Teacher kirjoitti: Fantasioin uesin äitini surmaamisesta sillä hän oli aina hyvin hallitseva kun olin lapsi, ja pyrki jatkuvasti määräilemään mitä saan ja mitä en saa tehdä. Hän ei kuitenkaan koskaan ollut väkivaltainen, eikä käyttänyt päihteitä vaan oli työlleen omistautunut nainen.
Oidipus seikkailee yh-työnarkkiperheessä? :)

Tuo kirjoittamasi kuulostaa lähinnä normaalilta työteliään yksinhuoltajan touhulta. Kasvatti sinua, todennäköisesti koska rakasti/aa sinua. "Omistautuu työlle" koska jollakin pitää elättää lapsi, oma itsensä sekä hankkia kaikki ne systeemit, mitä 80-luvulla syntynyt jälkikasvu voi jo tarvita.

Teacher kirjoitti: Kahdeksan vuotiaana, kesken leikkieni pihaltamme kuului häiriö joka ärsytti minua . Naapuri häärin puutöissä joten otin veitsen, ja vakain aikein päätin että tapan sen tyypin kun astelin sivupihan puolelle. En kuitenkaan tehnyt sitä sillä jokin keskeytti minut. En enää muista mikä.
Se Tavallinen Tarina II. Tunteenhallinnassa sinulla on ollut hankaluutta, mutta oletettavasti sinut keskeytti kuitenkin oma fiksuutesi, järkesi, ymmärryksesi. Jatka samaan malliin, paitsi tunteenhallinnassa tietenkin sinulla on jo aikuisen valmiudet, joita kehittää eteenpäin.


Teacher kirjoitti: Koulussa vietin aikaani muutaman ystäväni kanssa enkä koskaan viihtynyt porukoissa, enkä mennyt juhliin. Minua kiinnostivat kirjat, tietokoneet sekä avaruus ja sen äärettömyys. Pärjäsin suht hyvin koulussa vaikka en välittänyt siitä paljoa. Useinpia luokkatovereitani, ja muutamiaystäviäni pidin tyhminä ja alikehittyneinä lapsina. En häiriköinyt, enkä kiusannut ketään. En ollut levoton lapsi.
Kuulostaa hyvältä. Jos sulla vielä oli hyvä musiikki-, kirja- ja elokuvamaku, meistä olisi voinut tulla koulussa hyvät ystävät.
Teacher kirjoitti: 13-14 vuotiaana minua käyettiin kai jollain tavalla hyväksi. Verbaalisesti tosin, mutta sitä kesti vuoden. Tämän aikuisen miehen taholta sain kuulla todella seksuaalisia ja kaksimieleisä juttuja. Kukaan ei tehnyt mitään. Miehellä oli aina sellainen outo himon palo silmissä kun hän tuli luokseni, ja se iskostui mieleeni. Tiesin että hän halusi minua, mutta ei koskaan rohjennut koskea vaikka olisinkin itse halunnut sitä. En seksuaalisesti tosin, mutta siitä syystä että tuolloin olisin voinut tappaa hänet sillä halusin että valo miehen silmissä sammuisi. Tiedän edelleen missä hän asuu, ja oleskelee.
Tämä on jo pahempaa. En ihmettele, että olisit halunnut tappaa hänet. Mutta: hän on reppana kusipää, anna hänen olla. Mutta jos kuulet tai näet, että hän jatkaa samaa jollekin lapselle/nuorelle yhä, puutu asiaan ja ilmoita viranomaisille. Jos itse menet sössimään sekaan, sotket vain oman elämäsi. Ei hän ansaitse sitä, ei hän ansaitse sellaista, että sinä joudut vaikeuksiin hänen takiaan, vaikka kokisit itse tekeväsi oman käden oikeutta.

Teacher kirjoitti: 15. vuotiaana yritin ensimmäisen kerran itsemurhaa, pari vuotta myöhemmin toistamiseen.
En joutunut laitokseen, eikä minua huostaanotettu. Sain vähän ns. terapiaa jonkajälkeen kaiken piti taas olla ihan okay.
Se Tavallinen Tarina III. Näitä sattuu. Aina teinit eivät ole saaneet edes sitä ns. terapiaa tällaisen jälkeen. Hienoa, että sinä sait, vaikka se olikin ns.

