Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

mamma71 kirjoitti: Ihmeen paljon muuten oli aikaista kulkijaa siellä päin. Ja kukaan ei ole nähnyt tai havainnut mitään....
Tätä olen itsekin hieman ihmetellyt ja sitten yhtäkkiä poliisit on varmoja tekijästä eli NG:stä.

Eikö tämäkin tue sen puolesta, että kioskimiestä epäiltiin näihin surmatekoihin tai ihmiset pelkäsivät jotakin, eivätkä tahtoneet laverrella poliisille?

Jos todellinen syyllinen olisi ollut NG niin tällöinhän se oltaisi kerrottu heti poliisille, koska harvaa ihmistä pelottaa sellaisen "parikymppisen nassikan uhkaamiset" ja eikä liioin NG asunut Bembölen kylässä, joten se ei kuuluisi kyläyhteisön "suojelukseen", kuten Kyllikki Saaren tappaja?

Siksi tekijän täytyy olla ulkopuolinen, eikä NG.

Hypnoosipiirrokset oli "samanlaisia". OK ja NG välillä ei ole koskaan kerrottu olleen yhteyttä toisiinsa ja nehän julkistettiin samaan aikaan sanomalehdissä.

Sanonpa vain, että jos OK:lla olisi ollut silmälasit käytössä niin tämä juttu ois selvä. Eli pienet tekijät voivat vaikuttaa asioiden toisenlaiseen kulkuun.

Nämä yllätystodistajat on sitten jo ihan pöljiä ollut tässä jutussa, ensinnäkään en olisi tutkijana ottanut heitä kuulusteluun, sillä eivät ole ottaneet yhteyttä polisiin aikaisemmin (tämän vuoksi monen haukkuman J. Palon todistearvo vain vahvistuu) tutkinnan aikana tai heti alkuvaiheessa.

On se ihmeellistä, ettei poliisi luota kunniakkaan lääkärin rehellisyyteen. Olkoon mikä tahansa tämä Hans Assmannin tausta (siihen en perusta), mutta hän oli kuitenkin ulkomaalainen taustaltaan (=saksalainen) ja siksi suomalainen poliisi ei voinut tarkemmin tutkia tämän miehen taustoja siltä illalta (eikä kevyesti), koska tällöinhän poliisia oltaisi syytetty rasismista. Toinen vaihtoehto saattaa hyvinkin olla Hans Assmannin tausta "KGP:n agenttina", josta sen tähden tahdottiinkin vaieta. Täytyy muistaa, että tätä Bodomin murhia on tutkinut komisario Matti Paloaro, joka kirjoitti tuon nyk. "fiktiolliseksi tulkitsemansa" kirjan yhdessä Jorma Palon kanssa. En usko, että entinen poliisi puhuu läpiä päähänsä...vai onko siitä jotakin tietoa, että hänkin olisi sairastunut johonkin syöpään?

Jos viini on samaa kuin veri niin emmä ainakaan juo enää viiniä. Lääkäri varmasti tietää viinin ja veren eron? Lisäyksenä nämä hypnoosipiirrokset OK:lta ja NG:ltä. Suuresti muistuttaa Hans Assmannia tai kioskinpitäjää?

Mäkin voisin uskotella, että olen saattanut olla Bodominjärven rannalla ja kuullut kaikenlaista vuoden 1960 helluntaina, vaikka olen syntynyt vasta v -82. Marjattahan ei ollut Bodominjärvellä tuona aikana kun Bodomin murhat tapahtuivat -maasto on ollut täysin erilainen, mitä Marjatta on sen kuvannut.

