Kuka valehteli ja miksi?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:
awa kirjoitti:
Matkaaja, voistko nähdä sen?

- hymm -
Voisin mut en kerro.

On niistä muuallakin kerrottu, mutten nyt muista missä. :lol: (kev)
Tää on just samaa lässytystä mitä matkaaja harrasti ennenkuin ilmoitti lopettavansa kirjoittelun Bodom-osioon.

Ei nyt sitten malttanut pitää puheitaan, vaan jatkaa tyyliin: " Minä tiedän mutten kerro sitä teille "

Tuohon pystyy kuka tahansa, jopa matlock. No ei sentään, joku roti. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:
awa kirjoitti:
Matkaaja, voistko nähdä sen?

- hymm -
Voisin mut en kerro.

On niistä muuallakin kerrottu, mutten nyt muista missä. :lol: (kev)
Tää on just samaa lässytystä mitä matkaaja harrasti ennenkuin ilmoitti lopettavansa kirjoittelun Bodom-osioon.

Ei nyt sitten malttanut pitää puheitaan, vaan jatkaa tyyliin: " Minä tiedän mutten kerro sitä teille "

Tuohon pystyy kuka tahansa, jopa matlock. No ei sentään, joku roti. :lol:
Jos et itse niin paljon lässyttelisi, niin voisit saada itse hyviä tuloksia aikaan. Aikuinen mies, vai?

Lähetin muistaakseni juuri sinulle toisen piiroksen tekijästä? Et kuitenkaan laittanut sitä tänne, miksi? Tässä minun koneessa on esto siinä määrin etten voi niitä kuvia tänne laittaa.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Tavaroita löytyisi myös vielä pellolta kartanoon päin. Ne ovat tietenkin sinne maatuneet tai kadonneet, mutta ehkä jollakin metallipaljastimella tai jollakin niitä saisi esiin. Mutta nyt kuka vaan voi mennä sinne, ja hakea niitä sieltä? Eli jos jotain kertoo, se ei estä ettei joku ala sabotoimaan.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:

Lähetin muistaakseni juuri sinulle toisen piiroksen tekijästä? Et kuitenkaan laittanut sitä tänne, miksi? Tässä minun koneessa on esto siinä määrin etten voi niitä kuvia tänne laittaa.
Väärin muistat.

Pyysit laittamaan puketistasi kaksi ( 2 ) kuvaa jotka hyvää hyvyyttäni laitoin, koska et tumpeluuttasi niitä itse osannut laittaa.

Se oli typerää, eikä tule toistumaan. Mutta kuten sanottu, tuo on turhaa horinaa, että väität näkeväsi tekijä mutta et sitä kerro.

Se on yhtä hyvin pelkkää valhetta.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kuka sinua arvon matkaaja on loukannaut, tai tölvinyt?

Jos sinulle sanoo, että käyttäisit niitä "näkijän" kykyjäsi, etkä kyselisi tyhjiä, niin ei siitä pidä loukkantua.

Itse olet kenhuut omaavasi yliluonnollisen aistin, eli näkijän kyvyn, joka on ollut suvussasi, kuten kait kaikilla muillakin humpuukimaakareilla läpi vuosituhansien.

Itsehän kerroit tietäväsi jopa Bodomin surmaajan, mutta jatkuvasti epäilet palstalla milloin lintupoikia, milloin kalastajia, tai ketä nyt Wagner sattuu mainitsemaan, heh heh.

Olen pyytänyt siis sinua kertomaan kuka murhaaja on, mutta et ole sitä pyynnöistäni huolimatta meille kertonut.

Älä ala siis syyttelemään muita, jos pilkka sattuu omaan nilkkaan, sillä ei tuollainen peli vetele, "ottaja antaja kananpaskan kantaja", kuten ennen vanhaan lorussa sanottiin.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:

Lähetin muistaakseni juuri sinulle toisen piiroksen tekijästä? Et kuitenkaan laittanut sitä tänne, miksi? Tässä minun koneessa on esto siinä määrin etten voi niitä kuvia tänne laittaa.
Väärin muistat.

Pyysit laittamaan puketistasi kaksi ( 2 ) kuvaa jotka hyvää hyvyyttäni laitoin, koska et tumpeluuttasi niitä itse osannut laittaa.

Se oli typerää, eikä tule toistumaan. Mutta kuten sanottu, tuo on turhaa horinaa, että väität näkeväsi tekijä mutta et sitä kerro.

Se on yhtä hyvin pelkkää valhetta.
Olen lähettänyt sinulle kolme (3) kuvaa. Viimeisin tuossa helmikuun alussa. Et siis ole saanut sitä? Laitoin sen sähköpostiisi. Tämä kuva esittää tekijää niinkun hän nyt on. Mutta sinä ilmeisesti pelkäät laittaa sitä kuvaa? Tai pelkäät jotain muuta?

