Bodomin naurettavimmat tyypit

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Bodomin naurettavimmat tyypit

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Listataanko tähän tyyppejä, jotka käyttävät aikansa ainoastaan toisten kirjoittajien arvosteluun sen sijaan, että yrittäisivät pysyä ketjun aiheessa ja asiassa?

Toivottavasti ei. Eli eikö nämä typerät toisten haukkumiset voisi lopettaa ja keskittyä asiaan? Tai siirtyä lautamiehiin puimaan henkilökohtaisuuksia.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Bodomin naurettavimmat tyypit

Viesti Kirjoittaja konsta »

Mariacka kirjoitti:Toivottavasti ei. Eli eikö nämä typerät toisten haukkumiset voisi lopettaa ja keskittyä asiaan? Tai siirtyä lautamiehiin puimaan henkilökohtaisuuksia.
Mihin asiaan? Onko täällä lopulta muita kuin Kukkuu ja Teemu, jotka vielä pohdiskelevat asioita?

Minä olen itse ollut juuri peräänkuuluttamassa asiakeskustelua, mutta siitä ei tule yhtikäs mitään. Tuo Bodomin naurettavimmat selitykset on lopulta ihan hyvätahtoista kevennystä, jossa tulen itsekkin olemaan listoilla(ei kestä kauaa, kun Groot herää ja laittaa jo tuhannesti mainitsemansa kenkäpohdinnan palstalle).

Mielestäni Bodomin historiikkiin voisi kuulua myös keskustelun helmien esiinlaittaminen ja kerääminen. Jokaisella voisi olla sen verran huumoritajua, että tuon kestää.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Taman tapaisia ketjuja on jo useita lautamiehissa eli keskustelut sinne.

RAID

EDIT: Lukittu - RAID
Lukittu