Luotettava testi !!!

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Hurahuhhahhei täällä Mannakorven mailla on kauan jo...

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Perimäni siirto sihteeriisi edellyttäisi sitä, että hänen viehätysvoimansa olisi suurempi kuin maan vetovoima ja myös yhteisen tahtotilamme tuohon perimänsiirtoaktioon sekä luonnollisesti sopimuksen perimiemme mahdollisen hedelmän hoidosta siten, että kasvatuksessa erityisesti huomioidaan korostaa nettiriippuvuuden varjopuolia ja kuitenkin koulutetaan tuo mahdollisen rakkautemme mahdollinen hedelmä hankkimaan faktatietoa vaikkapa muinaisista murhista.

Anna siis Viivin numero ja viite feissiin, niin katsotaan, mitä on tehtävissä.
Miksi oletat, että Pharaohin sihteeri olisi nainen? Roolimallisi ovat menneisyydestä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Hurahuhhahhei täällä Mannakorven mailla on kauan jo...

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Perimäni siirto sihteeriisi edellyttäisi sitä, että hänen viehätysvoimansa olisi suurempi kuin maan vetovoima ja myös yhteisen tahtotilamme tuohon perimänsiirtoaktioon sekä luonnollisesti sopimuksen perimiemme mahdollisen hedelmän hoidosta siten, että kasvatuksessa erityisesti huomioidaan korostaa nettiriippuvuuden varjopuolia ja kuitenkin koulutetaan tuo mahdollisen rakkautemme mahdollinen hedelmä hankkimaan faktatietoa vaikkapa muinaisista murhista.

Anna siis Viivin numero ja viite feissiin, niin katsotaan, mitä on tehtävissä.
Miksi oletat, että Pharaohin sihteeri olisi nainen? Roolimallisi ovat menneisyydestä.
Olenko niin mielestäsi olettanut ?
8)
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Hurahuhhahhei täällä Mannakorven mailla on kauan jo...

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Olenko niin mielestäsi olettanut?
Olet. Paljastit samalla sovinistisuutesi. En odottanut sitä sinulta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
pate
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: Ke Loka 17, 2007 9:39 pm

Viesti Kirjoittaja pate »

*poistettu pykälä 10 vastaista tekstiä*tm
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

*poistettu pykälä 10 vastaista tekstiä*tm
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

*poistettu pykälä 10 vastaista tekstiä*tm
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Muuten tämän sukkasillaan kävelyn olen tehnyt toditajan läsnäollessa, eikä sukille, eikä jaloilleni käynyt kuinkaan.

Ihminenhän on luotu kulkemaan paljain jaloin, sillä muutenhan luoja olisi luonut alunperinkin ihmiselle kengät jalkaan.

Täten ei siis paljain jaloin kävelemisessä olisi mitään erikoista, paitsi kenties nykyään, kun räkää, virtsaa ja kaikenlaisia lasinsiruja on pitkin kankaita ja uimarantoja.

Ei tuohon maailmanaikaan paljaat jalat olleet mitenkään omituinen näky kesällä, joten kyllä kenkäpiilosta teltalle olisi voinut ihan hyvin kävellä paljain jaloin.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Fakiiri fyllassa ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Muuten tämän sukkasillaan kävelyn olen tehnyt toditajan läsnäollessa, eikä sukille, eikä jaloilleni käynyt kuinkaan.

Ihminenhän on luotu kulkemaan paljain jaloin, sillä muutenhan luoja olisi luonut alunperinkin ihmiselle kengät jalkaan.

Täten ei siis paljain jaloin kävelemisessä olisi mitään erikoista, paitsi kenties nykyään, kun räkää, virtsaa ja kaikenlaisia lasinsiruja on pitkin kankaita ja uimarantoja.

Ei tuohon maailmanaikaan paljaat jalat olleet mitenkään omituinen näky kesällä, joten kyllä kenkäpiilosta teltalle olisi voinut ihan hyvin kävellä paljain jaloin.
Nyt-lehden 1.8.08 jutun mukaan kenkäpiilon paikkaa ei löytynyt: jutussa mainittu ryyppääminenkö aiheutti muistikatkon ?

Jaloillesi ei siis käynyt mitenkään kävellessäsi rään, virtsan ja lasinsirujen seassa -vai tulivatko ne kankaille ja uimarannoille vasta kävelyretkesi jälkeen , kun olet tehnyt havainnon jopa nenäeritteestä, joka kuivuu maastossa nopeasti tunnistamattomaksi ? Uimarannalla on wc ja tyhjiä pulloja ei tulisi rikkoa; samoin räkiminen on epäestettistä ja räkä poskella horjuen hoiperteleva amatööritutkija ei anna luotettavaa kuvaa käsitystensä oikeellisuudesta. Bodom-järven murhaturismi on aiemminkin aiheuttanut alueelle ikävän huomattavia ympäristöhaittoja , vioitettuja puita, kaikenlaista roskaa ja ikusia arpia rantakallioihin laittomien nuotioiden vuoksi.
8)
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Miten luulet, että niemellä olisi juopoteltu.

Jos otan limupullosta huikan, niin ei kait se dokaamista ole?