Kun te kasi olette nyt alkaneet urakalla solvaamaan, niin siinä on jokin tietty syy. Kerro mikä se syy on? Minua sinä et voi häätää täältä solvauksella, se tiedoksesi.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Haluaisiko joku muu laittaa kuvan foorumille? Postaan sähköpostiin jos sopii?

Hessu ja papillon eivät enää osallistu.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:

Olen lähettänyt sinulle kolme (3) kuvaa. Viimeisin tuossa helmikuun alussa. Et siis ole saanut sitä? Laitoin sen sähköpostiisi. Tämä kuva esittää tekijää niinkun hän nyt on. Mutta sinä ilmeisesti pelkäät laittaa sitä kuvaa? Tai pelkäät jotain muuta?

Kun te kasi olette nyt alkaneet urakalla solvaamaan, niin siinä on jokin tietty syy. Kerro mikä se syy on? Minua sinä et voi häätää täältä solvauksella, se tiedoksesi.
Höpö höpö. Et ole lähettänyt yhtään kuvaa, vaan ne kaksi laitoin esille kertomastasi puketista.

Typerää.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:

Olen lähettänyt sinulle kolme (3) kuvaa. Viimeisin tuossa helmikuun alussa. Et siis ole saanut sitä? Laitoin sen sähköpostiisi. Tämä kuva esittää tekijää niinkun hän nyt on. Mutta sinä ilmeisesti pelkäät laittaa sitä kuvaa? Tai pelkäät jotain muuta?

Kun te kasi olette nyt alkaneet urakalla solvaamaan, niin siinä on jokin tietty syy. Kerro mikä se syy on? Minua sinä et voi häätää täältä solvauksella, se tiedoksesi.
Höpö höpö. Et ole lähettänyt yhtään kuvaa, vaan ne kaksi laitoin esille kertomastasi puketista.

Typerää.

Sinä voit kiertää tämän asian kertomalla kaikille, että matkaajan kuvat ovat valhetta, KOSKA sinua on siihen painostettu. Sen minä näen, mutta sinä kerroit olevasi puolueeton,ja se on valheellista jos mikä.

Suostun lähettämään kuvan uudellen, mutta sinä laitat kuvan tänne, sovitaanko niin?
Viimeksi muokannut matkaaja, Ti Huhti 21, 2009 10:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja awa »

matkaaja kirjoitti:Haluaisiko joku muu laittaa kuvan foorumille? Postaan sähköpostiin jos sopii?
Älä ainakaan minun kuvaa laita - siitä saattaisi tulla tupen rapinat. ( kev)
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:

Sinä voit kiertää tämän asian kertomalla kaikille, että matkaajan kuvat ovat valhetta, KOSKA sinua on siihen painostettu. Sen minä näen, mutta sinä kerroit olevasi puolueeton,ja se on valheellista jos mikä.

Suostun lähettämään kuvan uudellen, mutta sinä laitat kuvan tänne, sovitaanko niin?
Juurihan minä sanoin että se ei toistu, kiintiöni kaheliavussa on tältä osin tässä. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:

Sinä voit kiertää tämän asian kertomalla kaikille, että matkaajan kuvat ovat valhetta, KOSKA sinua on siihen painostettu. Sen minä näen, mutta sinä kerroit olevasi puolueeton,ja se on valheellista jos mikä.

Suostun lähettämään kuvan uudellen, mutta sinä laitat kuvan tänne, sovitaanko niin?
Juurihan minä sanoin että se ei toistu, kiintiöni kaheliavussa on tältä osin tässä. :lol:

Siis pelkäät, raukkis.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:

Siis pelkäät, raukkis.
Ehkä vähän väärä sana, mutta tuskin on mitenkään järkevää olla tämän enempää avittaa ihan huuhaassa.

Jeesasin kun et muuten olisi saanut tuotoksiasi esille. Olet ne saanut, sillä sipuli.

Laita itse. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja awa »

Voisitko nikki matkaaja lopettaa tuon chattailyn palstalla. Kiitos.

Taitaa olla foorumin säännöissäkin kelletty.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:

Siis pelkäät, raukkis.
Ehkä vähän väärä sana, mutta tuskin on mitenkään järkevää olla tämän enempää avittaa ihan huuhaassa.

Jeesasin kun et muuten olisi saanut tuotoksiasi esille. Olet ne saanut, sillä sipuli.

Laita itse. :lol:
Sujut sitten, mutta älä tule ruikuttamaan; 'ammun täst edes 'kovilla'.
Vastaa Viestiin