Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja groot »

Sariola kirjoitti:Olen samoilla linjoilla Wagnerin kanssa näistä ns. "yllätystodistajista". Haapala itse kävi haastattelemassa Virpiä, mutta ei hyväksynyt häntä todistajaksi. Minä luulen, että Haapala kyllä havaitsi Virpin narraavan, vaikka sitä ei ole kerrottu. MS:n kertomus on oikeuden päätöksessä nuijittu matalaksi, ja on lopuksi todettu, että sitä ei tule ottaa huomioon asiaa arvioitaessa. Näin oli arvioinut käräjäoikeus ja mielestäni tässä asiassa se oli aivan oikeassa. Julkisuudenkipeitä!
Julkisuuden kipeitä? MSn ääni muunnettiin tunnistattomaksi haastattelussa ja hän tuli sivuovesta oikeusaliin ja hänen läsnäollessa oli kuvauskielto. Kuulostaa tosiaankin julkisuudenkipeydeltä.
---------
Allekirjoitus.

kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Wagner kirjoitti:
Ron_Burgundy kirjoitti:Eiköhän tuolla Espoossa aika moni bussia käyttävä henkilö tiennyt että bodomin surmista selvinnyt mies ajaa bussia 82 vuonna -80 olleen lehtijutun perusteella.
Eiköhän moni Espoossa tiennyt, että kotialousoppilaitos aloitti toimintansa vasta 1989:
[lähde:Omnian ammattiopiston kotitalousopetuksen vaiheet ja oppilaitoksen nimenmuutokset]

1982 Elias Lönnrotin emäntäkoulun toimipiste Espooseen
1989 Espoon koti- ja laitostalousoppilaitos
1993 Vantaan ammatillisten oppilaitosten talouskoulun sekä peruslinjan siirto Espooseen
1996 Espoon palvelualojen oppilaitos (ESPA)
2005 Espoon seudun ammattiopisto Omnia
2006 Omnian ammattiopisto

No, Marjattakin muisteli olleensa Oittaan leirintäalueella 1960, vaikka kyseistä leirintäaluetta alettiin rakentamaan vasta 70-luvun loppupuolella.

8)
kukkuu kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Lainaus Virpin stoorista:
Terveydenhoitoalalla työskentelevä Virpi sanoo tavanneensa Nils Gustafssonin vuonna 1982.

"Olin tuolloin 17-vuotias ja kävin talouskoulua"


Lainaus Omnian sivuilta:

Omnian ammattiopiston kotitalousopetuksen vaiheet ja oppilaitoksen nimenmuutokset

1982 Elias Lönnrotin emäntäkoulun toimipiste Espooseen
1989 Espoon koti- ja laitostalousoppilaitos
1993 Vantaan ammatillisten oppilaitosten talouskoulun sekä peruslinjan siirto Espooseen
1996 Espoon palvelualojen oppilaitos (ESPA)
2005 Espoon seudun ammattiopisto Omnia

Eiköhän poliisi jo katsonut Virpin latvan suuntaan...
8)
"Raija Oittila johti emäntäkoulun keskiasteen koulunuudistuksen lävitse kotitalousoppilaitokseksi. 1980-luvun taloudellisesti hyvinä vuosina kotitalousopetusta lisättiin ja rehtori Oittila sai käynnistää sivukoulun Espoossa. Espoon toimipiste antoi opetusta Elias Lönnrotin emäntäkoulun alaisuudessa vuosina 1982-1988 ja siellä toimi useampi opintolinja: talouskoulu, opistotasoinen siivousteknikkolinja, laitoshuoltaja- ja kodinhoitajakoulutus. "

Lisäksi:
Löytyy tuolta koulukaverit.comista 1983 talouskoulun päättäneitä neljä kappaletta, joista yksi Virpikin.

Lyhyt on tuo Wagnerin muisti kuten on ennenkin todettu. Kohta tulee sitten taas juttua BS kirjaillusta tyynyliinasta.

