Erämaan kutsu

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

On tullut taas se aika vuodesta jolloin ollaan mielellään ulkona. Toiset pitävät pussikaljoittelusta kaupungissa, minä taas kalastamisesta ja sen lomassa ryyppäämisestä metsässä. Suomalaiseen rikosmaailmaan kuuluu useita tapauksia joissa ihmisiä on tapettu telttoihin. Tunnetuimmat näistä on Bodom ja Kytäjä. Kustannussyistä sekä puhtaasta innostuksesta luontoon, olen minäkin jälleen yöpymässä telttamajoitukseen, yksin.

Olen valinnut matkakohteekseni erään järven Sipoonkorven maisemista. Kutsuttakoon tätä järveä nimellä "Katronträsk". En ole menossa kyseiselle järvelle vaan taktisen harhauttamisen vuoksi mainitsen kyseisen järven. Järveä ympäröivä maasto on hyvin perinteistä etelä-suomalaista maastoa, jossa nousee esiin välillä kalliota ja jossain synkkien kuusien keskellä on upottavaa suota, joka saattaa kätkeä sisäänsä vaikka ihmisiä :shock:

Luonnonläheisenä ja vanhaan aikaan jämähtäneenä vintage-harrastajana minä pidän kirjoittamisesta, jossa tarina rustataan ensin paperille lyijykynällä luonnon keskellä. Mahdollisesti iltanuotiolla pienessä humalassa, kun on ensin syvennetty ympäröivään metsään ja vanhoihin selvittämättömiin rikostapauksiin, samalla kun edessä heijastuu järven pintaan auringonlasku punaisena kuin monta päivää valvoneen sarjamurhaajan silmät, jotka ovat vaanineet uhriaan yön pimeydessä, odottaen kuinka pääsee iskemään J.Marttiinin Kromijätkän uhrin kurkusta läpi, vetäen kaulavaltimot poikki ja piikaten jokaisen sisäelimen täyteen kuolettavia reikiä!

Minä aijon käyttää jokamiehenoikeuksiani ja kalastaa mato-ongella, majoittua valtion maille teltalla ilman lupaa ja tehdä avotulta paikkaan, jossa se ei ole sallittu. Tuossa leirissä olen piilossa metsän siimeksessä kuin vanhojen aikojen gangsterit ja muut lainsuojattomat. Pääsen jälleen olemaan paikassa josta ei voi aistia nykyaikaa muutoin kuin taivaalla halkovien lentokoneiden toimesta. Kenties tuossa samassa paikassa on ennen muinoin tiputettu korpikuusen kyyneliä kieltolain aikaan ja jälkimainingeissa kruununtodistajan kurkku on aukaistu jonkun kauhavalaisen puukkosepän tekeleellä kun on päästy suomenlinnasta.

Samoihin aikoihin keskisessä suomessa hevosella kestikievariin siirtynyt mustalainen, joka tunnettiin taitavana korttipelihuijarina, katsoi eteensä viimeistä kertaa, kun pokeripelissä huijatuksi tullut Juukalaisisäntä tyhjensi nallilukkoisen revolverinsa pelikaveriinsa. Pihkalle tuoksuvat erämiehet nostavat väkipyssynsä ja kuuluu kauhistuttava pamaus, kun sadat haulit uppoavat salakaadon seurauksena ihmiseen eikä lintuun. Syvällä keiteleen sisään kätkeytyvässä saaristossa isä yhtyy salaa tyttäreensä, kirkon puisessa soutuveneessä.

Se aika ei enää koskaan palaa sellaisenaan kuin se oli. Samoin kuin eivät -70 ja -80 lukujen VHS nauhurit joissa pyöri villeinä mitä erilaisempia esityksiä syösten ne televisiovastaanottimen kuvaputkelle.

Metsässä aika on kuin pysähtyneenä, vailla menneisyyttä, ollen osa koko aika nykyhetkeä, kunnes luonto taas kuolee, kun syksy saapuu vesisateineen ja kulkutauteineen, tehden ihmiset harmaiksi ja kalmankalpeiksi kuin olisivat kuolemassa johonkin salaperäiseen virustautiin.

Jos en itse pääse osaksi suomalaista rikosmaailmaa saaden hetkellisen huomion mediassa, kun ruumiini löydetään paloiteltuna jonkun sarjamurhaajaksi himoitsevan viiksivallun toimesta, jonka jälkeen tämä luopio surmaa itsensä saaden koko tapauksen pysyvästi selvittämättömäksi, lupaan kirjoittaa tähän metsäretkestäni ja etenkin siitä kehkeytyvän tarinan, jonka rustaan ruutupaperille kun olen ensin samaiselta ruutupaperivihkoltani jättänyt leiripaikkaani tavanomaisen viestin, jonka suojaan tyhjäksi juodulla jaloviinapullolla (3tähden).

Minun tapani kun on jättää jälkeeni pullopostia, jossa kerron hieman itsestäni ja siitä mitä tein, tuliko kalaa ja millainen sää oli. Kerron myös kuinka kyseinen leiripaikka on hyvinkin vaarallinen, eikä siinä pidä yöpyä ellei ole itsetuhoinen. Edellinen oli tietenkin karua tukkimiehen huumoria.

Rakkaudella Dark Tetra. Teidän nokipannujen kuumentaja.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Autokyytini poistuu hitaasti hiekkatietä pitkin. Nostan maasta uskollisesti minua erinäisissä patikoinneissa palvelleen rinkan selkääni. Sormiini tarttuu maastopukuni oikeasta etutaskusta pahvinen rasia. Yksi Sampo -merkkinen tulitikku jää pinsettiotteeseeni, joka raapaisee sen kärjen raapaisupinnalta palamaan. Tulitikku syttyy rätisten, kuin kertoakseen olleensa ruudinkuivassa varastoituna, useita vuosia.

