Irmelin sulhanen

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

skoone kirjoitti:
Wagner kirjoitti:[] parantaisi mahdollisuuksiasi ymmärtää se, ettei teltan ja sen ympäristön runsas vereentyminen aiheutunut Irmelin kuukautisista vaan seureeseen kohdistuneesta väkivallasta
:lol: :lol: :lol:
Tuosta hessusta tulee mieleeni eräs miespuolinen tuttavani Turusta. Hän katsoi telkkarista kuukautissuojamainoksia ja ilmoitti oitis, mitkä niistä suojista oli parhaimpia :lol:
Ja sinusta Skoone tulee mieleen sellainen tyyppi, jolla ei ole minkaanlaista asiaa itse asiaan. Pelkkaa nalkuttamista joka viestissa.
---------
Allekirjoitus.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

groot kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Wagner kirjoitti:[] parantaisi mahdollisuuksiasi ymmärtää se, ettei teltan ja sen ympäristön runsas vereentyminen aiheutunut Irmelin kuukautisista vaan seureeseen kohdistuneesta väkivallasta
:lol: :lol: :lol:
Tuosta hessusta tulee mieleeni eräs miespuolinen tuttavani Turusta. Hän katsoi telkkarista kuukautissuojamainoksia ja ilmoitti oitis, mitkä niistä suojista oli parhaimpia :lol:
Ja sinusta Skoone tulee mieleen sellainen tyyppi, jolla ei ole minkaanlaista asiaa itse asiaan. Pelkkaa nalkuttamista joka viestissa.
E¤t voi olla tosissasi groot, väitätkö että hessun sepustukset on asiaa?
Muista lähdekritiikki!
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

skoone kirjoitti:
E¤t voi olla tosissasi groot, väitätkö että hessun sepustukset on asiaa?
En puutu Hessun sepustuksiin. Vain sinun antiisi foorumille.
---------
Allekirjoitus.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

groot kirjoitti:
skoone kirjoitti:
E¤t voi olla tosissasi groot, väitätkö että hessun sepustukset on asiaa?
En puutu Hessun sepustuksiin. Vain sinun antiisi foorumille.
Ole hyvä itse groot, mikähän lienee sinun antisi tällä foorumilla - tai yleensä elämässä?
Muista lähdekritiikki!
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

skoone kirjoitti:
groot kirjoitti:
skoone kirjoitti:
E¤t voi olla tosissasi groot, väitätkö että hessun sepustukset on asiaa?
En puutu Hessun sepustuksiin. Vain sinun antiisi foorumille.
Ole hyvä itse groot, mikähän lienee sinun antisi tällä foorumilla - tai yleensä elämässä?
Tämä on viestiketju Irmelin sulhasesta Pirisestä. Jatkakaa nokitteluanne muualla.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Maza kirjoitti:
skoone kirjoitti:
groot kirjoitti: En puutu Hessun sepustuksiin. Vain sinun antiisi foorumille.
Ole hyvä itse groot, mikähän lienee sinun antisi tällä foorumilla - tai yleensä elämässä?
Tämä on viestiketju Irmelin sulhasesta Pirisestä. Jatkakaa nokitteluanne muualla.
Kiitos muistutuksesta. Niin, Pirisellä on todella huono alibi minunkin mielestäni.
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Että voi olla taukkia porukkaa ja nykyaikana.

Jos kirjoittaa naisten kuukautisista tai kuukautissuojista, niin heti leimataan joksiskin friikiksi, haistelijaksi, tai muuten sairaaksi.

Tuleekin mieleen, että te jotka tuollaisia kirjoitatte, olette itse tirkistelijöitä ja nuuskijoita, jotka häveliäästi punastuen peitätte kasvonne, kun joku sanoo kuukautiset.

Nythän on kyse siitä, että jos Gusse on loukannut itseään illalla, tai alkuyöstä, on häntä paikkailtu teltassa, jolloin ne suojatkin on voitu jättää telttaan, ihan vaan huomaamatta.

Tuskin Irmeli niitä on telttaan jättänyt käyttönsä jälkeen, sillä silloin oltiin kovinkin häveliäitä, mutta onnettomuustilanne on aina vähän eri juttu.

Sitten tuo heitto, että olisi siellä muutakin verta kuin Irmelin kuukautisverta, niin onko joku muuta väittänyt.

Itse keksitte noita juttuja ja jos omani ovat, sanotaanko hieman lennokkaita, niin teidän omanne ovat härskejä ja sairaita.

