Zodiac bodomiin syyllinen ?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Crazy Mike

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Tosi = , että fakta = tosi, nyt vaan Wagenerilta ei ole tuota faktaa kuulunut ei näkynyt.

Ei poliisikaan ole pidätellyt ketään "arskoja, tai teroja", vaikka mies on tunnustanut kait jo heillekin pahat tekosensa.

Onko poliisi muka taas niin tyhmä, että päästää murhaajan luikahtamaan, kuin koiran veräjästä, enpä usko, joten tämän "arskan, tai teron" täytynee olla sitten pidätettynä, vai kuinka Wagner?

Vai olisi 15 v. kundi murhannut kolme ja haavoittanut yhtä isoa korstoa, ei ole oikein realistista, joka sekin = totta.
Pupu Höperö istuu murhaniemen rantakalliolla katse tiiviisti kohdistettuna järvelle. "Tuolla se p*le puhaltaa" hihkaisee pupu vierellään istuvalle oravalle. Orava kommentoi tyypilliseen lastenkirjatasoon "Niin v*ttu puhaltaa!". Paikalle tullut punastunut sammakko kysy varoen, ketä tarkoitetaan.
Pupu Höperö kuittaa: "etkösä v*tun noiduttu prinssi hiffaa, että tuolla keskellä surfaa pinnan ja bottnen välissä tosisankarimme SuperHassu, Kauniaisten Keltaruusujen Legaloitu Laatoittaja !"
Sammakko herkkänä loittonee, tapaa räjähtäneen raatoyrtin ja sitä suudeltuaan nousee valkoisen hevosen selkään ja poistuu prinssinä kruunu kutreilla helisten ravia paikalta auringonlaskun airueena.

Superhassu sukeltaja kirmaa airot vaahdoten rantaan löydettyään käsistään ja jaloistaan kivenmurikkaan sidotun luurangon. Paikalle tullut espoolaispoliisipartio toteaa tutkintaa sen enemmin tekemättä kyseessä olevan vain tavanomaisen itsemurhan, joskin huolella toteutetun, kuten aiemminkin erän järveltä vastaavissa olosuhteissa löydetyn ruumiin osalta tehdyssä tutkinnassa oli todettu. Vainajaan kytketty kivi ei lisäksi sopinut kooltaan alkunkaan niihn vammoihin, joita helluntaisurmien uhreilla vuonna 1960 oli ollut.

Pupu Höperö kuittaa: "Tas tää v*tun idioottipoliisi ei hiffaa metriäkään".

Pupu ja kurre n*ssivat loppuillan superhassun sukellellessa marengista muokattuja muistoarvoisia pallejaan, jotka olivat sulaneet Bodom-järven siunattuihin syvyyksiin senttisoiron seuratessa.

Pupu Höperö hiffaa: nyt mulla on pari megaa ton jalkapohjakuvia, mä teetän nistä isännälle joululahjaksi kunnon räpylät !

Läheiselle eläimelle ominaisella lämmöllä Pupu Höperö päättää ryhtyä myös sankariksi dyykkaajaisänälleen tämän miettimään lastenkirjaan.

"Ainakin v*ttuliemisen mä sitte lopetan" se tuumii.

Sen pituinen se ei sitten löytynyt. Mutta se on jo eri tarina.

Sen pituinen se.

8)
Viimeksi muokannut Wagner, Pe Elo 08, 2008 7:23 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: Crazy Mike

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Wagner kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:Tosi = , että fakta = tosi, nyt vaan Wagenerilta ei ole tuota faktaa kuulunut ei näkynyt.

Ei poliisikaan ole pidätellyt ketään "arskoja, tai teroja", vaikka mies on tunnustanut kait jo heillekin pahat tekosensa.

Onko poliisi muka taas niin tyhmä, että päästää murhaajan luikahtamaan, kuin koiran veräjästä, enpä usko, joten tämän "arskan, tai teron" täytynee olla sitten pidätettynä, vai kuinka Wagner?

