Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
Joo, ei kai nikki voi saattaa alulle toista nikkiä - pojakseen - vai voiko?
Ainakin sinä olet onnistunut tuossa. En puhuisi vielä neitseellisestä syntymästä - ehkä klooni on parempi nimitys. Sinun iässäsi ei taida enää ns luonnollinen synnytys tulla kyseeseen?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
ratkaisija
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 11:26 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja ratkaisija »

nythän on nähty, millä voimalla poliisi toimii, kun on kyseessä rikkaan ja vaikutusvaltaisen suvun jäsen. on ollut apuna puolustusvoimia. on ollut lentokieltoalue. on ollut operaation osallisena ennennäkemätön määrä poliiseja. piti siis pelastettavan rikkaan ja vaikutusvaltaisen suvun jäsen.

uskon, että näin on ollut myös bodomin tapauksessa, siis poliisin toimien osalta.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

ratkaisija kirjoitti:nythän on nähty, millä voimalla poliisi toimii, kun on kyseessä rikkaan ja vaikutusvaltaisen suvun jäsen. on ollut apuna puolustusvoimia. on ollut lentokieltoalue. on ollut operaation osallisena ennennäkemätön määrä poliiseja. piti siis pelastettavan rikkaan ja vaikutusvaltaisen suvun jäsen.

uskon, että näin on ollut myös bodomin tapauksessa, siis poliisin toimien osalta.
Kuka Bodomin uhreista oli rikasta ja vaikutusvaltaista sukua?
Kuivakorppu
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Ti Touko 19, 2009 4:12 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Kuivakorppu »

Mariacka kirjoitti:
ratkaisija kirjoitti:nythän on nähty, millä voimalla poliisi toimii, kun on kyseessä rikkaan ja vaikutusvaltaisen suvun jäsen. on ollut apuna puolustusvoimia. on ollut lentokieltoalue. on ollut operaation osallisena ennennäkemätön määrä poliiseja. piti siis pelastettavan rikkaan ja vaikutusvaltaisen suvun jäsen.

uskon, että näin on ollut myös bodomin tapauksessa, siis poliisin toimien osalta.
Kuka Bodomin uhreista oli rikasta ja vaikutusvaltaista sukua?
Tarkoittanee tekijää....
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Miku kirjoitti:
Mariacka kirjoitti:
ratkaisija kirjoitti:nythän on nähty, millä voimalla poliisi toimii, kun on kyseessä rikkaan ja vaikutusvaltaisen suvun jäsen. on ollut apuna puolustusvoimia. on ollut lentokieltoalue. on ollut operaation osallisena ennennäkemätön määrä poliiseja. piti siis pelastettavan rikkaan ja vaikutusvaltaisen suvun jäsen.

uskon, että näin on ollut myös bodomin tapauksessa, siis poliisin toimien osalta.
Kuka Bodomin uhreista oli rikasta ja vaikutusvaltaista sukua?
Tarkoittanee tekijää....
Ai että poliisi toimii nopeasti ja tehokkaasti, kun on kyseessä rikas ja vaikutusvaltainen ihminen, asemasta riippuen joko rikoksen selvittäen tai sitä peitellen?

Nauraisin jos jaksaisin.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Mariacka kirjoitti:
ratkaisija kirjoitti:nythän on nähty, millä voimalla poliisi toimii, kun on kyseessä rikkaan ja vaikutusvaltaisen suvun jäsen. on ollut apuna puolustusvoimia. on ollut lentokieltoalue. on ollut operaation osallisena ennennäkemätön määrä poliiseja. piti siis pelastettavan rikkaan ja vaikutusvaltaisen suvun jäsen.

uskon, että näin on ollut myös bodomin tapauksessa, siis poliisin toimien osalta.
Kuka Bodomin uhreista oli rikasta ja vaikutusvaltaista sukua?
Arskan isällä oli muistokirjoitusten mukaan hyvät suhteet Suomen ylimpään poliisijohtoon.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Mariacka kirjoitti: .....

Tarkoittanee tekijää....

Ai että poliisi toimii nopeasti ja tehokkaasti, kun on kyseessä rikas ja vaikutusvaltainen ihminen, asemasta riippuen joko rikoksen selvittäen tai sitä peitellen?