Teacher kirjoitti: Vuosien viereissä eteenpäin sadistiset fantasiani tappamisesta ja kiduttamisesta kasvoivat entisestään sitämukaa kun muistot tuosta miehestä eivät jättäneet minua rauhaan. Aloin myös nähdä samaa valoa muidenkin silmissä, mutta useinmiten juuri vain miesten.
Tiedätkin jo, että se näkeminen on fantasiaa, heijastetta, kokemasi kaltoinkohtelun jättämiä jälkiä. Tiedät, että vain tuo yksi mies on tehnyt sinulle pahaa. Edellä jo sanoinkin, miten suhtautua häneen. Jätä se läjä omaan arvoonsa, älä anna sille enää minkäänlaista tilaa elämässäsi. - Ne muiden silmissä "näkemäsi" valot tiedätkin älykkäänä ihmisenä kuvitelmaksi. Ymmärrä myös sille kuvitelmalle tehdä jotakin. Sammuta se.
Kirjoittaminen on hyvä keino. Kirjoita kirja, tapa se sika siinä kirjassa. Sublimaatiosta on syntynyt hyvää kirjallisuutta, musiikkia, kuvataidetta maailmansivu.


Teacher kirjoitti: Minulla on ollut naisystäviä, mutta suhteet ovat kariutuneet. En kanna heille kaunaa, toisin kuin miehille ( toisinsanoen se riista ) joita lähes kaikkia vihaan, ja joita haluan tappaa. En välitä enää rakkaudesta, eivätkä lihalliset nautinnot kiinnosta minua. Ainoat asiat jotka enää siivittävät minua ovat fantasiani. Miksi? Koska ne ovat nautinollisia. En tunne katumusta, enkä huonoa omaa tuntoa. Kuka minulle voi mitään? Koen että olen moraalisten lakien yläpuolla. En myöskään pelkää kuolemaa.
No tuo on vain tyhmää. Siis (moraalisten) lakien yläpuolelle asettuminen. En minäkään pelkää kuolemaa, sikäli ollaan samiksia. Mutta mutta.
1) jos haluat asettua ja asetut yleisen moraalin tai lähinnä nyt lain yläpuolelle, mene vuorille, rupea erakoksi, elä yksin. Sinulla on oikeus ajatella laillasi, mutta älä luule, että sinulla on oikeus pakottaa muita elämään sinun laittomuuksiesi tai moraalittomuuksiesi mukaan. Kukin tyylillään, kunhan emme vahingoita toisiamme.
2) jos kuitenkin kykenet noudattamaan lakeja ja tajuat yhteiskuntamme eettiset perusperiaatteet, pysy joukossamme. Pidä fantasiat fantasioina, tapa vaikka pedofiili päivässä, mielessäsi, mutta tosielämässä yritä löytää tapoja päästä ajatuspakoistasi ylitse ja solmia hyviä ihmissuhteita muiden kanssa. Kuten sanottua, älä anna sille nuoruutesi sontaläjälle valtaa pilata elämääsi.
3) lihalliset nautinnotkin saattavat alkaa kiinnostaa, kun saat tuon psyykepuolen kondikseen. Elleivät ala, niin ei sekään haittaa. Elämä voi olla hyvää ja nastaa ilmankin.
Teacher kirjoitti: En silti ole mikään ns. " kouluampuja ",
vaan kohteeni valikoin hyvin tarkasti. Valon täytyy olla riistan silmissä. Se on minun oikeutukseni. Se vetää minua puoleensa kuin liekki perhosta.
Tämä on jo pohjattoman typerää ja lapsellistakin. Tiesit sen itsekin jo kirjoittaessasi, ja hyvä niin. Kuvitella saa, mutta pitää tajuta, mikä on kuvitelmaa ja mikä ei. Kirjoita se kirja. Joo. Tee se.

