Töyrään taakse piiloutuja.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Töyrään taakse piiloutuja.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Taidan käydä tällä viikolla ohiajaessani ottamassa muutaman foton tuosta töyräästä.
Asiat asioina, mutta tuskin tappajat alle 20 senttisiä menninkäisiäkään olivat...

8)

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Töyrään taakse piiloutuja.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Hienoa Wagner, voimmekin sitten verrata valokuvia keskenämme, sillä minullaki taitaa olla arkistossani valokuva siitä töyräästä ja silloin se toöyräs oli ainmakin 1,50 m korkea!

Ei siis tarvitse olla mikään menninkäinen, saadakseen itsensä näkösuojaan!

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Töyrään taakse piiloutuja.

Viesti Kirjoittaja awa »

Juu - juuri noinhan se on kuten Hessu sanoo, ja tuo taitaa näkyä tässä uusimmassa Bodom -dokumentissakin oikein kuvissa kun Åke astelee töyrään reunusta kohti ja kameramies on juuri siinä töyrään takana (piilossa). Aika paljon siinä on korkeuseroa, vaikka kamera voi asioita hieman vääristääkin. Totuus kuitenkin on, että töyräs on korkea, kyllä sinne piiloon pääsee.

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Töyrään taakse piiloutuja.

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti:Juu - juuri noinhan se on kuten Hessu sanoo, ja tuo taitaa näkyä tässä uusimmassa Bodom -dokumentissakin oikein kuvissa kun Åke astelee töyrään reunusta kohti ja kameramies on juuri siinä töyrään takana (piilossa). Aika paljon siinä on korkeuseroa, vaikka kamera voi asioita hieman vääristääkin. Totuus kuitenkin on, että töyräs on korkea, kyllä sinne piiloon pääsee.
Tässä on mukavaa olla samaa mieltä kuin Hessu ja awa. Siinä on tosiaan korkea törmä, jonka taakse on hyvä piiloutua. Miksi mukavaa? No, se on niin harvinaista.

Toinen vastaava havainto on tuolta toiselta areenalta. Siellä Hessu on kertonut ottaneensa kuvan samoilta jalansijoilta kuin ns. uhrikuvan ottaja ja vieläpä samaan suuntaan. Siinä kohdassa Hessun puhe piti paikkansa. Samalla tavalla kuvaussuunta meni aivan koivun rungon vierestä sen oikealta puolelta, ja uhrikuvassa toinen kiintopiste oli teltta-alueen keskipiste, menihän uhrikuvan linja niin, että teltta-alue jakaantui kahteen yhtäsuureen osaan. Jo näistä kahdesta havainnosta seuraa johtopäätös, että uhrikuva on otettu reippaasti enemmän vasemmalle suunnattuna kuin ns. Lavastuskuva etelään. Lavastuskuva etelään kuvauslinja menee koivun ohi reilun metrin enemmän oikealla, mutta kuvaajan paikka on vähän enemmän vasemmalla kuin uhrikuvan ottajana paikka. Näillä kahdella kuvauslinjalla on suuri ero. Viimeksi laskin eroksi 17 astetta. Se on siinä niillä main. Tuo Hessun ottama kuva oli hyvä tässä suhteessa, vaikka kuva oli muuten tasoltaan korkeintaan keskinkertainen, mutta kertoo tässä asiassa totuuden. Siis asiassa "uhrikuvan kuvaussuunta".

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Töyrään taakse piiloutuja.

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:Tässä on mukavaa olla samaa mieltä kuin Hessu ja awa. Siinä on tosiaan korkea törmä, jonka taakse on hyvä piiloutua. Miksi mukavaa? No, se on niin harvinaista.
No kaikki muu höpinöissäsi meneekin aika lailla pieleen. Valitettavasti.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Töyrään taakse rähmälleen ? Miksi ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Jos 'lintupojat' ovat seisseet ilmoittamassaan paikassa, ei töyrään taakse voinut piiloutua noin vain.
Kokeilkaa vaikka seisoa ilmoittamassaan paikassa siten, että joku livahtaa surmapaikalta töyrään taakse.
Saa kyllä livahtanut maata varsin litteänä rinteen puolivälissä, jos aikoo piilossa olla.
Ja miten pari poikaa olisi toiminut, jos väitetty kello kuuden hemmo näin olisi käyttäytynyt ?
Camoon...

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Vastaa Viestiin