Pikkaisen sordiinoa, olisi muutaman kijoittajan jutuissa paikallaan.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Jonkinlainen Pirinen-FAQ tähän kohtaan olisi hyvä veto. KUka laittaa faktat pöytään?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

On täysin mahdollista, että PP:llä ei todellakaan ole mitään osuutta tapahtumissa.

Kuitenkin voidaan spekuloida myös hänen kannaltaan. Tämä on puhdasta teoretisointia.

Hän tuli armeijasta lomalle mukanaan kihlat. Tuleva morsian olikin kadonnut. Hän ehkä kävi tytön kotona kyselemässä, mihin tyttö on mennyt. Saattoi kysellä muualtakin. Jospa kävi niin, että hän sai selville sen, mihin retkeläiset olivat menneet.

Sitten mentiin parin parhaan kaverin kanssa vähän kierrokselle. Nautittiin mm. alkoholia. Pettymys, ja viha nousuivat sietämättömiksi. Niinpä päätettiin lähteä vähän kiusaamaan leiriläisiä. Mukana olivat nämä kaksi kaveria. Homma karkasi käsistä ja siitä syntyi murhenäytelmä.

Alibin antoivat nämä kaksi kaveri, jotka olivat ainakin avustajina mukana.

Tuollainen teoreettinen kuvio on joskus mielessä. Jos se tapahtui joskus 3:n maissa yöllä, ei näkijöitä välttämättä ole ollut liikkeellä.

Tarkkoja faktatietoja illan kulusta ei ole täällä esiintynyt. Ainakin motiivi olisi olemassa. Ja pettymys suuntasi koston lähinnä IB:iin. Sopii peruskuvioon.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Sariola kirjoitti:On täysin mahdollista, että PP:llä ei todellakaan ole mitään osuutta tapahtumissa.

Kuitenkin voidaan spekuloida myös hänen kannaltaan. Tämä on puhdasta teoretisointia.

Hän tuli armeijasta lomalle mukanaan kihlat. Tuleva morsian olikin kadonnut. Hän ehkä kävi tytön kotona kyselemässä, mihin tyttö on mennyt. Saattoi kysellä muualtakin. Jospa kävi niin, että hän sai selville sen, mihin retkeläiset olivat menneet.
Onhan tuossa mustasukkaisuusdraaman ainekset. Miten lie noita kavereita aikoinaan kuulusteltu. Jos on juuri ollenkaan.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Piristä on jutun tiimoilta kuulusteltu useaankin otteeseen, mutta kun on pitävä alibi, niin minkäs mahdat.

Bodomjärvi on edelleenkin Espoon suurin järvi ja se tarkoittaa todella suurta, näin meikäläisen silmissä, vaikka on niitä isompiakin vesiä ylitetty ja nähty.

On melkoista lottoamista mennä etsimään Irmeliä jostain Espoon järven rannalta, kun tarkemmasta paikasta ei ole tietoa.

Jos pojat olisivat paikan löytäneet, niin mihin Popeda piiloon.

Jos Popeda nähtiin illalla sorakuopalla, niin ei se enää yötä ole siellä ollut ja murhathan tapahtuivat tutkimusten mukaan yöllä.

Pojathan olivat jossain paikallisessa juottolassa koko illan ja aika kännisssä, joten kännisen olisi ollut helluntain aikaan ollut melkoinen riski lähteä liikenteeseen, sillä "lentävät" varmaan pyhänä partioivat teillä juuri rattijuoppojen takia, kun maanantaikin oli pyhä.

Niin kauan, kuin kukaan ei osaa näyttää, että P.P. olisi liikkunut Oittaan uimarannan läheisyydessä ja kaiken lisäksi vielä 5.6.60 yöllä, niin P.P. on puhtoinen kuin pulmunen.

Alibi pitäisi ensin kaataa ja sitten todistaa tuo edellämainittu asia, mikä lienee mahdotonta, tai aika vaikeaa, jollei hän sitten itse ala kertoa tapauksesta uusia kuvioita.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Hessu52 kirjoitti:Niin kauan, kuin kukaan ei osaa näyttää, että P.P. olisi liikkunut Oittaan uimarannan läheisyydessä ja kaiken lisäksi vielä 5.6.60 yöllä, niin P.P. on puhtoinen kuin pulmunen.
Näin on myös Hans Assmann. Silti jopa kirjoja on kirjoitettu hänen osuudestaan murhiin.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

PP on tällä hetkellä vahvin syyllinen omissa aatoksissani...

Samalla viivalla on parivaljakko A&G
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Aina olisi kiva kuulla perusteita - vasinkin kun en kirjoittajaa entuudestaan tunne.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

En anna yleensä perusteluja kirjoittajille joita en tunne,
-"miksi helmiä sioille" kysyn?
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Vastaa Viestiin