Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2569
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Viesti Kirjoittaja MEG »

Jos KRP-oli kuullut jotain toisesta telttaleiristä-kuten a viittaa- niin miksei julkistanut tietoja Marjatan tueksi?. Oliko tieto epäluotettava vai leiri aivan eri suunnassa kuin Marjatan ilmoittama?
Todennäköisesti tyypillinen nettu-huhu, vaikka a olikin korkeatasoisimpia Bodom-keskustelioita.

Marjatan kertoma sunnuntaiaamunen käynti murhaniemessähän olisi luonnollisimmin tapahtunut maanteitse.

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Tuo a:n ilmoittama telttaleiri ei tullut koskaan vahvistettua. Käsittääkseni se tieto oli epävarma, niin sijainnin kuin ajankohdankin osalta.

Mutta siinä puhutaan vastarannasta, johon sentään on matkaa yli kaksi kilometriä.

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Oulunmies kirjoitti:Missä se leirintäalue nykyisin on? Jossain tuossa? Tuosta paikasta tai jos se on ollu vielä lähempänä, niin kulkeminen NG:n leiriin on ollut helppoa.

Noita nykyisiä ilmakuvia olen joskus katellut ja ihmetellyt miksi oletettujen leirien välistä kanssakäymistä on pidetty niin mahdottomana oikeudessa. Se, että joku todistaa ettei koskaan ole puuta kaatunut puron yli on jo melko paljon todistettu.

Ja nuorilla jalat jaksaa liikkua metsässä ja hieman huonommassakin maastossa.
Tuossa kartassa MS on piirtänyt heidän telttansa suunnilleen Oittaan Kartanon paikalle. Kyllä tuossa tapauksessa rouva Karjalainenkin olisi käynyt kurkkaisemassa telttaan sisälle, kun oli anivarhain aamulla pyykillä siellä laiturilla. Kyllä kartan piirtäjä ei ole tiennyt, että tuossa on kartanon rakennukset ja piha-alue. Sinne ei kyllä telttaa ole pystytetty. Tuosta näkee, että MS ei tunne aluetta, piirros on päin per.... .

Tuo ranta lahden ympäri on ollut lehmihakaa, jossa on ollut lehmiä ja ehkä sonnejakin, olisiko jo tuohon aikaan keväällä. Joka tapuksessa hyvin vaikeakulkuinen, ellei mahdoton siitä rantoja pitkin. Oikeudessa oli todistamassa alueella asuva mies, joka oli sitä mieltä, että MS:n kuvaama kulkureitti oli käytännössä mahdoton kulkea. Ja teltta olisi ehkä Kartanon päärakennuksen oven edessä. Vaikuttaa täysin utopialta. 8)

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Vilkaisin noita matkoja vähän kartalta:

Seurueen telttapaikalta on matkaa:

1) Bodomjärven pohjoispäähän 3 km
2) Högnäsin rantaan 1,1 km
3) Oitaan kartanoon n. 500 m
4) Oletettuun MS:n leiriin n. 500 m
5) Högnäsiin menevälle tielle Matalajärven eteläpäähän n. 1,4 km

Högnäsiin menevältä tieltä näyttää lähtevän pieniä tienpätkiä kohti murhaniemeä. Mahdollisesti ne olivat autolla-ajokelpoisia. Tällöin sieltä kautta on ehkä voitu tulla autolla noin 1 km:n päähän teltasta, eli vähän yli 10 minuutin kävelymatkan päähän. Sieltä suunnasta on voitu tulla alueelle aivan hyvin. Kukaan ei siellä ole tiettävästi ollut tarkkailemassa esim. klo 2 - klo 4. Hyvä tulosuunta. Jos joku tuli täältä, niin hän todennäköisesti oli edellisenä iltana nähnyt leireilijät ja heidän telttapaikkansa, ja tiesi mistä heidät löytää, ja oli suunnitellut tulosuuntansa huolellisesti, niin että silminnäkijöitä matkalla ei ole. Niin, kenelle sopisi tällainen suunnitelma?

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Jo vain

Viesti Kirjoittaja Wagner »

peltirumpu kirjoitti:
papillon kirjoitti:Olen nyt listannut hiljalleen tienoolla ollutta väkeä, alkaa olemaan 70 kasassa, reilun vuorokauden ajalta. Ja lisää tulee mieleen. Luulisi olevan varma näköhavainto jollain. Eikö?
No onhan olemassa ainakin yksi näköhavainto vastarannalla olleesta henkilöstä (mahdollisesti oli useampiakin).
Vastarannalla on ollut surma-aamuna kiistatta valokuvaaja, joka oli toimittanut järveltä ottamiaan kuvia KRP:n Arvo Leirimaalle.
Valokuvaaja lienee ollut joku Dahlbyn asukas.
Kuvien ottopaikka olisi helppo selvitttää yksin kuvien perusteella tarkasti.
Se on outoa, että KRP osoitti Marjatan todistajaksi, kun melkoisella v armuudela tiesi, etteivät tarinansa pitäneet alkuunkaan paikkaansa.
Vai onko ? Saiko KRP ylempä käskyn osoittaa NG epäillyksi ?
Kuka juottikaan Aasia kuin vanhaa hevostaan ?
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: Jo vain

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Wagner kirjoitti:Saiko KRP ylempä käskyn osoittaa NG epäillyksi ?
Kuka juottikaan Aasia kuin vanhaa hevostaan ?
8)
Joo, KRP sai arskalta käskyn syyttää nisseä :shock:

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Pappa betalar ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

peltirumpu kirjoitti:Joo, KRP sai arskalta käskyn syyttää nisseä :shock:
Asiattomuutesi on ennallaan, mitään uutta et tuo keskusteluun.
Onko tekijäehdokas tuttu vai miksi reagoit aina niin hätiköidysti ?
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: Pappa betalar ?

