Irmelin ja Nissen suhde.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Irmelin ja Nissen suhde.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kun tuolla toisaalla tutkijaystävämme Konsta vastauksessaan kysymykseeni Nilsin kadonneesta sormuksesta antaa ymmärtää, niin Nissellä olisi ollut tyttöystävä, jolta sormus löytyi.

Okei, ymmärrän, että siihen aikaankaan "styylaamiset" eivät tuon ikäisillä olleet mitenkään pitkäkestoisia, mutta jos on antanut kalliin kultasormuksen toiselle, niin olisi luullut sen saaneen eron yhteydessä takaisin, vai oliko sitä erottu ollenkaan?

Jos eroa ei ole tapahtunut, niin se asettaa Nissen lausuman "rakkaasta Irmelistään" jotenkin outoon valoon.

Muutenkin tuo lausuma haiskahtaa hieman oudolta jurohkon Nissen suuhun.

Onko pojilla ollut mielessään retkelle lähtiessään ainoastaan "se yksi juttu"?

Nisse ja Irmelihän olivat olleet yhdessä vasta kolme viikkoa, ja tuskin he nyt joka ilta ovat tavanneet, joten suhteen "syvyyttä" on hieman hankala luodata.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Hessulla riittää päänvaivaa. Suhde Irmeliin tulee etp:ssä täysin selväksi, kuten Nissen poikuus ja suhde tuohon toiseen tyttöön. Tuiki tavallista 18-vuotiaan touhua.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Kannattaako jokaisesta merkityksettömästäkin asiasta perustaa aina uusi otsikko? Kuitenkin kaikista asioista puhutaan kaikkien otsikoiden alla. Täällä on vain muutama keskustelija, ketjuja kuitenkin tuhottomasti.
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Urho kirjoitti:Hessulla riittää päänvaivaa. Suhde Irmeliin tulee etp:ssä täysin selväksi, kuten Nissen poikuus ja suhde tuohon toiseen tyttöön. Tuiki tavallista 18-vuotiaan touhua.
Mistä sinä voit tietää mitään Gustun poikuudesta? Aivan sama pätee Gustun muistamattomuuteenkin - väitit pokkana, että tältä on neljä päivää muistista kadonnut..
No, ei tarvitse vastata, eihän Gustu-faneilta tuollaiseen mitään järjellistä voi odottaakaan.

Mutta asiaan: kuten näkyy, tännekin on pesiytynyt kokopäiväiseen päivystykseen nämä kaksi mätämunaa, Urho (eli kekkula-Kekkonen), ja konsta.
He sammuttivat tämänkin foorumin tolvanuudellaan - kukapa nyt viitsisi tuhlata aikaansa moisten ääliöiden kanssa... :roll:

Mutta todettakoon vielä lopuksi minunkin puolestani, että korneinta mihin olen aikoihin tässä jutussa törmännyt, oli Jorma Palon Gustu-Nallen suuhun laittamat sanat, jotenkin näin se oli: "Minäkö, joka olin itsekin kuolla, olisin murhannut rakkaan Irmelini!"
Yök, vieläkin puistattaa...

J.k. Kiitokset niille osallistujille, jotka yksityisviestein kannustivat minua kirjoittamaan. Jaksamista teille muillekin, jotka toivotte vääryyden oikeavan, ja raa'an kolmoismurhaajan saavan viimein lain mukaisen rangaistuksensa.
Älkää antako murhaajan liehittelijöiden, sekä liehittelijöitä nuoleskelevien lannistaa itseänne!
Viimeksi muokannut :o), To Touko 10, 2007 12:59 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Kiitos tuosta tolvana-nimityksestä. Uskon, että kuka tahansa sivustolle eksyvä pystyy nopeasti vetämään johtopäätökset meidän kahden älyllisestä suhteesta :lol:

Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että Nissen poikuudesta ei ole kuin hänen oma sanansa. Tätä olen jo kauan sitten kommentoinutkin, kun kirjoitin, että seuraavaksi tulee esiin yllätystodistaja, joka kertoo, että vei Nisseltä poikuuden jo kesällä 1959. Se olisi jotakin :wink: Ristiriitaiset puheet, juu.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Urho kirjoitti:Kiitos tuosta tolvana-nimityksestä. Uskon, että kuka tahansa sivustolle eksyvä pystyy nopeasti vetämään johtopäätökset meidän kahden älyllisestä suhteesta :lol:

Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että Nissen poikuudesta ei ole kuin hänen oma sanansa. Tätä olen jo kauan sitten kommentoinutkin, kun kirjoitin, että seuraavaksi tulee esiin yllätystodistaja, joka kertoo, että vei Nisseltä poikuuden jo kesällä 1959. Se olisi jotakin :wink: Ristiriitaiset puheet, juu.
Urho, nostan hattua huumorilesi :lol: :lol:
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho kirjoitti:Kiitos tuosta tolvana-nimityksestä. Uskon, että kuka tahansa sivustolle eksyvä pystyy nopeasti vetämään johtopäätökset meidän kahden älyllisestä suhteesta :lol:

Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että Nissen poikuudesta ei ole kuin hänen oma sanansa. Tätä olen jo kauan sitten kommentoinutkin, kun kirjoitin, että seuraavaksi tulee esiin yllätystodistaja, joka kertoo, että vei Nisseltä poikuuden jo kesällä 1959. Se olisi jotakin :wink: Ristiriitaiset puheet, juu.
Ennustamaasi yllätystodistajaa ei ole tullut esiin. Olit tässäkin asiassa väärässä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Urho kirjoitti:Kiitos tuosta tolvana-nimityksestä. Uskon, että kuka tahansa sivustolle eksyvä pystyy nopeasti vetämään johtopäätökset meidän kahden älyllisestä suhteesta :lol:

Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että Nissen poikuudesta ei ole kuin hänen oma sanansa. Tätä olen jo kauan sitten kommentoinutkin, kun kirjoitin, että seuraavaksi tulee esiin yllätystodistaja, joka kertoo, että vei Nisseltä poikuuden jo kesällä 1959. Se olisi jotakin :wink: Ristiriitaiset puheet, juu.
:oops: Odotellaan...
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Niin tuosta Nissen aiemmasta tyttöystävästä.

