Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Talouskoulut ja muut

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Lainaus Virpin stoorista:
Terveydenhoitoalalla työskentelevä Virpi sanoo tavanneensa Nils Gustafssonin vuonna 1982.

"Olin tuolloin 17-vuotias ja kävin talouskoulua"


Lainaus Omnian sivuilta:

Omnian ammattiopiston kotitalousopetuksen vaiheet ja oppilaitoksen nimenmuutokset

1982 Elias Lönnrotin emäntäkoulun toimipiste Espooseen
1989 Espoon koti- ja laitostalousoppilaitos
1993 Vantaan ammatillisten oppilaitosten talouskoulun sekä peruslinjan siirto Espooseen
1996 Espoon palvelualojen oppilaitos (ESPA)
2005 Espoon seudun ammattiopisto Omnia

Eiköhän poliisi jo katsonut Virpin latvan suuntaan...
8)
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Talouskoulut ja muut

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Wagner kirjoitti:Lainaus Virpin stoorista:
Terveydenhoitoalalla työskentelevä Virpi sanoo tavanneensa Nils Gustafssonin vuonna 1982.

"Olin tuolloin 17-vuotias ja kävin talouskoulua"


Lainaus Omnian sivuilta:

Omnian ammattiopiston kotitalousopetuksen vaiheet ja oppilaitoksen nimenmuutokset

1982 Elias Lönnrotin emäntäkoulun toimipiste Espooseen
1989 Espoon koti- ja laitostalousoppilaitos
1993 Vantaan ammatillisten oppilaitosten talouskoulun sekä peruslinjan siirto Espooseen
1996 Espoon palvelualojen oppilaitos (ESPA)
2005 Espoon seudun ammattiopisto Omnia

Eiköhän poliisi jo katsonut Virpin latvan suuntaan...
8)
"Raija Oittila johti emäntäkoulun keskiasteen koulunuudistuksen lävitse kotitalousoppilaitokseksi. 1980-luvun taloudellisesti hyvinä vuosina kotitalousopetusta lisättiin ja rehtori Oittila sai käynnistää sivukoulun Espoossa. Espoon toimipiste antoi opetusta Elias Lönnrotin emäntäkoulun alaisuudessa vuosina 1982-1988 ja siellä toimi useampi opintolinja: talouskoulu, opistotasoinen siivousteknikkolinja, laitoshuoltaja- ja kodinhoitajakoulutus. "

Lisäksi:
Löytyy tuolta koulukaverit.comista 1983 talouskoulun päättäneitä neljä kappaletta, joista yksi Virpikin.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Talouskoulut ja muut

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Se latvoista.....
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Se järvestä ja maastosta. 8)
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Jopas jotain

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Jos talouskoulu on ollut Espoossa jo 1982, minulla on ollut siitä asiasta virheellinen käsitys & väärä tieto eli olen ollut väärässä.
Uskoisin kuitenkin olevani oikeassa epäilessäni Virpin kertomusta.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Tässä Virpin kuulustelu 2.9.2005 1 2 3 4

Eipä siinä uutta, no ehkä tarkemmin ja sitten selittelyä siitä miksi ei heti poliisille jne.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

papillon kirjoitti:Tässä Virpin kuulustelu 2.9.2005 1 2 3 4

Eipä siinä uutta, no ehkä tarkemmin ja sitten selittelyä siitä miksi ei heti poliisille jne.
Edelleen, missä vaiheessa ilmestyi tuo"puiden latvat" termi?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

kukkuu kirjoitti:
papillon kirjoitti:Tässä Virpin kuulustelu 2.9.2005 1 2 3 4

Eipä siinä uutta, no ehkä tarkemmin ja sitten selittelyä siitä miksi ei heti poliisille jne.
Edelleen, missä vaiheessa ilmestyi tuo"puiden latvat" termi?
Veestäkö minä ainakaan tiedän miksi EuroJR on niin kirjoitellut, sitäkö meinaat?

Ehkä tahaton virhe vaan?
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Eittämättä hyvin mielenkiintoista on tuossa Virpin haastattelussa esiin tuleva sananparsi , "tapahtunut mikä tapahtunut", ja toisaalta tuo Virpin toteama, että Gustafsson ei käyttänyt tytöistä mitään nimeä, siis näin ollen "muisteli" Tuulikkia vain tyttönä/naisena, ei Tuulikkina.

Virpin kuvauksen mukaan Gustafsson oli tuolloin, väitetyn tapaamisen aikoihin tukevammassa kunnossa? Oliko näin? Kai niistä ajoista voisi olla joitakin valokuvia?