Tulitikku tartuttaa tulen suupielessäni lymyilevään Vanilla pikkusikariin. Savun pöllähdys kantautuu keuhkoistani raikkaaseen loppu-iltaan, joka on jo kääntymässä yöksi. Jostakin kantautuu nenääni tuttu tuoksu. Ei, se ei ole lepakon vitun hajua vaan vyölläni lepäävän puukon nahan kyllästettä joka on pääsääntöisesti mehiläisvahaa.

Mustat kumisaappaani ottavat ensiaskeleensa tähän heille aikaisemmin täysin tuntemattomaan maastoon kuin jatkosodan hyökkäysvaiheen aikana summajärven pohjoispuolta kulkeneiden hyökkäysvaunujen telaketjut lumella peittyneeseen korpimättääseen.

Päätän liikkua mahdollisimman hiljaa ja näkymättömästi, katse tarkasti sivusta polun reunaa seuraten mahdollisten kyykäärmeiden varalta. Ne kun ovat joillekin inhotuksia, toisille harvinaista herkkua jota pitää nylkemisen jälkeen marinoida viikkotolkulla, että katajanmarjojen aromit tunkeutuvat syvälle tämän lieron lihaksiin.

Risukkoinen oksa räsähtää poikki vasemman jalkani alla kun siirrän sille painoa. "Vittu" -minä sanon hiljaisella äänellä ja jatkan matkaa päästäen ilmaan sikaristani savua, kuin olisin yössä kulkeva aavemainen höyryveturi.

Kun hiekkainen pikkutie jää metsän syvyyteen kuljettuani kauas taakse, mieleeni tulee väkisinkin ajatus kaukopartiomiesten matkoista kauas vihollisen selustaan. "Tältä se on varmaan tuntunut" -Minä mietin ja samalla huomaan paikan, jossa selvästi on keski-ikäinen pariskunta viettänyt kolmannen osapuolen kanssa intiimiä aikaa, kun ovat ensiksi tavanneet alastonsuomi.comilla.

Vilkaisen kompassiani. Se näyttää minulle suuntaa tässä hämärtyvässä, mutta kuitenkin valoisassa yössä. "Miksiköhän tuokin pariskunta on aikoinaan ostanut Anttilasta punaiset kumisaappaat? - ei ainakaan metsässä liikkumiseen" -Minä mietin ja pohdin kuinka kumisaappaan kärjen vaimo on voidellut vaseliinilla sillä aikaa kun mies on ollut pusikossa nelinkontin, pitäen suussaan toista miestä, osittain.

Nyt on päästävä näistä kauhistuttavista ajatuksista pois, minä mietin ja annan itselleni käskyn hyökätä täydellä voimalla edessä kuultavan järven etumaastoon, pois pusikoissa pyllisteiden perverssien käyttämästä, hieman risukkoisesta ja kuusien latvojen peittämästä, auringonvalon rippeet nielevästä, nautintojen korvesta, kuin olisi jumala, joka ei olisi saanut nähdä tuota luonnottomuutta.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Nopean etenemisen päätteeksi pysähdyn katsomaan järveä sekä sen ympäristöä. Alue näyttää todella hiljaiselta. Jään tarkkailemaan samalla kun lasken
rinkan selästäni ja avaan hiljaisella äänellä vapakotelon, jonka sisään olen ujuttanut myös virvelin kelan. Kokoan virvelin. Hetkeä myöhemmin lähestyn
hiljaisesti järven kaislikkoista rantaa. Nopealla heitolla 18 grammainen haukilippa sinkoutuu lähes keskelle järveä. Aloitan kelaamisen rauhallisen
hitaasti. Jokin tarttuu lähellä rantaa vieheeseen, alkaa kaksin taistelu miehen ja pienen järvivonkaleen välillä.

Noin 2 kiloinen hauki ei mahda mitään kun vedän hänet siimalla rantaan. Salaman nopeasti ja tottuneesti oikea käteni hakee vyöltäni puukon joka
työntyy hämärärtävässä suvessa hauen kiduksista sisään katkaisten hauen elintärkeän kanavan. Pidän kiinni hauesta kun se rimpuilee kurkku auenneena.
Pyyhin puukosta veret reisitaskuhousujeni reiteen, kuin äänettömän kaadon tehnyt kaukopartiomies, syvällä vihollisen selustassa. En ole kylmäverinen
tappaja. Tiedostan olevani osa luontoa. Olen ravintoketjun huipulla. Minulla ei ole tässä ympäristössä luontaisia vihollisia.

Nostan rinkan jälleen selkääni. Toisessa kädessä on virvelini, joka on viritetty toimintavalmiuteen. Toisessa kädessäni on hauki, josta yhä valuu verta.
Tunnen miten sen kuolinkamppailu on yhä käynnissä hauen rimpuilessa vastaan kun otan sitä pyrstöstä kiinni ja paiskaan sen pää edellä kalliota vasten.
Nyt se on kuollut, lopullisesti. Tappotyön viimeistelystä lähtenyt karmiva ääni saa järven itäiseltä puoliskolta lentoon joitakin vesilintuja jotka
selvästikin arvioivat minut pedoksi.

Muutaman minuutin kahlaamisen jälkeen eteeni aukeaa laaja kalliopinta jonka päälle lepää selvästi nuotioiden pohjia. Päätän ottaa niistä yhden käyttööni
ja alan keräämään muista nuotion pohjista kekäleitä, jotka on hiukan kostuneet tihkusateesta, josta en juurikaan välitä. Tunnen miten metsäolosuhteissa
testosteronitasoni alkavat kasvamaan ja miten se vaikuttaa parran kasvuun. Mietin kuinka esi-isäni elivät näin, villinä ja oikeasti vapaana, välittämättä
siitä että heidän keski-ikänsä oli sama kuin Jakomäessä, jossa miesten keski-ikä on sama kuin pronssikauden miesten, 35 ikävuotta.