Teacher kirjoitti: Minulla oli jo lapsesta asti hyvä mielikuvitus, ja rakastin satujen lukemista, ja olen jo vuosia kirjoittanut novelleja yms. omaksi ilokseni. Pakenin mielelläni omiin fantasiamaailmoihini joissa olin edelleen puhdas. Maailmoihin täynnä hyvyyttä ja oikeaa rakkautta, ja joissa mieleni ei ole saastanut. Mutta vuosien varrella myös tämä turvapaikka saastui, ja nykyisin se on pelkkä hulluuden irvikuva entisestä.
Juuri näin. Se näkyy jo tästäkin tekstistäsi. Sinulla on mielikuvitusta ja älyäkin, ja sinulla on valta ja voima putsata se paska sieltä pois, minkä tunnet mielesi saastuttaneen. Käytä sen saastan kuvitteleminen johonkin hedelmälliseen, jos tykkäät siinä rypeä tai jos se sinua helpottaa. Lahjakas, viisas ihminen etsii sen sublimaation. Vain tyhmä toimii fantasioidensa vallitsemana tällaisissa.
Teacher kirjoitti: Olen joskus sivunnut asiaa terapeuttien kanssa, mutta saamatta kuitenkaan apua koska suhteet ovat katkenneet siihen että olen ryhtynyt psykoanalysoimaan heitä. Koen ettei terapia tehoa minuun.
Ymmärrän täysin. Moni terapeutti on avuton kun vastassa on ihminen, joka ei vastaa oppikirjojen lokeroita. Jos et jaksa etsiä uutta terapeuttia, yhä vielä (on heitä fiksujakin), niin kirjoita, kirjoita, kirjoita. Se on loistavaa terapiaa!
Teacher kirjoitti: Minut nähdään luotettavana henkilönä jolle voi puhua, ja joka osaa kuunnella. Tämä on tärkeää minulle. Saan ihmiset avautumaan. Teen vain pätkätöitä, ja pikkuhommia koska varsinainen uranluonti työmarkkinoilla ei koskaan ole minua kiinnostanut. Ihmiset työpaikallani sanovat että olen " mukava ja luotettava ". He toivottavat minut avosylin takaisin jos / kun palaan takaisin lomilta. Olen saanut kehuja myös. En herjaa, parjaa enkä huuda kenellekkään. Olen huolellinen, ja kykenen pitämään huolta itsestäni ja tehtävistäni sekä arki- että työelämässä.
No niin. Sulla on sosiaalisestikin kaikki avoinna. Uran luomisesta viis, tärkeintä on tehdä työtä, järkevää tai vaikka järjetöntäkin kunniallista työtä. Jatka olemista mukava ja luotettava. Jatka olemista hyvä työtoveri. Sinunlaisesi on aarre työyhteisössä.
Teacher kirjoitti: Mutta mieleni sisäinen maailma on tyystin toisenlainen. Tunnen etten sovi joukkoon missään.
Juu no en minäkään sovi. Silti menee ihan hyvin enkä meinaa murhailla ketään. :)
Sivullisuus on sitä paitsi aivan mainio tila, koska siinä ei uppoa massan haihatuksiin niin helposti. Voi rakentaa omannäköisen ja hyvän oman elämän.

Teacher kirjoitti: Tämänhetkinen tilanne. Fantasiani ovat " vuotamassa " ulos enkä edes enää yritä pidätellä niitä.
Teen kaikki ratkaisuni, ja päätökseni niiden sanelemien " määräysten " mukaisesti. Muutin jopa alueelle jossa on paljon hyvää riistaa .
No voi hyvää päivää. Kenen sinä annat hallita mieltäsi ja tekemisiäsi?? Sen idiootin sieltä teinivuosilta? Mitä kaikkia tekosyitä kasailet, jotta voit alkaa sekoilla?

Ota nyt hyvä asento, hommaa popcornia ja tsekkaa elämääsi. Kyllä se tästä.

Ja tosiaan, kirjoita se kirja. Vaikka sen alueen "hyvästä riistasta".
Teacher kirjoitti: Lisäsin kerran koemielessä vahvaa puhdistusainetta erääseen (xxxxxxxx)een , koska halusin nähdä mitä se tekee ihmisille kun he juovat sitä (xxxxxxxxxx)stä. Siihen ei voinut kuolla, mutta aine aiheuttaa ikäviä palovammoja ja rakkuloita jos sitä esim. joutuu jo käsille. Miksi tein tämän? Koska minun oli pakko. En voinut enää estää itseäni tekemästä sitä. En voinut ajatella muuta kuin että teen sen. Alunperin tarkoituksenani oli laittaa rotanmyrkkyä mutten saanut sitä käsiini tarvittavassa ajassa.
Ja jälkeenpäin? Tunsin valtavaa helpostusta, ja hyvänolon tunnetta. Tekoni, ja sen suraukset olivat ravinneet minua. Tusin oloni vahvaksi, ja ajatukseni olivat jälleen kirkkaat. Olin kuin olisin saanut uusia voimia tekoni johdosta. En tuntenut katumusta, enkä tunne sitä vieläkään.
Tämä kuulostaa lapselta. Aikuiselta ihmiseltä, joka toimii lapsellisesti, lapsen minä-itse-moraalin viemänä. Annat sen paskapään vammauttaa sinua, annat hänen vetää sinut tuollaisen regressiivisen debiilin tilaan. Häpeäisit, aikuinen ihminen!
Totta kai sinä tunsit olosi helpottuneeksi jne. Katharsis, oletko kuullut katharsiksesta?
Laita se katharsis sinne sun kirjaan tai tuleviin kirjoihisi.
Ja lopeta tuo irl-pelleily, sikäli jos sellaista olet oikeasti tehnyt.