Vai olisi 15 v. kundi murhannut kolme ja haavoittanut yhtä isoa korstoa, ei ole oikein realistista, joka sekin = totta.
Pupu Höperö istuu murhaniemen rantakalliolla katse tiiviisti kohdistettuna järvelle. "Tuolla se p*le puhaltaa" hihkaisee pupu vierellään istuvalle oravalle. Orava kommentoi tyypilliseen lastenkirjatasoon "Niin v*ttu puhaltaa!". Paikalle tullut punastunut sammakko kysy varoen, ketä tarkoitetaan.
Pupu Höperö kuittaa: "etkösä v*tun noiduttu prinssi hiffaa, että tuolla keskellä surfaa pinnan ja bottnen välissä tosisankarimme SuperHassu, Kauniaisten Keltaruusujen Legaloitu Laatoittaja !"
Sammakko herkkänä loittonee, tapaa räjähtäneen raatoyrtin ja sitä suudeltuaan nousee valkoisen hevosen selkään ja poistuu ravia paikalta.

Superhassu sukeltaja kirmaa airot vaahdoten rantaan löydettyään käsistään ja jaloistaan kivenmurikkaan sidotun luurangon. Paikalle tullut espoolaispoliisipartio toteaa tutkintaa sen enemmin tekemättä kyseessä olevan vain tavanomaisen itsemurhan, joskin huolella toteutetun, kuten aiemminkin erän järveltä vastaavissa olosuhteissa löydetyn ruumiin osalta tehdyssä tutkinnassa oli todettu. Vainajaan kytketty kivi ei lisäksi sopinut kooltaan alkunkaan niihn vammoihin, joita helluntaisurmien uhreilla vuonna 1960 oli ollut.

Pupu Höperö kuittaa: "Tas tää v*tun idioottipoliisi ei hiffaa metriäkään".

Pupu ja kurre n*ssivat loppuillan superhassun sukellellessa marengista muokattuja muistoarvoisia pallejaan, jotka olivat sulaneet Bodom-järven siunattuihin syvyyksiin senttisoiron seuratessa.

Pupu Höperö hiffaa: nyt mulla on pari megaa ton jalkapohjakuvia, mä teetän nistä isännälle joululahjaksi kunnon räpylät !

Läheiselle eläimelle ominaisella lämmöllä Pupu Höperö päättää ryhtyä myös sankariksi dyykkaajaisänälleen tämän miettimään lastenkirjaan.

"Ainakin v*ttuliemisen mä sitte lopetan" se tuumii.

Sen pituinen se ei sitten löytynyt. Mutta se on jo eri tarina.

Sen pituinen se.

8)
Tota noin. Tämmösen tarinanko sinä poliisille kerroit? Saattaa olla, että sitä syyttäjän kutsua ei ihan heti kuulukaan :roll:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Missä pöpilässä on noin avoimet ovet, että hullutkin pääsevät tietokoneiden ääreen.

Tuollainen kirjoittelu ei sovi sen henkilön kuvaan, jonka olen itse Wagnerista saanut.

Ilmeisesti Wagner on Sariolan tapaan sairastunut johonkin outoon tautiin, joka tuntuu tarttuneen muutamiin Bodomin mysteerioon kiinnostuneeseen.

Ensin siihen sairastui Jorma Palo, jo vuosia sitten, sen jälkeen tämä meidän Urho, joka valitettavasti bannasi itsensä ulos sivustoilta.

Nyt on konsta johonkin mystisesti kadonnut ja Sariola on saanut pahan trauman, kärsittyään kaksi kertaa tappion väittelyissään hypnoosista ja Gussen vammattomuudesta.

Wagner sekoaa näemmä sen takia, kun kukaan ei usko hänen teoriaansa Arskasta, vai oliko se Terosta?

Älä hyvä Wagner sekoa, tai mene jo takaisin sinne minne tuollaisessa tilassa kuulutkin, sillä tuollainen kirjoittelu ei sovi aikuiselle ihmiselle alkuunkaan.

Jos haluat satuja kirjoittaa, niin kyllä se minulle sopii, mutta älä käytä niissä sitten minun keksimiäni hahmonimiä, tosin vääristeltyinä, sillä minä kirjoitan lapsille, jotka voisivat pian nuo sinun kirjoituksesi mieltää samoiksi satuhahmoiksi.

