Harkittu medialynkkaus

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Tekikö poliisi harkitun medialynkkauksen Bodomin tutkinnassa?

Jees, niin teki
18
43%
Njiet, ei ainakaan tahallista
24
57%
 
Ääniä yhteensä: 42

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Älä sinä Sariola vaadi muita pyytelemään tekemiään olemattomia virheitään anteeksi, tai korjailemaan pikku erheitään, sillä itse olet syyllistynyt niin moneen suureen ja anteeksiantamattomaan virheeseen, ettei rajaa, etkä ole ikinä mistään anteeksi pyydellyt, saati myöntänyt lukemattomia isojakin mokiasi, joten sinun olisi paras pitää turpasi visusti kiinni!
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Sariola, tuota videota en olekaan aiemmin nähnyt. Muistamassani videossa poliisi lukee paperista tiedotusta Bodomista. Eiköhän se löytyne.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

yövuoro kirjoitti:Sariola, tuota videota en olekaan aiemmin nähnyt. Muistamassani videossa poliisi lukee paperista tiedotusta Bodomista. Eiköhän se löytyne.
Samaa mieltä Yövuoron kanssa. On ollut sellainen pätkä jossa poliisi kertoo NG:n olleen menehtyneiden joukossa.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja Sariola »

kukkuu kirjoitti:
yövuoro kirjoitti:Sariola, tuota videota en olekaan aiemmin nähnyt. Muistamassani videossa poliisi lukee paperista tiedotusta Bodomista. Eiköhän se löytyne.
Samaa mieltä Yövuoron kanssa. On ollut sellainen pätkä jossa poliisi kertoo NG:n olleen menehtyneiden joukossa.
Tuosta "kukkuun" kirjoituksesta tulee mieleen, että "kukkuu" on nainen. En usko, että kukaan mieshenkilö uskoo tuollaiseen! Ei tule löytymään sellaista pätkää, muuta kuin joidenkin mielikuvituksesta.
:D
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllä tuo Sariola jotenkin aliarvioi naisia äskeisen kirjoituksensa kautta.

No minä olen todistettavasti mies ja uskon tuohon poliisin väärin antamiin tietoihin Gustafssonnin ennenaikaisesta menehtymisestä, eli Sariola on taas väärässä, joten pyytelehän anteeksi, kuten muilta olet vaatinut!!
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Valehtelija,
mielenkiintoinen arvio ihmisestä, luokittelu valehtelijaksi. Aika ajoin tuollainen väite kohdistuu milloin kehenkin.
Nyt se kohdistuu minuun, ei toki ensimmäistä kertaa, jopa parilla palstalla.

Työni puolesta olen sitoutunut ehdottomaan totuuteen.

Luotan muistikuvaani tuosta poliisin tiedotuksesta.
Sitä ihmettelen miksi se sai aikaan noin voimakkaan reaktion.

Reaktion syy on muualla, uskoakseni liittyen 80-lukuun.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja Misri »

^^ Ei ole miellyttävää saada "valehtelijan" viittaa päällensä, kun itse tietää sydämessään, ettei ole sitä ansainnut. Itse koin saman loukkauksen, kun aikonaan ensikertaa Waldemarille alokkaana kirjoitin. En silloin vielä tajunnut mikä oli keskustelun mentaliteetti. Nyt on jo senverran paksu nahka, ettei sellaiset heitot hetkauta pennin vertaa. Yövuoro olet mielestäni kirjoittaja johon voi aina luottaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sariola kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:
yövuoro kirjoitti:Sariola, tuota videota en olekaan aiemmin nähnyt. Muistamassani videossa poliisi lukee paperista tiedotusta Bodomista. Eiköhän se löytyne.
Samaa mieltä Yövuoron kanssa. On ollut sellainen pätkä jossa poliisi kertoo NG:n olleen menehtyneiden joukossa.
Tuosta "kukkuun" kirjoituksesta tulee mieleen, että "kukkuu" on nainen. En usko, että kukaan mieshenkilö uskoo tuollaiseen! Ei tule löytymään sellaista pätkää, muuta kuin joidenkin mielikuvituksesta.
:D
:o) kirjoitti:
Siinäpä "maan parhaiden poliisivoimien" tiedotustilaisuus, joka alkaa näin:
"Kesäkuun viidentenä päivänä 1960 murhattiin Espoon kauppalassa, Espoon kunnassa Bodomjärven rannalla kolme nuorta Anja Tuulikki Mäki, Nils Wilhelm Gustafsson ja Seppo Antero Boisman ja tätä murhaajaa ei ole vielä tänä päivänä saatu kiinni. :lol:
Tyräkyttyröitä tosiaan... ja mitäpä moista seikkaa korjaamaan - kunhan lukumäärä täsmää... :lol:
Juu, lainaus korjattu... :oops:
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=2&t=15&a=67
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Loka kirjoitti:

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=2&t=15&a=67


Siinäpä "maan parhaiden poliisivoimien" tiedotustilaisuus, joka alkaa näin:
"Kesäkuun viidentenä päivänä 1960 murhattiin Espoon kauppalassa, Espoon kunnassa Bodomjärven rannalla kolme nuorta Anja Tuulikki Mäki, Nils Wilhelm Gustafsson ja Seppo Antero Boisman ja tätä murhaajaa ei ole vielä tänä päivänä saatu kiinni. :lol:
Tyräkyttyröitä tosiaan... ja mitäpä moista seikkaa korjaamaan - kunhan lukumäärä täsmää... :lol:
Juu, lainaus korjattu... :oops:
==========================================


Tästä on keskusteltu aikaisemminkin. Tuossa videossa virhetiedon mainitsee TV:n uutisten toimittaja (nainen) johdantopuheenvuorossaan, eikä suinkaan poliisineuvos Ylösjoki.

Poliisineuvos Ylösjoki on tuossa tiedotustilaisuudessa 1.4.1966 niin keskittynyt omaan esitysvuoroonsa, että ei ilmeisesti seuraa mitä toimittaja sanoo. Poliisineuvos puhuu vain asiaa.
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Sariola, olet "korottanut äänesi "YLE uutisten 60 vuoksi.
Tuolla jo aiemmin mainitsin etten ollut nähnyt tuota kuuluttajattaren lipsahdusta aiemmin vaan edelleen uskon vakaasti siihen mitä olen omin korvin kuullut ja silmin nähnyt. Ihan kuin tässä Bodomissa muutoinkin.
Eli en voi muistaa väärin /katso yllä.
Turha sotkea muita palstalaisia tähän, silti kiitos kommenteista muille!
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Minä uskon siinä tapauksessa, että näen tai kuulen sellaisen "yövuoron" mainitseman tiedotustilaisuuden.

Tässä nuo toiset kirjoittajat tarjoavat tätä samaa videota, jossa lipsahdus sattuu TV-Uutisten toimittajalle, ei poliisille. Etsikää nyt esille sellainen poliisin tiedotustilaisuus, jossa nimenomaan poliisi tekee vastaavan virheen. Kyllä sen jostain pitäisi löytyä, jos sellainen on olemassa. Vain siinä tapauksessa minä uskon sellaiseen.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6554
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:
Poliisineuvos Ylösjoki on tuossa tiedotustilaisuudessa 1.4.1966 niin keskittynyt omaan esitysvuoroonsa, että ei ilmeisesti seuraa mitä toimittaja sanoo. Poliisineuvos puhuu vain asiaa.
Epäiletkö Sariola, että oli suora lähetys?

Polissineuvosta varmasti kiinnostaa, että mitä heidän julki tuomassa poliisitiedotteessa sanotaan.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Sariola,noin pitääkin .Tosin kovinkaan monella keskustelijalla ei ole kattavaa kotiarkistoa. Kirjoittajien motiivitkin vaihtelevat suuresti.
Kyseessä on kuvatallenne. Tullee aikanaan esiin. Poliisimiehellä on yläosastaan tummasankaiset lasit, tumma puku ja on ymmärrettävästi hyvin vakava ja järkyttynytkin.
Lomaani en sen kaivamiseen käytä ja saattoihan kuuluttajattarella olla sama tiedonanto muistissaan tai muistiossaan.

YLE uutisen mahdollinen löytyminen ei kuitenkaan aiheuta minussa mitään tarvetta syöttää " koirannuuskaa".
Bodomin ratkaisuun saattamiseksi sillä tuskin on merkitystä.
Voit , jos katsot tarpeelliseksi , käyttää asiaa lyömäaseena minua kohtaan. Kev.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Harkittu medialynkkaus

Viesti Kirjoittaja Sariola »

yövuoro kirjoitti:Sariola,noin pitääkin .Tosin kovinkaan monella keskustelijalla ei ole kattavaa kotiarkistoa. Kirjoittajien motiivitkin vaihtelevat suuresti.
Kyseessä on kuvatallenne. Tullee aikanaan esiin. Poliisimiehellä on yläosastaan tummasankaiset lasit, tumma puku ja on ymmärrettävästi hyvin vakava ja järkyttynytkin.
Lomaani en sen kaivamiseen käytä ja saattoihan kuuluttajattarella olla sama tiedonanto muistissaan tai muistiossaan.

YLE uutisen mahdollinen löytyminen ei kuitenkaan aiheuta minussa mitään tarvetta syöttää " koirannuuskaa".
Bodomin ratkaisuun saattamiseksi sillä tuskin on merkitystä.
Voit , jos katsot tarpeelliseksi , käyttää asiaa lyömäaseena minua kohtaan. Kev.
Kummassakaan tapauksessa asia ei ole vakava. Kyllä myös ihmisen muistissa asia saattaa muuntua johonkin suuntaan, eikä se ole mikään ihme asia. Niin sattuu usein.
Vastaa Viestiin