Gustafssonin persoona

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kuules nyt Sariola.

Siihen aikaan ei edes tunnettu sanaa lukihäiriö, eikä myöskään ADHD nimikettä lapsen perässa.

Siihen aikaan laitettiin huonosti pärjäävät tarkkailuluokalle, jota pidettiin ihan bimbojen luokkana.

Yleensä sen luokan poika, ja mikei tyttöoppilaita pelättiin, heidän väkivaltaisuutensa takia.

Mitä enemmän he saivat kiusata toisia, sen parempi mieli heillä näytti olevan.

Ei siinä ollut opettajallakaan sanomista, sillä kerran välitunnilla eräs miesopettaja, joka oli pihalla valvojana, sai maistaa 10 vuotiaan puukkoa ja joutui pitkälle sairauslomalle.

Meillä oli koulussa kaksoisveljekset, jotka molemmat olivat tarkkiksella ja kerran jouduin tappeluun näiden kanssa, kun olisi pitänyt heille rahaa antaa.

Isokokoisena leivoin molempia turpiin ja sen jälkeen näistä ei minulle ollut haittaa, mutta sain välitunneilla aina jostain syystä kavereita ympärilleni.
Japi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:29 am

Viesti Kirjoittaja Japi »

Hessu52 kirjoitti:Kuules nyt Sariola.

Siihen aikaan ei edes tunnettu sanaa lukihäiriö, eikä myöskään ADHD nimikettä lapsen perässa.

Siihen aikaan laitettiin huonosti pärjäävät tarkkailuluokalle, jota pidettiin ihan bimbojen luokkana.

Yleensä sen luokan poika, ja mikei tyttöoppilaita pelättiin, heidän väkivaltaisuutensa takia.

Mitä enemmän he saivat kiusata toisia, sen parempi mieli heillä näytti olevan.

Ei siinä ollut opettajallakaan sanomista, sillä kerran välitunnilla eräs miesopettaja, joka oli pihalla valvojana, sai maistaa 10 vuotiaan puukkoa ja joutui pitkälle sairauslomalle.

Meillä oli koulussa kaksoisveljekset, jotka molemmat olivat tarkkiksella ja kerran jouduin tappeluun näiden kanssa, kun olisi pitänyt heille rahaa antaa.

Isokokoisena leivoin molempia turpiin ja sen jälkeen näistä ei minulle ollut haittaa, mutta sain välitunneilla aina jostain syystä kavereita ympärilleni.
Saasta meidät puuduttavilta muisteloiltasi
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti: Isokokoisena leivoin molempia turpiin ja sen jälkeen näistä ei minulle ollut haittaa, mutta sain välitunneilla aina jostain syystä kavereita ympärilleni.
No niin, nythän alkaa selvitä Hessunkin oikea luonne. Tätä olen vähän uumoillutkin, yleensä syytetään toista (tässä NGtä) siitä, mikä itsellä on ns. pahe :lol: :lol:
Muista lähdekritiikki!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Kompostointi on kivaa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Säästä saasta, kompostoi kikkareet: vehreä vihreä punainen pelargooni kukkii keväällä sonnasta saadussa mainiossa mullassa.

Tällekin palstalle sopisi sontaosio, johon esimerkiksi äänestyksen perusteella tai muuten siirrettäisiin kaikki epäkelpo erektointi.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Hyvä skoone, en minä tappelua aloittanut, vaan nämä koulukiusaajat.

Olen käynyt kymmeniä kertoja kavereiden kanssa retkillä, eikä koskaan ole kukaan tullut ruumisautossa sieltä pois.

Ei edes sairasautolla.

Äläkä Japi ole katkera, saahan sitä hetulaa heittää, sillä ei sinun tarvitse niitä lukea.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho kirjoitti:Nisse oli kännissä, mutta ei ole mitään syytä epäillä, etteikö Sepikin olisi ollut, koska Sepi hankki viinat, Tuulikki kirjoitti hänen olleen kännissä, ja Nissekin on kertonut kummankin ottaneen alkoholia.
Kyllä ne tytökin ovat olleet soosissa. Tuon ikäiset hennot tytöt humaltuvat jo yhdestä suullisesta kirkasta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:
Urho kirjoitti:Nisse oli kännissä, mutta ei ole mitään syytä epäillä, etteikö Sepikin olisi ollut, koska Sepi hankki viinat, Tuulikki kirjoitti hänen olleen kännissä, ja Nissekin on kertonut kummankin ottaneen alkoholia.
Kyllä ne tytökin ovat olleet soosissa. Tuon ikäiset hennot tytöt humaltuvat jo yhdestä suullisesta kirkasta.
Maza, hiukan ihmettelen nykyistä haluasi vastailla urhon viesteihin mutta olen tässä samaa mieltä kanssasi... Jos ei nyt suullisesta niin ei montaa tarvita..
Vastaa Viestiin