Näkemisiin.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Näkemisiin.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Vaikka ystäväni Konsta valittelikin, että täällä avataan turhia sivuja, niin tämän haluan kuitenkin vielä avata.

Haluan kiittää kaikkia lukijoita ja keskustelijoita mukavista hetkistä kanssanne, vaikka "suhteemme" ei kestänytkään pitkään.

On hienoa, että jotkut jaksavat olla näinkin monen vuoden jälkeen edelleenkin aktiivisia surmien selvillesaamisen suhteen, kuten ovat nämä foorumin keskustelijat.

Samalla pyydän anteeksi, jos olen aiheuttanut kirjoitteluillani joillekin mielipahaa, sillä sellaista en ole halunnut todellakaan tehdä.

Tulen mahdollisuuksieni mukaan seuraamaan sivustoja aina kun uudelta kirjaprojektiltani ehdin, joten en aivan kokonaan poistu joukostanne, mutta saattaa olla, että kommentteja ei tule.

Joten, kiitos vielä kerran kaikille, eritoten SIVUSTON YLÄPITÄJILLE, oli erittäin mukavaa olla seurassanne.

Pienen huomautuksen jos kuitenkin saisin heittää.

Hiukka huumoria mukana, ei olisi ollenkaan pahitteeksi, vaikkakin teema on vakavista vakavin.

T. Hessu52
:o)

Re: Näkemisiin.

Viesti Kirjoittaja :o) »

Hessu52 kirjoitti:pyydän anteeksi, jos olen aiheuttanut kirjoitteluillani joillekin mielipahaa, sillä sellaista en ole halunnut todellakaan tehdä.

Joten, kiitos vielä kerran kaikille, eritoten SIVUSTON YLÄPITÄJILLE, oli erittäin mukavaa olla seurassanne.

T. Hessu52
Sinun kaltaisellasi kirjoittajalla nyt ei ole mitään syytä pyydellä anteeksi keneltäkään. :lol:

Minä en pyytele anteeksi, vaikka lopetan osaltani myös kirjoittelun, ja syy siihen näkyy alla... kopsasin sen tämän otsikon alle, johon se tuntuu paremmin kuuluvan.

Kuten näkyy, tännekin on pesiytynyt kokopäiväiseen päivystykseen nämä kaksi mätämunaa, Urho (eli kekkula-Kekkonen), ja konsta.
He sammuttivat tämänkin foorumin tolvanuudellaan - kukapa nyt viitsisi tuhlata aikaansa moisten ääliöiden kanssa...

Mutta todettakoon vielä lopuksi minunkin puolestani, että korneinta mihin olen aikoihin tässä jutussa törmännyt, on Jorma Palon Gustu-Nallen suuhun laittamat sanat, jotenkin näin se oli: "Minäkö, joka olin itsekin kuolla, olisin murhannut rakkaan Irmelini!"
Yök, vieläkin puistattaa...

J.k. Kiitokset niille osallistujille, jotka yksityisviestein kannustivat minua kirjoittamaan. Jaksamista teille muillekin, jotka toivotte vääryyden oikeavan, ja raa'an kolmoismurhaajan saavan viimein lain mukaisen rangaistuksensa.
Älkää antako murhaajan liehittelijöiden, sekä liehittelijöitä nuoleskelevien lannistaa itseänne!
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Tämähän ei ole ensimmäinen kerta, kun lopetat. Ja melkein heti olet palannut uudella tai jo aiemmin hylkäämälläsi nimimerkillä. Jos joskus palaat, ja onnistut lähettämään 10 sisällöllistä viestiä paljastumatta, niin lupaan antaa tunnustusta asiasta. Tähän asti olet paljastunut viimeistään toisen viestin jälkeen.

Yksi tavaramerkeistäsi on ollut tuo uskosi Nissen satimeen saamisesta. Jossain uudenvuoden viestissäsi taisit jopa väittää, että "tiedänhän minä, että tutkimukset jatkuvat". Älä nyt vaivu synkkyyteen, mutta olen nyt kuullut jo kahdelta poliisilta, että tapauksen kannet ovat visusti kiinni. Vain ylempi poliisijohto voi ne avata. Tunnustus voisi tietysti tulla, mutta ei Nisseltä, koska mies on syytön. :lol:
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Urho kirjoitti:...olen nyt kuullut jo kahdelta poliisilta, että tapauksen kannet ovat visusti kiinni. Vain ylempi poliisijohto voi ne avata. Tunnustus voisi tietysti tulla, mutta ei Nisseltä, koska mies on syytön. :lol:
Arska on teot jo aikapäiviä sitten tunnustanut ja seuranaan ollut taho tuon tunnustuksensa on myöntänyt oikeaksi.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Ai, Hessu52 on aikonut lopettaa jo toukokuussa tänne kirjoittelun. Ilmeisesti se päätös on ollut merkinnällä "toistaiseksi". Mielikuvitus ja huumori eivät todellakaan ole aina haitaksi. :)

