Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Bodomin syvyys

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Korjauksena edellämainittuun Hikipedian Bodom-järven syvyystietoon 14 metriä seuraavaa: Bodom-järven syvin kohta on 24 metriä sen suuremmasta saaresta länsilounaaseen noin 253 metrin päässä.
Vielä joskus 60-luvulla sain siitä pohjaongella suuria affeniia.

Nykyään tuo potero taitaa olla jo täynnä sian-sitä-itseään, kun järven pohjoispuolella ollut sikala laski järveen vuosikausia lietteitään.

Ei sika ole saastainen eläin, väittipä Islam mitä vain, jotkut sikafarmarit sen sijaan yleensä ovat.

Pian taas koittaa aika, jolloin joulupöytään saatettua sian peräaukon ympäristökudosta nautitaan perinteen vuoksi suuria määriä Turun sinapin maustamina ja heti perään nautitaan puolimätää lipeäkalaa, joka ei maistu millekään. Kotimaista kulinarismia siis parhaimmillaan.

RÖH~
8)
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Bodomin syvyys

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Wagner kirjoitti:
Pian taas koittaa aika, jolloin joulupöytään saatettua sian peräaukon ympäristökudosta nautitaan perinteen vuoksi suuria määriä Turun sinapin maustamina ja heti perään nautitaan puolimätää lipeäkalaa, joka ei maistu millekään. Kotimaista kulinarismia siis parhaimmillaan.

RÖH~
8)
No, pitää huuhdella alas laadukkaalla viskillä.
(Konstan pitää olla varovainen ettei mene överiksi ja vaimo ala nalkuttamaan. :D )
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Bodomin syvyys

Viesti Kirjoittaja Loka »

kukkuu kirjoitti: (Konstan pitää olla varovainen ettei mene överiksi ja vaimo ala nalkuttamaan. :D )
konsta kirjoitti: En minä ainakaan pysty sanomaan, että mitä pitäisi tehdä. Itsekkin olen suurkuluttaja, enkä ole juurikaan vähentänyt, vaikka vaimo kyllä asiasta jatkuvasti huomauttaa.
...jokainen meistä muistaa konsta kuinka sun viime jouluna kävi... Rähisit palstalla, vaikka Raid julisti joulurauhan. Haukuit kaikki ja kehuit vaimosi paistamaa kinkkua vaikka sanoitkin sen olleen ylikypsää. Naapuritkin muka mekasti.. Omat lapsetkin lähti Goalle jouluksi ja vaimo meni yhdeksältä nukkumaan. Jospa tämä joulu menisi paremmin! :D
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Bodomin syvyys

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:
...jokainen meistä muistaa konsta kuinka sun viime jouluna kävi... Rähisit palstalla, vaikka Raid julisti joulurauhan. Haukuit kaikki ja kehuit vaimosi paistamaa kinkkua vaikka sanoitkin sen olleen ylikypsää. Naapuritkin muka mekasti.. Omat lapsetkin lähti Goalle jouluksi ja vaimo meni yhdeksältä nukkumaan. Jospa tämä joulu menisi paremmin! :D
Heh, jokainen paitsi minä....
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Bodomin ratkaisu piilee vaipoissa, niistä kaikki lähtee ja niihin kaikki jälleen palaa.

Retki järjestettiin tarkoituksena testata erilaisia vaippoja. Niitä oli jonkin verran matkassa, mutta hankittiin lisää paikan päällä. Vaipat myös lopulta houkuttelivat murhaajat paikalle.

Murhaaja kaksikko Assman-Gyllström varasti suurimman osan vaipoista ja A. hakeutui kirurgiseen sairaalaan. koska se oli erinomainen paikka piilottaa ryöstösaalis. G. piilotti oman osansa hylättyyn kaivoon.

Kysymyksiä ja vastauksia:
K) Mitä lintupojat näkivät?
V: Lintupojat eivät bonganneet lintuja vaan etsivät vaippoja. Teltan päällä makaajalla ei ollut kenkiä vaan vaipat, mutta pojat eivät pistäneet makaajaa merkille, koska keskittivät viemään loput varkailta unohtuneet vaipat.

K: Tunnustiko Nisse murhat?
V: Nisse sanoi "vaippa mikä vaippa, viistoista viirua housuun tuli", minkä Tuominen kuuli väärin, koska hänen keskittymistään häiritsi märkä vaippa.

K: Miksi aikalaispoliisi lähti väärille jäljille?
V: Poliisi katseli ylös, kun olisi pitänyt kurkkia alas, vaippoihin.

K: Mentiinkö "alakertaan"?
V: Alakertaan ei menty, koska siellä oli vaipat.

K: Tapasiko Nisse illalla keskiniemessä kalastajia?
V: Tapasi, mutta he eivät olleet kalastajia vaan toivat veneellä vaippoja jolloin Nisse kysyi Sepolta "otetaanks erä?"

K: Miksi ääntä ei kuulunut?
V: Vaippoja puolillaan ollut teltta vaimensi ääntä.

K: Miksi Nisse selvisi vähemmillä vammoilla kuin muut?
V: Hänen päällään oli enemmän vaippoja kuin muilla.

K: Oliko seurueella riitaa?
V: Oli, muttei viinasta tai tytöistä vaan siitä, että Nisse väitti Sepon vohkineen hänelle kuuluvia vaippoja.

K: Miksi uimapuku katosi?
V: Nisse käytti tyttöjen uimapukua, koska se piti vaippaa paikoillaan, mutta tuli kuitenkin "vahinko" ja likaantunut uimapuku poltettiin.