Virpistä tein alunperin analyysin, jossa lopputulos on "pataloginen valehtelija" tai "julkisuuden kipeä".
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
mamma71
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2010 10:43 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Niin, lähinnä tarkoitin tuolla aikaisella kulkijalla sitä, että siellä on liikuskellut kyllä porukkaa onkijoista uimareihin ja jos joku olisi riehunut teltan luona tai kuskaillut verisenä tavaroita jonnekkin, luulisi, että hänet olisi nähty.
Nuo kuuden maissa nähdyt kulkijat eivät tainneet olla verisissä vaatteissa.
Että aika hyvin on karkuun jokaikiseltä silmäparilta päässyt ja vielä tavaroita kuskannut ja piilotellut valoisaan aikaan, eihän sitä mitenkään huomaa.
Tuntuu, että tuona aamuna on ollut aikapaljon ihmisiä liikkeellä, ainakin minä olettaisin, että tuollainen kulkija osuisi jonkun silmään. Veriset vaatteet, kenkien kuskailua, tavaroiden vientiä (yllättävän paljon niitä muuten oli telttaretkellä mukana, ne jotka hävisivät), kantamuksia jne.......
Ei voida varmuudella sanoa, valehtelevatko nämä todistajat, jotka jälkeenpäin puhuvat. Tosin ei totuudestakaan ole varmuutta. Tosin ei nuo Nissen "en muista" -kommentitkaan niin uskottavia ole, kun lukee noita pöytäkirjoja yms. ihmeen paljon jostain muistaa. (Luin tuon hypsnoosijutun uudelleen ja hän sanoi, että hyökkääjä löi häntä LÄHELLE SILMÄÄ ei siis takaraivoon.)
Avatar
Hovimestari
Martin Beck
Viestit: 754
Liittynyt: To Syys 03, 2009 10:51 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

Mikko82 kirjoitti:mutta hän oli kuitenkin ulkomaalainen taustaltaan (=saksalainen) ja siksi suomalainen poliisi ei voinut tarkemmin tutkia tämän miehen taustoja siltä illalta (eikä kevyesti), koska tällöinhän poliisia oltaisi syytetty rasismista.
Heh heh, muistahan tapahtuma-aika (1960). Luulenpa että tuolloin poliisi olisi voinut ihan rauhassa heittää ulkomaalaisen näköisenkin henkilön suoraan kadulta putkaan noin niinkuin muuten vaan ja varmuuden vuoksi, ilman että kukaan olisi korvaansa lotkauttanut, korkeintaan kiitellyt.
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
mamma71
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2010 10:43 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Eikös poliisi nimenomaan selvittänyt Assmanin alibin tuolta yöltä? Eli oli kanttia tutkia miehen tekemisiä. Tuskin on taustaa sen kummemmin ajateltu, epäilty muiden joukossa. Aika paljonhan Assmanin tekemisistä ja naisystävistä saatiin selville, olisihan tuollaisesta "kaivelusta" jo meteli noussut, jos hänellä jokin diplomaattinen koskemattomuus olisi ollut.
Blackman
Remington Steele
Viestit: 232
Liittynyt: Su Tammi 25, 2009 6:42 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Blackman »

Mikko82 kirjoitti: Jos viini on samaa kuin veri niin emmä ainakaan juo enää viiniä. Lääkäri varmasti tietää viinin ja veren eron?
Eikös sairaalassa olisi osattu tutkia noita H.A. "verisiä vaatteita" ?
Luulisi sen olevan helppoa, kun oli niinkin tuoretta verta.
Koko verisissä vaatteissa sairaalaan meno on täyttä tyhjänpäiväistä höpinää.
Olkoon mikä tahansa akentti-teurastaja-murhaaja niin tuskinpa noin tökerösti tekisi.
Hah hah moiselle J.P. selitykselle.
J.P. taisi olla neuroottinen ihminen pakkomielteineen rekisterikilpiin sun muihin.
mamma71
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2010 10:43 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Luulisi, että jos ihminen menee sairaalaan verisissä vaatteissa, tutkitaan ensin, onko hänessä haavoja tms. josta veri on tullut. Sen jälkeen todennäköisesti kysytään, että mistä se on tullut? Vaikka oli v. 60 niin kyllä silloin lääkärit ihan yhtä hyvin sen tekivät, kuin nykyäänkin. Ja oliko se verta? Tutkittiinko se? Mikä veriryhmä? Vai oliko useita? Ja kai senkin näkee, kuinka tuoretta se "veri" Assmanin vaatteissa on ollut? Eli milloin siihen jostain tullut? Kai se aika nopeasti vaatteessa kuivuu, jos on useampi tunti kulunut.
Jos Assman oli jokin agentti, ei kai hän niin tyhmä olisi ollut, että teurastettuaan kolme ihmistä menisi verisissä vaatteissaan sairaalaan! Kyllä olisi vaatteet "kadonneet" jonnekkin ja mies ollut aivan hiljaa.
Avatar
Hovimestari
Martin Beck
Viestit: 754
Liittynyt: To Syys 03, 2009 10:51 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

Nostetaanpa tämäkin vaihteeksi ylös, koska uudemmat palstalaiset eivät tästä ehkä tiedä:
Krieg kirjoitti:Koska näitä "yllätystodistajia" ei ole koskaan liikaa, tuodan vielä Ulla kehiin:

Ulla oli tuolloin 20-vuotias ja työskenteli tarjoilijana Hämeenlinnan Aulangolla sijainneessa Baari Partasessa. --

Vähän ennen Ullan työvuoron loppumista asiakkaaksi tuli nuori pitkänhuiskea mies.