No, kyseessä on vain lehtijuttu joka ei merkitse sinänsä yhtään mitään, eikä Virpiä kuultu oikeudessa todistajana.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

awa kirjoitti:No, kyseessä on vain lehtijuttu joka ei merkitse sinänsä yhtään mitään, eikä Virpiä kuultu oikeudessa todistajana.

- hymm -
Samat jutut on kuulustelussa missä myöskin on muistutettu kuulusteltavaa totuusvelvollisuudesta sekä perättömästä lausumasta viranomaismenettelyssä. :shock:
RockOla69
Nikke Knakkertton
Viestit: 162
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:48 pm

Viesti Kirjoittaja RockOla69 »

papillon kirjoitti:Tässä Virpin kuulustelu 2.9.2005 1 2 3 4

Eipä siinä uutta, no ehkä tarkemmin ja sitten selittelyä siitä miksi ei heti poliisille jne.
Virpin keromaa:

Virhe 1) NG kertoi tulleensa paikalle "kulkupelillä" Miksi 17-vuotias koululainen oletti sen olleen moottoripyörä? Minä ainakin olettaisin sen olleen auto tai fillari!
Virhe 2) täysin epälooginen vaihtoehto tuo "puiden latvoihin katsominen" Nissekö krapulaisena, vaikkakin teon tehneenä olisi kiipeillyt puissa kuin apinain kuningas Tarzan aikoinaan? Nauruni ei ole enää edes sisäänpäinkääntynyttä! :shock:
virhe 3) Mä olisin ainakin syksynyt palttoonhelmat lepattaen ulos dösästä, jonka kuski moisia hirmutekojaan kertoilee

Eli se tästä Virpistä!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

RockOla69 kirjoitti:
papillon kirjoitti:Tässä Virpin kuulustelu 2.9.2005 1 2 3 4

Eipä siinä uutta, no ehkä tarkemmin ja sitten selittelyä siitä miksi ei heti poliisille jne.
Virpin keromaa:

Virhe 1) NG kertoi tulleensa paikalle "kulkupelillä" Miksi 17-vuotias koululainen oletti sen olleen moottoripyörä? Minä ainakin olettaisin sen olleen auto tai fillari!
Virhe 2) täysin epälooginen vaihtoehto tuo "puiden latvoihin katsominen" Nissekö krapulaisena, vaikkakin teon tehneenä olisi kiipeillyt puissa kuin apinain kuningas Tarzan aikoinaan? Nauruni ei ole enää edes sisäänpäinkääntynyttä! :shock:
virhe 3) Mä olisin ainakin syksynyt palttoonhelmat lepattaen ulos dösästä, jonka kuski moisia hirmutekojaan kertoilee

Eli se tästä Virpistä!
Kerro nyt edes sinä , Jukeboxi , missä näistä jutuista puhutaan " puunlatvoista" , siitä on ollut juttua mutta en vaan näe, en Alibista, en kuulustelusta? Siis missä se on? :lol:
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

^
Samaa kysyn minäkin?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Tässä tuo Virpin mainitsema Laaksonen, Marko, kulustelussa 2.9.2005.

Kertoo melko tarkkaan saman kuin Virpikin, jopa liiankin tarkasti.
Alkukappaleista selviää kyllä ainakin minulle yhteinen harrastus, jonka puitteissa tätä asiaa on ehkä hiottu.
Enkä muuten usko edelleenkään sitä etteikö Virpi olisi Alibilta korvausta saanut, sanokoon toimittaja alibista mitä lystää.

No se kuulustelu, vaikka himphamppua: 1 2

Lähde KRP/ETP
RockOla69
Nikke Knakkertton
Viestit: 162
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:48 pm

Viesti Kirjoittaja RockOla69 »

papillon kirjoitti:^ Tässä tuo Virpin mainitsema Laaksonen, Marko, kulustelussa 2.9.2005.

Kertoo melko tarkkaan saman kuin Virpikin, jopa liiankin tarkasti.
Alkukappaleista selviää kyllä ainakin minulle yhteinen harrastus, jonka puitteissa tätä asiaa on ehkä hiottu.
Enkä muuten usko edelleenkään sitä etteikö Virpi olisi Alibilta korvausta saanut, sanokoon toimittaja alibista mitä lystää.

No se kuulustelu, vaikka himphamppua: 1 2

"ei maassa, ei vedessä vaan puussa"
Puidenlatvat ovat siis omaa hataraa muistikuvaa.

Gustafssonilta kyllä odotetaan kristallinkirkkaita muistikuvia 40 vuotta sitten tapahtuneista asioista, mutta tänne kirjoittava nikki "rockola69" (aivan oikein, loistava juke muuten) unohtaa pari viikkoa sitten unohtuneet muistikuvansa! 8) :oops:

Lähde KRP/ETP
Vastaa Viestiin