Onhan se kurjaa, jos kukaan ei ota noita sinun Arskateorioitasi tosissaan, mutta ole nyt realisti ja ajattele 15 vuotiasta kundia murhapuuhissa jossain peräkylän niemellä, jonne ulkopuolisen on nykyäänkin vaikea löytää, saati sitten -60.

Tuollainen nuorukainen tappamassa ihmisiä telttaan, tietäen tasan varmasti siellä olevan kaksi miespuolista henkilöä sisällä, ei ole mahdollista, ei sitten millään.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta sen ajan elämästä sinulla ei taida olla realistista kuvaa, eikä sen ajan nuorisosta varsinkaan.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Hessu52 kirjoitti: ----lyhennetty---
Ilmeisesti Wagner on Sariolan tapaan sairastunut johonkin outoon tautiin, joka tuntuu tarttuneen muutamiin Bodomin mysteerioon kiinnostuneeseen.

Ensin siihen sairastui Jorma Palo, jo vuosia sitten, sen jälkeen tämä meidän Urho, joka valitettavasti bannasi itsensä ulos sivustoilta.
---lyhennetty---
Hyvä että edes toteat sen faktan että urho nimenomaan bannasi itsensä.

Mihinkään sairauteen se ei kuitenkaan liittynyt. Urho on edelleen henkilö jonka aikaansaanoosta suurin osa uudesta bodom-tiedosta on.

-Jaa että mikä? Oleta että ei mikään. Itse pysyn uskollisena niille tahoille, joita en ole saanut koskaan kiinni vilpistä bodomin suhteen (enkä muustakaan) ja niitä tahoja ei ole montaa...
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kun Supernova kirjoitat, että olet saanut kaiketi joitain kiinni vilpistä Bodomin mysteerissä, niin voisitko kenties kertoa minun vilpeistäni, sillä en ole ainakaan tahallisesti yrittänyt mitään vilppiä harrastaa.

Kun minua on melkein heti Murhainfon alusta lähtien alettu syyttelemään valehtelijaksi, niin se tapahtui moottoripyörien rekisteriotteiden kohdalla, kun väitin vastoin Urhon ja konstan tietoja, että AKE:sta vanhoja rekisteritietoja saa, kunhan rahaa löytyy.

No minut leimattiin oitis valehtelijaksi, mutta kuinka ollakaan, olinkin oikeassa, mutta kumpikaan herroista ei viitsinyt virallisesti oikaista asiaa ja kohteliaina pyytää anteeksi.

Urhon ja konstan kanssa ei saanut olla mistään erimieltä, sillä muutoin joutui näiden herrojen mustalle listalle ja valehtelijan kirjoihin, vaikka ei sellainen olisi ollutkaan.

Hypnoosista kirjoitin seuraavaksi, ettei siihen pidä luottaa, koska ihminen voi hypnoosissa valehdella, joko tieten tai tahtomattaan.

Tästäkin nousi hulabaloo ja minut leimattiin oitis valehtelijaksi.

Kuinka ollakaan, sittemmin kävi selväksi, että olin ollut taas oikeassa, mutta henkilöt, jotka leimasivat minut valehtelijaksi, eivät taaskaan pyytäneet anteeksi leimaamistani, saati että olisivat kohteliaina kirjoittajina korjanneet minulle teneet vääryytensä.

Olen aina sanonut, että arvostan Urhoa asiantuntijana Bodomin tapauksessa, mutta hän on tainnut olla hieman liian herkkähipiäinen, kun ei kestänyt sitä, että hän itse antoi vahingossa valheellista tietoa mm. moottoripyörien rekisteriotteiden kohdalla.