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Sariola »

^Espoon käräjäoikeus luetteli lukuisia kohtia, joista ilmeni, että MS:n kertomus ei pitänyt paikkaansa. Aivan itsekin voi päätellä, että kertomus oli puppua, sillä siellä Murhaniemen - Keskiniemen tienoilla istuskeli tai muuten oleili tarkkailijoita aina puoleen yöhön saakka. Kukaan ei ole raportoinut hieman rähisevän neljän hengen porukan kiertävän lahdelman ympäri ja takaisin. Ei havainnon havaintoa! 8)

Kyllä siitä pitää vetää sellainen johtopäätös, että sellaista retkeä ei ole tehty. Lue Bodomin Mysteerio. Tämä on vahva perustelu, jota ei voi kiistää. :|

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Wagner »

kukkuu kirjoitti:<blabla>Löytyy tuolta koulukaverit.comista 1983 talouskoulun päättäneitä neljä kappaletta, joista yksi Virpikin.<blabla>
Minä mainitsin tietolähteen.
Sinä et.
Virpi-nimisiä voi olla paljonkin.
Pysytään kuitenkin faktoissa.

8)

Kukkuu, kukkuu kaukana kukkuu, Bodomin rannalla ruikuttaa
Ei ole ruuhta rannalla, joka sen kuvitelmaa kannattaa...
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Pysytään kuitenkin faktoissa.
Tuo on merkittävä kannanotto sinulta. Arska-saaga lienee siis lopultakin käsitelty.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Olen edelleen todistaja sen osalta, että Arska on tunnustanut osuutensa kolmoissurmiin.
Se on faktaa.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja groot »

Wagner kirjoitti:Olen edelleen todistaja sen osalta, että Arska on tunnustanut osuutensa kolmoissurmiin.
Se on faktaa.
8)
Hohhoijaa Wagner. Lopeta tuo Arska-höpötyksesi. Se alkaa jo kyllästyttää.
---------
Allekirjoitus.

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja konsta »

Yllätyskommentoija Groot osaa aina vain hätkähdyttää, kjäh.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Mikä tuo armeijatunnustus oikein on, mistä muutama sivu takaperin puhutaan? En ole tällaisesta tietoinen. Mitä siihen liittyy?

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja awa »

No se on, että Gustafssonin on väitetty kertoneen armeijakavereilleen, että hän on Bodom-murhaaja ?? Niin kai se oli - saa sitä näinkin muistella.

Ja tähän käytyyn keskusteluun liittyi myös "pitkä-petsky" josta Hessu kertoi ja konsta & Co väitti tuosta petskystä Hessua valehtelijaksi. No myöhemmin tietysti selvisi tuokin ja konsta oli jälleen väärässä. Näin sitä saa muistella menneitä. Ei ole kiellettyä.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Joo ja unohtamatta vieläpä -60 luvulla "Sandikassa" olleita "luukkukalsareita", jotka olivat vyötetty kiinni kanttinauhalla.

Naurattaa tuollaiset "konstan kaltaiset sekoboltsit", jotka kirjoittavat asioista ottamatta niistä ensin selvää.

Mainitsen edelleenkin sen, että en ole koskaan mitään tahallisesti valehdellut, kuten nämä muutamat, joka eivät taida kestää sitä, että totuuksia paljastetaan heidän idolistaan!

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:Näin sitä saa muistella menneitä. Ei ole kiellettyä.
Niinpä.
Voi minun kultani, kun et tule jo?
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

strangelove kirjoitti:Mikä tuo armeijatunnustus oikein on, mistä muutama sivu takaperin puhutaan? En ole tällaisesta tietoinen. Mitä siihen liittyy?

Muistaakseni papillon laittoi tuostakin tunnustuksesta kuulustelutekstit tänne, muistaakseni tähän ketjuun.

Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Strangelle, sivulla 12 tuo kuulustelu. Jos et jo löytäny.

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Ehkä pienenä piikkinä kaikille Markkaan ja Virpiin uskoville voisi kertoa, että Palollekin tuli lukuisia yhteenottoja erinäisiltä "yllätystodistajilta". Yksi kertoi nähneensä aivan täsmälleen Hansin näköisen miehen verisenä Vihdintien varressa helluntaina 1960. - Hullujahan riittää. En todellakaan pysty käsittämään, että käytännössä 100% Nilsin syyllisyyteen uskovista uskoo sekä Markan että Virpin todistukseen. niillähän on selvä ristiriita keskenään. Toisen mukaan puukko piilotettiin puuhun, ja toisen mukaan Nisse kävi prätkäajelulla.

Tämä siis Urhon kertomaa. Urho muuten sai haltuunsa Jorma Palon Bodom-arkiston. Sieltä löytty yhtä sun toista.

Vastaa Viestiin