Näkemisiin.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Mainiota Hessu, älä nyt vaan ala vielä röökaamaan tämän takia, saat ähkyn.
En puuttunut siihen mitä sepustit joskus jollekin siitä että saako tietoja vai ei, vaan siitä että väitit tietojen hinnaksi omiasi. Sen korjasin, ja sillä sipuli.

Mainiota jos lopettelet päänaukomisesi, ja nikkien vääristelysi, ynnä muut nimittelysi, se onkin noilla kyvyillä viisainta.

Katsotaan jos maltat pysyä asiassa, sitä vääristelemättä. :lol:

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti: aionkin ne omalta osaltani lopettaa tähän, katsotaan pitääkö se, niin kuin tupakkilakkoni, joka on kestänyt hyvin, Vappuna tulee vuosi täyteen.
No, niin, totuushan pajastui. Ei ihme, että tupakanhimossa tulee vaikka minkälaista tekstiä... toivoo nimimerkki itsekin tupakoinnin lopettanut :lol:
Muista lähdekritiikki!

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei tupakan himo ole minua mihinkään muuttanut, sillä kävin erään pätevän sedän luona, joka hypnotisoi minut, että pääsisi tupakan tumiollisuudesta ja kirouksesta eroon.

Istunto onnistui mainiosti, sillä mitään jälkivaikutuksia ei tullut, jollei sitten katso Euronallen masua, tai Europorsaan pulleeaa palleaa, sillä aina näiden ohi mennessäni kuuluu Euronallen suusta römeä ääni: " Salaattia, salaattia". ja siihen Europossun vikisevämpi ääni: "Rautaisannos, rautaisannos ja niin olen taas yli kahdeksan euroa köyhempi, joka kului minulta suurin piirtein päivittaisiin tupakkeihini.

Se on helppoa, jos osaa olla toisia kohtaan v*********n, niin sitä pystyy olemaan myös itseään kohtaan.

Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Onnea Hessulle tupakasta irrottautumisen johdosta. Oli keino mikä hyvänsä, kunhan vaan röökistä eroon pääsee, niin se on hieno juttu :D

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessuhan oli näitä hynoosi-on-huuhaata-miehiä?

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Niin, taitaa olla " tilanteen mukaan " ...toki Hessu tuossa kertoo että se " pätevä setä " oli se tupakoitsija, joka pääsi Hessua hypnotisoidessaan eroon röökaamisesta, lainaan tuosta tempusta kertovan lauseen Hessun mainiosta tekstistä:

"
Ei tupakan himo ole minua mihinkään muuttanut, sillä kävin erään pätevän sedän luona, joka hypnotisoi minut, että pääsisi tupakan tumiollisuudesta ja kirouksesta eroon. "

Kyllä....niin se vaan on käsittämätöntä tuon hypnoosin kanssa.
Aika metka toimenpide, että toimii noinkin. Pakkohan se on kumminkin kokeneen kirjailijan tekstiä uskoa, ei se aika ole mennyt Hukkaan kun seurasi miten Satu juoksi ikkunan alla :lol:

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kun olet papillon otanut täällä pysyvän kirjoitusten arvioija tärkeän tehtävän ja valikoit ainostaan muutamien kirjoittajien , awan, Lokan , sekä minun kirjoituksia, niin viitsisitkö joskus kirjoittaa jotain asiaa Bodomin jutustakin, sillä suurin osa kirjoituksistasi on ollut vittuilua ja muuta vikinää.

Aivan oikein, satuja vilistää ikkunani alta, sillä kaikista näkemistäni elimistä ja niinden leikeistä, tapahtumista, syömisestä ym. voisi ja olenkin kirjoittanut satuja.

Eli satuja todella juoksee ikkunani alta.

Kokeilepa papillon, kun olet noin etevä, kirjoittaa lyijykynästä n. viiden sivun mittainen tarina, itse sellaisen kyllä kirjoitin, kun mietin mistähän kirjoittaisin seuraavaksi.

Melkoinen satusetä asustaa tuolla Espoonkin puolella, kun lukee hänen lausuntojaan, joita sinukin papillon pitäisi lukea, eikä olla arvostelijana näillä sivuilla, sillä sinun kaltaisiasi ei täällä tarvita arvostelemassa muita.

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Kun olet papillon otanut täällä pysyvän kirjoitusten arvioija tärkeän tehtävän ja valikoit ainostaan muutamien kirjoittajien , awan, Lokan , sekä minun kirjoituksia, niin viitsisitkö joskus kirjoittaa jotain asiaa Bodomin jutustakin, sillä suurin osa kirjoituksistasi on ollut vittuilua ja muuta vikinää.

Aivan oikein, satuja vilistää ikkunani alta, sillä kaikista näkemistäni elimistä ja niinden leikeistä, tapahtumista, syömisestä ym. voisi ja olenkin kirjoittanut satuja.

Eli satuja todella juoksee ikkunani alta.