No näitä samanlaisia asioita on sittemmin tullut melko runsaasti, joissa minut on ensin leimattu valehtelijaksi, mutta sittemmin onkin käynyt niin, että olen ollut oikeassa, mutta valehtelijan leiman olen saanut, eikä tuo tunnu lähtevän kulumallakaan ja siitä suurimman kiitoksen saavat Urho, konsta, Sariola, sekä Teemu ja Jukka.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Pure pähkinä

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Jos haluat satuja kirjoittaa, niin kyllä se minulle sopii, mutta älä käytä niissä sitten minun keksimiäni hahmonimiä, tosin vääristeltyinä, sillä minä kirjoitan lapsille, jotka voisivat pian nuo sinun kirjoituksesi mieltää samoiksi satuhahmoiksi.
...
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta sen ajan elämästä sinulla ei taida olla realistista kuvaa, eikä sen ajan nuorisosta varsinkaan.
Eiköhän tuo Nyt-lehden 1.8 kehnoa Bodom-artikkelia kuittaava lastensatu mennyt perille.

P.S Setä Sinulle.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Toimittajat kirjoittavat tavallaan, älä minua siitä syytä, parahin Wagner.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Ei mitään uutta auringon alla

Viesti Kirjoittaja awa »

Wagner kirjoitti:Ei vaikuttimenani ole ollut kauna, kosto tai vihakaan, vain tietoni asiasta ja Arskan omasta tunnustuksesta.
8)
Hieman luulen, että Zodiac-arska, hän joka on ollut ilkeä ja on Waakkua ilkeästi lastenvaunukaupoissa kusettanut, on Waakun ikioma "luurnkoarska" . höh.

Heitä nyt jo luuranko pois kaapista Wagner.
Viimeksi muokannut awa, Su Elo 10, 2008 8:24 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

kellä lipevin kieli sitä parempi ulos anti. Jolloin asia unohtuu! :twisted:
Motiivit muut. Miten isomies kehtaa hakea tukea<<<<<<+ nimeämällä oikein hänen kiusaajansa
Urho, konsta, Sariola, sekä Teemu ja Jukka.

Tarviitko taustatukea olemalla omaa mieltäsi? kysyy yksinäinen susi!
Ja vielä lasten kirjaa väsäät! perseestä! sori modeille!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jaa, että merzikin, jonka olen ajatellut olevan sellainen henkilö, että kehtaa kirjoittaa asioista suoraan, eikä ala kettuilemaan allekirjoittaneen harrastusten kautta herjakirjoituksia.

No helppoa tuo näkyy olevan, kun merzikin on alentunut tuolle tasolle, en olisi uskonut, vaan kaikki näyttää olevan mahdollista.

Se mitä olen sanonut noista ko. henkilöistä, pitää heidän kohdallaan sataprosenttisesti paikkansa, joten en ole mitään itkemässä, vaan kertonut hieman faktoja, kun niitä nämä panettelijat eivät itse ole sitä tehneet, eli oikaisseet antamiaan vääriä tietoja.

Kyllä sinäkin merzi kirjoitat paljon valheita, sillä et kaiketi ole lukenut yhtäkään kirjoittamaani satua, tai et edes tiedä, millä nimellä niitä kirjoitan.
Viimeksi muokannut Hessu52, Ma Elo 11, 2008 4:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
uusi78
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 3:14 am

Viesti Kirjoittaja uusi78 »

Olen hieman perehtynyt tuohon tapaukseen "Zodiac", ja kummasti toi bodomin surma Zodiacin tekosia muistuttaa. En silti väitä, että se olisi Z:n tekosia.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Hessu52 kirjoitti:Kun Supernova kirjoitat, että olet saanut kaiketi joitain kiinni vilpistä Bodomin mysteerissä, niin voisitko kenties kertoa minun vilpeistäni, sillä en ole ainakaan tahallisesti yrittänyt mitään vilppiä harrastaa.

Kun minua on melkein heti Murhainfon alusta lähtien alettu syyttelemään valehtelijaksi, niin se tapahtui moottoripyörien rekisteriotteiden kohdalla, kun väitin vastoin Urhon ja konstan tietoja, että AKE:sta vanhoja rekisteritietoja saa, kunhan rahaa löytyy.

No minut leimattiin oitis valehtelijaksi, mutta kuinka ollakaan, olinkin oikeassa, mutta kumpikaan herroista ei viitsinyt virallisesti oikaista asiaa ja kohteliaina pyytää anteeksi.