K: Painostettiino aikalaispoliisia?
V: Vaippateollisuus painosti ylintä poliisijohtoa vaikenemaan. Lisäksi tutkijat olivat pääosin jäävejä, koska ainakin Lönnberg ja Paavola käyttivät Pampersia.

K: Ratkeaako Bodom koskaan?
V: Voi hyvinkin ratketa, mikäli uuden sukupolven tutkijat saavat käyttöönsä kolmannen sukupolven vaipat!
Pasilan mies.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Damien »

Matlock kirjoitti:Bodomin ratkaisu piilee vaipoissa, niistä kaikki lähtee ja niihin kaikki jälleen palaa.
Onko Matlock taas käynyt Bodomin rannalla syömässä sieniä? :twisted:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja papillon »

Damien kirjoitti:
Matlock kirjoitti:Bodomin ratkaisu piilee vaipoissa, niistä kaikki lähtee ja niihin kaikki jälleen palaa.
Onko Matlock taas käynyt Bodomin rannalla syömässä sieniä? :twisted:
Ei ole, ei Matlock löydä sinne. Tuo on nyt tuota mihin hän kykenee.
Matlock-huumoria. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Matlock kirjoitti:Bodomin ratkaisu piilee vaipoissa, niistä kaikki lähtee ja niihin kaikki jälleen palaa.
...
K: Ratkeaako Bodom koskaan?
V: Voi hyvinkin ratketa, mikäli uuden sukupolven tutkijat saavat käyttöönsä kolmannen sukupolven vaipat!
Aivan oikein !
Kolmannen sukupolven vaipat ja mahdollinen jutun ratkaisu läytyy mahdollisesti täältä?
Sisään pääsee esittämällä oheisen kuvan ja kysmällä, onko paikalla.
Kuva

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja awa »

Wagner kirjoitti: Aivan oikein !
Kolmannen sukupolven vaipat ja mahdollinen jutun ratkaisu läytyy mahdollisesti täältä?
Sisään pääsee esittämällä oheisen kuvan ja kysmällä, onko paikalla.
Kuva

8)
Kovasti tuo ratkaisu veisi ajatukset pois järvellä olleista kalamiehistä. Näin olen ymmärtnyt. Voi olla, että olen ymmätänyt väärin, mutta voin olla, että olen ymmärtänyt oikeinkin. Sariolalaisittain näin on hyvinkin saattanut olla. Ja olen siitä varma.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tuosta lärvistä minä en tunnista mitenkään Arskaa, joten jos Wagner niin tekee, on hänen kykynsä tunnistaa ihmisiä melko rajoittunutta, noin isommin ketään loukkaamatta sanottuna.

Tuosta lärvistä tulee eittämättä mieleni, ne sadat rakennusmiehet, joita mm. Tarvon moottoritietä oli rakentamassa, lippis vaaleilla kutreillaan ja ruutupusakka niskassaan, joko kesäisin ilman paitaa, tai ruudullinen flanellipaita hihansuut käärittyinä vantterien käsivarsien kyynärtaipeisiin.

Kuva on siis niin yleisilmeinen, kuin olla ja saattaa, ettei tuosta ketään voi tarkkaan tunnistaa, heh heh.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja awa »

Mutta niitä aamun kalamiehiähän ei kukaan kuullut tai kuulustellut.

Heillähän saattoi olla puukot ja puntarit mukana ja joku heistä kertoikin omituisesta äänihavainnosta niemeltä, jossa joku oli poistunut veneellä niemestä, tosin kenenkään sitä näkemättää.

Voisiko kyseessä olla jokin "kalakerho".
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Muistaakseni noihin aikoihin tuli telkkarista sellainen sarja kuin "Näkymätön mies", joka joutui käärimään itsensä valkoiseen ( oikeasti kaikkinainen valkoinen oli mustavalko televisioiden aikaan joko keltaista, tai pinkkiä ) kääriliinaan, jotta hahmo olisi edes jotenkin näkynyt.

Ehkäpä hahmo olikin riisunut kääriliinansa ja kolistellut jonkun venettä siellä lahden pohjukassa, vai eikö se ollut niin, että murhaniemen itäpuoleisella lahdella oli veneitä "teljoilla"?
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Tuosta lärvistä minä en tunnista mitenkään Arskaa, joten jos Wagner niin tekee, on hänen kykynsä tunnistaa ihmisiä melko rajoittunutta, noin isommin ketään loukkaamatta sanottuna.
<blabla>
Kuva on siis niin yleisilmeinen, kuin olla ja saattaa, ettei tuosta ketään voi tarkkaan tunnistaa, heh heh.
Jos et Arskaa tuosta kuvasta tunnista, et Arskaa tunne.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllä vainen Wagner tunnen, mutta ei tuossa ole Arska.

Eikä ole koskaan ollutkaan, kuin sinun pakkomielteisessä mielikuvituksessasi.

Jouduin Arskan kanssa niin usein tekemisiin -70 luvulla, ihan sen alkupuolilta lähtien, aina - 80 luvun alkupuolille, joten kyllä minä tiedän minkä näköinen Arska oli silloin, nykyään en ole häntä enää sen jälkeen nähnyt, kun isänsä siirtyi eläkkeelle ja muutti ulkomaille, eli Keskieurooppaan.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ristiriitaisia ovat kerrontasi Arskasta, jolla ei koskaan ole ollut pullonpohjasilmälaseja ja jonka tuosta hypnoosikuvasta helposti tunnistaa.
Eikä isänsä eläkkeelle lähtenyt, vaan siirsi bisnekset Sveitsiin.
Tämä niinkuin tiedoksi, jos jatkossa aiot snobbailla mukatiedoilla.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Vastaa Viestiin