Kokeneena eränkävinäjä minulla on aina mukana muutama lastu tervaskantoa, joka toimii napalmin tavoin. Saan sillä hetkessä syttymään pienen roihun jota
ruokin ympäristöstä keräämilläni sytykkeillä ja polttopuilla. Pian minulla on kunnollinen nuotio. Jaloviinapullo ilmestyy repun syvyyksistä käsiini ja sen
korskin metalliset kierteet päästävät äänen, joka leijailee pitkin järven pintaa, aina vastarannalle asti.

Kaadan hiukan jaloviinaa suuhuni ja nielaisen
sen. Jaloviina poltaa kurkussani. Samalla kun sytytän vaniljan makuisen pikku-sikarin, tajuan olevani pohjimmiltani hyvin saman kaltainen kuin jäämies
Ötzi. Tatuoitu soturi, joka vaeltaa päihtyneenä metsissä. Tosin minä en tulisi kuolemaan yhtä väkivaltaisesti, koska minun vaistoni on hiottu loppuun
kaupunkien saluunoissa ja krouveissa, joissa on enemmän vaarallisia ihmisiä, kuin kaikkien pohjoismaiden metsissä ja vesistöissä yhteensä.

Pikku-sikari huulessa vedän puukkoni esiin uudestaan ja avaan sillä hauen mahan, repien häneltä sisuskalut ulos. Hän on selvästi ruokaillut viimeksi ahventa,
minä mietin ja heitän hänen vatsansa sisällön kalliolta järveen.

En ole tavanomaisen pöytäsuolan kannalla olevia ihmisiä. Siksi repussani kulkee aina mukanani sirottimessa hienojakoista merisuolaa jota ripottelen
hauen sisään tuomaan makua.

Katson nuotion loimussa taivaalle. Sieltä verkkokalvoilleni piirtyy tismalleen samanlainen kuva, joka piirtyi esi-isäni silmiin samoilla paikoilla
10 000 vuotta sitten, mikään ei ole ihmisessä muuttunut. Kun katson tähtiin, tiedostan katsovani menneisyyteen. Aikaan jolloin olimme villejä ja vapaita,
vailla holhousta jota nyky-yhteiskunta tarjoaa.

Otan lisää jaloviinaa, mutta tällä kertaa kaadan sitä kuksaani, jonka olen itse tehnyt valtion mailta haltuunottamastani pahkasta vuonna 1998. Tällä
kertaa maku on miedompi, koska ensi poltto on poissa ja kurkkuni on jo turtunut. Kaivan repusta ruutupaperivihkoni ja alan kirjoittamaan retkestäni
muistiinpanoja jotka päätän julkaista murha.info -foorumilla. Mietin värittäisinkö tarinaa hiukan, mutta päätän kertoa totuuden, ja vain totuuden.

Yht`äkkiä jostakin kajahtaa laukaus..
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Syöksyin kalliolta läheiseen pusikkoon. Makasin paikoillani ja hengitin rauhallisesti. Kun laukauksesta oli kulunut ainakin viisi minuuttia, lähdin
etsimään laukauksen aiheuttajaa Nikke Knakkertonmaisesti. Maastotiedusteluni johdosta sain selville järven länsipäässä olevan eväiden syömiseen ja istumiseen tarkoitettu
penkki ja pöytä. Jossakin niiden tienoilla pyöri muutama ihminen. Etenin aluskasvillisuuden seassa kuin villieläin, äänettömästi sekä nopeasti.

Tartkistin näkyykö nuotioni loimu leiristäni, se ei näkynyt. Hivuttauduin lähemmäksi aluskasvillisuuden seassa hahmoja. Äkkiä tajusin, että
minun vieressäni sihisee käärme. Olin ilmeisesti lähestynyt käärmettä pantterin vartalollani niin ettei tämä ollut ehtinyt karkuun. Kiskaisin
vyöltäni Lapin leukuni ja valmistauduin iskemään käärmeeltä päään irti. Omaksi onnekseen se luikerteli vauhdilla toiseen suuntaan mustikanvarpujen
sekaan.

Erotin hahmojen puhuvan suomea. He olivat kaikkia naisia, hyvin nuoria. Halusin varmistaa ettei heillä ollut hätää ja siksi ryömin lähemmäs heitä.
Kuului uusi laukaus ja pian selvisi, että laukaus joka vastasi aikaisempaa oli peräisin mehutölkistä kun sen päälle hyppää alaston teinityttö kantapää
edellä. Katsoin tuota näytöstä muutaman metrin päästä, näkymättömänä. Pyöreitä tissejä ja lähes kokonaan ajeltuja genitaalialuita, joita korosti
toteemipaalua muistuttavia karvoitusviivoja.

Tytöt joivat olutta ja siideriä. He puhuivat milloin pojista ja milloin siitä kuinka he olivat hakeneet mihinkin kouluun. Joku opiskeli
lääketieteellisessä. Päätin lähteä takaisin leiriini, kun olin varma ettei uhkaa ollut olemassa. Katselin vielä hetken tyttöjä ja lähdin ryömimään
takaperin kohti tulosuuntaani. Tällä kertaa ryömin varmemmin maastossa, kun tiesin käärmeiden olevan poissa tuloreitiltäni.

Takaisin leiriini palattuani, asettelin nuotioon lisää puuta ja annoin sen palaa hiillokseksi, sillä aikaan otin reiluja siivuja jaloviinaa. Taivaalla
kulki lentokoneita ja niiden valot välkkyivät punaisina. Pystyin erottamaan ikkunoita ja tunnukset sekä sen mikä lentoyhtiö oli kyseessä. Kun hiillos alkoi
olemaan sopiva, nostin hyvin suolatun hauen hiillokselle paistumaan. Ilmeisesti kalan haju oli kutsunut paikalle ketun, joka katseli minua hiukan
kauempaa. Kettu pian tajusi minun havainneen hänet. Kettu lähti liikkeelle eikä hänen silmänsä enää kiiltänyt yön pimeydestä.