Teacher kirjoitti: Olin oma itseni. Ja kuka sen voisi minulta evätä? Minulla on oikeus yhtälailla olla oma itseni kuin kenellä tahansa toisellakin. Ja tehdä sitä mikä on osa minua.
Jos tuo on sinun logiikkasi, sillä logiikalla myös
- isälläsi oli oikeus olla heikko ja hylätä sinut
- äidilläsi oli oikeus omistautua työlleen sinusta piittaamatta
- seksuaalihäiriköllä oli oikeus toteuttaa itseään ja kiusata sinua.

Teacher kirjoitti: Olen miettinyt että minun on kai pakko ryhtyä tappamaan eläimiä jotta voisin edes jotenkin ravita itseäni. Sääli vain että näen eläimet ( kuten koirat ja kissat) valtaosin epäpuhtaina olentoina. Hevosia lukuunottamatta. Näen mielessäni kuinka valelen hevosen bensiinillä, ja sytytän sen sitten tuleen, ja kuinka se juoksee ilokseni. Miksi? Koska sekin on kirjoitettu kirjaani, joten näin sen on myös tapahduttava.
Tämä kuulostaa ihan oikeasti ysiluokkalaisen jutuilta. Minäkin olisin penskana voinut kirjoittaa tuollaisen pätkän kouluaineeseen opettajaa hätkäyttääkseni. - Jos olet oikeasti jo aikuinen, niin toivottavasti sait vähän helpotusta jo tästä avautumisesta, alat toteuttaa fantasioitasi taiteen keinoin ja yrität saada rauhan ja hyvän, tyydyttävän elämän ilman kenenkään tai minkään olennon vahingoittamista.
Teacher kirjoitti: Suurin kysymys ehkä onkin tämä, voinko parantua tästä? Rehellisesti,niin en tiedä josko edes haluaisin jos sellainen mahdollisuus tarjottaisiin minulle. Mutta välillä, kuten juuri nyt, muodostuu pieniä hetkiä, eräänlaisia " reikiä " joiden takaa kajastaa valoa, kuten tähtiä yötaivalla ja joiden toisella puolella näen elämäni sellaisena jollainen se olisi voinut olla. Ja jossa kykenen tuntemaankin jotain. Elämä vapaana tästä " kirouksesta " jonka alla olen.
Voit. Ja jos susta nyt tuntuu, että et halua, niin ota iisisti äläkä ainakaan tee mitään, mikä olisi peruuttamatonta kenellekään. Vähän myöhemmin, ajan kuluttua, tajuat jo haluavasikin parantua, ellei se halu nyt ole vielä olemassa.

Mitään tyhmempää et voisi tehdä kuin se, että turmelet loppuelämäsi jonkun lapsuutesi taukin takia. Annatko hänelle vallan tuhota myös, sinun kättesi kautta, monta muuta elämää?

Mieti sitä.
Sky's bright, the traffic light
Now and then a truck
And they hadn't seen a cop around all day what luck

Smirre
Jack Bauer
Viestit: 929
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 11:16 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Tarviikin varoo tota naapurin kloppia...jo mä vähän arvelinkin,että jotain...noinko sitä uskaltaa edes ruokakauppaan enää..?Toi Teresan jutska oli kyllä aikas hyvä ja pätevä-suorastaan tyhjentävästi san...ilmaistu.Mutta miksei saa tappaa,jos siltä tuntuu.Ainakin jos katsoo oikeuksien päätöksiä,niin huvikseen ja vitutukseen saa tappaa,mutta ei puolustuksen vuoksi.Uhkaavaa tilannetta pitää paeta vaikka juosten,vaikkei olis edes jalkoja.

Avatar
Teresa Banks
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Smirre kirjoitti:Tarviikin varoo tota naapurin kloppia...jo mä vähän arvelinkin,että jotain...noinko sitä uskaltaa edes ruokakauppaan enää..?Toi Teresan jutska oli kyllä aikas hyvä ja pätevä-suorastaan tyhjentävästi san...ilmaistu.Mutta miksei saa tappaa,jos siltä tuntuu.Ainakin jos katsoo oikeuksien päätöksiä,niin huvikseen ja vitutukseen saa tappaa,mutta ei puolustuksen vuoksi.Uhkaavaa tilannetta pitää paeta vaikka juosten,vaikkei olis edes jalkoja.
No joo. Saattaa olla, että jos olisi tilanne päällä, lastani suojatakseni en miettisi, onko jokin liike uhkaajalle kuolettava vai ei. Se on itsepuolustusta, se on heikomman puolustusta.

