Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

kalifi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2017 1:56 am

Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja kalifi »

"Ehdotan että Lieksaan pystytetään Ilja Janitskinin patsas. Kukaan muu suomalainen ei ole tehnyt yhtä paljoa sananvapauden eteen. Kiitos Janitskinin suomalaisilla on edelleen sananvapaus. Ehdotuksia Janitskinin patsaaksi otetaan vastaan"

https://www.facebook.com/johan.backman.902?fref=nf
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Kannatan ehdotusta, Ilja sananvapauden messias tai jotain.Suuri pronssinen patsas koska valtiolla ei kultaista ole varaa eikä halua kustantaa .Pronssiin on tyytyminen tälläkertaa. :lol: Tosiasiahan on että Ilja on edes yrittänyt pitää journalismia pystyssä suomenmaalla samaan aikaan kun valtion viholliset viilettää ja kansalaisia yritetään mädättää. :wink:
kalifi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2017 1:56 am

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja kalifi »

Valtio tuskin suostuu maanpettureille patsasta pystyttämään, mutta Janitskin voi itse vuolla vankilassa itselleen, itsestään patsaan.
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

kalifi kirjoitti:Valtio tuskin suostuu maanpettureille patsasta pystyttämään, mutta Janitskin voi itse vuolla vankilassa itselleen, itsestään patsaan.
Kyllä mun täytyy nostaa hattua totuuden esille tuojalle koska superluotettava valtamedia ei sitä tee :)
kalifi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2017 1:56 am

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja kalifi »

kanlaya kirjoitti:
kalifi kirjoitti:Valtio tuskin suostuu maanpettureille patsasta pystyttämään, mutta Janitskin voi itse vuolla vankilassa itselleen, itsestään patsaan.
Kyllä mun täytyy nostaa hattua totuuden esille tuojalle koska superluotettava valtamedia ei sitä tee :)
Eikö kannattaisi sitten muuttaa sinnen superluotettavalle Venäjälle, missä on luotettava media ja sananvapaus toteutuu? :wink:
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Miksi mun kannattaisi jos saan lukea ne OIKEAT uutiset ihan luotetttavalta taholta :lol:
kalifi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2017 1:56 am

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja kalifi »

kanlaya kirjoitti:Miksi mun kannattaisi jos saan lukea ne OIKEAT uutiset ihan luotetttavalta taholta :lol:
Myönnät siis, että Suomi on kaikin puolin parempi paikka elää kuin Venäjä.
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

kalifi kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:Miksi mun kannattaisi jos saan lukea ne OIKEAT uutiset ihan luotetttavalta taholta :lol:
Myönnät siis, että Suomi on kaikin puolin parempi paikka elää kuin Venäjä.
Olenko väittänyt jotain muuta :D Eläessäni en Venäjällä ole käynyt ja tuskin tulen käymäänkään.
Bäckmanille on muuten ihan oma ketjunsakin :wink:
kalifi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2017 1:56 am

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja kalifi »

kanlaya kirjoitti:
kalifi kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:Miksi mun kannattaisi jos saan lukea ne OIKEAT uutiset ihan luotetttavalta taholta :lol:
Myönnät siis, että Suomi on kaikin puolin parempi paikka elää kuin Venäjä.
Olenko väittänyt jotain muuta :D Eläessäni en Venäjällä ole käynyt ja tuskin tulen käymäänkään.
Bäckmanille on muuten ihan oma ketjunsakin :wink:
Miksi sitten fanitat Venäjää, sekä heidän valepropagandaansa?

En yhtään epäile, etteikö Bäckmannilla olisi rikosaiheisella palstalla oma ketjuna :wink: Itse en sellaista havainnut.
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Myönnät siis, että Suomi on kaikin puolin parempi paikka elää kuin Venäjä
Olenko väittänyt jotain muuta :D Eläessäni en Venäjällä ole käynyt ja tuskin tulen käymäänkään.
Bäckmanille on muuten ihan oma ketjunsakin :wink:

Miksi sitten fanitat Venäjää, sekä heidän valepropagandaansa?

En yhtään epäile, etteikö Bäckmannilla olisi rikosaiheisella palstalla oma ketjuna :wink: Itse en sellaista havainnut.
Jaa oletkin tämmöinen tapaus jonka mielestä USA propaganda on sitä oikeaa :lol: Niinkuin esim tämä hakkerointi uutisointi,hehe.Ettet olisi sellainen huono häviäjä joka ei vaan voi hyväksyä sitä tappiotaan :lol:
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7424
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

kalifi kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:
kalifi kirjoitti:Valtio tuskin suostuu maanpettureille patsasta pystyttämään, mutta Janitskin voi itse vuolla vankilassa itselleen, itsestään patsaan.
Kyllä mun täytyy nostaa hattua totuuden esille tuojalle koska superluotettava valtamedia ei sitä tee :)
Eikö kannattaisi sitten muuttaa sinnen superluotettavalle Venäjälle, missä on luotettava media ja sananvapaus toteutuu? :wink:
Suomesta on yritetty tehdä Venäjää puuttumalla mielivaltaisesti kaikenlaiseen vääränlaiseen kirjoitteluun ja puheeseen. Vihapuheeksi on asiaa nimitetty, vaikka lainsäädäntökään ei sitä määrittele.
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Vai ehdottaa se Venäjän mies toiselle Venäjän miehelle patsasta Suomen maaperälle. Tästähän puuttuisi enää vain se että kolmas Venäjän mies tarjoaisi Iljalle turvapaikkaa Venäjältä.. Eikun!

Bäkmanni on pettänyt maansa puhumalla venäläismedioille isänmaastaan pahaa. Hänen lausunnot voi jättää omaan säälittävään varjoonsa.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
sinnerman
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: La Loka 22, 2016 10:00 am

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja sinnerman »

Ei patsaille ja EI bäckmanille.
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Desantti Bäckmanille ja Iljalle voisi laittaa yhteisen patsaan, kaksi pari metristä kyrpää. Sen verran mulkkuja ovat molemmat...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2165
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Johan Bäckman ehdottaa Janitskinille patsasta Lieksaan

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Aika hyvä idea. Jonnekin itärajan korpimetsään tämän vainajan patsaan voisi tämä venäläisten perseennuolija sen patsaansa pystyttää. Rakennusmateriaalina suosittelen kipsiä tai vastaavaa luonnossa hajoavaa materiaalia.
Vastaa Viestiin