Urhon ja konstan kanssa ei saanut olla mistään erimieltä, sillä muutoin joutui näiden herrojen mustalle listalle ja valehtelijan kirjoihin, vaikka ei sellainen olisi ollutkaan.

Hypnoosista kirjoitin seuraavaksi, ettei siihen pidä luottaa, koska ihminen voi hypnoosissa valehdella, joko tieten tai tahtomattaan.

Tästäkin nousi hulabaloo ja minut leimattiin oitis valehtelijaksi.

Kuinka ollakaan, sittemmin kävi selväksi, että olin ollut taas oikeassa, mutta henkilöt, jotka leimasivat minut valehtelijaksi, eivät taaskaan pyytäneet anteeksi leimaamistani, saati että olisivat kohteliaina kirjoittajina korjanneet minulle teneet vääryytensä.

Olen aina sanonut, että arvostan Urhoa asiantuntijana Bodomin tapauksessa, mutta hän on tainnut olla hieman liian herkkähipiäinen, kun ei kestänyt sitä, että hän itse antoi vahingossa valheellista tietoa mm. moottoripyörien rekisteriotteiden kohdalla.

No näitä samanlaisia asioita on sittemmin tullut melko runsaasti, joissa minut on ensin leimattu valehtelijaksi, mutta sittemmin onkin käynyt niin, että olen ollut oikeassa, mutta valehtelijan leiman olen saanut, eikä tuo tunnu lähtevän kulumallakaan ja siitä suurimman kiitoksen saavat Urho, konsta, Sariola, sekä Teemu ja Jukka.
Aluksi anteeksi pitkää lainausta. En osannut tuota nopeasti lyhentää niin ettei tekstisi olisi menettänyt mitään sisällöstänsä.

Sitten anteeksi siitä että vastaan vasta nyt. on mennyt multa ohi - en lue bodomia säännöllisesti koska keskustelun yleinen linja on mennyt sellaiseksi, että se ei ole rakentavaa. keskusteluun puututaan liian heppoisin perustein. En tällä nyt tarkoita sinua hessu, vaan niitä muutaman viestin ihmeitä jotka ovat lukeneet jutusta iltapäivälehdistä ja seuranneet niiden ja töllön välityksellä hommaa. Lukematta "bodomin mysteeriota" tai esim. edes käräjäoikeuden päätöstä läpi. En nyt halua nimetä ketään nimimerkkiä, koska niitä on tullut ja mennyt.

En ole ollut kiinnostunut tästä bodomin moottoripyöräpäiväkirjakeskustelusta. Enkä tässäkään nyt vähättele sinun kokemuksiasi ja tietoasi moottoripyöristä vaan koko tää moottoripyöräonnettomuus on ollut sellanen aihe etten ole siihen kamalasti aikaa käyttänyt. Ihan jo siksi että minusta moottoripyöräonnettomuus niemellä kuulostaa ajatuksena suunnilleen samalta kun jäänmurtajahaveri tyhjässä kaljatölkissä.

Tämän takia minulta on mennyt ohi kertomasi episodi koskien moottoripyörien rekisteriotteita.

Minä kirjoitan nyt suoraan joten älä tykkää kyttyrää. tarkoitus ei ole vidduilla vaan saavuttaa sanotulle mahdollisimman suora ja selvästi ymmärrettävä merkitys.

Aiheen ympärillä on kahdenlaisia vakavasti otettavia kirjoittajia. Toiset tuovat tietoa ja eräät sitten spekuloivat asiaa tuotujen tietojen valossa. kekkonen tai siis urho kuuluu tuohon ensin mainitsemani ryhmään. Sinä (ja myös minä) tuohon viimeiseksi mainitsemaani ryhmään.

Tietoa tuovista tahoista olen sitä tietoa saanut eniten urholta. Eri palstoilla sekä julkisessa keskustelussa, yksityisviestein sekä muiden tiedonsiirtotapojen välityksellä. Urho ei ole mielestäni koskaan esittänyt assmania tekijäksi, sen sijaan kylläkin kritisoinut hyvin perustellen useiden tahojen (mm. poliisin) lausuntoja asiasta.