Kokeilepa papillon, kun olet noin etevä, kirjoittaa lyijykynästä n. viiden sivun mittainen tarina, itse sellaisen kyllä kirjoitin, kun mietin mistähän kirjoittaisin seuraavaksi.

Melkoinen satusetä asustaa tuolla Espoonkin puolella, kun lukee hänen lausuntojaan, joita sinukin papillon pitäisi lukea, eikä olla arvostelijana näillä sivuilla, sillä sinun kaltaisiasi ei täällä tarvita arvostelemassa muita.
Ei millään pahalla hessu, mutta suuri osa sinunkin jutuista on kyllä OT!
Muista lähdekritiikki!

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Hessu, kiinnitin huomiota vain tarinasi koomiseen puoleen, et lukihäiriöltäsi näe sitä ilmeisesti omin voimin?
Mitä tulee Bodomiin, lienen siitä kirjoittanut enemmän kuin todennäköisesti osaat arvatakaan, ei tämä ole ensimmäinen palsta juuri muille kuin sinulle.

Teet itsesi naurunalaiseksi ihmettelemällä mm. mikä tyyppi " pate " on asioita kommentoimaan, silti esim. " patella " on varaa unohtaa tietämästään Bodomin suhteen kolme neljäsosaa, silti sitä on jäljellä sinuun verrattuna moninkertaisesti.

Muta kuten sanottu, kaltaistesi, sinun ja awan vääristelyt sotkevat täällä keskustelut, kääntävät ne sivuraiteille. Ylläpidolla ei ole keinoja puuttua noihin vääntelyihin, koska eivät tunne Bodomia kaikesta päätellen.

Mitä tulee taas kirjoittamiseen, luuletko tosiaan ettei täällä ole muita kirjoittajia, muutenkin kuin tälläisillä palstoilla?
Erehdyt, eivät he ole noin kökköjä sanailijoita kuin sinä eivätkä mainosta tekemisiään kuin sinä, mutta kyllä kirjoittaja satuilevan satusedän tunnistaa, enkä todellakaan usko että saat aikaiseksi mitään sen enempää kuin tuon lyijäriluonnoksesi, valitan.

Mutta parasta pysytellä Bodomissa, aloitapa jokin aihe niin kokeillaan josko vielä saataisiin jotain irti, ilman sen suurempia kettuiluja, ei ne johda mihinkään.
Tuo brillenhematoomaaihe ei oikein enää kiinnostaisi.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei papillon lukihäiriössäni mitään vikaa ole, sillä sehän tomii hyvin, kun saa sinutkin oikein kiinnittämään huomiotasi vaatimattomaan kirjoitteluuni.

Nyt voit sitten toverittesi kanssa alkaa taputtelemaan pieniä hikisiä karvaisia käsiänne, sillä aion rajusti vähentää kirjoitteluani tänne, sillä joudun ilmeiseti jälleen uuteen leikkaukseen, jolloin Bodomin niemen naarauksetkin menevät tältä tulevalta kesältä ohi, joten saatte nauraa niin, että tyrät rykyy ja pallea halkeaa.

Katson kuitenkin, että terveyteni on minulle kuitenkin näillä näkymin se tärkein asia, joten se siitä sukelluksesta.

Voihan muutama teistä tietenkin luulla, että en olisi ollut kykenevä tekemään kyseistä hommaa, mutta itse tiedän kuitenkin asiani parhaiten.

Kirjoittelemisiin silloin tällöin, t. Hessu52

_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

Hessu52 kirjoitti:...aion rajusti vähentää kirjoitteluani tänne, sillä joudun ilmeiseti jälleen uuteen leikkaukseen, jolloin Bodomin niemen naarauksetkin menevät tältä tulevalta kesältä ohi...
[sarkasmi]Nohnoh, näillä esitiedoilla näyttäisi vahvasti siltä, että vain näyttelet enemmän sairasta mitä olet ja liioittelet vammojasi. Taitaa pojalla olla vain helvetillinen krapula neljän pyhäpäivän ryyppäyksen jälkeen ja naamakin sen näköinen ettei äitikään tunnistaisi?[/sarkasmi]

No, leikki sikseen ja paranemisia sinne suuntaan. Lueskele toipumisaikasi vaikka tähän tapaukseen liittyvää faktatietoa ja palaa takaisin terävämpänä kuin koskaan. Tai jotain vastaavaa. Tämä siis ihan ilman sarvia ja hampaita.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Hessu, en nyt tiedä keitä tarkoitat " tovereilla " mutta omasta puolestani toivottelen menestystä lääketieteeliselle manööverillesi.

Harmi että jo näin jäitten aikaan vesittyy tai ryssiintyy tuo paljon kiinnostusta saanut sukellusryhmäsi invaasio Bodomille, etkö voisi sitkeänä stuntmiehenä johtaa joukkojasi siellä niemessä maalta käsin?

