Valokuvia

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Valokuvia

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Yöni kului kiihkeän kirjoittelun merkeissä, mutta toki kahvitaukojakin tuli pidettyä.

Siinä yht äkkiä tuli mieleeni, että olisin nähnyt yhden valokuvan, jossa ainakin komisario Paavola kantaa paareja ja toisella puolella on valkotakkinen, kaiketi ambulanssimies.

Paavola poliisin koppalakissa ja harmaassa takissaan, edestä katsottuna oikella puolella.

Muistelisin paarien olleen mallia "sota-aika", eli kaksi tankoa ja välissä telttakangas.

Olisiko kyseinen kuva ollut jostain lehdestä, kun hämärä muistikuvani kertoo kuvan alla lukeneen tekstin, että: "Bodomin uhreista hengissä säilynyttä kuljetetaan ambulanssiin".

Olisiko jollain muulla aikalaisella samanlaista mielikuvaa, tai oikein kuvaa, eli artikkelia tapahtuneesta.

Jos tällaisestakin on kuvan joku ottanut, niin niemellä joku on ahkeroinut kummasti helluntain aattona ja pyhänä kameran kanssa, mutta kuka?

Satanhan olla taas tässäkin asiassa väärässä, mutta jotenkin tuo kuva tuli selvänä mieleeni.

Muutenkin kuvista voisi tehdä "jonniilaisen" Gallerian, jos joku viitsii.

Minulla ei kuvia ole, joten itse siihen en kykene.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Just niin Hessu, selvänä tuli sitten tuommoinen mieleen. Minkälainen mahtaisi putkahtaa mieleen kännissä?
En ole kuvauksen kaltaista otosta ainakaan nähnyt, joten valitettavasti tämä " Olipa kerran....." saaga saa jatkoa...
Toki asia muuttuu jos kerrot mistä moisen kuvan tavoittaa niin ei aikaakaan kun se on kuin onkin jossain, vaikkapa " galleriassa" .
Kummastuttaa eniten se että kuka ko. kuvan olisi ottanut...poliisin kuvaaja oli paikalla reilusti klo 12 jälkeen.
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

^^Vietiinkö uhreja EVK:ssa pois niemestä? Jospa Hessu52 muistelee jotain fiktiivistä dokumenttiä?

Puuttuvien valokuvien lista rupeaa pitenemään:
- Sepon pyörä ja pyykkinaru samassa kuvassa.
- Teltta pitkittäin niemessä.
- Nuotio motskarien lähellä vieraineen päivineen
- Poliisi kantamassa Gustafssonia paareilla.

Olisivat tutkinnan kannalta kiinnostavaa materiaalia. Ehkä ne jo ovatkin poliisilla, muttei niitä ole pidetty tarpeellisena esitellä. ETP:n kaikki kuvat nähneet voisivat ehkä sanoa tähän jotain.

Hussmannin tytöt olivat siellä sekä illalla että aamulla. Mukana saattoi olla kamerakin. Ainakin jonain edellisenä iltana oli ollut, kun tuli otettua kuva tietystä nuoresta miehestä, jonka nimikin mainitaan ETP:n johdannossa.

Toistaiseksi luulen kuitenkin, että kuvien mieleen tulemiseen on jokin muu syy kuin autenttisten kuvien olemassaolo jossain.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Lisää puuttuvie´n valkovien listaan:

-surullinen mies, joka auttoi Hussmannin tyttären mopon käynnistyksessä. Muistanko väärin, vai oliko hänestä kerrottu otetun valokuvan? Sen haluaisin kyllä nähdä.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Valokuvia

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti: ......Muistelisin paarien olleen mallia "sota-aika", eli kaksi tankoa ja välissä telttakangas.......


---- Ehkäpä kuitenkin kyseessä on ollut - kirjailijan päästyä koko yöksi vauhtiin - jonkinsortin transsi tai mikälie suggestiotila....ehkäpä kokenut stuntmies on vaipunut itsehypnoosiin ja nähnyt Tangon veljekset kahdenpuolin telttaa....huu nous....tai sitten semmoinen kuva onkin.
Ehkäpä sekin on näpätty sillä maagisella lankomiehen speciaali kameralla, sillä tikkuaskimallilla, pienellä, jolla sai Suuria Kuvia... :shock:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Miksi sinun papillon täytyy ottaa tuollainen asenne.

Juttu on niin, että tuollainen kuva tuli tosiaan mieleeni, olkoon sitten vaikka unikuva, mutta jos se onkin totta, niin antaahan sellainen taas jotain muutakin pureskeltavaa, kuin tuollainen ainainen vittuilu puoleltasi.

Mistä minä tiedän, oletko itse huumeissa tai päissäsi aina kun kirjoittelet, sillä niin omituisia, nuo omat kirjoituksesi ovat.

Jos sinä juuri et ole kuvaa nähnyt, niin joku toinen sen on saattanut nähdä, eli ei kaikki aina ole juuri sinusta kiinni, vaikka itsekkäästi niin ajatteletkin.

Tosiaan, jos kuvia niemeltä on ennen poliisin valokuvaajaa enemmältikin, niin siellä on täytynyt olla jonkun kameran kanssa huseeraamassa.

Eikö joku siitä kirjoittanutkin, että oliko se Högnäsissä, vai missä ollut aamulla joku ottamassa kuvia?

Ymmärtäisin homman silloin heti fiktiiviseksi, ellei muistikuvassani olisi sitä tekstiä:" Bodomin uhreista hengissä säilynyttä kuljetetaan ambulanssiin".