Kahvin ja pullan tilannut Nils Gustafsson oli Ullalle tuntematon mies, mutta herätti oitis nuoren naisen mielenkiinnon.

- Ajattelin, että onpas siinä nätti poika, oli niin kauniit silmät ja kiva hymy.

Ullan muistikuvan mukaan Nils Gustafssonilla oli tuolloin yllään suorat vaaleat housut ja tummempi pusero. Pullakahvit nautittuaan Gustafsson tuli kysymään sievältä tarjoilijattarelta, jos saisi ajaa hänet autollaan kotiin.

Ulla suostui ottamaan autokyydin vastaan, sillä oli sateinen ja pimeä yö. Ullan työvuoro loppui kello yksitoista, jolloin hän astui Nils Gustafssonin beigensävyiseen kuplavolkkariin.

- Hän ei sitten kysynytkään, mihin päin mennään, vaan lähti ajamaan kaupungista Hattulaan päin, Koronen kertoo.

- Hän tuntui tietävän ne tiet siellä. Sitten tuli hiekkatiellä hirveän tumma kohta, missä oli vain kuusia kahden puolen tietä, Ulla muistelee.

Siihen Gustafsson yhtäkkiä pysäytti auton.

Vielä tässäkään vaiheessa Ulla Koroselle ei ollut selvillä, kenen kyydissä hän oli.

- Hän kysyi sitten, tiedänkö minä kuka hän on, että muistanko sen Bodominjärven tapauksen. Että hän on ainoa, joka jäi eloon, kun hänen kolme kaveriaan tapettiin.

Sitten Gustafsson kertoi nimensä. --

- Sitten hän kysyi, että arvaa, mitä hänellä on tuossa penkin takana, Ulla kertoo ääni väristen.

- Minä sanoin, että karkkia tai suklaata tai jotain semmoista.

- Siellä on kirves, hän vastasi.

Minä pelästyin, vieläkin puistattaa, kun muistelee, Ulla huokaa.

- Mitä varten sinulla kirves on, minä kysyin.

- Hän sanoi, että sitä varten, kun hän pelkää. Että jos murhaaja näkee lehdistä, että hän onkin jäänyt eloon.

Gustafsson oli sanonut pelkäävänsä, että murhaaja seuraa häntä.

- Että se tappaa vielä hänetkin, kun tapaa tuolla jossakin, Ulla selittää.

Tämän kerrottuaan Gustafsson käynnisti auton uudelleen ja lähti ajamaan Ullaa kaupunkiin.

- Silloin se vasta kysyi, että missä minä asun. Minä neuvoin sitten, eikä siinä paljon puhuttu. Satoi vettä ja oli pimeää.

- Ei se mitään tehnyt, ei se koskenutkaan minuun, Ulla sanoo hieman hämmentyneenä.

Perille tultua Gustafsson pysäytti auton. Ulla avasi oven, toivotti hyvät yöt ja kiitti kyydistä.

- Ajattelin, että olipas vähän outo tyyppi, kun ei edes pussata yrittänyt.

Nils Gustafsson jatkoi oitis matkaansa.
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6548
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja awa »

Uskon, että Ullan tarinakin on tosi. Sillä tuossa vaiheessa poliisi oli kiilusilmän kintereillä aktiivisesti ja tapaus oli koko kansakunnan huulilla aamukahvipöydissä. Oli siinä Gustafssoninkin syytä olla varuillaan, sillä koskaan ei voi tietää mitä tulee tapahtumaan.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
mamma71
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2010 10:43 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Joko hämäystä tai sitten ei. Onko jossain ollut puhetta, että Gustafsson olisi pelännyt? Käsittääkseni on ihmetelty, kuinka "normaaliksi" hänen elämänsä palautui tuon jälkeen. Ehkä ei ulospäin näyttänyt sitä. Tai sitten antoi ymmärtää, että tekijä oli hänen perässään.
Miksiköhän Gustafsson oli Hämeenlinnassa? Ja tunsi paikat? Taisi olla aika liikkuvaa sorttia se kaveri.
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Hovimestari kirjoitti:Nostetaanpa tämäkin vaihteeksi ylös, koska uudemmat palstalaiset eivät tästä ehkä tiedä:
Krieg kirjoitti:Koska näitä "yllätystodistajia" ei ole koskaan liikaa, tuodan vielä Ulla kehiin:

Ulla oli tuolloin 20-vuotias ja työskenteli tarjoilijana Hämeenlinnan Aulangolla sijainneessa Baari Partasessa. --

Vähän ennen Ullan työvuoron loppumista asiakkaaksi tuli nuori pitkänhuiskea mies.

Kahvin ja pullan tilannut Nils Gustafsson oli Ullalle tuntematon mies, mutta herätti oitis nuoren naisen mielenkiinnon.

- Ajattelin, että onpas siinä nätti poika, oli niin kauniit silmät ja kiva hymy.

Ullan muistikuvan mukaan Nils Gustafssonilla oli tuolloin yllään suorat vaaleat housut ja tummempi pusero. Pullakahvit nautittuaan Gustafsson tuli kysymään sievältä tarjoilijattarelta, jos saisi ajaa hänet autollaan kotiin.

Ulla suostui ottamaan autokyydin vastaan, sillä oli sateinen ja pimeä yö. Ullan työvuoro loppui kello yksitoista, jolloin hän astui Nils Gustafssonin beigensävyiseen kuplavolkkariin.

- Hän ei sitten kysynytkään, mihin päin mennään, vaan lähti ajamaan kaupungista Hattulaan päin, Koronen kertoo.

- Hän tuntui tietävän ne tiet siellä. Sitten tuli hiekkatiellä hirveän tumma kohta, missä oli vain kuusia kahden puolen tietä, Ulla muistelee.

Siihen Gustafsson yhtäkkiä pysäytti auton.

Vielä tässäkään vaiheessa Ulla Koroselle ei ollut selvillä, kenen kyydissä hän oli.

- Hän kysyi sitten, tiedänkö minä kuka hän on, että muistanko sen Bodominjärven tapauksen. Että hän on ainoa, joka jäi eloon, kun hänen kolme kaveriaan tapettiin.

Sitten Gustafsson kertoi nimensä. --

- Sitten hän kysyi, että arvaa, mitä hänellä on tuossa penkin takana, Ulla kertoo ääni väristen.

- Minä sanoin, että karkkia tai suklaata tai jotain semmoista.

- Siellä on kirves, hän vastasi.

Minä pelästyin, vieläkin puistattaa, kun muistelee, Ulla huokaa.

- Mitä varten sinulla kirves on, minä kysyin.

- Hän sanoi, että sitä varten, kun hän pelkää. Että jos murhaaja näkee lehdistä, että hän onkin jäänyt eloon.

Gustafsson oli sanonut pelkäävänsä, että murhaaja seuraa häntä.

- Että se tappaa vielä hänetkin, kun tapaa tuolla jossakin, Ulla selittää.

Tämän kerrottuaan Gustafsson käynnisti auton uudelleen ja lähti ajamaan Ullaa kaupunkiin.

- Silloin se vasta kysyi, että missä minä asun. Minä neuvoin sitten, eikä siinä paljon puhuttu. Satoi vettä ja oli pimeää.

- Ei se mitään tehnyt, ei se koskenutkaan minuun, Ulla sanoo hieman hämmentyneenä.

Perille tultua Gustafsson pysäytti auton. Ulla avasi oven, toivotti hyvät yöt ja kiitti kyydistä.

- Ajattelin, että olipas vähän outo tyyppi, kun ei edes pussata yrittänyt.

Nils Gustafsson jatkoi oitis matkaansa.
Huomaa se, että Ulla oli "yllätystodistaja". Kyllähän noita aina ilmestyy ovista ja ikkunoista, jotka vain hankaloittavat rikostutkintaa.