Kosto menneestä, nykyisestä tai oletetusta tulevasta ei koskaan ole perusteltu itsepuolustuksella, missään oloissa. Kosto kertoo vain ja ainoastaan sen, että kostaja on antanut aiemmalle vahingontekijälle vallan, jonka tämä nimenomaan halusi. Jos kostat, jatkat sitä paskaa. Siksi: nouse yläpuolelle. Älä lain, vaan sen sinua rikkoneen dorkan yläpuolelle.
Sky's bright, the traffic light
Now and then a truck
And they hadn't seen a cop around all day what luck

Osku
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: To Kesä 02, 2011 11:46 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Osku »

Tää teksti on kuin suoraan erään tutun ihmisen kirjoittama. Hän tosin täytti juuri 40 ja on vanha piripää, jonka päässä tuntuu naksuvan tasaiseen tahtiin.
Meitä on moneksi ja toiset tykkää tarinoida, henk.koht en usko hetkeäkään, että aidosti noin ajatteleva ajatuksiaan julkiselle foorumille noin purkaisi.

Avatar
Teresa Banks
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Osku kirjoitti:Tää teksti on kuin suoraan erään tutun ihmisen kirjoittama. Hän tosin täytti juuri 40 ja on vanha piripää, jonka päässä tuntuu naksuvan tasaiseen tahtiin.
Meitä on moneksi ja toiset tykkää tarinoida, henk.koht en usko hetkeäkään, että aidosti noin ajatteleva ajatuksiaan julkiselle foorumille noin purkaisi.
Tämä muuten jaksaa kiinnostaa aina. Tosiaan en ole ap. Teacherin äänitorvena tjsp, mut noin muutenkin kiinnostaa. Miksi ei voisi purkaa, kirjoittaa, paljastaa? Veikkailenpa, että moni muukin kuin allekirjoittanut tuntee, tietää, elää hlökoht paljon mutkikkaampiakin tarinoita tai elämäkertomuksia, ja ihan suvereenisti niistä bamlaa jossakin hyvässä foorumissa.

Mikä tämä peruste siis on, mihin aina välillä törmää: "jos joku aidosti näin, näin ja näin kokisi tahi eläisi, niin ei se ainakaan täällä siitä kirjoittaisi"?
Miten niin ei? Mikä se on se ihmisen CV:n kohta, mikä pistää sisäiset bannit esim. tänne kirjoittamiselle?
Viimeksi muokannut Teresa Banks, Ma Joulu 30, 2013 10:34 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sky's bright, the traffic light
Now and then a truck
And they hadn't seen a cop around all day what luck

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

Kiitos vastauksestasi. Jo pelkästään tämän takia kannatti rekesteröityä.
Yritän vähän selventää , ja vastata kysymyksiisi.

Se mitä kirjoitin on totta, eikä ole keksittyä. Minulla on niin paljon muutakin tekemistä etten
viitsi käyttää jo nyt rajallista aikaani pelkkään keskustelufoorumien trollaukseen. Mietin pitkään
josko kertoisin tarinani , ja ennenkaikkea sitä että missä sen kertoisin. Minulla oli sellainen
kuva Murha.infosta että täällä pyörii fiksua ja ymmärtäväistä porukkaa jotka tietävät asioista.
Mutta kuten jo näit eräistä saamistani vastaukisista ,olin hieman hakoteillä. Mutta kai tämä
paikka on edes hitusen parempi kuin Suomi24. Voin myös vakuutaa ettei ole kyse mistään
vedättämisestä joten et laittanut aikaasi hukkaan.

Vastuun ottaminen omasta elämästä ei ole niin helppoa jos asiat ovat jo vuosia menneet
ns. väärille raiteille. Siksi ehkä olen nyt täällä. Eräänlaisena viimeisenä kortena. Tiedän hyvin
että liikun hulluuden rajamilla mutta vaikka kuinka itkisin, huutaisin ja parjaisin, herään kuitenkin joka aamu siihen toteamukseen että nämä omat kasvavat haluni, jotka monet
ehkä näkevät sairaiksi, ovat edelleen tallella. Pelkään sitä päivää kun ne viimeisetkin
estot jotka minulla on vielä jäljellä, ja jotka ajoivat minut tänne, ovat poissa, ja että
jäljellä on enää sieluton, ontto kuori joka on omistautunut vain ja yksinomaan sille yhdelle
asialle.