Eihän sinun itsesi tarvitsisi hyiseen Bodomiin upottautua, johtaisit joukkojasi vaikkapa niemeen kiikutetusta sängystä, ehkäpä muistelisit hoitsun kanssa menneitä, hän lorauttelisi Monopolia tippapulloosi, sehän oli sinulla " hoitokeinona " jo nuorna miesnä, kuten taisit sattuvasti satuilla taannoin.

On se harmi, olisi hienoa jos voisit johtaa toimintaa punaisessa pipossa kuin Jacques Cousteau aikoinaan, saataisiin viimeinkin selvyys ja varmuus tuohon kadonneiden tavaroiden mysteeriin, harkitse vielä :lol:

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Näkemisiin.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Vaikka ystäväni Konsta valittelikin, että täällä avataan turhia sivuja, niin tämän haluan kuitenkin vielä avata.

Haluan kiittää kaikkia lukijoita ja keskustelijoita mukavista hetkistä kanssanne, vaikka "suhteemme" ei kestänytkään pitkään.

On hienoa, että jotkut jaksavat olla näinkin monen vuoden jälkeen edelleenkin aktiivisia surmien selvillesaamisen suhteen, kuten ovat nämä foorumin keskustelijat.

Samalla pyydän anteeksi, jos olen aiheuttanut kirjoitteluillani joillekin mielipahaa, sillä sellaista en ole halunnut todellakaan tehdä.

Tulen mahdollisuuksieni mukaan seuraamaan sivustoja aina kun uudelta kirjaprojektiltani ehdin, joten en aivan kokonaan poistu joukostanne, mutta saattaa olla, että kommentteja ei tule.

Joten, kiitos vielä kerran kaikille, eritoten SIVUSTON YLÄPITÄJILLE, oli erittäin mukavaa olla seurassanne.

Pienen huomautuksen jos kuitenkin saisin heittää.

Hiukka huumoria mukana, ei olisi ollenkaan pahitteeksi, vaikkakin teema on vakavista vakavin.

T. Hessu52
Huumoria riittää se on hyvä asia, sekä se että kirjaprojektisi antaa kuin antaakin aikaa myös täällä osallistua keskusteluun avoimella ja iloisella mielellä, se on hyvä, hymynaamat valloittaa maan.

Tosin en ole käsittänyt mitä tuo otsake " näkemisiin " nyt sitten tässä tapauksessa tarkoittikaan?

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Kolmas kerta...

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kyllä tulee hirwä ikäwä.
Pidä Hessu Pupu pirteänä.
:( :o :) :D :shock: :? :lol: :P 8) :oops: :cry: :roll: :wink: :)
:( :o :) :D :shock: :? :lol: :P 8) :oops: :cry: :roll: :wink: :)
:( :o :) :D :shock: :? :lol: :P 8) :oops: :cry: :roll: :wink: :)
:( :o :) :D :shock: :? :lol: :P 8) :oops: :cry: :roll: :wink: :)
:( :o :) :D :shock: :? :lol: :P 8) :oops: :cry: :roll: :wink: :)
:( :o :) :D :shock: :? :lol: :P 8) :oops: :cry: :roll: :wink: :)
:( :o :) :D :shock: :? :lol: :P 8) :oops: :cry: :roll: :wink: :)
:( :o :) :D :shock: :? :lol: :P 8) :oops: :cry: :roll: :wink: :)
:( :o :) :D :shock: :? :lol: :P 8) :oops: :cry: :roll: :wink: :)
:( :o :) :D :shock: :? :lol: :P 8) :oops: :cry: :roll: :wink: :)
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:
Nyt voit sitten toverittesi kanssa alkaa taputtelemaan pieniä hikisiä karvaisia käsiänne, sillä aion rajusti vähentää kirjoitteluani tänne, sillä joudun ilmeiseti jälleen uuteen leikkaukseen, jolloin Bodomin niemen naarauksetkin menevät tältä tulevalta kesältä ohi, joten saatte nauraa niin, että tyrät rykyy ja pallea halkeaa.

Katson kuitenkin, että terveyteni on minulle kuitenkin näillä näkymin se tärkein asia, joten se siitä sukelluksesta.

Voihan muutama teistä tietenkin luulla, että en olisi ollut kykenevä tekemään kyseistä hommaa, mutta itse tiedän kuitenkin asiani parhaiten.

Kirjoittelemisiin silloin tällöin, t. Hessu52
On se perhanan ikävää että nuo leikkausjonot hipovat jo vuotta nykyisellään.

Sitten ihmispolo on särkylääkkeiden varassa tuskissaan sekapäisenä.

Saattaa unohtaa mitä on sanonut ja kirjoittelee vaan mitä sattuu munaten itsensä.

Perhana tuota terveydenhoitoa, se on retuperällä.
Niin ja talonmiehet! Jos niitä olisi hiekoittelemassa, ei tulisi vanhuksillekin kaatumavammoja, ei nuo huoltoyhtiöt ole mistään kotoisin.

Se on tsilareitten puute syynä siihen ettei Hessu ole sitä kassia sukeltanut. Saablari. :lol:

Lukittu