Tuohon Wagnerin kirjoitukseen toteaisin, että joku "Arskahan" se on ollut. Tarkempi nimi tekijältä vielä puuttuu. Toivottavasti sekin löytyy ennenpitkää. Hyvin hän on jälkensä peitellyt ja hävittänyt. Minulla on sellainen aavistus, että joku hyvinkin saattaa tietää totuuden. Minä en voi väittää tietäväni oikeaa syyllistä. Tapaus on avoin.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Sariola kirjoitti:Ai, Hessu52 on aikonut lopettaa jo toukokuussa tänne kirjoittelun. Ilmeisesti se päätös on ollut merkinnällä "toistaiseksi". Mielikuvitus ja huumori eivät todellakaan ole aina haitaksi. :)

Tuohon Wagnerin kirjoitukseen toteaisin, että joku "Arskahan" se on ollut. Tarkempi nimi tekijältä vielä puuttuu. Toivottavasti sekin löytyy ennenpitkää. Hyvin hän on jälkensä peitellyt ja hävittänyt. Minulla on sellainen aavistus, että joku hyvinkin saattaa tietää totuuden. Minä en voi väittää tietäväni oikeaa syyllistä. Tapaus on avoin.
(Tummennus TT:n)
Samaa mieltä, joku tietää varmaankin totuuden, jollei sitten ole unohtanut. 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sariolalle ja muillekin vaan tiedoksi, että kirjaprojektiini sain jatkoaikaa, joten ehdin myös täälläkin herttaisessa seurassanne viettää aikaani.

Se projekti etenee aikataulussaan, joten kyllä satan kirjoitella täällä niin kauan kuin sivustoilla on kirjoittajia.

Sen verran voinen kirjaprojektista kertoa, että se on erään tunnetun henkilön elämänkerta, ei kuitenkaan kenekään murhaajan tai rikollisen.

Muutenkin kirjasta tulee siinä mielessä erikoinen, että siitä tulee äänikirja.

Kyllähän noita jo on aikoja sitten tehty, mutta ei tällaista.

Kuulostelkaa, niin tuossa ensi vuoden keväällä saattaa jotain kuulua muutakin, kuin naarauksia Bodominjärvellä.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^^ Toivottavasti Hessu jaksaa jatkossakin, kirjaprojektiltaan osallistua, myös tänne foorumille kirjoitteluun.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Muutenkin kirjasta tulee siinä mielessä erikoinen, että siitä tulee äänikirja.
Erittäin hyvä asia. Niistä on pula. Kiitos!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Hessu on todellinen herrasmies. Tämän huomaan hänen kirjoituksistaan.

Nämä "ammisviiksiä" kasvattelevat teinit, näyttävät kuuluvan Hessun "ruokavalioon" :D (vain sivusta suranneena)

- awa -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Awa, ne on amisviikset, ei ammisviikset.

Tuo kirjoitus on Hessun herrrasmiesajoilta, kohta vuosi taaksepäin, joita taisi kestää vain kuukausi. Sen jälkeen on nähty kyllä amisviiksinenkin Hessu. :lol:
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:Awa, ne on amisviikset, ei ammisviikset.
Anteeksi virhe - en ole käynyt amista .

Tosin amis kuulostaa hieman savolaiselta ??
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
konsta kirjoitti:Awa, ne on amisviikset, ei ammisviikset.
Anteeksi virhe - en ole käynyt amista .
Joo, eihän sitä pakko ollut käydä, sinunkaan aikanasi. Kansalaiskoulu kansakoulun jälkeen antoi yleensä riittävät tiedot lukemiseen ja kirjoittamiseen.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

awa kirjoitti:
konsta kirjoitti:Awa, ne on amisviikset, ei ammisviikset.
Anteeksi virhe - en ole käynyt amista .
Eikö amis ole tietyntyyppistä henkilöä tarkoittava sana?
Muista lähdekritiikki!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

awa kirjoitti:Tosin amis kuulostaa hieman savolaiselta ??
Savossa sanottiin amiska. :oops:
skoone kirjoitti:Eikö amis ole tietyntyyppistä henkilöä tarkoittava sana?
Nykyään joo. Nuorison mukaan pilottitakillinen, pystylippiksinen, tojota corollan kenties omistava, skinilettinen lähikaupan liepeillä hengaava ihmisrotu, miespuolinenkin.
Lukittu