Onhan minulla sellainenkin muistikuva lehtivalokuvasta, jossa prätkää miehissä hilataan lankkua pitkin kuorma-auton lavalle.

Siinä ei ole tekstistä mitään muistikuvaa, mutta Bodomin tapaukseen kuva kuitenkin liittyy.

Muistaakseni.

Siksipä olisikin hyvä, jos jonkinlainen kuvagalleria saataisiin aikaan, ettei tulisi näitä tyhjiä laukauksia liikaa.

No minulla ei kuvia ole, joten itse en tuohon pysty, vaikka kuinka haluaisin, mutta voisihan olla joku sellainen, jolla olisi melko kokoelma tragedian valokuvista.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Lisää puuttuvien valokuvien listaan:


1. Lee Harvey Oswald ampumassa Kennedyä

2. Jimmy Hoffaa työnnetään väkisin autoon

3. Risteilyohjus osumassa Pentagoniin

4. Ylpeä ampuja poseeraamassa bambin ruumiin vieressä

5. Hessu esittelemässä puuttuvia valokuviaan

Kevennys...

:D
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ihan tosissaan arvon papillon, tuo sinun provoyrityksesi ei tule onnistumaan, joten voinet sen aivan hyvin lopettaa.

Sen miten ja mitä kirjoitan, niin siihen ei pystynyt vaikuttamaan yrityksistä huolimatta Urho, joten et siihen pysty sinäkään.

Selvitä pääsi noista luulotteluistasi jostain tangoista, vai mistä kalsareista on kyse, tai ota ne paremminkin pois päästäsi ja mene vaikka nukkumaan, niin huomenna saatat olla jo enemmän tajuissasi.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Rauhoitu nyt ihmeessä Satusetä... itsehän sinä kahdesta tangosta kirjoittelit, kuten huomaat....tai huomaat sitten kun olet oikolukijallasi selventänyt tekstin....eikä siinä mitään vaikka tahallasi lauotkin noita " tyhjiä laukauksiasi ", ne nyt ovat semmoisia kyhäelmiä ettei niitä ota vakavasti kukaan....tai no, Awa tietenkin..... :lol: :lol:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kerropa papillon mitä sinulla on seuraavia asioita vastaan?

Eläinsadut ja niiden kirjoittaminen, toimiminen stunmiehenä, musisointi, olla kiinnostunut Bodomin tragediasta.

Kerropa mitä sinulla on näitä vastaan ja mieti, mihin noista itse kykenet, vai kykenetkö mihinkään ja vastaa sitten rehellisesti miten asiat ovat.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Mitäpä hessuparka minulla nyt noita vastaan olisi? En toki noista kaikkia missään nimessä hallitsisi, en tokikaan edes haluaisi.
Mitä taas tulee siihen että sinä niistä mihinkään kykenisit, sitä sopii epäillä isolla E llä...se nyt on selvinnyt ainakin.
No ehkä kiinnostus Bodomiin rimaa väpättäen menee, mutta sekin vain sillä edellytyksellä että jutut etenevät oman mielesi mukaan.
Joihinkin teorioihin olet ottanut kannan suurinpiirtein tyyliin " Eiköhän nyt unohdeta tuommoiset huuhaa jutut ja keskitytään näihin tämmöisiin jne. "
Vapaasti muotoiltu, mutta noin se on.
Ehkä kumminin olisi viisainta paneutua itse asiaan....saatatko tehdä sen vai näetkö taas lisää näkyjä? :D :shock:
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Valokuvia

Viesti Kirjoittaja papillon »

Ahaa Hessupaha, nythän vasta hokasin että murjotit ehkä senkin vuoksi että kuvittelit minun tarkoittaneet että olit jotenkin psykedeelissä kun kuittasit tähän malliin:

" Mistä minä tiedän, oletko itse huumeissa tai päissäsi aina kun kirjoittelet, sillä niin omituisia, nuo omat kirjoituksesi ovat. "

Ei Hessu ei...vaan viittasin siihen mitä itse kerroit....sinulla ei juuri tuo humoori pelaa eikä sillä oikolukijallasi, ainakaan hän ei honannut että itsehän siitä kerroit, kas näin :

quote="Hessu52"]

Satanhan olla taas tässäkin asiassa väärässä, mutta jotenkin tuo kuva tuli selvänä mieleeni.

.[/quote]

--- Tähän sitten että mitähän tulisikaan jos olisi häppää pelissä....varmaankin mieleen putkahtaisi mielikuva Nilsistä kipeämässä perse edellä puuhun, piilottamaan kassia....se selittäisi naama vammat kaikkein parhaiten..... :lol:

No, kaikkea hyvää, toivotaan ettei ne Elinsadut nyt ihan Grimmin luokkaa tule olemaan, kun valmistuvat..... :shock:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

*poistettu asiaan kuulumatonta kommenttia*t:mode

Kuten jo aiemmin totesin, on kait parempi, että olemme arvostelematta toistemme kirjoituksia mitenkään.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

No no Hessu, älä masennu...enhän minä pysty edes kommentoimaan sinun kirjoituksiasi, kun niitä on mode jo näköjään kommentoinut.
Mutta asiaan on hyvä palata, ei siinä mitään.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Teksti poistettu koska kirjoittaja on sokea. Mutta jätetään nyt kuvat kuitenkin.

Kuva


Kuva
Vastaa Viestiin