Joku taisi täälläkin todeta että jorma palo jossain tv-haastattelussa heilutteli assmanin sotavankeudesta sukulaisilleen lähettämää korttia. Uskon sen olevan aito jo silläkin perusteella että minulla on myös vastaava kortti. Ja se on aito. Tai sitten väärennös jonka joku on tehnyt jo sotavuosina, aidolle sotavankikorttien kaavakkeelle ja toimittanut assmanin sukulaisille. Siihen en juuri syytä keksi.

Ja näin ollen hyvällä syyllä olen uskonut ja uskon urholta saamiini tietoihin.

Miksi urho kimpaantui ja bannautti itsensä täältä? Siihen minulla on oma käsitykseni mutta myös ylläpidolta selkeä viesti etten saa lainata bannatun henkilön tekstiä. Jos muitat niin minulle annettiin aiheesta varoitus ja sen jälkeen en ole halunnut juurikaan lähteä tuolla bannin aiheella. Ei nyt niin että elämä romahtaisi ilman tätä foorumia, mutta olen hiukan alkanut kiinnostumaan muistakin keisseistä, joita esim. noh... hmm... parempi etten nimeä esimerkkejä ettei joku vahingossa unohtamani ota asiasta nokkiinsa, mutta kyllä he itse tietävät jotka ovat saaneet aikaan moniakin laajoja alustuksia vaivoja säästellen. Heille myös iso kiitos.

n
H.P.
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 5:20 pm

Viesti Kirjoittaja H.P. »

En ole tähän podomkeskusteluun (huomaa virheellinen kirjoitusasu) aikaisemmin puuttunut, mutta nyt on jo pakko sanoa - miksi ihmeessä tästä vielä jauhetaan?? Vaikka murha ei wanhene koskaan, olisiko jo aika todeta että tämä juttu on kuollut ja kuopattu..??
Itse suorastaan innostuin lukemaan tätäkin topicia, kun tämä Zodiak -aspekti täällä mainittiin. Ja tämäkin keskustelu on mennyt muutaman ihmisen keskinäiseksi välienselvittelyksi.

Tekisipä mieli heittää tähän kohtaan - ketä oikeeeeesti (enää) kiinostaa..
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

uusi78 kirjoitti:Olen hieman perehtynyt tuohon tapaukseen "Zodiac", ja kummasti toi bodomin surma Zodiacin tekosia muistuttaa. En silti väitä, että se olisi Z:n tekosia.
Bodominkin surmat tunustaneella Arskalla (jolla en tarkoita Kalifornian nykykuvernööriä) on sama käsiala kuin Zodiakilla.
Arska muutti Kaliforniaan kertomansa mukaan 1960 kesällä jouduttuaan "erittäin pahoihin vaikeuksiin".
Lapissa 1991 nuotion ääressä erämaassa vahvasti maistissa kertoili nuoruudestaan pitäen Bodomin "tappelua" pikkujuttuna muihin tekemisinsä nähden.
KRP henkilön tietää: jos se joskus meitä syntisiä tutkii samala tasolla isien mahdollisia poliittisia tai muita isovelikytköksiä huomioimatta ja purkaa tekaistut alibit, voi asiaan tulla aikanaan uutta virallistettua tietoa ratkaisuineen, nykynäkymin poliisin keskimääräisen älykkyysosamäärän perusteella matemaattisesti mallinnettuna jopa jo 2087.

Ikäväkseni olen jo tuolloin hyvin todennäköisesti onnellisesti kuollut.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Bodominkin surmat tunustaneella Arskalla (jolla en tarkoita Kalifornian nykykuvernööriä) on sama käsiala kuin Zodiakilla.
Arska muutti Kaliforniaan kertomansa mukaan 1960 kesällä jouduttuaan "erittäin pahoihin vaikeuksiin".
Wagner pitää esillä omaa teoriaansa, mutta en edelleenkään jaksa käsittää, miksi hän torpedoi USA:n Zodiac-tutkijan yritykset edistää asiaa? Suurella vaivalla hankkimani kontakti vetäytyi tutkinnasta Wagnerin törkeän käyttäytymisen takia.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Vastaa Viestiin