Vai olitko itse katselemassa ja hieman liioittelet toimiamme.

Nuotio oli sellaisessa paikassa, jossa oli ollut aiemminkin nuotio, joten ei se siinä ketään häiritse, siinä on ollut muuten nuotion paikka jo ammoisista ajoista.

Sitä paitsi vettä tuli taivaalta välillä melkein kaatamalla, joten tulen leviämisellä maastoon ei ollut pienintäkään mahdollisuutta.

Puita en itse ainakaan vahingoittanut ja ja tuo räkä, sekä pullonsirpaleet tarkoittavat lähinnä näitä Kaivarin bileitä ja Kristalliyötä, jota taiteidenyöksikin väärin mainostetaan.

No luovaa taidetta siellä taiteiden yössä kyllä harrastetaan spreijaamalla joka roskapönttö tageilla ja ties millä kuvilla, mutta ei se tyhjä pullo vaan osu sinne roskiksen reikään.

Itse käytin Bodomin uimarannan hyvinhoidettua WC:tä, jossa kyllä pystyi tekemään tarpeensa, ilman kumisaappaita ja jossa oli jopa wc-paperiakin käytettävissä, jota ei kaikilla huoltoasemillakaan ole, joten kyllä Bodomin niemeä arvostimme ja se jäi jäljiltämme oikeinkin hyvään kuntoon.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Nuotio oli sellaisessa paikassa, jossa oli ollut aiemminkin nuotio, joten ei se siinä ketään häiritse, siinä on ollut muuten nuotion paikka jo ammoisista ajoista <blabla> joten kyllä Bodomin niemeä arvostimme ja se jäi jäljiltämme oikeinkin hyvään kuntoon.
Mitään 'ammoista' nuotiopaikkaa ei murhaniemessä ole ollut vaan alueen nykyiset nuotiopohjat ovat syntyneet juuri kolmoismurhaturismin vuoksi.

Avotulen eli nuotion teko on ollut alueella poikkeuksetta kiellettyä aina.
Sama pätee kaikkialla Espoon kaava-alueilla, joihin Bodomkin kuuluu.
8)
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Wagner kirjoitti:Avotulen eli nuotion teko on ollut alueella poikkeuksetta kiellettyä aina.
Älä viitsi jauhaa aina paskaa. Tulia on aina tehty ja tullaan vastakin tekemään. Näin on ollut Bodomillakin.

Vai on oikein poikkeuksetta kielletty. Voi voi sentään.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Wagner kirjoitti:
Mitään 'ammoista' nuotiopaikkaa ei murhaniemessä ole ollut vaan alueen nykyiset nuotiopohjat ovat syntyneet juuri kolmoismurhaturismin vuoksi.

Avotulen eli nuotion teko on ollut alueella poikkeuksetta kiellettyä aina.
Sama pätee kaikkialla Espoon kaava-alueilla, joihin Bodomkin kuuluu.
8)
Eikös ne paistaneet makkaraakin siellä jo 60-luvulla? Muistelen Nissen joskus näin sanoneen.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Se, että joku tekee jotain kiellettyä ei tee siitä sallittua.
Jokainen terveen oikeustajun omaava sen ymmärtää.
8)
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No mitä siinä Wagner kitiset, tuomitse meikäläinen sitten sakkorangaistukseen kaupungin järjestyksensäännön rikkomisesta, siihenhän sinulla on eväät.

Liekö sillä kalastajalla ollut lupaa virvelöintiin niemellä, joka, siis tämä henkilö, erittäin tarkasti seurasi tekemisiämme?

Virvelikalastukseenhan tarvitaan kalastuskunnan erillinen lupa, johon ei Valtakunnallinen lupa riitä, eikä Bodomilla tietääkseni myöskään Etelä-Suomen läänikohtainen lupakaan riitä.

Kyllä noita pikku rikkeitä tekee yksi jos toinen ja mihin käräjä, ynnä muut oikeusasteet joutuisivatkaan, jos jokaisesta pikku rikkeestä jutut vietäisiin oikeuteen?

Nyt nämä meidän rikkeemme kohdentuivat ainoastaan nuotion tekemiseen vanhalle nuotionpaikalle, johon teimme tulen, tiedä sitten kenen piikkiin ostetuista koivuhaloista.

Puita ei ollut ostettu kuitenkaan Elannosta, koska ne olivat jo vanhoja ja paloivat hyvin.

Elannostahan ei erään mainoksen mukaan saa muuta tuoretta, kuin koivuhalkoja (vanha on vitsikin).

Jälkemme siivosimme pois lähtiessämme, joten kenellekään ei olisi pitänyt jäädä sanomista "vierailustamme" Bodomin niemeen, ei edes surmien tekijälle, sillä käynti avarsi näkemyksiämme erittäin paljon ja antoi uusia näkökulmia, jotka ovat pohdittavina ja joista sitten myöhemmin lisää, joten tämä tästä tällä erää.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Bodomilla voi virvelöidä, kunhan luvat ovat kunnossa.
Liity Bodomin Koukkupojat-kalastusyhdistykseen, jos virvelöimään haluat.
Mato-ongella ja pilkillä voi kalastaa paikkakuntalainen muutenkin.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Vastaa Viestiin