Tällä kertaa taivasta halkoi ruskosuohaukka, joka liiti ylväästi järven halki. Tuo näky oli enemmän kuin kuninkaallinen. Se muistutti hyvin sotilaallisesti
toteutettua ilmailunäytöstä. Kun hauki alkoi olemaan syötävää, otin siitä maistiaiset samalla kun asettelin makuupussini valmiiksi tuuhean kuusen alle.
Kun olin syönyt ja juonut vielä muutaman siivun lisää jaloviinaa, oli aika mennä yöpuulle. Nukahdin luonnon keskelle, mutta vaistoni pysyivät siitä
huolimatta valppaina.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Waja »

Ihan hyvää stooria Nuuksiosta, mutta ei kai niitä lentokoneen tunnuksia sentään pysty näkemään, vaikka yhtiön tunnistaisikin...?
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Waja kirjoitti:Ihan hyvää stooria Nuuksiosta, mutta ei kai niitä lentokoneen tunnuksia sentään pysty näkemään, vaikka yhtiön tunnistaisikin...?
Järvi on sipoonkorven maisemissa, ei nuuksiossa. Ja kyllä siellä pystyy erottamaan tunnukset, niin alhaalla lentokoneet siinä kohtaa lentää, kun ovat laskeutumassa.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Aamu valkeni sateisena. Kun avasin silmäni, näin tuon eilisen ketun tarkkailevan minua reilun kymmenen metrin päästä. Arvasin, että se oli käynyt
syömässä hauen jäänteet. Se ei minua haitannut, hyvä vain jos kelpasi. Tiesin, että saisin helposti tuosta lätäköstä lisääm haukia ja ahvenia.
Järwiwiki ei osannut kertoa tuosta järvestä muuta kuin sen keskisyvyyden. Kalassa.net -keskustelupalstalla oli jokin vanha keskustelu tuosta järvestä
ja sieltä olin saanut verkkotiedusteltua järvessä olevan runsaasti kalaa. Kalapaikka.net ei kertonut kalaistutuksista, mutta epäilin uudenmaan
virkistysalueyhdistyksen istuttaneen sinne hiukan taimenta.

Päätin aloittaa aamun pannukahvilla ja uimisella. yöllä olleesta nuotiosta ei ollut muistona kuin pelkkää tuhkaa. Keräsin puuta uuden nuotion
tarpeiksi. Samalla katseeni osui hieman pidemmällä olleisiin pitkospuihin ja niiden päällä käsillään seisovaan tyttöön, jolla ei ollut housuja, eikä
edes alushousuja. Siinä hän seisoi kuin toteemipaalu. Tiesin etten nähnyt harhoja. Ajattelin tuon tytön olevan jokin luontoharrastaja joka haki
pitkospuiden lomasta jotakin inspiraatiota.



En tiedä tarkalleen mitä ihmiset hakevat luonnosta, mutta minä ainakin haen sieltä alkukantaista minääni. Eräretkeily, kalastus ja metsästys on aina ollut
lähellä sydäntäni. Sorsajahti, lohikalastus ja metsässä patikointi näyttelevät tärkeää osaa elämässäni.

Kun olin saanut nuotion syttymään, riisuin vaatteeni ja menin kalliolta alas veteen. Uin rintaa reilun viisikymmentä metriä ja tulin takaisin rantaan.
Vesi oli niin kylmää, että se herätti minut kuin adrenaliinipiikki. Juotuani aamukahvit ja poltettuani yhden vanilla pikku-sikarin, pakkasin varusteeni
ja puin kumisaappaat jalkaani kun olin ensin tarkastanut ettei siellä ole käärmeitä.

Lähdin tarpomaan järven rantaa pitkin järven itäiselle puolelle, jossa hämmästyin suunnattomasti. Siellä oli tuulen kaatama puu jonka päällä istui kaksi
tyttöä pyllyt paljaana. Tytöt moikkasivat minulle, mutta minä vain kuljin ohi heistä. En nimittäin ole sitä tyyppiä joka viuhahtelee, edes metsässä.
Mitä lie huoria, minä ajattelin.



Aivan rannassa heitin muutaman heitin lipalla, ja pian minulla oli kiinni jälleen hauki. Se oli runsaat kolme kiloa, varmasti. Kun sain hauen kuivalle maalle
kiskaisin puukon tupesta ja iskin terän hauen kidusten läpi, leikaten häneltä kaulan auki. Otin haukea pyrstystä kiinni ja löin sen pää edellä mäntyyn
niin että siitä lähtenyt paukahdus pelästytti ilkosillaan olleet tytöt tiehensä. Sen jälkeen leikkasin puukolla kalan persereijästä kurkkuun asti halki
ja revin hänen sisäelimet jotka heitin järveen kellumaan. Tämä kaveri oli syönyt viimeksi sammakon. Nyt kalan mahaan tuli reilusti merisuolaa. Selvästi
kala nyki kun hänen hermostonsa sai suolaa auki leikattuun mahaan josta oli selkärankaa pitkin revitty irti kalvo joka erottaa sisäelimet selkäydinkanavasta.
Nyt tuo selkäydinkanava oli täynnä merisuolaa.

Kun olin saanut kalan, päätin lähteä katsomaan yksinäistä laituria jonka takana häämöttävän mäen nyppylän päällä lepäsi sauna. Tuo sauna oli renkaiden päällä ja
sen ovi oli auki. Jokamiehenoikeudet sanelevat, että sauna jonka ovi on auki, saa käyttää. Tämä löytyy jokamiehenoikeuksien erikois-erämies -osiosta
joka sanelee säännöt minunlaisille eriskoismiehille jotka liikkuvat metsissä ja vesistöissä. Käytännössä meidän ei tarvitse maksaa kalastuksenhoitomaksua ja
metsästyskorttikin pitää maksaa vain 5 vuoden välein, vaikka ampuisimme hirviä joka syksy.