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Wagner kirjoitti:
peltirumpu kirjoitti:Joo, KRP sai arskalta käskyn syyttää nisseä :shock:
Asiattomuutesi on ennallaan, mitään uutta et tuo keskusteluun.
Onko tekijäehdokas tuttu vai miksi reagoit aina niin hätiköidysti ?
8)
1) asiattomuuteni ei ole mitään sinuun verrattuna. Toivottavasti ei tarvitse hakea esimerkkejä.

2) kun kerran olet sitä mieltä, että jokaisen on tuotava jotain uutta keskusteluun, niin ehkäpä näytät itse ensin esimerkkiä. Ja arska ei sitten kelpaa.

3) intissä "arska" oli aina väijyssä. Tutta kaveri :twisted:

Japi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:29 am

Re: Pappa betalar ?

Viesti Kirjoittaja Japi »

peltirumpu kirjoitti:
Wagner kirjoitti:
peltirumpu kirjoitti:Joo, KRP sai arskalta käskyn syyttää nisseä :shock:
Asiattomuutesi on ennallaan, mitään uutta et tuo keskusteluun.
Onko tekijäehdokas tuttu vai miksi reagoit aina niin hätiköidysti ?
8)
1) asiattomuuteni ei ole mitään sinuun verrattuna. Toivottavasti ei tarvitse hakea esimerkkejä.

2) kun kerran olet sitä mieltä, että jokaisen on tuotava jotain uutta keskusteluun, niin ehkäpä näytät itse ensin esimerkkiä. Ja arska ei sitten kelpaa.


3) intissä "arska" oli aina väijyssä. Tutta kaveri :twisted:
Wagnerhan on kertonut useita ei-julkisuudessa olleita tietoja tännekin,näin esimerkiksi.

karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

Kyllähän se on luultavasti niin, että Nisu porukoineen on kävelly hyvinkin lähellä kunnarlan tietä ,näin välttäen letakon ennen kartanoa.

Ennen kartanoon kääntyvää tietä ovat nousseet kunnarlantielle ja kävelleet ohi kartanon ja seuraavaksi ovat kääntyneet oikealle dahlpyyn....siellä olivat jäppiset,että muut.. :roll: jepp,,,no proplemo 8)
teltta puukko ja viimeinen erhe.

Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Olen törmännyt Espoolaiseen mieheen, joka kertoi mieshenkilön
kertoneen hänelle kapakassa olevansa Bodomin murhaaja.
Tämä Bodomin murhaajaksi esittäytynyt on elossa ja asuu Espoossa.

Tekijöille tulee tarve kertoa, olen sen itse kokenut Sea Horsessa.

Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Siellä Dahlbyn niemessä oli aamulla porukkaa, joka oli hereillä,
maastossa oli liikettä ja mieshenkilö seisoi rannassa. KeItä oli,
se on sitten toinen asia.

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Merivuokko kirjoitti:Olen törmännyt Espoolaiseen mieheen, joka kertoi mieshenkilön
kertoneen hänelle kapakassa olevansa Bodomin murhaaja.
Tämä Bodomin murhaajaksi esittäytynyt on elossa ja asuu Espoossa.

Tekijöille tulee tarve kertoa, olen sen itse kokenut Sea Horsessa.
Ai sinäkö se olitkin siellä Sea Horsessa? Mistäs me tiedetään, ettet sinä ole takana koko kampanjassa, tehtailemassa tunnustuksia?

karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

konsta kirjoitti:
Merivuokko kirjoitti:Olen törmännyt Espoolaiseen mieheen, joka kertoi mieshenkilön
kertoneen hänelle kapakassa olevansa Bodomin murhaaja.
Tämä Bodomin murhaajaksi esittäytynyt on elossa ja asuu Espoossa.

Tekijöille tulee tarve kertoa, olen sen itse kokenut Sea Horsessa.
Ai sinäkö se olitkin siellä Sea Horsessa? Mistäs me tiedetään, ettet sinä ole takana koko kampanjassa, tehtailemassa tunnustuksia?
Kusikonsta se taas tehtailee kusijuttuja :D
teltta puukko ja viimeinen erhe.

matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Merivuokko kirjoitti:Olen törmännyt Espoolaiseen mieheen, joka kertoi mieshenkilön
kertoneen hänelle kapakassa olevansa Bodomin murhaaja.
Tämä Bodomin murhaajaksi esittäytynyt on elossa ja asuu Espoossa.

Tekijöille tulee tarve kertoa, olen sen itse kokenut Sea Horsessa.
Voitko Merivuokko kertoa tästä enemmän? Haluaisin tietää. Voisitko laittaa esim. YV:tä? Taikka tänne. Siis tämä aivan ystävällisyydellä.

Vastaa Viestiin