Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:En. Matukaksi kutsun awa:a.
Olisin mielenkiinnolla kysynyt - että miksi sinä minua nimittelisit Matukaksi ?

:shock: :shock:
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Mieti sitä 8)
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Taas kerran S-A-L-A-P-O-L-I-I-S-I 8) VÄÄRILLÄ JÄLJILLÄ :shock:

Älä sotke foorumia asiattomuuksilla - jos sinulla on kova halu herjata minua niin laita viestisi yv:nä.

Niin . mutta valitettavati faktat ei sinun herjollasi miksikään ufo-jutuiksi muutu.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Anteeksi kauheasti, m... :oops: Lopetan tuon Matukka-nimen käytön heti, kun kerrot millä nimimerkillä olit suljetulla Muurala-forumilla.
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Urho kirjoitti:Anteeksi kauheasti, m... :oops: Lopetan tuon Matukka-nimen käytön heti, kun kerrot millä nimimerkillä olit suljetulla Muurala-forumilla.
Minä en puutu Bodom-murhajuttuun toistaiseksi, mutta tähän Urhon (eli Kekkula-Kekkosen) Matvei-traumaan on hieman kommentoitava.

Lue tämä tarkasti, Urhoseni: Awa ei ole Matvei. Täällä ei kukaan myöskään kirjoita kahdella nimimerkillä.

Awa siis ei ole Matvei, joka sinun typeryytesi paljasti kaikkien naurettavaksi Muuralan palstalla, Bodomnow-vieraskirjassa ja kukaties missä muuallakin.

Sinulla on Matvei-trauma, ja kuten kyhäelmistäsi näkyy, se on vuosien varrella osoittautunut parantumattomaksi. Kukaan ei voi sinua auttaa, Urho, sinulla ei ole mitään toivoa.
Sinä näet Matvein kaikkialla. Kuvittelet hänen vaanivan koko ajan olkapääsi takana, tai kuten nyt näemme, milloin minkäkin nimimerkin takana...
Ihmettelen hieman, kuinka ylläpito antaa moisen kekkula-kirjoittelijan jatkaa...
-------

Kirjoitin aiemmin, ja toistan sen vielä:

Kuten näkyy, tännekin on pesiytynyt kokopäiväiseen päivystykseen nämä kaksi mätämunaa, Urho (eli kekkula-Kekkonen) ja konsta.
He sammuttivat tämänkin foorumin (kuten niin monen muunkin foorumin) tolvanuudellaan - kukapa nyt viitsisi tuhlata aikaansa moisten ääliöiden kanssa...
Avatar
Yggdrasil
Jane Marple
Viestit: 1010
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 10:31 pm

Viesti Kirjoittaja Yggdrasil »

liekö sama henkilö urho ja konsta, kirjoitustapa sama.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Heikkoa päättelyä yggdrasililta.

Niin, awa vastasi ihan tyydyttävästi yksityisviestillä tuohon esittämääni kysymykseen. Mukavaa, että lopettanut hymiökin ilmaantui juuri nyt kehiin... :wink:
Raid

ei ole

Viesti Kirjoittaja Raid »

Tällä palstalla ei ole luvallista kirjottaa kahdella nimimerkillä. Meillä on tekniset ratkaisut nähdä kirjottjien tiedot ymv. tietoa. Joten salanimillä ei pysty kirjottamaan.

Tämän palstan pitäjiä ei kiinosta millä nimimerkillä kukakin on ollut jollakin toisella palstalla.

Jos halutaan käydä keskustelua palstasta sen ylläpidosta tai muusta vastaavasta sitävarten on lautamiehet osio.

Mitä teidän keskenäisiin nimittelyihin tulee niin... kenkkula-kekkonen, anus-konsta, matukka (awa) ja ryppyreikä. Ovat kaikki ns. alatyylisiä eivätkä ole hyvän tavan mukaisia, Mutta olette kirjottaneet lahes alusta saakka niin emme ole toistaiseksi niihin puuttuneet. Eikä palstaa nyt sentää ilman huumoria voi jättää.

RAID
Viimeksi muokannut Raid, Pe Touko 18, 2007 3:26 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Anteeksi nyt vaan huomautuksesta, mutta matukka on/oli hellittelynimi. Ei sisältänyt arvovarausta suuntaan eikä toiseen.

Kuten kirjoitin, sain awa:lta tyydyttävän vastauksen. Taustallahan oli se, että nämä kaksi nimimerkkiä hymiö ja awa vetivät tasavedoin Q:n keskustelupalstalla, ja olivat mielipiteiltään kuin kopiot aiemmin Muuralan palstalla riehuneesta ja lopulta kai bännätystä Matveista, joka oli aiemmin Outsider, ja sitä ennen taas Matvei.

awa:lle pahoittelut, jos ólen tosiaan syyttä syytellyt ja sekoittanut. Itse asiassa tarkistin asian, ja awa ei tosiaankaan ole ilmoittautunut Palon tuotannon tuntijaksi kuten hymiö ja ... no tiedätte kyllä kuka. Myös aiemmasta tutut nimittelyt ovat tainneet tulla hymiön huulilta.
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

On jo aiemmin muuten käynyt mielessä ajatus siitä(kin) :D että mitäpä
jos todellakin olisi ollut joku toinen bussikuski? Ja täältä sen tiedon sain
että tunnettukkin naistenraiskaaja/murhaaja on ollut Espoossa bussikuskina.
Mitäpä jos vippeä olisi jututtanut joku aivan muu? Molemmat vaihtoehdot
tuntuvat täysin kakoilta :oops: Mutta ei mahdottomalta tunnu sekään ajatus
että joku "häiriintynyt" bussikuski olisi voinutkin esiintyä vaikkapa Nissenä vain saadakseen tytön kyytiin avautuakseen jne.
Olihan tämäkin ehdokas Seppänen siis aikalailla Nisseä muistuttava.
No juu :roll: Ajatus sinänsä ja molemmat että Oikea Nisse jututti Vippeä/
väärä nisse jututti Vippeä tuntuvat yhtämahdottomilta, mutta silti jos saisi valita valitsisin jälkimmäisen.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:evil:

Jos asia jatkuvasti on mielessä, eikä hattuhyllyllä, voi olla pakonomainen
tarve puhua ja vaimokaan ei aina ole paikalla.
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

8) Saattaa se olla . Mutta toki nyt Nisse olisi jossakussa muussa "herkässä"
tilassa avautunut ? Että sitten ihan selvinpäin ja töissä!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Voihan Virpi

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Virpin tarinat voi jättää oman onnensa nojaan.

Koko stoori vaikuttaa keksityltä kun selvittää tarinan yksityiskohtien perättömyydet.

8)
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Voihan Virpi

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Koko stoori vaikuttaa keksityltä kun selvittää tarinan yksityiskohtien perättömyydet.

8)
Samoin voi todeta Arska-stooristasi. :roll:
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Re: Voihan Virpi

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Wagner kirjoitti:Virpin tarinat voi jättää oman onnensa nojaan.

Koko stoori vaikuttaa keksityltä kun selvittää tarinan yksityiskohtien perättömyydet.

8)
:evil:
Entäpä jos kaikki Virpin kertoma onkin totta? :twisted:
Vastaa Viestiin