Saunan kiuas täyttyi paksuilla kuivilla oksilla joita kävin keräämässä metsästä. Saunan alle oli myös piilotettu polttopuita jotka heitin armotta kiukaaseen.
Hormiliitäntä oli huonosti tehty, mutta hormi veti kuin käteensä. Sillä aikaa kun sauna lämpeni, otin repustani ehtaa suomalaista konjakkia. Toisin kuin
yleisesti väärin luullaan, ei konjakki tule Ranskasta vaan Suomesta, Savonlinnan liepeiltä. Tarkemmin Savonlinnan ja Sulkavan välissä olevalta pieneltä
sisävesistön saarelta nimeltä Lapinsaari.

Lapinsaaressa asuu mies jonka tislaamossa valmistetaan 60 % väkiviinaa. Sen mäski valmistetaan perunoista ja sokerijuurikkaista. Tuo pontikka sitten
saatetaan 1 Litran kokoisiin kannella suljettaviin lasitölkkeihin joihin on laitettu pohjalle tammenkuorta. Pontikka saa maustua puolisen vuotta
tuolla lasipurkissa, jolloin se alkaa olla valmista. Ehtaa konjakkia. Nimi konjakki voi olla peräisin Ranskasta, mutta he eivät osaa valmistaa konjakkia oikein,
toisin kuin tuolla Lapinsaaressa osataan.

Avasin konjakkipullon korkin ja otin ryypyt. Tämä ja jaloviina ovat ainoita oikeita alkoholijuomia joita tosimies saa juoda vapaasti. Tuossa pimeiltä
markkinoilta ostettavissa olevalla konjakkipullolla on huikea etiketti. Se on mustapohjainen, jossa on valkoinen kirkkovene. Sitten siinä luukee valkoisella:
"Konjakkia. 60% 1 Litra. Ei myydä hinteille eikä kytille".
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Kuului hyvin ankara ääni kun heitin kiulusta järvivettä kiukaalle. Hetken päästä gepardin vartaloni iho alkoi helmeilemään hikipisaroita. Heitin lisää
järvivettä kiukaalle ja nyt kiuas oli todella ankara. Hän yritti komentaa minua ulos, mutta minä heitin vain lisää vettä kiukaan päälle, kuin komentaakseni
hänet sammuksiin. Kiuas vastasi päästämällä tulikuumaa vesihöyryä kasvoilleni. Ilmeeni ei edes värähtänyt, kun minä vastasin kiukaan antamaan haasteeseen,
tyynesti ja leikitellen.

Kun kiuas luovutti, minä nousin ja esittelin alastoman vartaloni keskellä Sipoonkorpea. Juoksin saunasta laiturille ja laskeuduin varovasti portailta
veteen, koska en ole tyhmä. Suomessa syntyy joka kesä lukuisia halvaantuneita kun he hyppäävät tuntemattomaan veteen, pää edellä, usein kännissä.
Minä tein vedessä rauhallisia liikkeitä ja imitoin sammakkoa. Pian huomasin etten ole uimassa yksin. Keskellä järveä ui toinenkin luonnossa liikkuja, hirvi.

Tuo hirvitys ui varsin nopeasti, mutta rauhallisesti. Päätin sukeltaa, ja kun menin pinnan alle, näin lähelle pohjaa. Vesi oli niin kirkasta. Arvioin
syvyydeksi noin 3-4 metriä. Veden alla näin useita kaloja joista ainakin yksi oli taimen. Kun tulin pintaan, näin ensimmäiseksi nuo alastomat tytöt
laiturilla. He selvästi halusivat minusta seuraa.

Uin laiturille, ja kun olin nostamassa tiukkaa gepardin vartaloani ylös järvestä, pyysivät tytöt päästä saunaan. Vastasin heille myöntävästi.
En voinut välttää katsetta jotka molemmilla tytöillä oli suunnattu alaspäin. He katselivat sukupuolielintäni, kuin olisivat halunneet heti päästä
siihen käsiksi.

Minä jatkoin matkaani saunaan, tytöt kintereilläni. Saunassa oli niin ahdasta, että toinen tytöistä joutui istumaan syliini. Hän selvästi yritti
saada minua kiihottumaan, mutta teräksestä ja graniitista valmistetut hermoni eivät antaneet minulle mahdollisuutta kiusaukseen. Tytöt yrittivät
kovasti tiedustella mitä näin komea ja hyvässä kunnossa oleva nuori mies tekee työkseen. Kerroin ammattini: "Erityisasiantuntija".

Tytöt eivät millään malttaneet olla koskematta minun hyvin miehiseen ja täydelliseen vartalooni. Otin heidän otteensa irti minusta, ja poikkesin
ulos konjakille. Otin tuota Savolaista konjakkia reilun hörpyn ja sen jälkeen asettelin vanilja pikku-sikarin suupieleeni. Juuri kun olin vetämässä henkosia,
tuli toinen tytöistä ulos saunasta. Tytöt olivat tehneet sillä aikaa toisilleen orgasmit suullaan. Tyttö kertoi heidän vuorotelleen lauteilla kun toinen
imi ja nuoli. Nyt tytöt olivat yhtä mieltä siitä, että nyt oli minun vuoroni. Suostuin tyttöjen pyyntöön. Samalla kun polttelin saunan kuistin edessä
vaniljan makuista pikku-sikaria, olivat tytöt polvillaan edessäni ja tekivät sitä mitä naiset parhaiten osaavat.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Kun olin ottanut molemmat tytöt useaan kertaan saunamökkiä vasten, pyysin heitä poistumaan leiristäni. Minä kun tykkään olla itsekseni luonnossa. Vain eläimet kelpaavat minulle seuraksi. En pidä ihmisistä, ja vielä vähemmän haluan olla heidän kanssa tekemisissä kun vietän laatuaikaa olemalla metsässä.