Millainenhan se suhde on ollut ja kauanko tuo on kestänyt, sillä kallis sinettisormus, vai oliko se kultaan upotettu kivisormus on aika kallis lahja antaa ihan yhden illan suhteelle.

Minusta on sama, säästikö Gusse poikuutensa vaikka näihin päiviin asti, sillä isästähän aina ei ole takeita, mutta äiti on aina se oikea. (kevennys)

Koko Gussen kertomus hänen suuresta rakkaudestaan Irmeliä kohtaan, ei kuulosta aidolta, vaan ennemminkin "hunajapurkkia" odottavalta "karhunpennulta", joka prkin saatuaan, huomaa sen pettymyksekseen olevankin tyhjän ja saavan siitä raivarin.

Kenties Bodomilla saatu kallovamma on tasoittanut Gussesta liiat särmät, joita saman vuoden eräs syksyinen ilta Romperin ukon kanssa ei kylläkään luo sellaiseen uskoa.

Ehkä oikea, ymmärtävä vaimo, sai tämän karheahkon rehellisen suomalaismiehen rauhoittumaan.

Ei perkele, anteeksi rehelliset suomalaismiehet, tuo ei kuulostanut hyvältä.

Hauskaa Vappua, niille, jotka aikovat hauskaa pitää.

Vappuhan on duunareitten ja opiskelijoiden juhla, joihin kumpaakaan en lukeudu, joten en Vapppua sitten sen kummemmin juhlikaan.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Hyvää ja hauskaa vappua vaan minunkin puolesta. Opiskelija en ole mutta duunari kyllä. Nykyisin tuntuu siltä että duunari olisi joku häväistyssana ja kaikin mahdollisin keinoin koitetaan sitä omalta kohdallta välttää.

Minä en tätä nimitystä itsestäni vältä vaikka moni toimii toisin. Eli Hyvää ja mukavaa vappua
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Tämä on Bodom-kesukstelu eikä mikään terveisten lähetys-palsta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Mielessä se seksi pojilla oli ja mielestäni saattoi heillä olla jopa reissun päätarkoitus. Tuota Irmeliä olen itsekkin miettinyt... Millainen mahtoi hänen luonnekuvansa olla?
Tätä olen miettinyt siitä syystä, että hän sai murhaajalta kovimmalla kädellä. Onko kyseessä sattuma vai vaikuttiko Irmeli omalla käytöksellään tilanteessa?

Minulla ei tietty mitään todisteita ole esittää, mutta mielestäni murhaajan ja Irmelin välillä syntyi ristiriita, joka saattoi aiheuttaa koko tämän draaman.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Kaikesta lukemastani olen käsittänyt, että Irmeli oli melko provosoiva ja osasi ärsyttää eikä jättänyt sitä tekemättä tilaisuuden tullen. Huomioon on otettava aika, jolloin nuorista uhreista pyrittiin antamaan julkisuuteen todellista siloitellumpi ja nuhteettomampi kuva. Samoin muistakin tuon ajan henkirikosuhreista.
Irmeliin kohdistettua erityistä väkivaltaa ei voi jättää huomioimatta.

:shock:
Nothing is quite what it seems
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Maybrick kirjoitti:^Kaikesta lukemastani olen käsittänyt, että Irmeli oli melko provosoiva ja osasi ärsyttää eikä jättänyt sitä tekemättä tilaisuuden tullen. Huomioon on otettava aika, jolloin nuorista uhreista pyrittiin antamaan julkisuuteen todellista siloitellumpi ja nuhteettomampi kuva. Samoin muistakin tuon ajan henkirikosuhreista.
Irmeliin kohdistettua erityistä väkivaltaa ei voi jättää huomioimatta.

:shock:
Minulla on myös jäänyt tästä sellainen kuva että asioita on pyritty tarkoituksella silottelemaan, ehkäpä omaisten, takia. Asioiden harkinnallisten esiintuomisten ei ole tarkoitettu tietty vaikeuttamaan rikostutkimuksia, mutta toisaalta tuo tahaton peittely on mielestäni saattanut vaikuttaa tutkimusten kulkuun.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Baretta kirjoitti:
Minulla on myös jäänyt tästä sellainen kuva että asioita on pyritty tarkoituksella silottelemaan, ehkäpä omaisten, takia. Asioiden harkinnallisten esiintuomisten ei ole tarkoitettu tietty vaikeuttamaan rikostutkimuksia, mutta toisaalta tuo tahaton peittely on mielestäni saattanut vaikuttaa tutkimusten kulkuun.
Mitähän hittoa tämäkin tarkoittaa? Ei kait noilla vihjailuilla ole tarkoitus löytää murhille järkevää motiivia?

Tämä asian "peittely" tuskin on vaikuttanut tutkintaan, koska tutkinnassa nämä kuitenkin ovat keskeisiä asioita, vaikkei niistä julkisuudessa puhuttakkaan.
Vastaa Viestiin