Syy miksi kerroin omasta sukupuoli identiteetti häiriöstäni oli se että , kuten jo sanoit,
painaa omalla tavallaan vaakakupissa . Pelkkä sukupuolenkorjaus ei riitä minulle koska en
esim. voi koskaan saada omaa lasta. Haluaisin sitä yli kaiken. Tämän tosiasian hyväksyminen
ei ole helppoa. Kun seisot esim. peilin edessä ja sanot sen ääneen itsellesi, se todella sattuu.
" Et voi koskaan saada lasta, teitpä mitä hyvänsä. ".
Isyyden rooli ei ole minulle läheskään se korvaava asia. En tällä kommentilla halua vähätellä
niitä keskustelijoita jotka ovat ylpeitä isiä, mutta minulle, h:kohtaisesti, se ei riitä.
Lapsi jolla on tämä identiteetti häiriö ei tunnu sopivansa koskaan joukkoon. Jos leikit
tyttöjen kanssa, olet poikien mielestä homo ja luuseri, ja jos leikit poikien kanssa tunnet
itsesi ulkopuoleiseksi. Et ymmärrä heidän mieltään ,ja kieltään.
Ja ajan myötä tilanne vain pahenee. Et voi koskaan olla sitä mitä tiedät todella olevasi, ja
huomaat että joudut jopa vastoin tahtoasi vetämään roolia, ja rakentamaan kulisseja.
Oma identiteetti, se joka tekee esim. sinusta ´ sinut ´, ei muodostu.

Isäni oli heikko ihminen koska halaji aina poispääsyä tästä maailmasta. " Voi kun täältä pääsisi
pois. " Jne. Sitten hän vain kuoli yks-kaksi eräänä iltana kun oli tulossa töistä kotiin .
Lääkärit epäilivät aivoinfarktia. Hän antoi aina toisten käyttää itseään hyväksi. Ja valittieli
sitä sitten äidille kun ei kukaan muu ollut kuulemassa. Jos kerran on noin säälittävä, niin miksi
lapsia piti kuitenkin tehdä?

Äitini on vahvistanut omat muistikuvani isästäni, joten en ole voinut kuvitella sitä.

Teacher kirjoitti: Vihaan äitinäni koska jäin kaksin hänen kanssaan. Jos isäni eläisi vielä niin olisin jo tappanut hänet.
Miksi isän elossaoleminen mahdollistaisi äitisi tappamisen? Mikä logiikka tässä on?

Tämä kohta oli minun puoleltani huonosti selitetty, ja ennenkaikkea kirjoitettu.
Tarkoitin että olisin jo tappanut oman isäni, jos hän olisi edelleen elossa. Ja se mitä äitiini
tulee, niin siitä pidän kiinni. Kuten jo kirjoitinkin.

Vanhemmat ovat iso osa kehistystä , ja jos tutkii esimerkiksi sarjamurhaajien tauostja niin
huomaa että näiden vanhemmat, erityisesti äiti, on ollut poikkeuksellisen hallitseva hahmo
lapsen elämässä. Useinmiten myös isä on ollut poissa kuvioista, kuollut taikka juoppo.

Äitini on nykyisin elämän katkeroittama ihminen ja hän on vain varjo entisestään. Saa raivokohtauksia yms. Keskustelu on mahdotonta. Kasvu iässähän halusi aina eristää minut muista sukulaisistani. En tiedä miksi. Mutta ei tästä sen enempää.

Rehellisesti sanottuna, niin en muista mikä minut lapsena keskeytti. Se kohta on minulle
black hole. Ja on mietityttänyt minuakin jo pitkään.

Kuulostaa hyvältä. Jos sulla vielä oli hyvä musiikki-, kirja- ja elokuvamaku, meistä olisi voinut tulla koulussa hyvät ystävät. - Kiitos, tuo oli mukavasti sanottu.

Mitä hyväksikäyttöön tulee niin sillä on arvaamattomat seuraumukset. Otin sen esille koska
joillain rikollisilla ja murhaajilla on ollut samankaltaisia kokemuksia.
Se valo josta puhuin, on se himon valo-- ja se on rumaa. Voi, että se on rumaa ja epäaitoa.
Se saa sinut tuntemaan olosi likaiseksi ja halvaksi . Ja se valo, tai kiilto jos tätä termiä
haluaa käyttää palaa mielen sisuksiin kuin painokuva. En voi yhtään sietää sitä että joku
yrittää koskea minuun. Esim. vain halatakseen. Pomoni töissä ( nainen ), olisi halunnut halata
kun olin ostanut hänelle joulukukkia, mutta vetäydyin vaistomaisesti ulos huoneesta ja tilanne
muuttui hänen kannaltaan hyvin kiusalliseksi. Ja ihmissuhteissa, no se aiheuttaa ymärrettävästi
ongelmia.