Tytöt lähtivät haikeina pois kun olivat ensin kysyneet yhteystietojani. Lapin miehiltä, jos heitä voi sellaiseksi sanoa, olen oppinut sen, ettei yhteystiedot ole sama asia kuin henkilötiedot. Annoin heille yhteystiedoksi nimimerkkini murha.infolla. Toinen tytöistä katsoi minua hyvin kunnioittavasti ja kertoi lukeneensa minun kirjoittaman tarinan, joka kertoo kansainvälisestä huumerikollisuudesta.

Otin vielä pienet löylyt ja konjakki hörpyt ennen kuin aloin saattamaan haukea syöntikelpoiseksi. Suola oli tehnyt jo tehtävänsä ja hauki oli
maustunut juuri sopivaksi. Kotioloissa teen kalaruokaa hiukan toisella tavalla kuin metsässä. Lähes jokainen joka on päässyt maistamaan minun
huomattavasti michelinkokkia paremmilla taidoilla valmistettuja kalaruokia, haukkuu pystyyn Jyrki Sukulat ja muut pikaruokapaikan luukulle sopivat
lurjukset, jotka eivät ole kokkia koskaan edes tavanneet.

Asetin hauen kiukaan kiville kypsymään. Kalasta alkoi pian ritisemään rasvaa, joka rätisi kiuaskivillä. Minulle tuo sauna oli kertakäyttötavaraa, enkä
aikonut saunoa siinä enää toistamiseen. Nyt se toimi minun kalatehtaana. Suunnittelin samalla kun kala valmistui, kuinka voisin syksyllä tulla
kaatamaan hirven ja käyttämään tuota saunaa lihasavustamona. Jokainen joka on nähnyt elokuvan In to the wild, tietää kuinka liha pitää osata savustaa
ettei siihen tule matoja.

Viimeksi kun ammuin hirven jalkajousella keski-suomen tienoilla viime keväänä, valmistin siitä osan paistina, jonka grillasin valtion autiotuvan loimussa.
En ole koskaan ymmärtänyt riistanhoitopiirien määräämiä metsästysaikoja tai lakien määräyksiä mitä aseita ja kalibereja saa käyttää eläimen tappamisessa.
Siksi toimin omalla tavallani. En lähtisi ampumaan peuraa tehokkaallakaan ilmakiväärillä, mutta jalkajousella kyllä. On minulla suurriista kaliberia olevia
kivääreitäkin, mutta lopetin niiden käytön metsästämisessä, kun minulle tapahtui metsästys-onnettomuus. Hirvi nimittäin räjähti keskeltä halki ja kaikki
sen liha oli syömäkelvotonta. Ammuin sitä 30-06 täyteen ladatulla patruunalla, jonka luoti oli Varmint. Jokainen joka tietää aseista ja patruunoista,
tietää tuon Breivikin käyttämän tuho-eläinten tappamiseen tarkoitetun patruunan, joka pirstaloituu kohteessa.

Olin niin kännissä, että olin vahingossa laittanut kivääriin tuon tappelu-patruunan jonka luodin sisään olin vielä tiputtanut pari tippaa elohopeasta
valmistettua räjähdettä. Toinen hirvi jäi ehjäksi, koska ammuin sitä 308 FMJ luodilla, toisella kiväärillä joka toimii myös sarjatulella. Moni voisi
luulla minua sotahulluksi sekopääksi, mutta totean vain tyynesti ettei minun tarkoitus ole leikkiä. Jos joku asia halutaan hoitaa, hoidetaan se kunnolla
ja minun tyylini on sellainen, ettei panostaessa laiteta vajaata paukkua, vaan armeijan kaavalla, reilu ylipanos. Pioneeri-oppieni mukaisesti kannon
poistamiseen tarvitaan yli kaksi kiloa yli 5000 metriä sekunnissa palavaa räjähdettä, mieluiten TNT:tä ei dynamiittia.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Lapin tundra-alueilla jättikokoisten lohien ruotojen kalsiumpitoisuudesta vahvistunut purukalustoni murskasi hauen valkoista lihaa suussani. Nielaisin
tuon ravinnon kuin villieläin samalla kun kaadoin suuhuni kyytipojaksi Savolaista Konjakkia. Ruokailu eteni aina siihen asti kunnes kalasta oli jäljellä
pää, pyrstö ja niiden välissä ruotorivistö.

Olin juuri ahminut kolmisen kiloa haukea. Osa kalan painosta oli päätynyt kiukaalle rasvana. Kalan rasvalla kyllästetyt kiuaskivet eivät anna kovinkaan hyviä löylyjä, mutta mitä sitten. Kyseessä ei ollut minun saunani, eikä minua kiinnosta jonkun suomen-ruotsalaisen
maanomistajan rakentama sauna keskellä Helsinkiläisten vapaa-ajan käyttöön tarkoitettua metsää. Minun puolestani jokainen suomen-ruotsalainen tulisi
hirttää julkisesti torilla kostoksi siitä mitä ruotsalaiset ovat Suomelle tehneet.

Ruotsin vallan aikana homous tuli Suomeen, samoin kuin sukurutsa. Venäjän vallan aikana niitä yritettiin kitkeä pois, huonosti onnistuen. Vasta sisällissodassa
onnistuttiin saamaan suurin osa hinteistä ja äitinsä nussijoista hengiltä. Venäjän vallan aikana opimme juomaan laadukasta vodkaa ja syömään kunnon
ruokaa sekä arvostamaan kauniita naisia, sekä kaveeraamaan karhun kanssa.

