Murha-aseet

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1594
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Murha-aseet

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Mistäpä sellainen olis pahan tekjälle ilmestynyt käteen?
Ennemmin kyllä puukko olis ollu jokaisella ja ainakin mitä itse aikoinaan raksalla olin niin alustavat ja loppu putsaukset teki ihan rakennusmiehet,muurarit vaan muuras ja lastipoika kanto tiiliä ja laastia,eivät paljon muuta touhunneet.
No se ei kyllä tähän kuulu jotenka anteekski kun vedin väärille urille...
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4118
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Murha-aseet

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Tessu kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 8:50 pm Mistäpä sellainen olis pahan tekjälle ilmestynyt käteen?
Ennemmin kyllä puukko olis ollu jokaisella ja ainakin mitä itse aikoinaan raksalla olin niin alustavat ja loppu putsaukset teki ihan rakennusmiehet,muurarit vaan muuras ja lastipoika kanto tiiliä ja laastia,eivät paljon muuta touhunneet.
No se ei kyllä tähän kuulu jotenka anteekski kun vedin väärille urille...
Esimerkiksi vesilaitoksen rakennustyömaalta parinsadan metrin päästä murhapaikalta.

Muurarilla saattoi olla esim. autossaan yleistyökaluja myös apparille, joka mahdollisesti oli samasta perheestä. Pienillä työmailla ei aina ole erikseen rakennusmiehiä, rakennusapumiehiä jne. Muurarin työmaalla saattaa olla vain hän itse.

Jottei totuus unehdu, niin murha-aseita on ainakin kaksi: ilmeisestikin puukko,veitsi tai muu pistoase, ja astalo (joka sekin voi olla terällä varustettu kuten esim. petkel on).
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1594
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Murha-aseet

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Niin olikohan tuolla kylillä sitten jossain muuraushommat käynnissä...isompityömaa.
Jos joku kotikeikka niin silloinhan voi olla kellä tahansa mitä vaan teräaseita kotonaan,tuskin teltan vieressä mitään muurattiin?
Eugene
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Touko 25, 2021 8:32 am

Re: Murha-aseet

Viesti Kirjoittaja Eugene »

Olen tästä ennenkin ohimennen maininnut, että Nils on voinut puukon sujauttaa prätkänsä tankkiin piiloon ja sen myötä tekovälinettä ei löytynyt.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4118
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Murha-aseet

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Mikäli Nilsillä on ollut mukanaan ilmapallo, heliumpatruuna ja lierihattu, hän on mahdollisesti värkännyt ilma-aluksen, jolla lähettänyt murha-aseen tuulten vietäväksi kohti esim. Pakistania.
Sen jälkeen on ollut turvallista viedä omat ja kaverin kengät yli puolen kilometrin päähän, hävittää Sepon nahkarotsi polttamalla esim. nuotiossa ja työntää kikkapihdit jemmaan omaan peräsuoleen.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Gaikowski
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: To Maalis 31, 2016 10:01 pm

Re: Murha-aseet

Viesti Kirjoittaja Gaikowski »

Jos annettaisiin tehtäväksi ottaa hengiltä teltallinen porukkaa niin ei ihan vähässä tulis mieleen koittaa hommaan kikkapihtejä.paljon noita tulee töissä käyettyä eikä ne oikein hyvin minkäänlaiseen mätkimiseen käy ainakaan että jonkun saisi hengiltä saati sitten kolmea.Kaikki on tietenkin mahdollista mutta surkea työkalu sellaiseen hommaan toisin kuin vaikka kirves.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4118
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Murha-aseet

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Gaikowski kirjoitti: Ti Tammi 17, 2023 10:26 pm Jos annettaisiin tehtäväksi ottaa hengiltä teltallinen porukkaa niin ei ihan vähässä tulis mieleen koittaa hommaan kikkapihtejä.paljon noita tulee töissä käyettyä eikä ne oikein hyvin minkäänlaiseen mätkimiseen käy ainakaan että jonkun saisi hengiltä saati sitten kolmea.Kaikki on tietenkin mahdollista mutta surkea työkalu sellaiseen hommaan toisin kuin vaikka kirves.
Olen asiasta täysin samaa mieltä kuten tietääkseni kaikki muutkin. Myöskään Sepon nahkatakki tuskin tulee kyseeseen murha-aseena, joka täten erikseen ilmoitettaman.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Vastaa Viestiin