Nauraisin jos jaksaisin.
Naura vain vapaasti! 8)

Kyllä elämä on ainakin minulle opettanut sen, että raha ja vaikutusvalta vaikuttavat myös suomalaisessa yhteiskunnassa niinkuin kaikkialla muuallakin. Nämä vaikuttavat enemmän tai vähemmän myös oikeuslaitoksessa, siitä ei päästä irti, valitettavasti. Kyllä suhtautuminen on erilaista, jos kidnapataan miljonäärin tytär, kuin jos kohteena olisi köyhän kauppa-apulaisen tytär. Ehkä vaikuttaa kauniilta sanoa, että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti - niinhän asia ei ole. Minä luulen, että kaikki elämää kokeneet ihmiset ovat tämän seikan huomanneet. No, osa ei ole, mutta he eivät ole realisteja. Kyllä rahalla ja vaikutusvaltaisella asemalla voidaan jopa oikeuslaitosta taivutella haluttuun suuntaan puhumattakaan muista yhteiskunnan ilmiöistä kuten esim. noissa vaaliraha- asioissa on käynyt ilmi. Kyllä varmasti se firma, joka tarjosi rahaa tietylle suurelle puolueelle, ainakin salaa ja peitellysti, tai osaksi ehkä suoraan, toivoi, odotti ellei suorastaan vaatinut vastapalveluksia sitten vaalien jälkeen. Näin voi lukea rivien välistä. Nämä ajatukset ovat hyvin realistisia - ei joku firma tarjoa suuria rahasummia jollekin puolueelle, ilman että käytännössä odottaa vastapalveluksia, vaikka virallisesti ei vaadi mitään. Näin on varmasti monen vaalirahaa tarjoavan firman kohdalla. Ei tietysti kaikkien. "Rahalla (ja vaikutusvallalla) on lähes taivaallinen voima", voidaan sanoa. Mutta ei aivan taivaallinen. Kaikkeen ei auta edes raha.

Onko joku nähnyt Paasilinnan romaanin mukaan tehdyn elokuvan "Onnellinen mies"? Erittäin opettavainen elokuva kunnallisesta päätöksenteosta. Se pitäisi otaa opetuselokuvaksi kunnanjohtajille, kunnanhallituksille ja kunnanvaltuustoille. Siellä se raha liikkuu ja vaikuttaa, vaikka eletään kunnallisessa demokratiassa. Joidenkin ääni on vain merkittävästi painavampi kuin toisten. Loistava elokuva. Kyllä sama ilmiö esiintyy myös oikeuslaitoksessa tosin lievemmässä muodossa. Onneksi edes niin. Kaikki ovat tasavertaisia oikeuden edessä - toiset ovat vain tasavertaisempia kuin toiset. Yhteiskunnan sisäiset voimaviivat vain kulkevat sillä tavalla. Myös ne ovat aina pelissä mukana, myös oikeuslaitoksessa.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ne, jotka luulevat, että kaikki viranomaiset ovat korruptoitumattomia, eivät tunne asiaa.
Havaintojeni mukaan jopa valtakunnansyyttäjän virasto suhtautuu yliolkaisesti korruptioon.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Epäilen, että sinulle Wagner löytyy hengenheimolaisia noille virkamiesvastaisille ajatuksillesi joistakin muista keskusteluista, jotka uskoisin olevan sinulle varsin mielenkiintoisia. Yritä etsiä muita foorumeita.

En usko, että tuolle höpötyksellesi on tilausta tässä Bodom-keskustelussa. Valitettavasti.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Awan aiwotoiminnan awarrusyritys XVI

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:^ Epäilen, että sinulle Wagner löytyy hengenheimolaisia noille virkamiesvastaisille ajatuksillesi joistakin muista keskusteluista, jotka uskoisin olevan sinulle varsin mielenkiintoisia.
Yritä etsiä muita foorumeita.

En usko, että tuolle höpötyksellesi on tilausta tässä Bodom-keskustelussa. Valitettavasti.
Kommenttini koski epäilyä mahdollisen vallan ja vaurauden vaikutuksesta Bodom-tutkintaan.

Se oli asiaa, arviointisi siitä ei.

Kirjoittaisit Awa joskus ajatellen, mitä kirjoitat, ei kirjoittaen, miten ajattelet. Ainakaan vielä.

Totuus on faktojen tunnistamista.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Vastaa Viestiin