Miten monta mahtaa olla Raisan tapauksessa v. -99??
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6548
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja awa »

Ulla ei varsinaisesti ole mikään yllätystodistaja. Ulla kertoi sen mitä oli tapahtunut ja tuo voi hyvinkin pitää paikkansa. Tuosta Ullan kertomuksesta ei voi muuta todeta kuin, että erikoista toimintaa Gustafssonilta.

- Hän ei sitten kysynytkään, mihin päin mennään, vaan lähti ajamaan kaupungista Hattulaan päin, Koronen kertoo.

- Hän tuntui tietävän ne tiet siellä. Sitten tuli hiekkatiellä hirveän tumma kohta, missä oli vain kuusia kahden puolen tietä, Ulla muistelee.

Siihen Gustafsson yhtäkkiä pysäytti auton.

Vielä tässäkään vaiheessa Ulla Koroselle ei ollut selvillä, kenen kyydissä hän oli.

- Hän kysyi sitten, tiedänkö minä kuka hän on, että muistanko sen Bodominjärven tapauksen. Että hän on ainoa, joka jäi eloon, kun hänen kolme kaveriaan tapettiin.

Sitten Gustafsson kertoi nimensä. --

- Sitten hän kysyi, että arvaa, mitä hänellä on tuossa penkin takana, Ulla kertoo ääni väristen.

- Minä sanoin, että karkkia tai suklaata tai jotain semmoista.

- Siellä on kirves, hän vastasi.

Minä pelästyin, vieläkin puistattaa, kun muistelee, Ulla huokaa.

Miksi Gustafsson halusi pelotella nuorta naista? Miksi halusi kertoa kuka oli ja muistuttaa siitä mitä Bodomilla tapahtui? Olisiko halunnut kertoa vielä jotakin muutakin? Mahdollisesti?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Misri »

^ Luultavasti juuri näin awa. Näillä ''kohtaamiskertomuksilla,'' ja avautumisilla tuntemattomille ihmisille. Mielen ja käyttäytymisen tutkijat ovat sanoneet, että näin toimii ihminen jolla on joku hyvin raskas asia tunnollaan. Ihmisen mieli pyrkii järjestykseen, tasapainoon. Näillä kertomuksilla haetaan hyväksyntää ja ymmärrystä asiolle, joita oma mieli ei pysty selittämään.
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Mitä yhteyttä tällä Ullan kyytiin ottamisella on Bodomin murhiin? Jos hänellä on kirves autossa ja pelkää todellista murhaajaa niin se käännetäänkin toisin päin: "olisiko se Gustafsson sittenkin ne murhat tehnyt, vaikka suojelee itteään kirveellä". Kaukaa haettu teoria.

Poliisi spekuloi, että jos Gustafssonilla on tuolloin kirves ollut matkassa ja valmis heilumaan kirveen kanssa itsepuolustaakseen itteään niin minkähän kanssa Gustafsson on mahtanut heilua Bodominjärvellä v. -60. :lol: Voi jukolavita...! :)

Niin mäkin voin uskotella, että mä olen nähnyt Bodominjärven tapahtumat, vaikka olen syntynyt v. -82! Navetan oven kokoisia aukkoja näissä KRP:n teorioissa, jossa kaikista tehdään "pitäviä todisteita", jotka on vain Gustafssonia vastaan.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6548
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja awa »

Mikko82 kirjoitti:Mitä yhteyttä tällä Ullan kyytiin ottamisella on Bodomin murhiin?
Ei täällä kukaan ole mistään yhteydestä puhunut. Ullan tarina liittyy Bodomin murhista käytävään keskusteluun juuri siitä syystä, että kertomuksen mukaan Gustafsson itse halusi tämän asian mainita. Sikäli erikoista, että murhaajaa pelkäävä kertoo tarinaa pitkin kyliä, kuinka juuri hän, Nils Gustafsson, jäi henkiin. Voisi kuvitella, että ei uskaltaisi liikkua mihinkään, eikä ainakaan mainostaisi kuka on. Tuollaisen pelon edessä ihmiset ovat vaihtaneet nimeäään ja asuinpaikkakuntaakin. Mutta Gustafsson tomi tarinan mukaan toisin.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
mamma71
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2010 10:43 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Niin ja eikös myöhemmin sitten muuttanut asumaan aika lähelle Bodomia? Vissiin Oittaalle. Itse oisin kyllä muuttanut jonnekkin paljon kauemmas, varsinkin jos oisin pelännyt.
Vastaa Viestiin