Ruotsin vallan aikana me opimme korkeintaan käyttämään mekkoa sekä syömään
hapansilakkaa jonka tuoksu on sama kuin annaannan emättimellä. Minulle nousee oksennus kurkkuun pelkästä ajatuksesta.

Oli aika jatkaa matkaa ja pian maastopukuinen erämies tallasi kumisaappaaillaan aluskasvillisuutta. Reppuni ei ole suunniteltu laskuvarjo-käyttöön,
mutta sen hyvien ergonomisten sekä turvavaljasominausuuksien takia sitä pystyy käyttämään laskeutumiseen, kun ensin kiinnittää kasilenkin sen remmiin.
Minulla ei kuitenkaan ollut köyttä mukana joten laskeuduin vapaa-tyylillä kalliolta syvälle metsään, jossa kohtasin todella hiukset pystyyn nostattavan asian.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Kuusi- ja mäntymetsä muuttui aivan yllättäen koivikoksi. Yhden koivun ala-oksalla roikkui hinttien ja lesbojen käyttämä väline. Se oli tekopenis jonka pystyy
kiinnittämään valjailla keskivartaloon. Tuo vaaleanpunainen luonnottomuuden ja irstauden sekä hävyttömyyden multihuipentuma heilui tuulessa.
Katselin sitä ja mietin kuinka suviseuroissa ja muissa vastaavissa pedofiilien sekä hinttien lapsen raiskaamistapahtumissa on varmasti vastaavia
kapistuksia jokaisessa asunto-autossa odottamassa sitä Villeä ja Niinaa kun heidät raiskataan ennen kuin kesä loppuu ja he joutuvat menemään takaisin
kouluun ala-asteelle.

Jokainen joka on vähääkään hankkinut itselleen sivistystä, tietää kansainvälisiä sivistyssanoja jotka ovat kehitetty savon kielestä. Savoksi tuo
härpäke meinaa asiaa joita mummot piilottelevat yöpöydänlaatikoissaan, mutta kun siinä on nuo valjaat, tulee siihen etuliite: "Homo". Samoin kuin
ihmistä kutsutaan homosabiensiksi ja henkilöstövuokrausyrityksellä töissä olevaa robosabiensiksi.

En tuomitse mummoja jotka kyrvän puutteessa työntävät jalkoväliinsä luudan vartta, mutta hintit ja lesbot kuuluvat mielestäni hautausmaalle. Mutta vasta
sitten kun ovat suorittaneet pitkän vankeusrangaistuksen.

Kauhukseni huomasin tuon vaaleanpunaisen teko-peniksen alla liikettä. Koivunjuuressa oli mies ja nainen. Mies oli selällään ja levitti jalkojaan ja nainen
jalkojen välissä. Nainen selvästi nylkytti miestä. Hetken päästä nainen veti pois vastaavanlaisen teko-peniksen miehen jalkovälistä ja vaihtoi sen puussa
roikkuvaan teko-penikseen. Nyt puuhun jäi roikkumaan paskainen teko-penis joka oli juuri ollut miehen perseessä.

Nostin maasta paksun, ilmeisesti myrskyssä puusta ironneen oksan ja syöksyin tuon paranormaalin pariskunnan luokse. Löin ensiksi naista kepillä päähän ja sen
jälkeen miestä. Miehelle annoin vähemmän korville kuin naiselle, joka harjoitti mielestäni paljon enemmän tuota sairautta. Naisen tukka hulmusi kun
kolauttelin häntä kepillä päähän.

"Herran jumala, anna meidän elää" -Mies huuti kun iskin kerta toisensa jälkeen viimeistely lyönnit molempien päihin, kuin muistutuksena siitä mitä ainut
oikea lakikirja ja raamattu, Kalevala sanelee. Lemminkäisen äiti, Kyllikki oli hehkeä nainen, mutta siitä huolimatta Lemminkäinen ei maannut hänen kanssaan,
eikä siitä edes keskusteltu. Eestin vastaavassa raamatussa ja lakikirjassa Kalevipoeg on myös maininta asiasta. Siinä kuvaillaan kuinka sairas ihminen
saattaa käyttää jopa oksaa seksilelunaan, ja sellaisesta on määrätty vain yksi rangaistus: Kuolema.

Huumemaailmassa vasikoiden lisäksi myös lehmät tulee tappaa. Normaalissa elämässä homot ja lesbot tulee tappaa ja sivistyneissä maissa se opetetaan lapsille
jo päiväkodissa. Esimerkiksi ISIS opetti Syyriassa ja Irakissa lapsille yhteiset pelisäännöt joihin kuului tuo sama sääntö joka meilläkin on täällä pohjolassa,
kalevalan maassa, jonka ainut Jumala on Perkele joka on ollut aina täällä. Täällä eivät Allahit ja Jahvet tee muuta kuin pitsaa ja ajavat korkeintaan linja-autoa.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Erämaan kutsu

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Kun olin rankaissut tuota hyvin likaista ja sairasta pariskuntaa asiaan kuuluvalla tavalla, pistin vaniljan makuisen pikku-sikarin työn päätteeksi
suuhuni. Käskin pariskunnan polttaa nuo sairaan mielen kehittämät unnutukseen suunnitellut ällötykset.

Ojensin rouvalle tulitikkuaskin kun olin
ensiksi sytyttänyt suupielessäni olleen pikku-sikarin. Rouva lakoi sytyttämään tulitikkuja kädet täristen ja itkien. Käskin miehen hakea metsästä
koivun tuohta ja kuivia oksia, että nuo hinttien ja lebojen käyttämät kumikyrvät syttyisi kunnolla tuleen. Mies lähti ilman housuja, perse paljaana
juoksemaan metsään eikä hän tullut takaisin. Nainen poltti kumikyrvät nuotiolla ja minä pääsin jatkamaan matkaa.

