Iso huumetakavarikko

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Howler kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:Mutta ikävä kyllä olen nähnyt "livenä" tyypin joka oli ottanut ns."Bad Tripit",ja se ei ollut kaunista katseltavaa.
Mies istuu sängyllä ja kysyy:"Mihin tää juna menee"??
Ja ei tuossa kaikki mitä näin=>mies oli *koko ajan* pahoilla tripeillä.
Kyseli mitä hullumpia,sekoili sen minkä kerkesi.
Kun kysyin että ootko vetänyt muutakin kuin hanskaan niin mies vastaa:LSD.tä :!:
Silloin kyseessä ei ymmärtääkseni ole "bad trip" enää, jos ei ainetta ota jatkuvasti. Silloin taitaa kyse olla enemmän "flash back":istä? Ainakin näin minä lukemistani teksteistä olen ymmärtänyt.
Voi sitä Flash Backkinäkin pitää,mutta vapaa suomennos Bad Tripistä=Huono huumekokeilu,Paha trippi,Huono matka,Ikävä huumekokemus jne.
Ja tää kaiffari oli käyttänyt ko kamaa ja melko lujaa=>kunnes sattui se Paha Trippi :!:
Child Of Scythe

CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Howler kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:Mutta ikävä kyllä olen nähnyt "livenä" tyypin joka oli ottanut ns."Bad Tripit",ja se ei ollut kaunista katseltavaa.
Mies istuu sängyllä ja kysyy:"Mihin tää juna menee"??
Ja ei tuossa kaikki mitä näin=>mies oli *koko ajan* pahoilla tripeillä.
Kyseli mitä hullumpia,sekoili sen minkä kerkesi.
Kun kysyin että ootko vetänyt muutakin kuin hanskaan niin mies vastaa:LSD.tä :!:
Silloin kyseessä ei ymmärtääkseni ole "bad trip" enää, jos ei ainetta ota jatkuvasti. Silloin taitaa kyse olla enemmän "flash back":istä? Ainakin näin minä lukemistani teksteistä olen ymmärtänyt.
No en mää kysynyt että ootko ottanut vasta ekat LSD.t,mutta matkalle oli mies jäänyt.
Sitä "bad trippiä" oli todistamassa moni muukin nääs,ja taisipa mies itsekkin tunnustaa ko "matkan".
Mie en jaksa enää "tapella" et onko kysessä "bad trip" vaiko "flash back". :D
Mulle ihan sama=>eipä ollut mun "bad trip" or "flash back"!!
Mua vain nauratti hommassa se että:Eipä tarvii enää ton jäbän ottaa yhtään mitään kamaa kun on koko ajan niissä!! :lol:
Child Of Scythe

CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Howler kirjoitti:
Bombay kirjoitti:No samahan kyllä pitää paikkansa melkein kaikkiin huumausaineisiin mm. alkoholiin (poislukien kai käsittääkseni kannabis ja LSD..).
Gammassa vain se, että niin pienikin yliannos kuin puoli millilitraa voi viedä veivin. Alkoholissa tai muissa huumausaineissa näin ei ole.
Eikös tää Gamma oo ollut aikaste paljon "tapetilla",kun se ilmesty "markkinoille"??
Kaikki,POLIISI-TV.tä myöten toitotti että kuin vaarallinen huume se on!!
Eli peesaan tätä kirjoittajaa :!:
Child Of Scythe

Yökiitäjä
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: To Maalis 29, 2007 7:22 am
Paikkakunta: Kallio

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

CrissAngel kirjoitti: Eikös tää Gamma oo ollut aikaste paljon "tapetilla",kun se ilmesty "markkinoille"??
Kaikki,POLIISI-TV.tä myöten toitotti että kuin vaarallinen huume se on!!
No Gamma tuli markkinoille joskus 90-luvun lopulla. Silloin se oli vielä laillinen, mutta muistaakseni -99 se muuttui huumausaineeksi. Siihen aikaan poliisi ei ollut siitä juurikaan kiinnostunut, tai sanotaanko niin etteivät saaneet ketään siitä kiinni.

Vasta 2000-luvun alussa ilmiöön alettiin kiinnittämään laajempaa huomiota. Lähinnä sen takia että yliannostusten aiheuttamia sairaalakäyntejä alkoi olla melko paljon. Vastaavasti RAVE-skenellä asiastä käytiin kovasanaista keskustelua. Gammaöverit vetänyt kun joudutaan viemään ensiapuun, eikä se mitenkään lisää bilejärjestäjien mainetta poliisin silmissä, kun siellä ambulanssi on vieraillut pari kertaa illassa.