Otin itsemurha-yritykseni esille koska kuten aikaisemminkin, eräillä sarjamurhaajilla on
itsetuhoinen tausta.
Ironista kyllä, voisi sanoa että asiat olivat tuolloin vielä mallillaan kun yritin tappaa itseni,
koska näin sen eräänlaisena pakokeinona. Mutta nykyisin nuo ajatukset ovat kaikonneet,
vuosien varrella vaihtuneet ulkopuoleisten tuhoamis haluksi. Miksi minun pitäisi uhrata oma
elämäni, koska enhän minä tätä tilannetta itse itselleni luonut? Minulla on yhtälailla oikeus
toteuttaa omia halujani , kuten sillä äijälläkin oli. Vaikka ovatkin täysin erilaiset. Voit nähdä
asian näin. ( Nuo eivät sitten olleet konkreettisia kysymyksiä. )

Teacher kirjoitti: En silti ole mikään ns. " kouluampuja ",
vaan kohteeni valikoin hyvin tarkasti. Valon täytyy olla riistan silmissä. Se on minun oikeutukseni. Se vetää minua puoleensa kuin liekki perhosta.
Tässä juuri pilee eräs tärkeä pointti. Minulla alkaa lipsua. En pian enää kykene pitämään
itseäni kurissa. Siksi kirjoitin fantasioistani.
Nämäkin ovat olleet iso juttu monien sarjamurhaajien elämän kaaressa. Fantasia ei pysy
pelkkänä fantasiana loputtomasti.. ei ilman apua. Jos esim. ajatellaan pedofiilejä. Monet
heistä ovat kasvaneet vääristyneiden seksuaalisten fantasioidensa kanssa ja joita ovat sitten ryhtyneet toteuttamaan. Jos mielikuvitus on tarpeeksi vahva, niin se ottaa hallinnan elämästä.
Ennemmin taikka myöhemmin.
Se himon valo joka oli sen äijän silmissä-- sitä ryhtyy näkemään vuosien varrella, ja sitä ryhtyy
etsimään jotta sen voisi sammuttaa. Tämä ehkä kuulostaa hullulta, ja voit sille nauraa jos
haluat, ei se mitään. Se on sun oikeus. Murha fantasiani, ja halu kostaa yms. ovat viemässä
minua eteenpäin, halusin sitä, taikka en. Se on alitajuntaista. Ei sen näy esim. ulospäin.
Mutta jos sitä ryhtyy kartoittamaan, niin huomaa että kaikilla valinnoilla on loppujen lopuksi
tietty määränpää. Pedofiili voi vuosien varrella esim. hakeutua lasten pariin töihin, vaikka
on joskus vannonut ettei tee sitä. Fantasia vie voiton. On pakko päästä toteuttamaan itseään.

Omalla kohdallani muutin esim. alueelle jossa asuu paljon hylkiöitä ja ihmisiä joita kukaan
ei välttämättä kaipaa. Ihmisiä joiden kuolinsyy on useinmiten näennäinen tapaturma.
Alkoholistien, piikittäjien ja muiden hylkiöiden parista vuokrasin kämpän jotta voin estiä
sitä mahdollisuutta toteuttaa itseäni. Voi tietenkin kysyä että miksi?
Koska minä en voi itselleni mitään. Olen itse kuin narkomaani. Etsin sitä mikä voi minut
tyydyttää. Siksi myös kirjoitin tämän tapauksen jota jo kommentoit;

Quote: " Lisäsin kerran koemielessä vahvaa puhdistusainetta erääseen (xxxxxxxx)een , koska halusin nähdä mitä se tekee ihmisille kun he juovat sitä (xxxxxxxxxx)stä. "

Koska minun oli pakko. Mielessäni ei jyskyttänyt muu kuin " Tee se--tee se, nyt. Nyt kun siihen
on mahdollisuus! ". Olin tullut näet loukatuksi erään miehen taholta hieman aikaisemmin.

Fantaisia voitti. Jos minulla olisi ollut, sanotaanko rotanmyrkkyä, niin olisin laittanut sitä.
Ei katumusta, ei toisia ajatuksia. Joten, mitä ensikerralla? Mitä minä teen? Keneltä minä
pyydän apua? Näkeehän sen jo täälläkin että kukaan ei edes usko mitä kirjoitan, vaikka olen
100. prosenttisesti rehellinen. Eräs ammattiauttaja on sanonut suoraan vasten kasvojani että; " Minä en voi , enkä kykene sinua auttamaan. ". Voin yrittää katua näin jälkikäteen tekoani, jos haluat. Mutta ei se muuta mitään seuraavaa kertaa ajatellen. Olen omien halujeni Jo-Jo. Vatsastapuhujan nukke.