Taivaalle alkoi ilmestymään pilviä ja hetkeä myöhemmin kesäinen vesisade kasteli maastopukuani. Jäin katsomaan sadepilviä jotka arvelin kuuriluontoisiksi.
Sitten aivan yllättäen sala iski lähellä olleeseen puuhun, ja sen latva liekehti kuin juhannuskokko. Päätin jäädä tuon palavan puun viereen lämmittelemään
ja ottamaan hiukan Savolaista konjakkia.

Myös helmipöllö ilmestyi jostakin ihastelemaan liekkejä. Katselimme helmipöllön kanssa kun puussa olevat liekit jatkoivat aikansa, kunnes pihka oli palanut
ja liekkien edellytykset eivät enää täyttyneet. Liekkien sammuttua helmipöllö lensi pois, ja minä jatkoin matkaani. Pian kuitenkin helmipöllö lensi takaisin,
kuin varoittaakseen minua.

Arvelin edessä olevan jotakin aivan odottamatonta, mutta se olikin vain lähes 500 kiloinen uroskarhu. Hän oli saanut jostakin jotakin syötävää ja aterioi
parhaillaan. Raato oli mitä ilmeisemmin metsäkauris, jolta karhu oli oikea-oppisesti irroittanut pään, yhdellä lyönnillä.

Kun katselin karhun ruoakailua, mietin kuinka voisin perustaa kokkikoulun tai vaikka ravintolan. Tiedän monia salaisuuksia joita ammattikokit käyttävät.
Esimerkiksi keitto valmistetaan oikea-oppisesti meetwursti-mausteesta. Sitä saadaan asettelemalla talouspaperia mikroon ja päälle meetwustia.

Kun on tarpeeksi
säteilyttänyt meetwursteja, ne muuttuvat kovat koviksi koppuroiksi ja ne on helppo murskata ja hakkaa jauhoksi. Tuota jauhetta sitten ripotellaan keiton sekaan,
että siihen saadaan makua. Hyvät ruoat kun ovat kaikessa karmeudessaan näin yksinkertaisia.

Joskus aikoinaan valmistin ystävilleni kissanruoasta pihvejä jota tarjoilin perunoiden kanssa. Yhdestä kissanruoakapurkista tuli 2kpl pihvejä.
Ensin massaan lisätään kanamunaa ja pippuria sekä suolaa. Sen jälkeen sitä pyöritetään ja lopuksi siihen lisätään vielä paprijauhetta ja grillimaustetta.
Sitten pihvit pyöritellään korppujauhossa ja asetetaan tulikuumalle pannulle voinokareen kanssa paistumaan.

En muista oliko se sittenkin kissaa vaiko sen ruokaa. Purkissa oli joka tapauksessa kissan kuva. Se voi merkitä, että ruoka oli kissan makuista tai sitten
se oli sen ruokaa. Epäilen ensimmäistä vaihtoehtoa, vaikka kissoja ja koiria olenkin syönyt. Koirat pystyvät syömään helposti kissasta tehtyä ruokaa, mutta
kissat söisivät vain hätätapauksessa koiraa. Ihminen syö heitä molempia. Laadukas kissanliha on todella maittavaa, mutta koira on hiukan liian sitkeää.
Toki syötävää.

Menin ajatuksissani aina siihen asti kuinka hätätilanteesa minäkin söisin ihmistä kuten ihmiset andien lentoturmassa ja afrikassa neekerit, jotka syövät toisiaan.
Ahvenanmaalaista enkä ruotsalaista söisi mistään hinnasta. Jos ajatellaan että joutuisin valmistamaan ihmisestä ruokaa, käyttäisin jalkojen lihaksia ja pakaroita.
Myös käsistä lähtevät lihat kuten ojentaja ja hauis olisi mainiota pihvilihaa. Joltakin kunnon lässyttäjältä ottaisin myös poskilihakset ja paistaisin ne
kunnolla pannulla, kun ensin olisin pitänyt niitä marinaadissa kunnolla.

Nyky-ihmisen liha ei ehkä siksi kelpaa haille, koska me olemme täynnä epäterveellisiä kemikaaleja joita meihin rokotetaan lapsesta asti. Siksi meidän kusemmekin
haisee niin kamalalle. Aivan kuten ahman kusi, pistävän hajuista ja täysin keltaista kuin kananamunan keltuainen. Toisaalta taas isot kuristajakäärmeet
ovat nielleet vinosilmiä aasiassa. Muistan tapauksen, jossa verkkopytön söi jonkin jätkän ja paskansi tämän luut jonkun kylän liepeille. Eikö vinosilmiä
rokoteta laisinkaan? Siksikö siellä on sitä lintuflunssaa ja sikatautia sekä muuta joka saattaa kutittaa munassa ja saada terveenkin miehen yskimään ja
lopulta kuolemaan, kun elimistö pettää kun sillä ei ole enää puolustuskykyä.

Nykyään tuo HI-virus on täysin vaaraton ja sitä mainostetaan jopa trendinä. Tuon retroviruksen pitäminen hallinnassa on helppoa kuin kenkien kastelu
vesiletkulla. Mitä ilmeisemmin tuokin tauti tuli siitä kun neekerit söivät apinaa tai raiskasivat sellaisen. Kuitenkin se on kotoisin afrikasta ja lähemmäs
sata vuotta sitten syntynyt. Tuo homojen levittämä vitsaus on ollut myös hyvin tärkeä ihmiskannan pitämisessä aisoissa. Enää siitä ei ole siihen, mutta onhan
meillä ydinaseet ja biologisia aseita.

Se kiinan presidentti vai mikä orkesterin kapellimestari olikaan joka kävi täällä Suomessa jokin aika sitten, voisi niiden pandojen tilalle antaa ydinpommeja,
että pystyisimme puolustamaan Suomea tuhoamalla kokonaisia kaupunkeja ja kyliä afrikasta. Näin me hoitaisimme pakolaisongelmat.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Vastaa Viestiin