Eräs festarijärjestäjä viime kesänä ilmoitti jo lipunmyynnin yhteydessä että "Lakkapäät tullaan siivoamaan pois jo portilla!"

Mielenkiintoisinta on muuten se että Tampere on Suomen gamma/lakkamaailman keskus. Ehkäpä siksi että siellä on Teknillinen Korkeakoulu.

CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Yökiitäjä kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti: Eikös tää Gamma oo ollut aikaste paljon "tapetilla",kun se ilmesty "markkinoille"??
Kaikki,POLIISI-TV.tä myöten toitotti että kuin vaarallinen huume se on!!
No Gamma tuli markkinoille joskus 90-luvun lopulla. Silloin se oli vielä laillinen, mutta muistaakseni -99 se muuttui huumausaineeksi. Siihen aikaan poliisi ei ollut siitä juurikaan kiinnostunut, tai sanotaanko niin etteivät saaneet ketään siitä kiinni.

Vasta 2000-luvun alussa ilmiöön alettiin kiinnittämään laajempaa huomiota. Lähinnä sen takia että yliannostusten aiheuttamia sairaalakäyntejä alkoi olla melko paljon. Vastaavasti RAVE-skenellä asiastä käytiin kovasanaista keskustelua. Gammaöverit vetänyt kun joudutaan viemään ensiapuun, eikä se mitenkään lisää bilejärjestäjien mainetta poliisin silmissä, kun siellä ambulanssi on vieraillut pari kertaa illassa.

Eräs festarijärjestäjä viime kesänä ilmoitti jo lipunmyynnin yhteydessä että "Lakkapäät tullaan siivoamaan pois jo portilla!"

Mielenkiintoisinta on muuten se että Tampere on Suomen gamma/lakkamaailman keskus. Ehkäpä siksi että siellä on Teknillinen Korkeakoulu.
Ei voi kuin nauraa. :D
Oli sen verran asiaa tossa sun textissäsi.
BTW...olihan "pirikin" 60-luvulla laihdutuskemia,kunne hokasivat et miten siihen jää koukkuun. :lol:
Child Of Scythe

Naprapath
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 12:10 pm

Viesti Kirjoittaja Naprapath »

CrissAngel kirjoitti: Mie en jaksa enää "tapella" et onko kysessä "bad trip" vaiko "flash back". :D
Mulle ihan sama=>eipä ollut mun "bad trip" or "flash back"!!
Mua vain nauratti hommassa se että:Eipä tarvii enää ton jäbän ottaa yhtään mitään kamaa kun on koko ajan niissä!! :lol:
Taitaa nyt kuitenkin kyseessä olla psykoosi. Näissä huumekeskusteluissa on hyvä muistaa, että myös alkoholi aiheuttaa vaikean psykoosin helpommin kuin esim. kannabis.

Psykoosissa oleva ihminen on menettänyt täydellisen kontrollin ja ymmärryksen ympäröivään maailmaan. Kuitenkin hän voi elää suht "normaalisti", jos itse tiedostaa psykoosinsa. Yleensä kuitenkin käydään lataamossa parista viikosta muutamaan kuukauteen, kunnes psykoosi menee ohi.

Ns. loppumaton matka ei ole mahdollinen LSD:llä. Psykoosikin päättyy lopulta.

Psykoosista: http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_t ... /psykoosi/

LSD & flash back & huono trippi: http://www.paihdelinkki.fi/Pikatieto/?c=Lsd
(Yllättävän haitaton päihde tuo lsd. Päihdelinkin sivuilla on muutenkin hyvät tietopankit yleisimmistä päihteistä. Suosittelen tutustumaan ja vertailemaan.)

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

siis suosittelet vertailemaan mitä..yleisimpiä päihteitä vai linkkejä :roll:

en oo päihteissä mutta unet on jääneet vähiin....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"

Naprapath
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 12:10 pm

Viesti Kirjoittaja Naprapath »

cicero kirjoitti:siis suosittelet vertailemaan mitä..yleisimpiä päihteitä vai linkkejä :roll:
Lähinnä siis noiden päihdetietopankkien sisältöä toisiinsa. Päihdelinkissä se vertailu on tehty mukavan yksinkertaiseksi, kun jokaisesta päihteestä löytyvät vastaavat tiedot. Kaiken lisäksi tieto ei ole "pelotteluvalistusta" vaan ihan kritiikinkestävää infoa.

Vastaa Viestiin