Tämä kuulostaa ihan oikeasti ysiluokkalaisen jutuilta. Minäkin olisin penskana voinut kirjoittaa tuollaisen pätkän kouluaineeseen opettajaa hätkäyttääkseni. - Jos olet oikeasti jo aikuinen, niin toivottavasti sait vähän helpotusta jo tästä avautumisesta, alat toteuttaa fantasioitasi taiteen keinoin ja yrität saada rauhan ja hyvän, tyydyttävän elämän ilman kenenkään tai minkään olennon vahingoittamista.

Koska minun on pakko tehdä jotain jos / kun se tarve tulee. Otin tämän esille koska sarjamurhaajat ovat useinmiten
lapsina tappaneet eläimiä. En kirjoittanut tätä sen shokkiarvon vuoksi.

Teresa, sinulla oli paljon hyviä pointteja kirjoituksessasi. Olit vahvistava, mutta samalla myös
toit esille rehellisiä mielipiteitäsi. Arvostan tätä suuresti. Aihe on vakava , joten oli hyvä
että suhtauduit siihen sen mukaisesti.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Erittäin erilaisia tuttavia omaavana henkilönä väittäisin, että ainakin yksi osio tuolta on huuhaata. Aloittaja väittää saaneensa diagnoosin sukupuoli-identiteetin häiriöstä, mutta ymmärtääkseni virallisen diagnoosin voi kirjoittaa vain ja ainoastaan Suomessa kaksi tutkivaa yksikköä (Tampere ja Helsinki) ja heidän tutkimuksissaan tuon diagnoosin langettamiseksi menee vähintään puoli vuotta, normaalisti noin vuosi. Kyseistä diagnoosia ei voi kirjoittaa kuka tahansa kallonkutistaja, jolla aloittaja omien sanojensa mukaan käy/on käynyt. Ja jos on jo käynyt tutkimuksia niin pitkälle, niin miksi jäädä siihen? Lisäksi aloittaja puhuu pelkistä leikkauksesta, sukupuolenkorjaus on huomattavasti enemmän kuin vain leikkaus tai leikkaukset.

Äkkiseltään tosin tuon kirjoitetun tekstin perusteella tuli tunne ihan toisenlaisista ongelmista sekä persoonasta, jolla on tiettyjä muita tarpeita. Näistä ei kuitenkaan voi sen ihmeemmin tässä kirjoitella ilman, että ylläpito laittaisi sen profiloinnin piikkiin.

Ai joo. Ja se syy, miksi monikaan ei tuollaisista tunteista noin avoimesta (varsinkaan) täällä kirjoittaisi on lienee se, että tätä foorumia erityisesti seurailee useampikin auktoriteetti KRP:tä myöten ja todistetusti täältäkin on muutama saanut viranomaisvieraita liian epämääräisten kirjoitusten seurauksena.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Avatar
Teresa Banks
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Teacher,
kiitos kun jatkoit keskustelua muutamista alittavista kommenteista huolimatta. Luin uuden viestisi ja luen sen uudelleen myöhemmin. Palaan siihen vielä. Yksi asia on ihan selvä:

1) sinun ei tarvitse toteuttaa itsellesi langettamaasi ennustusta. Ei todellakaan.

No joo, toinenkin asia on ihan selvä, mutta palaan siihen myöhemmin.
Pysy kuosissa! :)
Sky's bright, the traffic light
Now and then a truck
And they hadn't seen a cop around all day what luck

Avatar
Teresa Banks
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

VoDKa kirjoitti:
Ai joo. Ja se syy, miksi monikaan ei tuollaisista tunteista noin avoimesta (varsinkaan) täällä kirjoittaisi on lienee se, että tätä foorumia erityisesti seurailee useampikin auktoriteetti KRP:tä myöten ja todistetusti täältäkin on muutama saanut viranomaisvieraita liian epämääräisten kirjoitusten seurauksena.
Todellakin ihmettelisin, jos KRP:llä olisi niin paljon ylikapasiteettia, että minfon läpätysten perusteella tulisi koputtelemaan ovia.

Harmi, että oma KRP:ssä työskennellyt läheiseni ehti manan majoille ennen Minfoon kirjautumistani. En tajunnut koskaan kysyä häneltä tästä. :)
Sky's bright, the traffic light
Now and then a truck
And they hadn't seen a cop around all day what luck

Vastaa Viestiin